Sari la conținut

Turatie Relanti


Postări Recomandate

Ma intereseaza la cate ture este relantiul la motorele 4 in line de cca 1000 cc. Am luat un BMW K1200GT si sta la 1800, mi se pare mult. Ma rog, e nou, poate de aceea. Se pare ca nu are nici un reglaj.

Editat de net
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele care au injectie relantiul si socul sunt automate.

Singurul reglaj se poate face din intinderea cablului de acceleratie dar creste/ scade turatia cand misti ghidonul.

Daca se intampla asta inseamna ca nu este reglata corect intinderea cablului. Turatia trebuie sa fie constanta indiferent de miscarea ghidonului.

Cand motorul e rece e normal sa ai relantiul mai mare cand se incalzeste o sa scada la cat este trecut in cartea tehnica. La mine este la 1400 ture.

 

Daca nu se tureaza sau subtureaza cand misti ghidonul stanga dreapta nu ai de ce sa-ti faci probleme.

tebuie sa aiba un usor joc in manson pana simti ca prinde acceleratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele care au injectie relantiul si socul sunt automate.

 

 

mrrrrrrr

 

nu la toate

 

XX 2004 - injectie, 1137 cmc,

din carte, citat

1100 +-100 rmp

 

 

si se regleaza dintr un "surub " . la mana, exact ca la alea cu carburator.

 

nu am poza acum dar ce am spus este din experienta PERSONALA

 

ce face insa surbul ala nu stiu , cablu, alea alea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza la cate ture este relantiul la motorele 4 in line de cca 1000 cc. Am luat un BMW K1200GT si sta la 1800, mi se pare mult. Ma rog, e nou, poate de aceea. Se pare ca nu are nici un reglaj.

 

Parerea mea, cel mai bun/precis raspuns il afli daca te duci pe un forum strain de moto BMW si dai sa caute "idle rpm" sau "idling rpm". BMW-urile (mai ales modelele noi) sunt destul de rare in .Ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am si eu o problema legata de turatia la relanti. Daca apas ambreiajul pe la 5000-6000 rpm, cateodata turatia scade pana sub 1500 rpm (turatia normala la relanti) pana cand moare motorul. Problema nu se manifesta intotdeauna si daca dau o acceleratie mica cand observ ca incepe sa scada sub 1500 rpm, se stabilizeaza. Deci problema pare a fi legata oarecum de caderile mari si bruste de rpm. Deoarece nu se manifesta foarte des, nu e foarte deranjant, dar mi se intampla sa raman in intersectie cu motorul oprit din cand in cand, asa ca as vrea sa rezolv problema daca tine de ceva reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la k-urile vechi 100 (2v si 4v) si 1100 relantiul e sub 1000

 

si, apropo de soc, la motor cu injectie am maneta de soc care misca si altceva in afara de acceleratie

Editat de raulus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza la cate ture este relantiul la motorele 4 in line de cca 1000 cc. Am luat un BMW K1200GT si sta la 1800, mi se pare mult. Ma rog, e nou, poate de aceea. Se pare ca nu are nici un reglaj.

 

Postezi pe www.bmwk1200s.com ?

 

Te cheama Doru?

 

BMW nou cu probleme la electronica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la unele motoare cu injectie exista si maneta de soc... dar rolul ei este de a deschide cateva grade clapeta de aer...... oricum este f mare turatia de relanti.... la tine trebuie pusa pe tester si vazut ungiul claptei in relanti......care trebuie sa fie in jur de 3 grade.... e posibil sa fie reglat di fabrica prost.... am mai intalnit probleme de genul asta...... dar era prea mic..... si am mai inalnit o problema cand senzorul de la c;apeta de aer era reglat prost... adica clapeta era fizic deschisa 3 grade dar senzxorul citea 6 grade...... si consuma extraordinar de mult....... oricum sfatul meu este sa te duci la un service sa vezi care este problema....daca are soc cu manetuta vezi sa nu cumva sa fie cablul prea intins si ssa tina deschisa clapeta de aer.... motoarele care au soc automat..... este alta poveste... alea au stepper mototr si sonda lambda care umla in opermanenta la aer.... adica cand motorul esyte rece la pornire stepperul inchide aerul cat se poate de mult si injectia baga mai multa benzina.....dupa pornire stepperul incepe sa deschida aerul.....si el umbla in per,manenta acolo in funcie de ce gaze scoate.....in general tipul asta de injectcie este intalnit la motoarele euro3 dar nu la toate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW K 100 RS, 4 cilindri in linie, culcati, relantiul e la 800!

 

Da... cam la majoritatea motoarelor de peste 1000 cmc, turatia de relanti este undeva intre 800 si 1300 rpm,

valabil si la autoturisme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...