BlackCrown Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Cum iti poti da seama de cati cmc e o motocicleta sport,fara sa fi invatat pe de rost fiecare detaliu de la fiecare motocicleta?(de ex la ZXR sau altele,dar nu dintr-un an anume ci asa in general;cum imi dau seama care e de 400,de 600,de 750,de 900,de 1000,sau 1200?Din poze e mai usor,dar "pe viu" difera parca)Nu ma refer la cele care au gata scris pe ele ,sau dupa cum se aude. Nu stiu daca am fost destul de clar,dar cei care au inteles sper sa ma ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Pai n-ai fost clar deloc. Vrei sa verifici pe cel care o vinde? Care e scopul? Unele moto au o placuta la ghidon pe care e si capacitatea cilindrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 La multe mtoare e stantata capacitatea exacta pe blocul motor, la fel la multe e prinsa pe cadru o placuta de aluminiu pe care scrie detalile astea. in plus, e clar ca un 1000 e mai mare si mai greu decat un 400 Si mult mai "rau" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Sau daca vrei sa fie mai interesant ,poti pune un motor de minsk pe un gsxr1000 ....totul e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Cum iti poti da seama de cati cmc e o motocicleta sport,fara sa fi invatat pe de rost fiecare detaliu de la fiecare motocicleta?(de ex la ZXR sau altele,dar nu dintr-un an anume ci asa in general;cum imi dau seama care e de 400,de 600,de 750,de 900,de 1000,sau 1200?Din poze e mai usor,dar "pe viu" difera parca)Nu ma refer la cele care au gata scris pe ele ,sau dupa cum se aude. Nu stiu daca am fost destul de clar,dar cei care au inteles sper sa ma ajute! Iti iei un subler cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabin_sbz Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Te uiti la cate ture face motorul....un motor de 1000 are mai putine turatii decat unul de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Martie 31, 2006 Autor Share Postat Martie 31, 2006 Ma refeream cum imi pot da seama cand trece pe strada,fara sa vad nu mai stiu ce stantari cu capacitatea si altele.Cat despre sunet,poti pune o toba sport pe un 600 si sa sune ca una de 1000 care nu are toba sport.Ma refeream strict la motoarele sport(carenate).Mai clar nu stiu daca ma pot exprima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Raspuns: iti iei un catalog si le inveti dupa poze! :moto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkBlade Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Ma refeream cum imi pot da seama cand trece pe strada,fara sa vad nu mai stiu ce stantari cu capacitatea si altele.Cat despre sunet,poti pune o toba sport pe un 600 si sa sune ca una de 1000 care nu are toba sport.Ma refeream strict la motoarele sport(carenate).Mai clar nu stiu daca ma pot exprima! dupa poze sau,ii poti aproxima dupa latimea rotii spate....sau poate scrie pe carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Ma refeream cum imi pot da seama cand trece pe strada,fara sa vad nu mai stiu ce stantari cu capacitatea si altele.Cat despre sunet,poti pune o toba sport pe un 600 si sa sune ca una de 1000 care nu are toba sport.Ma refeream strict la motoarele sport(carenate).Mai clar nu stiu daca ma pot exprima! Cred ca tu nu stiai ce sa postezi si ti-a venit ideea asta.Scuza-ma dar intrebarea ta e stupida rau...Mai clar nu stiu daca ma pot exprima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Cred ca tu nu stiai ce sa postezi si ti-a venit ideea asta.Scuza-ma dar intrebarea ta e stupida rau...Mai clar nu stiu daca ma pot exprima! I agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Martie 31, 2006 Autor Share Postat Martie 31, 2006 Cred ca tu nu stiai ce sa postezi si ti-a venit ideea asta.Scuza-ma dar intrebarea ta e stupida rau...Mai clar nu stiu daca ma pot exprima! Mai papagal ca tine nu cred ca este,deci tu esti usor de recunoscut pe strada...scuza-ma "Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Intradevar, ai pus o intrebare deosebita ... Presupun ca poti face cu usurinta diferenta intre marci (de ex. un Kawasaki il recunosti de la distanta dupa zgomotul pe care il face cand schimbi vitezele - mai sare o treapta, mai iese singura din viteza ). 1. Toba (poti deosebi R1 de R6, ZX10R de ZX636R) 2. Vopseaua (este diferita la modele ce apar aproape identice ex. CBR-uri) Sper ca ti-am fost de ajutor........(daca nu, cunosc un doctor bun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 (editat) Poti sa ii desfaci capacul de la chiulasa, cracanezi cate o supapa de la fiecare cilindru, torni apa cu paharu pana in buza in fiecare dintre acestia... !!! E FOARTE IMPORTANT SA TORNI APA PENTRU CA BENZINA DETONEAZA SI PE URMA TE COMPLICI LA CALCULE CU RAPORT DE COMPRESIE FATA DE GAZE EVACUATE SI VAPORI !!!... dai pe urma o gaura in toba, exact acolo unde se unesc toate coturile intr-o singura teava ( la modelele unde se unesc toate coturile intr-o singura teava) - daca nu se poate dai cate o gaura in fiecare cot - pui un recipient gradat, de preferat unul de un litru jumate, nu de un litru, sa nu ai vreo surpriza de la vreun ZX 12R sa-ti dea pe afara, si pe urma trebuie sa o iei de la capat cu etansarea... sau respectiv patru 2-4 recipiente de aprox. 