Sari la conținut

probleme cutie..cred


Postări Recomandate

salutare tuturor..am un suzuki rf600 si de vreo 2 zile in urma unei plimbari mai lungi am observat o problema la treapta 2 de viteza...cand sunt in treapta 2 si accelerez brusc intre 7-9 mii ture parca scapa pinionul sau ce naiba e acolo si smuceste urat...daca accelerez constant nu se produce chestia asta...restul treptelor nu au nici o problema...intra in toate vitezele fara probleme.......stie cineva care ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pinion si pe foaie ai verificat si tu daca mai ai dinti?este posibiul ca in ture mai mari daca kit-ul de lant este uzat atunci lantul sare peste dinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pinionul de la treapta a 2-a si crabotii distruse. Trebuie sa desfaci cutia si sa inlucuiesti cele 2 pinioane(pinionul si crabotii). Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Ai pinionul de la treapta a 2-a si crabotii distruse. Trebuie sa desfaci cutia si sa inlucuiesti cele 2 pinioane(pinionul si crabotii). Spor la treaba

Exact aceeasi problema o am si eu... a doua face exact la fel ... undeva intre 7000 si 11.000 , deci nu exista posibilitatea sa fie de la lant ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

inainte sa cumperi piesele mai bine te duci la un mecanic sa verifice. Simptomele care spui tu e posibil sa fie si de la membranele vaccumetrice sa fie ciupita una dintre ele sau poate bujiile . Nu sunt mecanic nu ma pricep doar imi dau cu parerea dar decat sa cumperi piesele aiurea mai bine consulti un mecanic. Multa lume , foarte multa lume mi-a spus de un mecanic de la gradina zoologica , un baiat george. Daca ai rezolvat problema sa ne spui si noua de la ce a fost. Am si eu rf si in caz ca ma intalnesc si eu cu problema asta sa stiu ce fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa cumperi piesele mai bine te duci la un mecanic sa verifice. Simptomele care spui tu e posibil sa fie si de la membranele vaccumetrice sa fie ciupita una dintre ele sau poate bujiile . Nu sunt mecanic nu ma pricep doar imi dau cu parerea dar decat sa cumperi piesele aiurea mai bine consulti un mecanic. Multa lume , foarte multa lume mi-a spus de un mecanic de la gradina zoologica , un baiat george. Daca ai rezolvat problema sa ne spui si noua de la ce a fost. Am si eu rf si in caz ca ma intalnesc si eu cu problema asta sa stiu ce fac.

Subscriu.

 

Senzorul de la bujie (mai exact ala de cupru care vine sub ea) da semnal la pompa vacuumetrica care masoara debitul de scantei/secunda.

 

Nici eu nu sunt mecanic de meserie, dar imi duc motorul la un prieten pe care il cheama Aurel Tedy, tot pe langa gradina zoologica sta, dar in Cluj. Ce coincidenta! Ca sa il recunoasteti mai usor, arata cam asa:

 

polar_bear.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu.

 

Senzorul de la bujie (mai exact ala de cupru care vine sub ea) da semnal la pompa vacuumetrica care masoara debitul de scantei/secunda.

 

Nici eu nu sunt mecanic de meserie, dar imi duc motorul la un prieten pe care il cheama Aurel Tedy, tot pe langa gradina zoologica sta, dar in Cluj. Ce coincidenta! Ca sa il recunoasteti mai usor, arata cam asa:

 

polar_bear.jpg

 

 

 

Chiar coincidenta mare. Am inteles ca e mecanic foarte bun laudat de toti cunoscutii mei . Sper ca al tau sa fie la fel. Nu inteleg despre ce senzor e vorba! Unde e senzorul asta ????

 

sambartonro ai rezolvat problema ??? ai fost la mecanic ???? chiar sunt curios cum ai rezolvat problema.

Editat de Talanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa cumperi piesele mai bine te duci la un mecanic sa verifice. Simptomele care spui tu e posibil sa fie si de la membranele vaccumetrice sa fie ciupita una dintre ele sau poate bujiile . Nu sunt mecanic nu ma pricep doar imi dau cu parerea dar decat sa cumperi piesele aiurea mai bine consulti un mecanic. Multa lume , foarte multa lume mi-a spus de un mecanic de la gradina zoologica , un baiat george. Daca ai rezolvat problema sa ne spui si noua de la ce a fost. Am si eu rf si in caz ca ma intalnesc si eu cu problema asta sa stiu ce fac.

MEMBRANELE, NU SUNT VACUUMETRICE :drink:

SUNT VACUUMATICE, SI NU AU ABSOLUT NICI O LEGATURA CU SIMPTOMELE DE MAI SUS

NICI EU NU SUNT MECANIC, DAR ARE LEGATURA CU PINIOANELE DIN CUTIE

:moto: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambartonro ai rezolvat problema ??? ai fost la mecanic ???? chiar sunt curios cum ai rezolvat problema.

 

 

salut...nu am rezolvat dar problema e din cutie...trebuie inlocuit pinionul de a2 a....deocamdata merge....daca nu accelerez brutal nu se intampla nimic...la voi altele sunt problemele..nu au treaba cu cutia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
inainte sa cumperi piesele mai bine te duci la un mecanic sa verifice. Simptomele care spui tu e posibil sa fie si de la membranele vaccumetrice sa fie ciupita una dintre ele sau poate bujiile . Nu sunt mecanic nu ma pricep doar imi dau cu parerea dar decat sa cumperi piesele aiurea mai bine consulti un mecanic. Multa lume , foarte multa lume mi-a spus de un mecanic de la gradina zoologica , un baiat george. Daca ai rezolvat problema sa ne spui si noua de la ce a fost. Am si eu rf si in caz ca ma intalnesc si eu cu problema asta sa stiu ce fac.

 

daca era orice din ce ai spus tu nu se intampla numai in treapta a doua!

 

Subscriu.

 

Senzorul de la bujie (mai exact ala de cupru care vine sub ea) da semnal la pompa vacuumetrica care masoara debitul de scantei/secunda.

 

Nici eu nu sunt mecanic de meserie, dar imi duc motorul la un prieten pe care il cheama Aurel Tedy, tot pe langa gradina zoologica sta, dar in Cluj. Ce coincidenta! Ca sa il recunoasteti mai usor, arata cam asa:

 

polar_bear.jpg

 

LOL!

 

sambartonro ai rezolvat problema ??? ai fost la mecanic ???? chiar sunt curios cum ai rezolvat problema.

 

 

 

salut...nu am rezolvat dar problema e din cutie...trebuie inlocuit pinionul de a2 a....deocamdata merge....daca nu accelerez brutal nu se intampla nimic...la voi altele sunt problemele..nu au treaba cu cutia

 

 

la rf (si la motoarele care folosesc aceleasi cartere) cand se duce a doua se duce din cauza tijei pe care culiseaza furca. tija se uzeaza, furca nu mai merge drept, in timp pinionul nu mai culiseaza complet si incet-incet (ma rog, nu asa de incet) se duc crabotii pinionului si se intampla ce ai patit tu. ai de schimbat tija, furca, pinionul de a 2-a si perechea lui care in cazul rf-ului este pinionul de a 6-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce imi place cand fac altii pe desteptii pe toate forumurile. au si ei motocicleta si de un an de zile si au impresia ca sunt cei mai smecheri. pe forumul asta intra lume cu probleme sau care vor sa invete din problemele altora. voi cei care faceti observatii de tot felul legate de unele cuvinte sau de cine stie ce parere eu mai bine zic sa va duceti la circ. eu unu incercam sa imi dau cu parerea am precizat ca nu sunt mecanic iar daca am scris vacumetrice in loc de vacumatice asta nu inseamna ca ma pricep. mi-am luat motocicleta ca sa ma plimb nu sa sufar pe forum de cunostintele mele de mecanica. nu inteleg de ce pe toate forumurile exista tot felul de mecanici care in loc sa ajute persoana respectiva ei verifica ortografia. sfatul meu e sa va duceti undeva pe camp cu observatiile voastre daia noi bucurestenii nu suntem suferiti de nici un oras din romania. peste tot pe unde mergem lumea ne face impresari si smecherii beep Astept observatii la ce am scris mai sus poate nu am scris corect sau poate cine stie.

