Jump to content
Sign in to follow this  
Lupu

Husqvarna TE 610

Recommended Posts

Am tot cautat si rascautat informatii despre Husqvarna TE 610. In principiu gasesti informatii despre modelele noi (ultima generatie 2007+), dar pe mine m-ar fi interesat ceva info despre modelele 1992-1998.

Prin Romania am auzit tot felul de pareri, majoritatea proaste bineinteles. Si nu ma refer in primul rand la raritatea marcii si implicit a pieselor de schimb ci mai ales la fiabilitatea modelului. Pistoane "ca foaia de ceapa" care se sparg repede, distributii rupte si supape indoite - 90% numai "problemutze" din astea.

Pe forumurile din afara, americanii si australienii par multumiti de "Husky". Acolo majoritatea il lauda ca pe o scula foarte buna. Nu performanta, ci buna, exact asta e exprimarea.

Performanta stiu ca este, dar buna?

Nu ma refer acum neaparat la un model uzat, care a trecut si el prin ce-a trecut. Sa presupunem o motocicleta noua sau aproape noua sau restaurata ca noua. Are "bube" de fabricatie? Exista anumite lucruri si chitzibushuri in intretinerea ei pe care proprietarii le-au omis sau nu le-au crezut importante?

 

Rog pe cei ce au avut sau au asa ceva sa isi expuna parerea [avizata] cu privire la acest model si poate un sfat, daca se merita achizitionat un asemenea exemplar (1993 - 1995) (un exemplar in stare foarte foarte buna bineinteles).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai deja doua vaci in grajd. Vrei sa-ti iei o a treia? Gandeste-te, mai degraba, la o capra pana in 450 cc. Chiar 2T as zice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ai deja doua vaci in grajd. Vrei sa-ti iei o a treia? Gandeste-te, mai degraba, la o capra pana in 450 cc. Chiar 2T as zice.

exact. 610-le nu ar fi decat un dere ce va mai nervos si ceva mai usor, insa tot nu vei putea face la fel de usor enduro ca si cu un 400-450 sau de ce nu (cum zice si Andrei) un 2T. eu am renuntat la dere pt. ca nu-si mai gasea utilitatea la mine. pt. enduro am exc 250 2T pe care-l iubesc in teren, iar pt. ture si eventual un forestier am SuperVaka, iar restul de fiare pe care le mai am tre sa scap de ele :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma baieti, tare imi e ca aveti dreptate. Initial vroiam sa imi dau SuperVaca pentru un enduro usor (Yamaha WR400) dar a intervenit tata facand "crize" ca sa n-o dau (deh, motociclist si el) si mai bine sa dau DR-ul si sa mai pun bani sa iau ceva mai usor si mai nou. Cred ca e mai bine asa.

 

Acum intrebare... daca schimb DR-ul cu o 'Svarna 610 mai noua, fac vreo smecherie? sau mai bine ma orientez tot la categoria EXC?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma baieti, tare imi e ca aveti dreptate. Initial vroiam sa imi dau SuperVaca pentru un enduro usor (Yamaha WR400) dar a intervenit tata facand "crize" ca sa n-o dau (deh, motociclist si el) si mai bine sa dau DR-ul si sa mai pun bani sa iau ceva mai usor si mai nou. Cred ca e mai bine asa.

 

Acum intrebare... daca schimb DR-ul cu o 'Svarna 610 mai noua, fac vreo smecherie? sau mai bine ma orientez tot la categoria EXC?

 

Inainte sa mai incurci lume (poate il gasesti pe vreunul mai putin binevoitor si ti-o iei si pe coaja) eu zic sa il intrebi pe tactu daca ai voie sa iti stergi mucii mai intai si dupa aia poti sa iti cauti motor.

Mesaj completat

Uite un husky numai bun de tine daca te lasa taticu sa o iei.

post-39820-1248854832_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E nemaipomenita, banuiesc ca i-ai facut un drive test tu inainte.

Ce sa fac, daca sunt finantat... tre' sa mai iau un seama si parerile finantatorului. :laugh:

 

P.S.: eu zic sa nu intindem coarda ca n-are rost. :angry: :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

omule,

nu mai fa teste pe pielea ta. Ia ceva testat de altii si la care gasesti repede piese - Yama Wr, KTM EXC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am huski te450e de 2 sezoane. merge brici. intretinerea este ca la ktm-uri dar e mai fiabila, in sensul ca nu trebuie sa surubaresti la ea inainte si dupa orice iesire. are putere in exces, bicicleta, tot ce vrei. fiind pe injectie merge in TOATE MEDIILE mai putin subacvatic, iar cand cazi nu se ineaca. e drept ca nu prea gasesti modelul asta sh, dar isi merita banii.

ref la 610: nu te sfatuiesc. desi am incredere in aceasta motoreta, nu as recomanda-o decat ca dual sport. adica rally sau soft-end. la enduro si mai ales la hard in nici un caz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eu am huski te450e de 2 sezoane. merge brici. intretinerea este ca la ktm-uri dar e mai fiabila, in sensul ca nu trebuie sa surubaresti la ea inainte si dupa orice iesire. are putere in exces, bicicleta, tot ce vrei. fiind pe injectie merge in TOATE MEDIILE mai putin subacvatic, iar cand cazi nu se ineaca. e drept ca nu prea gasesti modelul asta sh, dar isi merita banii.

ref la 610: nu te sfatuiesc. desi am incredere in aceasta motoreta, nu as recomanda-o decat ca dual sport. adica rally sau soft-end. la enduro si mai ales la hard in nici un caz.

