Sari la conținut

Honda Rc51


higheaven
 Share

Postări Recomandate

Salutare la toti,

mi-am permis sa deschid un topic nou pentru ca nu am gasit informatii destule despre aceasta motocicleta de la Honda.

Moto%20Honda%20RC51.jpg

 

Ce as dori, este sa ascult niste pareri pro sau contra a unor posesori de astfel de modele, in special punctele forte si defectele unui SP1 sau SP2.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RC51

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Eu vazusem una pe 1 mai la mare, nu mi-am dat seama din mers daca-i SP1 sau SP2, mai mult ca sigur era SP1...

 

Din ce-am citit pe forumuri/review-uri sunt mai mult orientate pt circuit, nu pt mers pe bulevarde sau la promenada..

 

Pt oras/plimbari s-ar preta mai bine un VTR Firestorm sau un SV1000s, poate chiar si un RSV. Sunt cam din aceeasi liga...

 

SP1/SP2 vin din liga cu RSV-R, TL1000R etc...

 

Cele mai multe informatii le gasesti pe forumurile dedicate (vezi honda, honda VTR, V2-uri etc) + review uri..

 

Pe aici nu prea cred ca o sa culegi prea multe pareri ale vreunui posesor, pt ca nu cred ca-s prea multi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti,

mi-am permis sa deschid un topic nou pentru ca nu am gasit informatii destule despre aceasta motocicleta de la Honda.

Moto%20Honda%20RC51.jpg

 

Ce as dori, este sa ascult niste pareri pro sau contra a unor posesori de astfel de modele, in special punctele forte si defectele unui SP1 sau SP2.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RC51

 

M-am dat pe un SP1...ce pot sa spun fata de VTR 1000 F - pozitie mai sportiva, ampatament mai mic, putere extraordinara...faci wheelie aproape in orice treapta, trage foarte brutal in orice treapta si orice turatie. E mica, sportiva, nu e buna pentru mersul cu pasager ( incomod pentru pasager mai nasol decat celelalte sportive ). Sunetul de v2 e demential, mai ales daca pui si niste tobe aftermarket. Furca e upside...etc...e nascuta pentru circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
M-am dat pe un SP1...ce pot sa spun fata de VTR 1000 F - pozitie mai sportiva, ampatament mai mic, putere extraordinara...faci wheelie aproape in orice treapta, trage foarte brutal in orice treapta si orice turatie. E mica, sportiva, nu e buna pentru mersul cu pasager ( incomod pentru pasager mai nasol decat celelalte sportive ). Sunetul de v2 e demential, mai ales daca pui si niste tobe aftermarket. Furca e upside...etc...e nascuta pentru circuit.

 

Ce mers cu pasager ca vad ca nici nu are prevazut scaun pt pasager. :D E monopost toata ziua, din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wolfu are un sp1.

si intr-un viitor o sa am si io , sper , asta o sa fie urmatoarea mobra. buna idee sa faci topicul

 

exista vre-o diferenta intre sp1 , 2 si rc51? io stiu ca e aceas motoreta

cum e si firestorm cu super hawk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si v4 de la vfr e bestial, pacat ca e cam slabuta la cai putere.

nu intotdeauna caii sunt prioritari, v-urile au un cuplu formidabil, am calarit un TL si am constatat diferenta mare de putere intre 4linie si v.

in gama RC51 am impresia ca intra VTR1000 SP1 si SP2.

asa e, iar diferenta dintre sp1 si sp2 in primul rand e de anul de fabricatie, in rest nu cunosc detalii dar sper sa le aflu aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, e atat de bine camuflat capacul seii pasager incat am crezut ca e monopost.

 

Cine intreg la minte isi ia SP1/SP2 sa mearga cu pasager?:cheers: (in mod regulat)... cred ca-i viol pt pasager...

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa-mi sara lumea in cap iarasi, dar care e explicatia ca toate motoarele de pe www.moto.it au niste preturi 'derizorii' fata de cele gasite pe mobile.de ?

 

Sunt țepe preponderent? sau e raiul motocicletelor SH?

 

Pe mobile.de, par example, un VTR SP1 din 2000/2001 sub 5000-5500 E nu gasesti. Iar SP2 (2003/2004 in sus) de la 6500-7000 E lejer, astea ieftine.

 

Care e explicatia cu discrepanta asta de preturi intre cele achizitionate din Italia si restu din Germania, de pe mobile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moldovienii shi fashi ai tataii?

mai traiesti ?

ai baiete mancate-ar tata :)

 

highheaven-7500 euro

full tobe centralina schimbata 170 de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moldovienii shi fashi ai tataii?

mai traiesti ?

ai baiete mancate-ar tata :)

 

highheaven-7500 euro

full tobe centralina schimbata 170 de cai

 

 

Da-mi voie sa ma indoiesc de 170 cai de pe un SP2 (la roata sau la arborele cotit,sau pe lant, sau unde?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...