Legat de problema am vorbit cu un mecanic si nu mi-a spus ca ar trebui inlocuita si tija de care spui tu. sincer am vorbit cu mai multi si mi-au spus doar de pinioane si de furca . pinion a 2-a mic costa nou 86€ iar cel mare 98€ tot nou. furca si manopera nu stiu . m-am interesat ca poate mi se intampla si mie si sa stiu in ce directie o iau.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
ce imi place cand fac altii pe desteptii pe toate forumurile. au si ei motocicleta si de un an de zile si au impresia ca sunt cei mai smecheri. pe forumul asta intra lume cu probleme sau care vor sa invete din problemele altora. voi cei care faceti observatii de tot felul legate de unele cuvinte sau de cine stie ce parere eu mai bine zic sa va duceti la circ. eu unu incercam sa imi dau cu parerea am precizat ca nu sunt mecanic iar daca am scris vacumetrice in loc de vacumatice asta nu inseamna ca ma pricep. mi-am luat motocicleta ca sa ma plimb nu sa sufar pe forum de cunostintele mele de mecanica. nu inteleg de ce pe toate forumurile exista tot felul de mecanici care in loc sa ajute persoana respectiva ei verifica ortografia. sfatul meu e sa va duceti undeva pe camp cu observatiile voastre daia noi bucurestenii nu suntem suferiti de nici un oras din romania. peste tot pe unde mergem lumea ne face impresari si smecherii (cuvand f urat incepand cu p) Astept observatii la ce am scris mai sus poate nu am scris corect sau poate cine stie.

Legat de problema am vorbit cu un mecanic si nu mi-a spus ca ar trebui inlocuita si tija de care spui tu. sincer am vorbit cu mai multi si mi-au spus doar de pinioane si de furca . pinion a 2-a mic costa nou 86? iar cel mare 98? tot nou. furca si manopera nu stiu . m-am interesat ca poate mi se intampla si mie si sa stiu in ce directie o iau.

 

 

crede-ma ca eu cunosc motorul de rf pe de rost. dealtfel l-am facut si de 750 :lol: trebuie si tija aia. in plus e vreo 14-15 euro asa ca nu se simte. iar de inlocuit nici nu trebuie sa dai chiulasa jos :D asta in cazul in care ti se intampla si vreun "mecanic" vrea sa iti dea tot motorul in bucati :hurt:

 

ah, uitam: la ce te referi tu cand spui "pinionul mare? cel care cupleaza sau cel care calca dinte pe dinte cu cel de a 2-a?

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambartonro ai rezolvat problema ??? ai fost la mecanic ???? chiar sunt curios cum ai rezolvat problema.

 

 

 

salut...nu am rezolvat dar problema e din cutie...trebuie inlocuit pinionul de a2 a....deocamdata merge....daca nu accelerez brutal nu se intampla nimic...la voi altele sunt problemele..nu au treaba cu cutia

 

Furcile se indoaie. Selectorul se "ciobeste". La pinioane mai greu se ajunge la uzuri grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede-ma ca eu cunosc motorul de rf pe de rost. dealtfel l-am facut si de 750 :lol: trebuie si tija aia. in plus e vreo 14-15 euro asa ca nu se simte. iar de inlocuit nici nu trebuie sa dai chiulasa jos :D asta in cazul in care ti se intampla si vreun "mecanic" vrea sa iti dea tot motorul in bucati :hurt:

 

ah, uitam: la ce te referi tu cand spui "pinionul mare? cel care cupleaza sau cel care calca dinte pe dinte cu cel de a 2-a?

