Sari la conținut

Sunt Incepator Si Vreau Niste Sfaturi Competente


pacorabane
 Share

Postări Recomandate

Va solicit si eu sprijinul intr-un demers pe care vreau sa-l intreprind in curand.As vrea sa inlocuiesc masina in Bucuresti cu un scuter,preferabil cu unul care sa nu necesite permis ori inmatriculare.Am sondat piata si nu stiu ce sa aleg.Am gasit Aprilia sr 50 cam la 2700 E,Yamaha in jur de 2200 E, Peugeot cam pe la 70 milioane si mai sunt cele de la First Bike.Ma gandesc eu ca unul de 50 cmc si eventual in 2T imi va fi suficient pt deplasari in oras, chiar si in 2 persoane ,neavand pretentii exagerate in privinta vitezei.Nu sunt insa lamurit daca sa-mi iau unul nou sau un SH.Am umblat ceva timp prin afara (Italia) si am vazut ca as putea gasi si unul bun (cel putin asa ar arata) chiar daca este SH.Exista riscuri majore? oricum dif de pret este foarte mare intre nou si SH si ma gandesc eu ca nu as baga f.multi bani chiar daca mai cad piese.o buna intrebare ar fi si daca se gasesc aceste piese... Sper sa ma ajutati voi sa ma hotarasc la ceva.Astept opinii avizate.Cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu ar fi sa iti iei doar unul SH.Cu un scuter/moped nou, pur si simplu incepi se pierzi bani in secunda in care ai iesit cu el pe usa magazinului.2000-3000 de euro este un pret imens pentru ce poate sa faca un 50 cmc. , poate fi sdi fabricatie 2012 si vandut acum :angryfire:

 

 

 

P.S. Un moped bun il gasesti incepand de pe la 10 mil. Nu se pune problema sa inlocuiesti conserva, cu mopedul nu poti iesi din oras ca imbatranesati pe drum si nu poti cara mare lucru, dar il poti folosi de cate ori vrei sa ajungi rapid undeva in oras . Banii astia ti-i scoti repede numai din benzina pe care nu o mai arzi in masina la frecus pe drumuri scurte.

 

 

Spor la cautat !

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri