Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

» Post actualizat in 21 Jul 2015 19:41

adica cum?

Adica

1- Sa fie atent la cilindri (raspuns la prima intrebare)

2- Da, se poate pune quickshifter (raspuns la a doua intrebare)

 

Banuiesc, e singura varianta logica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, care ar fi cauza, la un R6 din 99, de nu are acea "explozie" de putere caracteristica? Adica, trage foarte bine, dar liniar. Nu surprinde. Am mai avut un r6 tot din 99, dar aceea tragea mult mai bine. Se ridica pe o roata fara sa vrei, daca acceleram mai brusc. Asta....nici o sansa. Este posibil sa fie din ambreiaj, din carburatoare sau din admisia de aer? Sau altceva? Din cate mi-am dat eu seama, ambreiajul nu patineaza. Ajunge cu a 2-a si a 3-a la viteze destul de mari.

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai avut un r6 tot din 99, dar aceea tragea mult mai bine. Se ridica pe o roata fara sa vrei, daca acceleram mai brusc. Asta....nici o sansa.

 

R6-le ala avea foaie mare si pinion mic. Pe asta probabil le ai invers daca zici ca ajungi la viteze mari.

» Post actualizat in 27 Jul 2015 06:48

Este posibil sa fie din ambreiaj, din carburatoare sau din admisia de aer? Sau altceva? Din cate mi-am dat eu seama, ambreiajul nu patineaza. Ajunge cu a 2-a si a 3-a la viteze destul de mari.

 

Daca i-ai pus si astuia un burete in rezervor in loc de filtru de benzina, e posibil sa fie si de la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea are 2 probleme, una la ambreiaj, raman placile lipite in timp ce merg cu ea. Stand pe loc in treapta 1 cu ambreiajul tras, tinde sa plece de pe loc cand accelerez. Ca sa scap de problema tin apasata frana spate si accelerez o data pana in limitare obligandu-l astfel sa patineze si intr-un final isi da drumul. Dupa 10-20 km problema revine. Inca nu am desfacut pentru ca sincer mi-am cam pierdut interesul fata de motociclism in general, mai ales in perioada asta plina de accidente. Ati mai intalnit problema asta la ambreiaj?

 

A doua problema ar fi ca nu prea trage in ture joase, parca s-ar ineca, suna a amestec bogat.. suspectez senzorul MAP, ar trebui sa apara ca eroare in bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, asa face de cand am luat-o. Baiatul de la care am luat-o mi-a zis ca a schimbat toate placile, frictiune si metal, mi le-a dat si pe cele vechi care aratau destul de bine, nimic ars sau uzat. Deci problema nu ar fi din placi. Nu s-a schimbiat nimic nici dupa schimbul de ulei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la un R1 2000 am rezolvat fara sa vreau problema ta cu un tratament de Metabond. Eram la Brno, ambreiajul agata la greu, un coleg de echipa, era distribuitor Metabond si ma tot stresa la cap cu Metabondul lui, ca sa bag, ca motorul e vechi, multi km, bla bla. Am bagat, si dupa doar o intrare de 15min, ambreiajul nu a mai agatat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai avut ocazia sa-i schimb uleiul, la urmatoarea etapa am facut-o pachet. Dar la cum functiona, aditivul a indepartat mizeria de pe placi. Alt baiat mi-a zis ca el pur si simplu a dat cu smirghel pe placi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mizerie banuiam si eu ca ar putea fi, nu imi pot imagina ce anume in mecanismul ambreiajului ar putea tine placile lipite, mai ales ca daca-l fortez pe loc folosind frana spate si acceleratia spre limitare (cu ambreiajul tras) se dezlipesc si merge ok o perioada scurta.

 

Referitor la mersul usor inecat in ture joase (<6000 rpm), banuiesti altceva in afara de map sensor? Bujiile sunt schimbate, filtrul e curat. Nu par a fi simptome de pompa de benzina obosita, ar fi intrerupt in ture mari, unde e nevoie de debit/presiune.

Nu cred ca ar fi o desincronizare a injectiei, sau uzura in axul vre-unui clapet pentru ca relantiul este stabil (foarte stabil)

Socul electronic isi face treaba

 

alte simptome care ar putea avea aceeasi cauza:

-pornire lunga, invarte cam de 2-3 ori mai mult decat normal, desi bateria e noua.

-consuma peste 8% in regim de touring

-ceva pe la distributie, la cald apare un ticait exact in aceeasi plaja de turatie.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, unde pot gasi si eu o carena de codita r6 2007? multumesc frumos nu ma intereseaza culoarea...

 

Intreaba-l pe omul asta, parca avea o codita completa de 2007 de vanzare.

 

 

am spre vanzare:

 

0765336589
Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde careva power commander second pentru r6 2003?


» Post actualizat in 04 Aug 2015 16:23

O parere despre aditivul pentru rezervor ? parerile sunt impartite am inteles

 

NU pot sa dau edit imi cer scuze pentru double post !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...