Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Cred ca comutatorul faza scurta/faza lunga sau Dimmer Switch functioneaza, adica faza lunga este OK? Atunci discutam de acel buton de semnale scurte luminoase pe faza lunga/lumina de drum sau ''Passing Button'' cum se identifica in scheme, sau FLASH cum vrei tu sa-i spui... Daca o sa masori tensiunea la cele doua conductoare care ajung la acest buton este ZERO pentru ca acestea se afla la aceeasi polaritate + la +, butonul tau practic face o intrerupetre pe circuit. Daca faza lunga functioneaza si nu ai probleme pe circuit cand lucrezi cu comutatorul, atunci:

a) porneste motorul ( luminile functioneaza cu motorul pornit) si realizeaza o PUNTE intre cele doua conductoare care ajung in Passing Button/ atingi capetele lor cu un alt conductor. Daca functioneaza, atunci butonul este defect, contacte oxidate, etc.

B) daca totusi nu se aprind luminile(FL)/FLASH, verifica conexiunile acestor conductoare din releul de faza lunga si comutatorul faza lunga/faza scurta;

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o iau pe lung, am masurat continuitatea intrerupatorului de Passing Button si este OK, dar nu am curent pe el

acuma s-ar putea sa am probleme la releele de faza lunga si scurta, ala de scurta i clar dus si ala de lunga vad ca ramane actionat ca se incalzeste putin(am probat la 6 grade, posibil vara sa nu am probleme de genul asta). Ideea i ca am desfacut suportul de pe semi-ghidon si am cautat firele fizic, inretupatorul de faza lunga si scurta ON/OFF are firele ROSU/GaBALBEN si GALBEN si asta cu care am eu probleme are ROSU/GABLEN si ALB-GALBEN, si cand l-am urmarit in mufa am realizat ca am un singur fir ROSU/GALBEN, asa am presupus ca i fir comun cu celelalt intrerupator.

Realizand ca am probleme cu releul de faza scurta, ACUMA, desi 3 ani o mers doar fara Passing Button. Exista sansa sa fie problem de releu? desi mi-a functioant impecabil faza lunga si scurta pana in momentul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa recapitulam...altfel nu ne mai intelegem, raspunzi cu DA sau NU la intrebari, sau completezi scurt :

1. Faza lunga si faza scurta functioneaza dar nu functionea Passing Button,....sau mai exact ce functioneaza?

2. Daca nu functioneaza o faza / circuit ai verifica sigurantele fuzibile pentru circuitul respectiv?

3. Daca o faza functioneaza prin releu este normal sa cupleze, chiar nu conteaza anotimpul... cat de mult se incalzeste acel releu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o iau pe bucati:

A) cand motorul era intreg si circulam cu el

1) Functiona faza scurt si lunga conform comutatoarelor dar Passing Button NU

 

B) acuma am l-am adus de la revizia propulsorului si cautam sa vad ce are Passing Button
1)m-am trezit ca nu AM lumini deloc

2)am verificat releele(din ce am vazut pe net is 2 diferite desi la mine is ambele cu acealasi coduri 5JJ-20-2), dar cand bagam unu din ele pe pozitia din dreapta(faza scurta) imi sare siguranta de lumina

3)am pus releul pe faza lunga si i-am dat drumul la motor si am facut pune pe instalatie sa verific ca merge si functioneaza corect(ON/OFF) doar ca se mai trezeste cateodata sa nu cupleze, il aud cum tzacane de cateva ori si dupaia ramane cuplat sau sta cateva secunde si se cupleaza pernamenet.

Nu i permanent simptomul, poate sa nu se repete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa rezolvi cu ce ti-am trimis referitor la schema electrica a motocicletei pe care o ai.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am apucat sa merg la garaj, dar intre timp am achizitionat un nou releau ca sa reintragesc instalatia :D


» Post actualizat in 29 Jan 2016 13:37

se pare ca NU am curent pt activarea releului de faza scurta, desi este ceva diferenta de potential cand pun aparatul de masura pe fire si m-am trezit ca nu imi mai porneste acuma BORDUL, motorul functioneaza BORDUL 0, nici macar lumina de pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut. vand o cutie de viteze r6 an 2002 in perfecta stare pret 450 lei, electromotor 150 lei, axe cu came 150lei, capac axe came 70 lei, distributie (lant + intinzator) 100lei.

 

in rest donez supape, biele, pistoane tel 0754669305 sau pm

post-16635-0-03273200-1454961188_thumb.jpg

post-16635-0-13162500-1454961193_thumb.jpg

post-16635-0-98495300-1454961227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din modelel '99-'02 cate scapa de problema la cutie? mai exact de treapta 2a?


