Sari la conținut

Cum Iti Poti Da Seama De Cati Cmc E O Motocicleta?


BlackCrown
 Share

Postări Recomandate

Cum iti poti da seama de cati cmc e o motocicleta sport,fara sa fi invatat pe de rost fiecare detaliu de la fiecare motocicleta?(de ex la ZXR sau altele,dar nu dintr-un an anume ci asa in general;cum imi dau seama care e de 400,de 600,de 750,de 900,de 1000,sau 1200?Din poze e mai usor,dar "pe viu" difera parca)Nu ma refer la cele care au gata scris pe ele :moto: ,sau dupa cum se aude.

Nu stiu daca am fost destul de clar,dar cei care au inteles sper sa ma ajute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai n-ai fost clar deloc. Vrei sa verifici pe cel care o vinde? Care e scopul? Unele moto au o placuta la ghidon pe care e si capacitatea cilindrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multe mtoare e stantata capacitatea exacta pe blocul motor, la fel la multe e prinsa pe cadru o placuta de aluminiu pe care scrie detalile astea. in plus, e clar ca un 1000 e mai mare si mai greu decat un 400 :moto: Si mult mai "rau" :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum iti poti da seama de cati cmc e o motocicleta sport,fara sa fi invatat pe de rost fiecare detaliu de la fiecare motocicleta?(de ex la ZXR sau altele,dar nu dintr-un an anume ci asa in general;cum imi dau seama care e de 400,de 600,de 750,de 900,de 1000,sau 1200?Din poze e mai usor,dar "pe viu" difera parca)Nu ma refer la cele care au gata scris pe ele :moto: ,sau dupa cum se aude.

Nu stiu daca am fost destul de clar,dar cei care au inteles sper sa ma ajute!

 

 

Iti iei un subler cu tine :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream cum imi pot da seama cand trece pe strada,fara sa vad nu mai stiu ce stantari cu capacitatea si altele.Cat despre sunet,poti pune o toba sport pe un 600 si sa sune ca una de 1000 care nu are toba sport.Ma refeream strict la motoarele sport(carenate).Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream cum imi pot da seama cand trece pe strada,fara sa vad nu mai stiu ce stantari cu capacitatea si altele.Cat despre sunet,poti pune o toba sport pe un 600 si sa sune ca una de 1000 care nu are toba sport.Ma refeream strict la motoarele sport(carenate).Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!

 

dupa poze sau,ii poti aproxima dupa latimea rotii spate....sau poate scrie pe carene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream cum imi pot da seama cand trece pe strada,fara sa vad nu mai stiu ce stantari cu capacitatea si altele.Cat despre sunet,poti pune o toba sport pe un 600 si sa sune ca una de 1000 care nu are toba sport.Ma refeream strict la motoarele sport(carenate).Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!

 

Cred ca tu nu stiai ce sa postezi si ti-a venit ideea asta.Scuza-ma dar intrebarea ta e stupida rau...Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu nu stiai ce sa postezi si ti-a venit ideea asta.Scuza-ma dar intrebarea ta e stupida rau...Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!

 

I agree :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tu nu stiai ce sa postezi si ti-a venit ideea asta.Scuza-ma dar intrebarea ta e stupida rau...Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!

Mai papagal ca tine nu cred ca este,deci tu esti usor de recunoscut pe strada...scuza-ma "Mai clar nu stiu daca ma pot exprima!" :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, ai pus o intrebare deosebita :moto: ...

 

Presupun ca poti face cu usurinta diferenta intre marci (de ex. un Kawasaki il recunosti de la distanta dupa zgomotul pe care il face cand schimbi vitezele - mai sare o treapta, mai iese singura din viteza :moto: ).

1. Toba (poti deosebi R1 de R6, ZX10R de ZX636R)

2. Vopseaua (este diferita la modele ce apar aproape identice ex. CBR-uri)

 

Sper ca ti-am fost de ajutor........(daca nu, cunosc un doctor bun :moto: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ii desfaci capacul de la chiulasa, cracanezi cate o supapa de la fiecare cilindru, torni apa cu paharu pana in buza in fiecare dintre acestia... !!! E FOARTE IMPORTANT SA TORNI APA PENTRU CA BENZINA DETONEAZA SI PE URMA TE COMPLICI LA CALCULE CU RAPORT DE COMPRESIE FATA DE GAZE EVACUATE SI VAPORI !!!... dai pe urma o gaura in toba, exact acolo unde se unesc toate coturile intr-o singura teava ( la modelele unde se unesc toate coturile intr-o singura teava) - daca nu se poate dai cate o gaura in fiecare cot - pui un recipient gradat, de preferat unul de un litru jumate, nu de un litru, sa nu ai vreo surpriza de la vreun ZX 12R sa-ti dea pe afara, si pe urma trebuie sa o iei de la capat cu etansarea... sau respectiv patru 2-4 recipiente de aprox. 400 mililitri pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, sub fiecare dintre gaurile date in coturile respective, ma-ntelegi... Dai un pic la automat, stai linistit nu are cum sa porneasca doar cu apa, si daca porneste, oricum proprietarul iti va ramane indatorat, pana curge toata apa in recipiente, si apoi vezi pe gradatii ce cantitate de apa a curs, daca e cazul, aduni cantitatile din cele 2-4 recipiente pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, dupa care scazi ceea ce reprezinta volumul cursei neutile si anume PI X R patrat X generatoarea cilindrului(ce are ca baza pistonul in pozitia de maxim superior si buza cilindrului unde ai turnat tu APA pana in buza) supra 3 inmultit cu numarul de cilindri, si anume 1, 2, 3 sau 4, in functie de cati cilindri are motocicleta - aici se fac acelasi calcule si pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, spre deosebire de anterior - deci nu fii derutat, si diferenta rezultata este capacitatea motorului.

 

M-am exprimat destul de clar, deci nu am de ce sa ma scuz.

:moto:

Editat de Avocatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avocatu (diavolului :moto: ) :

:moto: Nu mai fa caterinca de-asta, ca poate mai citeste naibii vreun pusti de-asta de tip "proteve", nu se prinde ca e la misto si isi face motoru' varza...

Uitati-va mai jos la un "hydraulic lock" si linistiti-va :moto:

Oricum, la cita apa ai zis tu ca se pune nu se mai invirte nici 2 grade, da' faza e de nota 33. :moto: :moto:

post-6177-1143971701_thumb.jpg

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ii desfaci capacul de la chiulasa, cracanezi cate o supapa de la fiecare cilindru, torni apa cu paharu pana in buza in fiecare dintre acestia... !!! E FOARTE IMPORTANT SA TORNI APA PENTRU CA BENZINA DETONEAZA SI PE URMA TE COMPLICI LA CALCULE CU RAPORT DE COMPRESIE FATA DE GAZE EVACUATE SI VAPORI !!!... dai pe urma o gaura in toba, exact acolo unde se unesc toate coturile intr-o singura teava ( la modelele unde se unesc toate coturile intr-o singura teava) - daca nu se poate dai cate o gaura in fiecare cot - pui un recipient gradat, de preferat unul de un litru jumate, nu de un litru, sa nu ai vreo surpriza de la vreun ZX 12R sa-ti dea pe afara, si pe urma trebuie sa o iei de la capat cu etansarea... sau respectiv patru 2-4 recipiente de aprox. 400 mililitri pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, sub fiecare dintre gaurile date in coturile respective, ma-ntelegi... Dai un pic la automat, stai linistit nu are cum sa porneasca doar cu apa, si daca porneste, oricum proprietarul iti va ramane indatorat, pana curge toata apa in recipiente, si apoi vezi pe gradatii ce cantitate de apa a curs, daca e cazul, aduni cantitatile din cele 2-4 recipiente pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, dupa care scazi ceea ce reprezinta volumul cursei neutile si anume PI X R patrat X generatoarea cilindrului(ce are ca baza pistonul in pozitia de maxim superior si buza cilindrului unde ai turnat tu APA pana in buza) supra 3 inmultit cu numarul de cilindri, si anume 1, 2, 3 sau 4, in functie de cati cilindri are motocicleta - aici se fac acelasi calcule si pentru modelele unde NU se unesc toate coturile intr-o singura teava, spre deosebire de anterior - deci nu fii derutat, si diferenta rezultata este capacitatea motorului.

 

M-am exprimat destul de clar, deci nu am de ce sa ma scuz.

:moto:

 

NU esti sanatos la cap,am ras 10 minute :moto: :moto: .Dar daca ii ceva Harley carenat ? Cum reconoaste de ce capacitate este?Te-ai exprimat foarte clar (mai mult de atat nu se poate :moto: :moto: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar trebui sa-mi fac un brand din exprimarea asta clara sau neclara!as castiga bani frumosi! :moto:

Apropo nu stiu ce a fost asa amuzant in caterinca lu Avocatu :moto: :moto:

Oricum vad ca in topicu asta am inceput sa ma cam cert si nu cautam cearta!

Am intrebat pe cineva care se pricepe si el a inteles bine intrebarea,mi-a raspuns,dar raspunsul lui nu era diferit de ceea ce oricum stiam.Credeam ca imi scapa ceva,ca sunt cine stie ce "secrete",dar vad ca nu e asa.Oricum le multumesc celor care au incercat sa ma ajute!!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu foarte multa placere... oricand sunt dispus sa ajut oamenii... asa sunt eu, un altruist convins.

:moto:

:moto:

Editat de Avocatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu foarte multa placere... oricand sunt dispus sa ajut oamenii... asa sunt eu, un altruist convins.

:moto:

:moto:

buey nu ma refeream la tine! :moto: Fain ajutor dai tu oamenilor! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...