400 mililitri pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, sub fiecare dintre gaurile date in coturile respective, ma-ntelegi... Dai un pic la automat, stai linistit nu are cum sa porneasca doar cu apa, si daca porneste, oricum proprietarul iti va ramane indatorat, pana curge toata apa in recipiente, si apoi vezi pe gradatii ce cantitate de apa a curs, daca e cazul, aduni cantitatile din cele 2-4 recipiente pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, dupa care scazi ceea ce reprezinta volumul cursei neutile si anume PI X R patrat X generatoarea cilindrului(ce are ca baza pistonul in pozitia de maxim superior si buza cilindrului unde ai turnat tu APA pana in buza) supra 3 inmultit cu numarul de cilindri, si anume 1, 2, 3 sau 4, in functie de cati cilindri are motocicleta - aici se fac acelasi calcule si pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, spre deosebire de anterior - deci nu fii derutat, si diferenta rezultata este capacitatea motorului. M-am exprimat destul de clar, deci nu am de ce sa ma scuz. Editat Aprilie 2, 2006 de Avocatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 (editat) Avocatu (diavolului ) : Nu mai fa caterinca de-asta, ca poate mai citeste naibii vreun pusti de-asta de tip "proteve", nu se prinde ca e la misto si isi face motoru' varza... Uitati-va mai jos la un "hydraulic lock" si linistiti-va Oricum, la cita apa ai zis tu ca se pune nu se mai invirte nici 2 grade, da' faza e de nota 33. :moto: Editat Aprilie 2, 2006 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Aprilie 2, 2006 Share Postat Aprilie 2, 2006 Poti sa ii desfaci capacul de la chiulasa, cracanezi cate o supapa de la fiecare cilindru, torni apa cu paharu pana in buza in fiecare dintre acestia... !!! E FOARTE IMPORTANT SA TORNI APA PENTRU CA BENZINA DETONEAZA SI PE URMA TE COMPLICI LA CALCULE CU RAPORT DE COMPRESIE FATA DE GAZE EVACUATE SI VAPORI !!!... dai pe urma o gaura in toba, exact acolo unde se unesc toate coturile intr-o singura teava ( la modelele unde se unesc toate coturile intr-o singura teava) - daca nu se poate dai cate o gaura in fiecare cot - pui un recipient gradat, de preferat unul de un litru jumate, nu de un litru, sa nu ai vreo surpriza de la vreun ZX 12R sa-ti dea pe afara, si pe urma trebuie sa o iei de la capat cu etansarea... sau respectiv patru 2-4 recipiente de aprox. 400 mililitri pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, sub fiecare dintre gaurile date in coturile respective, ma-ntelegi... Dai un pic la automat, stai linistit nu are cum sa porneasca doar cu apa, si daca porneste, oricum proprietarul iti va ramane indatorat, pana curge toata apa in recipiente, si apoi vezi pe gradatii ce cantitate de apa a curs, daca e cazul, aduni cantitatile din cele 2-4 recipiente pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, dupa care scazi ceea ce reprezinta volumul cursei neutile si anume PI X R patrat X generatoarea cilindrului(ce are ca baza pistonul in pozitia de maxim superior si buza cilindrului unde ai turnat tu APA pana in buza) supra 3 inmultit cu numarul de cilindri, si anume 1, 2, 3 sau 4, in functie de cati cilindri are motocicleta - aici se fac acelasi calcule si pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, spre deosebire de anterior - deci nu fii derutat, si diferenta rezultata este capacitatea motorului. M-am exprimat destul de clar, deci nu am de ce sa ma scuz. NU esti sanatos la cap,am ras 10 minute .Dar daca ii ceva Harley carenat ? Cum reconoaste de ce capacitate este?Te-ai exprimat foarte clar (mai mult de atat nu se poate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Aprilie 3, 2006 Autor Share Postat Aprilie 3, 2006 Cred ca ar trebui sa-mi fac un brand din exprimarea asta clara sau neclara!as castiga bani frumosi! Apropo nu stiu ce a fost asa amuzant in caterinca lu Avocatu Oricum vad ca in topicu asta am inceput sa ma cam cert si nu cautam cearta! Am intrebat pe cineva care se pricepe si el a inteles bine intrebarea,mi-a raspuns,dar raspunsul lui nu era diferit de ceea ce oricum stiam.Credeam ca imi scapa ceva,ca sunt cine stie ce "secrete",dar vad ca nu e asa.Oricum le multumesc celor care au incercat sa ma ajute!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 (editat) Cu foarte multa placere... oricand sunt dispus sa ajut oamenii... asa sunt eu, un altruist convins. Editat Aprilie 3, 2006 de Avocatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Aprilie 3, 2006 Autor Share Postat Aprilie 3, 2006 Cu foarte multa placere... oricand sunt dispus sa ajut oamenii... asa sunt eu, un altruist convins. buey nu ma refeream la tine! Fain ajutor dai tu oamenilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Recunostinta... o virtute demult pierduta in negura vremurilor apuse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.