 

 

total de acord modelele noi de la husky sunt la nivelul lui KTM si evident superioare la japoneze, toate au in schimb avantajele lor si dezavantajele, dar la husky a mea in afar ca imi mai ard pantalonii la toba nu am gasit defecte desi am cautat si am brutalizat-o rau (e primul motor de enduro si ideal trebuia sa fie sh sa nu imi para rau, dar nici asa nu ii bai cu el :laugh: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cate kg are un husky te610 de prin 93 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema cu greutatea o au in special cei care nu se stiu da daca te uiti pe youtube cum se merge cu 990 adventure peste bolovani ca cu un trial deci nu e problema de motor si greutate ci de om

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cate kg are un husky te610 de prin 93 ?

La modelul din '92 da greutatea cu ulei, benzina, etc. : 132kg. La modelul din '93 vezi mai jos. 

 

Model: Husqvarna TE 610

 

 

Year: 1993

Category: Unspecified category

Rating: 69 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.  

Engine and transmission

Displacement: 577.00 ccm (35.21 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 50.00 HP (36.5 kW)) @ 6500 RPM

Torque: 54.92 Nm (5.6 kgf-m or 40.5 ft.lbs) @ 6000 RPM

Valves per cylinder: 4

Gearbox: 6-speed

Physical measures

Dry weight: 117.0 kg (257.9 pounds)

Seat height: 945 mm (37.2 inches) If adjustable, lowest setting.

Chassis and dimensions

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Power/weight ratio: 0.4274 HP/kg

Other specifications

Fuel capacity: 9.10 litres (2.40 gallons)

Reserve fuel capacity: 1.50 litres (0.40 gallons)

 

P.S. pe viitor da un search pe google daca nu iti este greu, sau intra pe www.bikez.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si eu interesat sa aud niste pareri de la detinatorii de 610 :drink:

Auzisem ca modelele sub anul 2000 se ung prin balbotaj si nu au pompa de ulei ,ele facandu-si ungerea cand sunt zbenguite este adevarat?

Acu o saptamana am primit un mesaj pe mess in care zicea "nu va luati husqvarna ca e de belea ,m-a falit dar cand merge rupe "omu acesta avea un model din anii 99 cel cu doua tobe adica cel cu ungere prin balbotaj .

Eu doresc sa achizitionez un model dupa anul 2000 si sa am la el si roti de supermoto si de cross ,nu vreau sa fac cu el hardcross doar sa merg prin padure pe dealuri, drumuri negre etc fara trasee exagerat de lungi .Ce ziceti este bun la asa ceva ?Cam cati kilometrii m-ar tine jucaria avand in vedere ca eu nu sunt genul care sa le stoarca pana iese maduva din ele ?Ce probleme tehnice ati avut la acest model?Cati kilometrii ati reusit sa parcurgeti intr-o zi ?

Astept parerile voastre caci in toamna m-am decis sa achitizionez acest model. :wink: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sm610 din 2007, roti supermoto si cross, impecabila in oras, foarte nervoasa, ajunge repede la 100 de acolo e mai dificil, fata incepe sa vobleze putin devine foarte instabila la viteze mari, am mers maxim 150 dar numai eu stiu cum ma tineam de ghidon sa nu ma ia vantul (am 190 si 96kg), este foarte incomoda la mers pe distante mari, te doare rau "sezutul" , am facut max 300 intr-o zi si eram cam la limita. Cu rotile de cross se simte foarte bine, are destula putere, am abuzat de ea pe toate suprafetele(aratura, noroi cleios, belti pana la axul rotilor), parca e mai comoda in off, poate de la adrenalina nu mai simti durerea de "sezut", consuma relativ putin 4,5-5,5% depinde cate curbe ai pe traseu si cum le abordezi( recomand la limita :laugh: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am sm610 din 2007, roti supermoto si cross, impecabila in oras, foarte nervoasa, ajunge repede la 100 de acolo e mai dificil, fata incepe sa vobleze putin devine foarte instabila la viteze mari, am mers maxim 150 dar numai eu stiu cum ma tineam de ghidon sa nu ma ia vantul (am 190 si 96kg), este foarte incomoda la mers pe distante mari, te doare rau "sezutul" , am facut max 300 intr-o zi si eram cam la limita. Cu rotile de cross se simte foarte bine, are destula putere, am abuzat de ea pe toate suprafetele(aratura, noroi cleios, belti pana la axul rotilor), parca e mai comoda in off, poate de la adrenalina nu mai simti durerea de "sezut", consuma relativ putin 4,5-5,5% depinde cate curbe ai pe traseu si cum le abordezi( recomand la limita :) )

