baiatu_tony Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 am unul de 11, 14, si deocamdata trebuie sa ma descurc cu ce am . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Este cineva din Timisoara cu o Husky pe injectie? Vreau sa incerc un CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 in urma lucrarilor de intretinere din aceasta iarna,am ramas cu un setul de garnituri chiuloasa,(ptr Husky 610)care nu am mai fost nevoit sa le schimb deoarece motorul era impecabil si nu cerea nimic modificat.mie mi-a luat ceva timp comanda,asa ca daca aveti careva nevoie,le dau la 50%din pret.PM,sau akruno@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rogerxtreme34 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Am tot cautat si rascautat informatii despre Husqvarna TE 610. In principiu gasesti informatii despre modelele noi (ultima generatie 2007+), dar pe mine m-ar fi interesat ceva info despre modelele 1992-1998. Prin Romania am auzit tot felul de pareri, majoritatea proaste bineinteles. Si nu ma refer in primul rand la raritatea marcii si implicit a pieselor de schimb ci mai ales la fiabilitatea modelului. Pistoane "ca foaia de ceapa" care se sparg repede, distributii rupte si supape indoite - 90% numai "problemutze" din astea. Pe forumurile din afara, americanii si australienii par multumiti de "Husky". Acolo majoritatea il lauda ca pe o scula foarte buna. Nu performanta, ci buna, exact asta e exprimarea. Performanta stiu ca este, dar buna? Nu ma refer acum neaparat la un model uzat, care a trecut si el prin ce-a trecut. Sa presupunem o motocicleta noua sau aproape noua sau restaurata ca noua. Are "bube" de fabricatie? Exista anumite lucruri si chitzibushuri in intretinerea ei pe care proprietarii le-au omis sau nu le-au crezut importante? Rog pe cei ce au avut sau au asa ceva sa isi expuna parerea [avizata] cu privire la acest model si poate un sfat, daca se merita achizitionat un asemenea exemplar (1993 - 1995) (un exemplar in stare foarte foarte buna bineinteles). sal,aduc piese sh pe comanda pt moto enduro cross :/index.php?showtopic=643767 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Salutare....am si eu o Husqvarna Te 610 care am cumparat-o praf dpdv am reconditionat-o total si inafara ca amu la inceput porneste mai greu totul e stas dar sper k daca voi schimba bujia o sa mearga totul stas. In rest numai de bine despre HUSKY. Alb era inainte iar dupa portocaliu! TOATE CELE BUNE> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutari, Am si eu una productie 97 cu electromotor si pedala (modelul negru de doua posturi mai sus). Actele ei spun ca are 45 de cai si 145 de kg. Motoru e cam greoi pentru hard enduro, dar pentru adventure e perfect (desi dupa 100 de km te doare fundu de nu mai stii ce sa faci ). Problema la mine a fost ca nu prea vroia sa porneasca la rece (nici pedala, nici la buton). Problema s-a cam rezolvat dupa ce i-am schimbat distributia (manualul spune ca la 10000 trebuie schimbata distributia si la mine se facusera vreo 12000). Daca nu o schimbam, pateam si mai rau (am gasit patina rupta, intinzatorul blocat si lantul manca deja din peretii motorului). Piesele vin in maxim 2 saptamani distribuitorul se lauda ca maxim una, dar din diverse motive (ca a uitat sa-ti puna azi comanda, ca uneste comanda ta cu altele, ca piesa nu era pe stoc si dureaza sa o trimita de pe unde o gaseste producatorul, etc - valabil cred la orice distribuitor), piesele ajung in 2. In rest numai de bine despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salutare, daca ai luat piesele de la TG MURES ai facut o mare greseala.....eu unu m-am intepat rau cu ei. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 De unde ai luat tu piesele de care ai avut nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADHEAD_HUSKY88 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Eu am luat o parte de la HUSQVARNA TG MURES dar cel mai bine iesi din UNGARIA iar mie mi-a comandat un mecanic din ALBA IULIA care mi-a si facut motoru la preturi f bune fata de TG MURES. SALUTARE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Eu am luat o parte de la HUSQVARNA TG MURES dar cel mai bine iesi din UNGARIA iar mie mi-a comandat un mecanic din ALBA IULIA care mi-a si facut motoru la preturi f bune fata de TG MURES. SALUTARE! Salut, Da-mi si mie te rog contactul mecanicului tau din alba iulia ca incerc de 2 sapt sa comand ceva piese la automobile bavaria si ala de acolo tot da vina pe catalogul electronic si nu mi le-a comandat inca. E mai rau decat la paneuro... Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Si l-a facut la Eddy de la http://www.eddy-motors.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) Am o problema la drujba mea. Se incalzeste foarte tare si din cand in cand da afara apa (cred ca o fierbe) indiferent de turatie. De completat nu am mai completat decat cu apa distilata si pare ca nu mai face. Oricum, intrebarea era daca a mai patit-o vreunul dintre voi la fel si care ar fi rezolvarea - schimb doar termostatul sau si pompa de apa. Editat Iunie 11, 2012 de UciUci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Incearca intai sa mergi fara termostat. Sau baga termostatul intr-o oala, la fiert. Ca sa vezi daca termostatul e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloTm Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Va salut,cine ma poate ajuta cu o parere?!Acum trei luni mi-am cumparat un te610 din 92 cu probleme la chiuloasa(ghizi,supape praf)....k problema am rezolvat-o dar de la cine am luat-o mi-a dat 2 seturi unul de aluminiu de cross cu piston mai mic(si cilindu ii mai scurt tot de aluminiu) si unul normal de nicasil (pistonu nu-i ok )complecte.....in cazul acesta daca ii iau lant de distributie nou se potriveste sa ii pun cilindrul si pistonu de aluminiu care sunt ok?!pls HELP !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Gasesti piston+segmenti la importator. Eu vazusem acum ceva ani ca aveau romimoto.ro piston+segmenti la 800 lei. Nu imi dau eu seama cum se potriveste un cilindru mai mic pe motorul tau, dar eu zic sa nu pui tiganeli. P.S. Uite pentru anul 2003, e 828 lei: http://www.romimoto-piese.ro/category/10402010100/vehicle/52107 Cred ca e la fel si la tine, doar sa faci rost de fise de la TE610 din 92 si din 2003 si sa vezi daca pistonul are aceleasi coduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FloTm Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mersi de info asds dar cu cine am vorbit imi zicea ca se poate pune cilindru si pistonu de cross dar trebuie scurtat lantu de distributie.....si motoru porneste mai "greu" dar in schimb ii mareste puterea,iar camera de ardere nu se schimba.Chiar nu stiu ce sa fac...mai bine imi cumpar un piston nou decat sa fac improvizatii ca si asa m-a costat destul O zi faina in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Husqvarna TE610 dinainte de 98 are o problema cunoscuta: din cauza aprinderii, mananca bujia mai ceva ca un 2 timpi. Eu o schimbam la aproximativ 20 de ore, ca altfel nu mai pornea dimineata deloc. Si tu vrei sa iti ingreunezi si mai mult pornirea, printr-o adaptare? Ia-ti piston nou, sau vorbeste cu userul rogerxtreme34 de aici de pe forum, el aduce din Ungaria destul de multe piese SH de Husqvarna. P.S. La modelul tau, lantul de distributie se schimba obligatoriu la 10.000 km. Daca nu stii cand a fost schimbat, schimba-l si pe ala. Editat Septembrie 13, 2012 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 am modelul te/sm 610 IE 2008,merge super,fara probleme de 2 ani...sa bat in lemn Schimb uleiul si filtrele regulat...i dau tot ce e mai bun. Am O2 sensor eliminator,toba sport.. RUPE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Ati patit careva sa se topeasca/erodeze vasul de expansiune si sa curga? Mi se pare foarte prost pozitionat, atingea pe motor si s-a subtiat efectiv pana ce a curs... Caut o solutie de termen lung, ma gandesc sa fac alt vas sa il pun altundeva sau poate sa il elimin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.