Fi|oz0phu' Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Mai are rost sa'ti zic ca e superba?Cred ca ti'ai dat si tu seama deja. Sa mai pui poze pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Frumoasa lucrarea, da daca tot ai pus o poza cu aparatul de sudura,lucru care mi se pare binevenit , poti sa i-mi spui ce fel de aparat este? Vad ca din aparat ies niste cabluri care intra intr-o chestie, intr-o placa pe care sint montate 2 jmecherii care par metalice si de acolo ies mai departe cablurile care merg la masa si la electrod. Nu prea ma pricep eu la aparate de sudura,desi am si eu unu,da e original si nu stiu ce contine in interior,al tau pare facut artizanal,oare este vre-o deosebire? Succes in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaela Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 ti se pare ca eu stric aspectul daca sunt alaturi de tine pe motor? eu spun ca cel mai bine ar fi sa pui o sa si pentru mine ca altfel pe motorul meu nu vei ajunge( bineinteles cand il voi avea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 @lil debul - dupa cum a zis si K_davre este o punte de diode cu radiatoare facuta artizanal de Laur @K_davre - sunt pe ultima suta de metri in privinta functionalitatii - adica ami am putin si merg cu ea. Cu vopsitul va fi mai greu... Hai bre lasa Islanda ca-i prea frumos aici! Te-ai hotarat ce motor iti iei? Un AfricaTwin ceva? Mergem oriunde numa timp si bani sa fie (si rabdare pt super viteza de croaziera a Simsonului ) Te saluta si Laur si te asteptam la o bere! Zilele acestea revin cu poze (sper sa fie din mers) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaela Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 pt lil debul kestiilea ala se numesc diode:D faraoane ce mai zici bre? aci e zapada cat casa ninge de rupe hia cand vin acasa unde mergem cu motoarele? te-am salutat si pe tine si pe laur:D bafta mai, k_davre, dar pe mine nu ma saluti? tocmai pe mine, omul de ajutor din spatele faraonului? ai grije de tine si te asteptam la vara! @lil debul - dupa cum a zis si K_davre este o punte de diode cu radiatoare facuta artizanal de Laur @K_davre - sunt pe ultima suta de metri in privinta functionalitatii - adica ami am putin si merg cu ea. Cu vopsitul va fi mai greu... Hai bre lasa Islanda ca-i prea frumos aici! Te-ai hotarat ce motor iti iei? Un AfricaTwin ceva? Mergem oriunde numa timp si bani sa fie (si rabdare pt super viteza de croaziera a Simsonului ) Te saluta si Laur si te asteptam la o bere! Zilele acestea revin cu poze (sper sa fie din mers) astept cu nerabdare pozele si sper ca in ele sa apara si saua mea! in legatura cu vopsitul nu uita de ultima ta experienta in acest sens!tocmai la mal sa te ineci?tu esti un motociclist pasionat si care face tot posibilul sa-si duca la implinire orice vis ce are legatura cu motocicleta lui! multa bafta in continuare si drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 7, 2006 Autor Share Postat Aprilie 7, 2006 Salutare! Acum doua seri cu ajutorul lui Aurica (posesorul fericit al unui Ural) si a lui Florin (varu) am rezolvat pana la roata fata si am scos pentru prima oara motorul la o proba dupa ce in prealabil ne-am incalzit cu cateva beri Ne-am chinuit un pic sa scoatem monstrul = 2,8 metri lungime =si apoi a inceput "distractia". Si...impingeti baieti!!! Rezultat: ceva ce ma asteptam sa se intample, dar poate nu chiar asa grav. Nu pot controla motocicleta aproape deloc (sa nu mai spun ca am avut nevoie de vreo 5 miscari sa intorc pe o ditamai strada cu 2 benzi). Problema identificata dealfel de cand am inceput sa fac furca este unghiul dintre gatul cadrului si bratele furcii destul de mare. Asta e! Ca solutie simpla si fara sa intervin la cadru vreau sa refac jugurile si sa scurtez din teava pana ajung la un compromis favorabil mersului in siguranta si fara a fi nevoie sa intorc numai in sensul giratoriu Cu durere in suflet mi-am promis sa nu renunt la ideea de a pune o furca asa lunga pe un motor si cu prima ocazie voi faceun cadru potrivit pt asa ceva. Pana atunci vreau sa ma bucur de sezonul asta si poate la iarna viitoare cine stie? Asa ca plimbarea s-a amanat cam o saptamana pana reusesc debitarea altor juguri si refacerea tevilor... Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 Salutare! Acum doua seri cu ajutorul lui Aurica (posesorul fericit al unui Ural) si a lui Florin (varu) am rezolvat pana la roata fata si am scos pentru prima oara motorul la o proba dupa ce in prealabil ne-am incalzit cu cateva beri Ne-am chinuit un pic sa scoatem monstrul = 2,8 metri lungime =si apoi a inceput "distractia". Si...impingeti baieti!!! Rezultat: ceva ce ma asteptam sa se intample, dar poate nu chiar asa grav. Nu pot controla motocicleta aproape deloc (sa nu mai spun ca am avut nevoie de vreo 5 miscari sa intorc pe o ditamai strada cu 2 benzi). Problema identificata dealfel de cand am inceput sa fac furca este unghiul dintre gatul cadrului si bratele furcii destul de mare. Asta e! Ca solutie simpla si fara sa intervin la cadru vreau sa refac jugurile si sa scurtez din teava pana ajung la un compromis favorabil mersului in siguranta si fara a fi nevoie sa intorc numai in sensul giratoriu Cu durere in suflet mi-am promis sa nu renunt la ideea de a pune o furca asa lunga pe un motor si cu prima ocazie voi faceun cadru potrivit pt asa ceva. Pana atunci vreau sa ma bucur de sezonul asta si poate la iarna viitoare cine stie? Asa ca plimbarea s-a amanat cam o saptamana pana reusesc debitarea altor juguri si refacerea tevilor... Toate cele bune! Hai noroc! E foarte frumoasa furca dar nu are nici o legatura cu cadrul tau(tehnic vorbind) Problema pe care o ai tu se numeste "negative trail".Asa ii zic cetatenii de afara care construiesc mobre custom. Bravo,ai sesizat bine problema cu jugurile. Pun doua schite sa se inteleaga mai bine ce-i cu "negative trail" asta si cu ajutorul lor poti face usor masuratori ca sa-ti dai seama cat poti avansa cu furca fara sa schimbi radical comportamentul motocicletei. Cu cat e mai mare neg. trail cu atat e mai greu de controlat motocicleta,iar la tine e cat china(no offense). Daca accepti un sfat,ar da bine sa lasi cadrul mai jos si ar fi bine totusi sa umbli si la gatul cadrului. Oricum cred ca o sa-ti iasa misto. Bafta asa da asa nu Schitele le-am luat tot de-aici de pe forum dar demult cand eram biker Daca ai ceva intrebari incerc sa te ajut cat pot. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Mah faraoane,eu sincer zic sa o lasi asa,ai vrut chopper,ai chopper.Nu multi de aici pot spune ca au un chopper adevarat.Ce ai construit tu e superb,si ar fi mare pacat sa o strici.Arata superb!Adevarul e ca o astfel de motocicleta nu are ce cauta in oras,ea este pentru autostrada. Orice decizi sa faci,parerea mea este ca e buna asa. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 da ma lasa motorul asa! te-ai abatut de la normal in Romanica, felicitari! ghidonul poate ar trebui ceva mai in spate mai inalt, ca stai prea aplecat in fata si te-a durea spatele la drum .parerea mea! felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Hector are dreptate. Trebuie sa iei flexul si cam atat. Dupa rearanjarea gatului poti sa lasi furca asa. Si las-o asa, ca e foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 super meseriasha motocicleta ! felicitari acuma tu decizi dak o lashi asa sau modifici acolo cu furca dar e super meseriash simsonu' PEACE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madib Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 ar fi pacat sa scurtezi furca, e super meseriasa... ma intreb cum iei RAR-ul cu asa "tren".. oricum, super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 si eu ma intrebam de RAR!!!!, daca nu cumva a inmatriculat-o inainte!! da fratilor, aveti grija , de fapt mai bine stiti voi ca mine,dar fiti cu grija, ce mesteriti la ele ca se pune tare astea pe control cu "RAR pe drum", si poti tu sa-i arati ca ai tote actele OK ca daca nu ai omologare pe ea , ti-a luat certificatul de inmatriculare, si va sta ea frumos in garaj! asa ca mare grija! ma refer la motoarele care s-a taiat in cadru, si nu numai. la mai mare si ploaie putina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 Salutare! Actele sunt in regula cu ITP valabil, asigurare platita si serie pe cadru. Decizia mea in legatura cu furca tine foarte mult de manevrabilitatea motorului. Chiar daca aspectul este important primeaza ciclistica mai ales in trafic. Repet ca as vrea in iarna, daca imi voi permite, sa fac un cadru potrivit pentru o furca asa lunga. Momentan sper sa mai fac inca una sau doua furci asemanatoare si sa-mi termin motorul ca prea e frumos afara! @K_davre uite o poza facuta ieri! Cred ca recunosti personajul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaela Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Salutare! Acum doua seri cu ajutorul lui Aurica (posesorul fericit al unui Ural) si a lui Florin (varu) am rezolvat pana la roata fata si am scos pentru prima oara motorul la o proba dupa ce in prealabil ne-am incalzit cu cateva beri Ne-am chinuit un pic sa scoatem monstrul = 2,8 metri lungime =si apoi a inceput "distractia". Si...impingeti baieti!!! Rezultat: ceva ce ma asteptam sa