» Post actualizat in 14 Feb 2016 15:33

intrebare pt stiutori, vreau sa-mi achizitionez un set nou de cauciucuri, ma gandeam la Michelling Power Pilot 2CT sau 3, utilizarea strada. Ce recomandati?

Multumesc de informatii anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare lume , sunt nou peaici sry daca dau aceiasi intrebare de 2 ori , dar poate ma ajuta cineva , detin o yamaha r6s 2004 , are 65 000 la bort , si vreau sa verific daca lantul de distributie nu depaseste limita de intindere ( 35-45 mm ) , am cautat pe internet cu se face procedura , care am gasito e cam dubioasa , poate a mai facut cineva ,si se da cu parerea ,

 

p.s pe net era in asa fel : dupa ce ai oprit motorul , scoti capacul care ascunde un surub de pe intinzatorul de lant , il stopezi cu o surubelnita , apoi il scoti atent din motor , si masori citi cm ( mm ) , are iesit , in asa mod verifici daca e intins lantul sau nu , nu e greu sa faci asta singur , dar poate sunt ceva detalii ascunse , de genu pozitia pistonelor , si alte chestii care au influienta asupra lantului

 

ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa cum spune si titlul ma confrunt cu o problema. Imi place ca si aspect destul de mult R6, dar majoritatea prietenilor detin suzuki, honda, iar eu calaresc de 2 ani de zile un gsxr iar sezonul asta am decis sa fac o schimbare asa ca am zis f4i, 600 rr, r6, dar toti din jur mi-au spus sa renunt la r6 diferite motive:

- defectiuni frecvente

- explozile acelea pe care le are la turatii( am inteles ca ar fi undeva 7000-8000 si 12000 mii cva de genul).

 

Vreau ceva pareri pro contra acestui model... modelul ar fi unul 1999-2002 carburatie.

 

Am cautat postari dar cei care au acest model sunt multumiti, este normal atunci cand e motoreta ta. Dar oare chiar asa de rea sa fie??

Editat de GuLL1v3R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce buget ai ? Eu recomand 929. ;) r6 e scump prea scump părerea mea pt varsta lui . Fata de un gaxt injectie sau o Honda f4i.

» Post actualizat in 12 Mar 2016 17:55

Gsxr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai da gsxrul pe care il ai pe un R6 din acelasi an?

Am avut srad ca tine din 2000 si am avut ocazia sa ma dau si pe r6 din 2001.R6-le mi s-a parut mai bun doar la frane,in rest la viteze mai mari de 160 era foarte instabila.

Sa nu mai zic ca modelul pe care il cauti tu are probleme cu cilindri,cutie de viteze.

Mai bine te apuci sa strangi bani si cauti ceva mai nou,gen k6,zx6 2006+.

Asta e,te mai dai sezonul asta pe gsxr ca n-o sa crape garantat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Exploziile de putere"- nu e nimic wow care sa te sperie ! Ia-ti ce ti place tie cel mai mult ! Vad ca ai specificat 600rr- acest model a aparut in 2003 si iti pot spune ca are ciclistica cea mai buna. Ideea e ca toate au aceeasi putere, diferente dintre ele(iar aici ma refer la putere)sunt extrem extrem de mici. Valoarea reala a unui 600rr din 2003 este la 2000 de euro ! Si k4 600 de la Suzuki e fain-si care se apropie de 2000 euro real ! Zic de pretul real pentru ca au aparut fel si fel de tehnologii, iar mai toate modelele de 600,1000 sunt deja foarte demodate. Prin 2004 a inceput sa apara furca up side down si abia din 2007 selectarea puterii si tot asa ..... Ce iti place tie, aia sa ti cumperi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul...

 

@gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit.

@vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro :)) deci ce vorbim

» Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38

Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

Editat de GuLL1v3R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

 

Aici este problema .Ai pus botu la povesti nemuritoare care te-au intrigat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul...

@gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit.

@vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro :)) deci ce vorbim » Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38

Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

Bine zic colegi nu te grabii, gsxr 600 2001-2002 gasesti la banii astia. Ba chiar iti mai rămân. Eu am zis 929 ca e dotat bine si putere tot ce vrei si un pret fr bun an bun. Tot srad am si eu si sunt ft multumit. Pana strâng bani sa trec la gsxr pe injectie. Din experienta zic sa ramai pe Suzuki. Sunt mai bune decât restul nu am auzit lumea sa se plângă de ele cu prob pe la cutii saualte nebuneli. La banii astia poti incerca si f4i. E chiar misto si bine dotat. Gasesti cva frumos. Yamaha are carburatie pana in 2002 si sa dai 2000€ pe caburatie in 2016 eu zic ca nu merita. Mergi pe injectie. E mult mai buna . Editat de MassimoWest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe pt asta am si deschis topicul, nici nu vreau sa ma duc sa ma urc pe motocicleta omului si sa o incerc eu daca are sau nu explozia respectiva, nu sunt grabit mai ales ca nici vremea nu tine cu noi.

