partizan Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 (editat) Desi se pare ca era preconizata aparitia "busei" pentru anul acesta, cei de la Suzuki au amanat lansarea datorita aparitiei noului Kawa zx-14. Scopul: pregatirea unei supermotociclete care sa ingenuncheze concurenta si sa arunce in aer barierele supermotocicletelor de serie: 6 cilindri in linie si cca 220 de cai (asta daca se pastreaza actuala cilindree). Mai multe zvonuri si detalii, aici: http://www.motorcycledaily.com/29march06_busa.htm Editat Aprilie 3, 2006 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Cum au detinut suprematia cu busa atatia ani ,nu le era greu sa arunce in lupta o noua versiune a busei ,dar s-au gandit ca or sa taie din vanzarile lui zx14r la greu si mai ales ca au o colaborare cei de la Suzuki au amanat lansarea noii buse Ps:sunt cam sceptic cu privire la cei 6 cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackCrown Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Cred ca de data asta au sa faca un avion ce-l poti conduce cu A-ul!Motocicleta ar fi prea banal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 220 CP diferenta destul de mare fata de modelele de SS de acest an , o sa fie nevoie de multe subansamble de schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 220 CP diferenta destul de mare fata de modelele de SS de acest an , o sa fie nevoie de multe subansamble de schimbat Parerea mea ,ca nu e mult deloc. Daca dintr-o capacitate de 1000cmc se scot lejer aproape 180cp(fara ram-air) ,gandeste-te ca e destul de usor sa scoti 220cp din 1400cmc ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Numai buna pentru drumurile noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 @silviu.c nu neaparat la nivelul propursorului, cadrul mai rigid, gume mult mai groase, suspensi mai tari, si multe altele, la fel cred ca curba de putere ar fii total altfel, deci sistemul de in injectie reprogramat.... la fel aerodinamica imbunatatita, ca sa aiba stabilitate cat mai mare si rezistenta cat mai mica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Pai celelalte imbunatatiri erau de la sine intelese. Doar nu pui un motor nou pe o motocicleta cu ciclistica veche ,nu? .Chestia cu suspensiile mai tari e cam relativa ,caci hayabusa e sport-touring si NU super-sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 da la vitezele cu care o sa deplaseze nu va fi permis sa se balanseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Pai ,cumva busa ,asta "veche" ,se balanseaza? ...ei ,lasa ca face bine putin balans ,te adoarme ,dar s-ar putea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 nu am zis ca busa-ul prezent balanseaza, dar pt busa 2 nu cred ca o sa fie de ajuns suspensiile actuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 220 cai nu e mult>? e enorm pt un motor. si la masina e ceva 220 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 the new 1500cc busa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 dpdv estetic arata mult mai bine decat modelul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 da la ceva costume noi mai lucreaza japonashii astia mici? Auzi bicicleta de 220 cai pana unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 ..da frumoasa jucaria ...pacat ca nu prea ai ce sa faci cu ea pe la noi pe meleaguri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 da la ceva costume noi mai lucreaza japonashii astia mici? Auzi bicicleta de 220 cai pana unde ? Pai ,prima data cand a aparut busa(98 sau 99 ,nu mai stiu exact) i-a lasat pe toti ceilalti concurenti cu ochii in soare ,asa ca la urmatorul urmas e de asteptat sa-si lase iarasi concurentii cu ochii la soare si totul e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aspirant Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Cred ca de data asta au sa faca un avion ce-l poti conduce cu A-ul!Motocicleta ar fi prea banal True, true, cred ca s-a facut deja o incercare in sensul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 "The new Hayabusa is also available with an optional supercharger, boosting its power output to 570 hp" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 http://www.dragbike.com/dbnews/anmviewer.asp?a=1968&z=13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Mi se pare mie sau carena frontala e la fel ca cea de pe ZZR 1400? Uitati-va si la faruri,sunt la fel,2 faruri cu cate 2 blocuri optice,si aerisirea e la fel! Si tobele sunt dispuse la fel,stopp-urile cu LED-uri,dar macar e bine ca nu au pus si la asta discuri in forma de floricica ca ma lua de la stomac.Difera putin geamul,semnalizarile de pe fata,jantele si gurile de aerisire.In rest,sunt IDENTICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 "The new Hayabusa is also available with an optional supercharger, boosting its power output to 570 hp" era din star trek citatul tau ? BAI NE LASATZI cincisuteshaptejdecai IJ FOREVER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Suzuki Announces Hayabusa 1500 Suzuki Motors USA announced today the introduction of the Hayabusa 1500, a 1498cc version of their top-selling sportbike. “Since its introduction in 1999 the Haaybusa has been the unquestioned king of sportbikes,” said Hal Jalikacek, product manager for Suzuki. “It became apparent to us that some other company wanted to upstage us with a 1400cc bike. That just would not fly. We need to place ourselves back on top.” The new Hayabusa will be available in dealers in May and will have an MSRP of $12,450. Top speed will be production-limited at 186 mph which can actually be reached in fifth gear of its six-speed gearbox. The new Hayabusa is also available with an optional supercharger, boosting its power output to 570 hp. The Hayabusa 1500SC will have the highest output of any production motorcycle by a large margin. In addition, Suzuki announced the Dragon, a new turn-key Pro Stock Dragbike based on the Hayabusa 1500 motor that will be available through dealers this fall. Priced at just under $45,000 the bike will feature a state-of-the-art EFI system, an enlarged 1655cc motor and will be legal for NHRA Pro Stock Motorcycle class. The prototype test machine has run a corrected-altitude pass of 6.98 seconds in NHRA legal trim. “You can now buy a complete turn-key dragbike at any Suzuki dealer and be competitive in the NHRA Pro Stock Motorcycle class,” said Jalikacek. “This is a serious motorcycle for serious competition. It was our intention to re-write the book and I feel confident that we have done so.” Stay Tuned... More information to follow!! -------------------------------------------------------------------------------- The Staff at Dragbike.com would like to thank everyone who sent us emails about our joke!!! We hope you enjoyed it as much as we did. Read here for information about April Fool's Day 1 aprilie va spune ceva...? Se afla din mai multe surese daca era ceva oficial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Adica toata faza asta e o vrejeala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDANEGRU Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Cat o sa mai avanseze si baietii astia cu moto? pana la urma poate cinva sa conduca o moto la 400km/h? unde? si cu ce frane? si cu ce distante de franare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.