se intample, dar poate nu chiar asa grav. Nu pot controla motocicleta aproape deloc (sa nu mai spun ca am avut nevoie de vreo 5 miscari sa intorc pe o ditamai strada cu 2 benzi). Problema identificata dealfel de cand am inceput sa fac furca este unghiul dintre gatul cadrului si bratele furcii destul de mare. Asta e! Ca solutie simpla si fara sa intervin la cadru vreau sa refac jugurile si sa scurtez din teava pana ajung la un compromis favorabil mersului in siguranta si fara a fi nevoie sa intorc numai in sensul giratoriu Cu durere in suflet mi-am promis sa nu renunt la ideea de a pune o furca asa lunga pe un motor si cu prima ocazie voi faceun cadru potrivit pt asa ceva. Pana atunci vreau sa ma bucur de sezonul asta si poate la iarna viitoare cine stie? Asa ca plimbarea s-a amanat cam o saptamana pana reusesc debitarea altor juguri si refacerea tevilor... Toate cele bune! iubitule, se mai intampla sa nu ne mearga lucrurile asa cum ne dorim, dar cel mai important este sa nu renunti la visul tau si sa continui daca stii ca vei reusi. eu cred ca trebuie sa ai rabdare si incredere in reusita ta. nu vreau sa fiu rea dar te-am avertizat in legatura cu furca aceasta inca de cand era in faza de plan, dar acum... acum nu-ti ramane decat sa-ti aduni fortele si sa mergi inainte. motocicleta aceasta este un proiect de mare amploare si exista niste riscuri pe care trebuie sa ti le asumi. lasa "durerea din suflet" si gandeste-te la vacanta ce va veni! te pup! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 12, 2006 Autor Share Postat Aprilie 12, 2006 motocicleta aceasta este un proiect de mare amploare Sa nu exageram... Multumesc pentru incurajari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi999 Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Sa nu exageram... Multumesc pentru incurajari! salut!! daca vrei sa iasa ceva adevarat trebuie sa ai rabdare !!!! eu am avut destula cu simsonul meu si zic ca a meritat !!! poate ne vedem pe la intruniri! sau poate o sa facem un traseu al simsonarilor !! ce zici ?? /Pareri-Impresii-t42168.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Faraoane,felicitari,e tare fain ce ai facut.Eu zic sa nu modofici furcaprea mult).mai bine umbla la gitul cadrului,incearca sa te joci de acolo cu inclinatia..problema e ca trebuie sa faci mai multe teste la unghiuri de inclinare diferita...cred eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 17, 2006 Autor Share Postat Aprilie 17, 2006 Tocmai am primit o veste buna: tablele pentru jug sunt gata! Maine le dau gauri si tai tevile de la furca si sper ca in 2 zile sa ies cu ea la o proba!!! Din calculele mele nu voi fi nevoit sa tai asa mult... intre timp am facut instalatia electrica, am pus rezervorul si am pornit motorul. Abia astept!!! @ovi999 - ti-am trimis un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 salut faraoane sunt doua chestii la care tre sa umblii sa iasa bine,una ar fii jugurile au distanta prea mare de la pipa cadrului si pina la tevi si a doua chestie fara sa modifici unghiul original al pipei cadrului ,nu vei reusii sa conduci usor chopperul,in rest springerul upside down tia iesit bine.... vezi cauta pe net ca se poate calcula unghiul furcii in rest spor la treba cu respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 24, 2006 Share Postat Aprilie 24, 2006 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 (editat) FARAOANE...ia uite ca nu am mai intrat de mult pe topic si ce-mi vad ochii ?? TARE PIESA!! din ce in ce!!! Inca o data felicitari.. ca si opinie personala cred ca ar trebui sa faci modificarile alea ca sa poti avea o siguranta si un confort mai mare dar aspectul e de nota 20!!! Toate felicitarile!! As putea deja spune ca este mai mult decat un motor cu personalitate , este deja un motor cu tupeu!!! Spor in continuare!!! ASFALT USCAT!! Editat Aprilie 27, 2006 de spire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Aprilie 28, 2006 Autor Share Postat Aprilie 28, 2006 FARAOANE...ia uite ca nu am mai intrat de mult pe topic si ce-mi vad ochii ?? TARE PIESA!! din ce in ce!!! Inca o data felicitari.. ca si opinie personala cred ca ar trebui sa faci modificarile alea ca sa poti avea o siguranta si un confort mai mare dar aspectul e de nota 20!!! Salutare! Asa arata motorul in forma lui aproape finala (urmeaza farul, frana pe fata, saua si vopsitul) Am testat motorul duminica trecuta si se comporta bine... un pic sensibila in curbe, dar m-am obisnuit deja. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 hmm..nu ar arata mai bine cu un rezervor mai lung? Tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.