Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva?

 

 

schimbatorul care il ai tu(tija inversata) se foloseste pe circuit. eu zic sa te obisnuiesti cu el (o s-o faci repede) ,nu merita sa iei unul stock decat daca nu reusesti sa te obisnuiesti :yikes:.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

schimbatorul care il ai tu(tija inversata) se foloseste pe circuit. eu zic sa te obisnuiesti cu el (o s-o faci repede) ,nu merita sa iei unul stock decat daca nu reusesti sa te obisnuiesti :yikes:.bafta

 

azi am luat motorul si evident am dat o tura prin oras. in afara de faptul ca rupea aderenta la 4000 rpm alte probleme nu sunt. faza cu schimbatul vitezelor nu e chiar asa de grava, dar inainte de orice schimbare ma gandeam de doua ori in ce parte tre sa schimb :yikes: ceva detalii despre el: 1999, 20000km si o toba mivv care suna ca dracu

 

m-am interesat si eu de schimbatoru invers si ai dreptate, asa se foloseste pe circuit. adica intr-o curba cand esti inclinat este mai usor sa dai treapta superioara aposand schimbatoru decat sa-l ridici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti :yikes: ma alatur si eu printre voi cu un R6 stock de data aceasta...am observat la motoarele care le aveti cateva modificari :yikes: deocamdata sunt incepator pe super sport,dar am vreo 11 mi de km pe motocicleta de 125 cmc,multumesc anticipat.

 

 

 

ASFALT USCAT,

tuturor!

post-43345-1232465229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti :P ma alatur si eu printre voi cu un R6 stock de data aceasta...am observat la motoarele care le aveti cateva modificari :D deocamdata sunt incepator pe super sport,dar am vreo 11 mi de km pe motocicleta de 125 cmc,multumesc anticipat.

 

 

 

ASFALT USCAT,

tuturor!

 

 

Salut si bine ai venit in randurile detinatorilor de R6. :scratch:

 

E o frumusete.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti :D ma alatur si eu printre voi cu un R6 stock de data aceasta...am observat la motoarele care le aveti cateva modificari :scratch: deocamdata sunt incepator pe super sport,dar am vreo 11 mi de km pe motocicleta de 125 cmc,multumesc anticipat.

 

 

 

ASFALT USCAT,

tuturor!

 

intotdeauna mi-a placut modelul ala pe albastru. foarte frumoasa. Un sfat legat de modificari: pastreaza oglinzile alea, nu pune oglinzi sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare... vreau sa-mi iau de pe louis cablu de ambreaj (cu tot cu husa) si maneta de ambreaj si nu gasesc pt motorul meu (R6 '99). nu stiti voi care s-ar potrivi sau eventual de la alt motor care sa mearga pe R6??? daca stiti scrieti codurile. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare... vreau sa-mi iau de pe louis cablu de ambreaj (cu tot cu husa) si maneta de ambreaj si nu gasesc pt motorul meu (R6 '99). nu stiti voi care s-ar potrivi sau eventual de la alt motor care sa mearga pe R6??? daca stiti scrieti codurile. mersi

 

 

Salut,

 

uite aici, poate te ajuta

 

http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...bil+-42433.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no bine... inca o intrebare, daca cu prima n-am prea avut succes. vreau sa-mi iau crash-pad-uri si am gasit doua variante si nu stiu care s-ar portrivi fara sa fiu nevoit sa tai carena sau sa aduc alte modificari. 1. prinderea e direct prin crash-pad; 2. prinderea se face de un distantier oval asa incat, cred, crash-pad-ul sa iasa prin portiunea aia decupata de la carena din dreptul blocului motor

 

am citit tot topicul, dar sincer nu am gasit un raspuns care sa ma multumeasca. daca s-a mai pus intrebarea asta imi cer scuze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no bine... inca o intrebare, daca cu prima n-am prea avut succes. vreau sa-mi iau crash-pad-uri si am gasit doua variante si nu stiu care s-ar portrivi fara sa fiu nevoit sa tai carena sau sa aduc alte modificari. 1. prinderea e direct prin crash-pad; 2. prinderea se face de un distantier oval asa incat, cred, crash-pad-ul sa iasa prin portiunea aia decupata de la carena din dreptul blocului motor

 

am citit tot topicul, dar sincer nu am gasit un raspuns care sa ma multumeasca. daca s-a mai pus intrebarea asta imi cer scuze...

Daca ai model 99-01, trebuie sa dai gaura in carena si, normal, trebuie ca buloanele sa fie compatibile cu acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai model 99-01, trebuie sa dai gaura in carena si, normal, trebuie ca buloanele sa fie compatibile cu acest model.

 

da am modelul 99-01. eu am gasit pe ebay un model de crash-pad-uri care aveau un distantier oval, asa incat, teoretic, sa nu fii nevoit sa gauresti carena...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-05-Yamah...21706QQtcZphoto

 

si stiu ca acolo scire 03-05, dar poate ma puteti lamuri voi mai bine. daca va uitati putin este o poza si arata cum sunt montate. nu e aceeasi chestie si pt modelul 99-01???

 

mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am modelul 99-01. eu am gasit pe ebay un model de crash-pad-uri care aveau un distantier oval, asa incat, teoretic, sa nu fii nevoit sa gauresti carena...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-05-Yamah...21706QQtcZphoto

 

si stiu ca acolo scire 03-05, dar poate ma puteti lamuri voi mai bine. daca va uitati putin este o poza si arata cum sunt montate. nu e aceeasi chestie si pt modelul 99-01???

 

mersi mult

 

 

mi se par mai ok astea... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Motorcycle...p4506.m20.l1116

 

daca tot pui crash pad, pune ceva solid nu sa ai crash pad la misto :crack: / ar merge si o cusca de stunt dar e scumpa vreo 200$

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor ajutati-ma ca imi vine sa ma urc pe pereti...

 

Am o Yamaha R6 2001... si ma intereseaza si pe mine o carena fara (nasul) +far +parbriz... la un pret convenabil nu vreau sa fie neaparat noi... culoare albastra...

 

ma poate ajuta careva...

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...