Ceva probleme ai avut la ea ? :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicio problema deocamdata, am inteles ca in ultimii ani au lucrat si cei de la husqvarna la fiabilitate, totusi este o motocicleta italieneasca(modelul meu) ma pot astepta la surprize, mi-am adus aminte ca uneori din greseala duc motocicleta la turatii maxime si atunci "intrerupe" aprinderea destul de deranjant, nu stiu daca este normal sau nu!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nicio problema deocamdata, am inteles ca in ultimii ani au lucrat si cei de la husqvarna la fiabilitate, totusi este o motocicleta italieneasca(modelul meu) ma pot astepta la surprize, mi-am adus aminte ca uneori din greseala duc motocicleta la turatii maxime si atunci "intrerupe" aprinderea destul de deranjant, nu stiu daca este normal sau nu!?

Nici mie nu mi se pare normal :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nicio problema deocamdata, am inteles ca in ultimii ani au lucrat si cei de la husqvarna la fiabilitate, totusi este o motocicleta italieneasca(modelul meu) ma pot astepta la surprize, mi-am adus aminte ca uneori din greseala duc motocicleta la turatii maxime si atunci "intrerupe" aprinderea destul de deranjant, nu stiu daca este normal sau nu!?

Pai daca o duci in limitare e normal sa iti intrerupa,este ca o siguranta sa nu se tureze mai mult decat ar trebui.

La enduro nu prea auzi sa ii dea lumea pana in limitare dar la sportive cu piloti de weekend care nu stiu sa schimbe treptele mai auzi. :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca are 6 viteze si treptele sunt destul de scurte, (pe laga faptul ca are turometru digital si chiar daca stii ca limita e 8mii si ceva nu iti dai seama cand ajungi acolo) cu rotile de supermoto este foarte usor sa ajungi la limitare, oricum mi s-ar parea normal sa nu se mai tureze nu sa intrerupa, dar daca stau sa ma gandesc :laugh: , sambata si duminica merg cel mai mult cu motoru, eu nu ma compar cu motociclistii adevarati cu mii de posturi pe internet si multi km in spate, deci recunosc, mai am de invatat la schimbatul vitezelor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limitarea aia e electronica. Iti taie injectia sau aprinderea. Cand se atingea turatia respectiva, motorului ii ia un anumit timp, din cauza fortelor inertiale, pana pierde din turatie. Daca tii gazul la maxim in continuare, limitarea aia actioneaza intermitent. Pur si simplu ai niste timpi morti.

E doar o protectie si o avertizare. Dupa un timp ai sa-nveti sa schimbi pana intra limitarea sau in acelasi moment :laugh:

Edited by vis-a-vis

Share this post


Link to post
Share on other sites

helow la voi.am si u de ceva vreme o Husky te 610 din 2001,fara multe probleme pana acuma ,dar as vrea sa fac un reglaj(eventual si rectificare) la supape,si nu gasesc manualul...nu stie nimeni valorile la admisie /evacuare si daca sunt pe pastile sau fara.

va multu anticipat si road safe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva de unde as putea sa cumpar si cam la ce pret biela+bolt pentru o Husqvarna WR 125 din 1998? M-ar interesa sa fie destul de ieftina, deci as cumpara si second-hand daca e in stare buna sau daca nu nou! Eu am tot cautat pe la magazine, am si sunat la unele magazine dar cand aud de Husqvarna cred ca deja sunt pregatiti sa iti zica ca nu au!

Deci stie cineva unde le pot gasi?

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

caut roti de enduro pt husqvarna te 610 din 2002 , poate se potrivesc s de la alte modele , sau cadru cu acte pt supermoto .

astept oferte pe mail baiatu_tony@yahoo.com

 

Mesaj completat

Am intrat si eu in randul posesorilor de Husqvarna SM 610 din 2002 , modificata in enduro. Pana acuma am iesit doar o singura data si sunt multumit de motor , merge bine , trage ca un cal de povara , mai ales ca am avut raport 11/52 , cuplu mare in orice treapta , dar rapoartele prea scurte , porneam cu a-2a deoarece cu a-1a nu mergeam mai mult de 1-2 metrii . Acuma am pus pinion de 14 pe fata si mai bune rapoartele , maine am sa vad si in teren cum se comporta asa .

post-14351-1288973193_thumb.jpg

post-14351-1288973223_thumb.jpg

post-14351-1288973274_thumb.jpg

post-14351-1288973285_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

13-52 se foloseste de obicei la enduro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...