 

Dar vreau sa ramanem stric pe subiect.

 

Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto. Nu vreau k1 k2.. modelel astea se gasesc dar nu ma atrag. (Tin sa precizez ca imi place si aspectul unei motociclete)

» Post actualizat in 12 Mar 2016 19:16

@fade ai mers cu modelul asta de r6?? Ce inseamna mai exact acele "explozii" ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut r6 99 iar acum am r6 03. La r6 99 crapa cilindrii daca ii supui diferentelor bruste de temperatura. De ex, esti in trafic si ai apa la 105-110 grade si in loc sa il racesti mergand constant, accelerand lent, te apuci si il rupi in forja de la 0 - 200 la ora. Ce se intampla, aerul raceste brust exteriorul blocului, dar nicasilul din interiorul cilindrilor atinge temperaturi foarte mari din cauza volumului foarte mare de carburant Blocul se contracta iar nicasilul de dilata, asa crapa. Stiu R6 care au trecut de 60 000 km si nu au avut problema asta. La cutie nu am avut probleme si l-am dat pe o roata in disperare. La R6 01-02, pe langa alte diferente la CDI si aspect, au schimbat si partea de sus a carterelor, cea cu cilindrii despre care nu am auzit sa mai crape.

R6 03, e super, trage mai liniar, motorul merge mai rotund, au imbunatatit treapta a doua, care tot crapa la modelele anterioare, in sensul ca au pus 4 craboti in loc de 3. Pozitia e mai comoda, centrul de greutate e diferit, simti motocicleta mai usoara.

 

Fata de fata de f4i si 600rr, R6 99 trage mai bine. Am mers pe f4i sport suficient de mult incat sa imi fac o parere, si am ajuns la concluzia ca e usor si manevrabil, dar are prea multa putere pentru ciclistica lui, mi-a voblat rau de tot de multe ori.

 

Explozie de putere au toate sportivele, deci nu iti imagina ceva prea surprinzator. Am mers si cu gsxr (incomod), si cu kawasaki 636 (cutie proasta, frane proaste, gunoaie), si cu honda F3 F4is 600rr si cu Yamaha R6 99 03 05 08. Am ales R6.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite spre exemplu un R6 din 2003 (ca la asta am gasit un dyno chart).

 

9445-2003-Yamaha-YZF-Dyno.jpg

 

La varianta de "before", ai doua plaje de turatie unde puterea ramane relativ constanta pentru aproximatv 1000 de rpm. "Explozia" vine dupa, cand practic creste puterea la roata din nou, si creste destul de rapid, dupa platoul respectiv.

 

Daca te uiti pe chartul ala, ai sa vezi ca nu-si dubleaza puterea miraculos incat sa zboare de sub tine.

 

Nu am mers cu modelul ala de R6 ca sa comentez, dar la greutatea mea oricum e mai lenta :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto.

Daca te rezumi la stilul de pana acum , acea "explozie " de putere nu inseamna nimic. Aici intervine partea cu basmul.Pericolul apare numai atunci cand o cauti cu lumanarea nu in folosinta normala si banala asa cum mergem majoritatea din noi. Poti sa testezi si mama lui r6 si daca nu exagerezi vitejisme noi care trec peste limitele, in care te-ai incadrat pana acum , n-ai treaba. Este posibil sa gasesti alte caracteristici care te afecteaza mai mult precum pozitia sau alta frecventa de vibratii fata de ce ai fost obisnuit. Se poate chiar sa iti displaca trecerea la un motor mai putin liniar.Sunt unii care devin addicted de acea "explozie " si incep sa piarda din restul de placeri si sa caute cit mai multe situatii in care sa poata trece prin ea.

Sunt chestii universal valabile dar placerea are tendinta sa fie foarte subiectiva.

Mai intervine si faptul ca la motoare de virsta venerabila mai pot aparea diferente de comportament datorat intretinerii , exploatarii si tipului de accidente in care au fost implicate.Am doua motoare care in 99 au fost identice .Acum ai impresia ca sunt din cetegorii diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...