 

 

 

cand am spus pinionul mare nu stiu la ce m-am referit. asa mi-au spus mecanicii bineinteles fara sa desfac motorul si legat de tija mie nu imi spusese nimic nu ca nu ar fi adevarat. daca nu trebuie dat motorul jos cum se desface cutia ???? pe la ambreiaj ? pe unde ?????? sau cum se face ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
cand am spus pinionul mare nu stiu la ce m-am referit. asa mi-au spus mecanicii bineinteles fara sa desfac motorul si legat de tija mie nu imi spusese nimic nu ca nu ar fi adevarat. daca nu trebuie dat motorul jos cum se desface cutia ???? pe la ambreiaj ? pe unde ?????? sau cum se face ??

 

 

motorul se da intr-adevar jos dar trebuie dat alternatorul, capacul de la angrenajul alternatorului si al electromotorului, un surub de sub el si dupa aia se intoarce motorul cu fundul in sus. se desfac si celelalte suruburi de dedesubt si voila! cutia de viteze :hurt: cilindrii si chiulasa raman la locul lor. mai putin de munca, mai ieftin si mai rapid :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul se da intr-adevar jos dar trebuie dat alternatorul, capacul de la angrenajul alternatorului si al electromotorului, un surub de sub el si dupa aia se intoarce motorul cu fundul in sus. se desfac si celelalte suruburi de dedesubt si voila! cutia de viteze :hurt: cilindrii si chiulasa raman la locul lor. mai putin de munca, mai ieftin si mai rapid :lol:

 

 

e bine de stiut. merci.

Mesaj completat

la operatia asta ce garnituri o-ringuri trebuie schimbate ????????

Mesaj completat

e bine de stiut. merci.

Mesaj completat

la operatia asta ce garnituri o-ringuri trebuie schimbate ????????

 

si ce modificari ai facut la motor ca sa il faci de 750 ?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
e bine de stiut. merci.

Mesaj completat

la operatia asta ce garnituri o-ringuri trebuie schimbate ????????

Mesaj completat

 

 

si ce modificari ai facut la motor ca sa il faci de 750 ?????

 

ca sa iasa ca la carte trebuie schimbata garnitura de la capacul cititorului (capacul mic de pe dreapta) si cea de la capacul de ambreiaj. in rest nu ai decat silicon (recomand Loctite 5920). un set de tubulare bune cu biti imbus (5, 6, 8) si o cheie dinaomoetrica care sa poate strange de la 8 pana la 24 nm. atat.

 

de 750 e simplu, iei un set de gsxr750w (93-95) si un vibrochen complet cu biele si cuzineti, axele cu came si ecu de 750. cilindrii merg fara modificari pe carterul de rf (de fapt sunt aceleasi, 600, 750, 900, 1100 din aceeasi ani) si chiulasa de rf6. are mai mult cuplu acum si se tureaza o idee mai sus. forma chiulasei nu prea se pupa cu forma pistoanelor (nu bat supapele, stai linistit, doar nu e o forma "fluenta". merge si cu ecu de rf6 dar ai ceva mai putina putere decat cu cel de gsxr. nu stiu cat, nu a fost pe dyno dar cu ecu de 750 niste oameni de afara spuneau ca are cam 120 de cai.

 

acum caut un motor de 900 sau de 1100 bun si sa vad ce scot din el. nu e motorul meu de zi cu zi, e doar un motor care imi place foarte mult cum arata si imi permit sa stau cu el pe dreapta cat vreau numai sa fac ceva fain din el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator stress_L&P
am dezgropat topicul ptr ca am facut moto bucati sa identific problemele....acum intrebarea mea este: cum imi dau seama care piese din cutie sunt uzate si necesita inlocuite?deoarece totul arata ok..

 

 

chemi un mecanic sa se uite daca tu nu iti dai seama! de obicei la rf se duc furca (selectorul e cam bullet-proof), pinionul de a doua si perechea lui (care parca e a 6-a, nu mai stiu sigur da' daca vrei ma uit prin manual)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...