ar88rol Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Salut.. Imi cer scuze ca apelez si aici dar mor dupa un r6.. Vand ktm lc4 640 2005 Sau schimb cu r6 2002 bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Salutare . In vara sper ca imi voi lua motor... Iar gandul ma duce de vreo 2 ani la un R6 01 02` cam asa.... As indrazni sa intreb ce consum are in oras si in afara? Este bun pentru un incepator mai calm asa? Sau pot sa imi iau gandul? Fara raspunsuri rautacioase Multumesc ! E o motocicleta foarte potrivita pentru un incepator . Dar poti sa citesti mai intai acest topic /index.php?showtopic=318320 cu toate linkurile existente . poate macar inveti si tu ceva . Sper sa ne auzim cu bine . In primul rand multumesc pt raspuns . Daca vroiam ceva de 125 dadeam de A1 dar altfel ce rost ar mai avea... . Cand m-am referit calm nu m-am referit ca vreau un motor mai mic ci m-am referit ca nu sunt maniac sa gust asfaltul din prima luna, dar asta nu inseamna sa imi iau de 125 si dupa 2 ani maxim sa o vand ca m-am plictisit de ea cum se intampla in cele mai multe cazuri si zic asta ca nici nu dispun de un buget extrem citeste si acest topic /index.php?showtopic=84781 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 In primul rand multumesc pentru raspuns, si da, stiu topicule prezentate ca rasfoiesc forumul de ceva timp.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Salutare fratilor. O rugaminte am pt cei care si au montat buloane si au gaurit carena la r6. Arata ti mi si mie niste fotografii cu locul in care ati gaurit ca sa mi fac si eu o parere ce si cum. Detalii ceva, pls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Salutare fratilor. O rugaminte am pt cei care si au montat buloane si au gaurit carena la r6. Arata ti mi si mie niste fotografii cu locul in care ati gaurit ca sa mi fac si eu o parere ce si cum. Detalii ceva, pls! vezi ca oricum ai o foaie a4 pe care o pui pe carena cand dai gaurile sa vezi unde dai exact, si sa largesti gaura in carena in caz ca o dai pe jos daca e fixa pe cui, cuiul de la crash pad iti zmulge prinderile la carene ... la mine era de vreo 3,4 cm diametrul! bafta Editat Martie 26, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Mersi pt indicatii, oricum o sa mai largesc gaura pt ca partea care vine pe surub are o extremitate care se etanseaza in gaura facuta...nu stiu cum sa explic. Nam inteles care este faza cu foaia A4. Eu ma gandeam sa ung cu niste vaselina capatul surubul de prindere al bulonului atasat de cadru si sa apropii carena in locul destinat pt a marca pe interior locul unde voi gauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandykite Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Din seria "greierasi": De la un timp, inainte sa pornesc, pun contactul, si cand apas si butonul rosu se aude un "pac-pac-pac" din ce in ce mai rar.. pana se opreste, si totul dureaza cam 10 secunde... apoi porneste normal. Chestia asta nu se intampla daca pun contactul dar nu apas butonul rosu. Daca are cineva vreo idee... as fi recunoscator. Multumesc! e de la pompa de benzina ,asa face si motorul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoREA Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Buna, am si eu o problema cu r6 meu si tot primesc sfaturi diferite si nu stiu pe care sa il ascult. am iesit acum cateva zile cu el si cand ma opream la semafor observam ca incepe sa imi moara din turatii pana se oprea de tot.asta la fiecare semafor pana am ajuns cu greu sa o duc undeva, ca degeaba acceleram puternic ca ea tot la 2mii de ture statea. s-a uitat cineva si mi-a zis ca are spume uleiul pe capac si putin pe margini si mi-a mai pus niste ulei si am reusit sa ajung cu ea acasa. dupa ce am schimbat cauciucurile, a inceput sa imi trosneasca ceva la roata din fata si mai rar la aia din spate. mereu cand merg cu ea acum trosneste ceva. iar cand trec de o viteza mai mare aud un tzacanit continuu la motor. unii imi zic ca de la ulei este, sa il schimb cat mai repede, sa nu ma mai dau asa cu ea. iar altii imi zic sa nu schimb uleiul ca este ok(l-am schimbat prin oct anul trecut si nici 1000km nu am facut cu el dupa). pe mine cel mai mult ma ingrijoreaza tzacanitul de la motor, inainte nu imi facea asa si cum merg un pic mai tare...gen 70 la ora cum il aud in permanenta help pls !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Cel mai bun sfat este sa te duci cu motocicleta la un mecanic autorizat si sa nu mai asculti tot felul de pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoREA Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Cel mai bun sfat este sa te duci cu motocicleta la un mecanic autorizat si sa nu mai asculti tot felul de pareri. stiu asta....dar ma gandeam pana o sa ajung la un mecanic autorizat poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 (editat) Mersi pt indicatii, oricum o sa mai largesc gaura pt ca partea care vine pe surub are o extremitate care se etanseaza in gaura facuta...nu stiu cum sa explic. Nam inteles care este faza cu foaia A4. Eu ma gandeam sa ung cu niste vaselina capatul surubul de prindere al bulonului atasat de cadru si sa apropii carena in locul destinat pt a marca pe interior locul unde voi gauri. cand am cumparat buloanele LSL de la louis.de au venit impreuna cu o foaie A4 la scara reala, puneai foaia pe partea interioara a carenei sa vezi undei dai gaura(un fel de harta a "G spotului" ) stiu asta....dar ma gandeam pana o sa ajung la un mecanic autorizat poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema @motoREA ->cand ai schimbat gumele ai echilibrat rotile ? e posibil sa fie de la asta tacanitul, poate aparea de la o anumita viteza in functie sunt de dezechilibrate cat despre murit din turatii pot fi multe cauze e mai bine sa se uite cineva care se pricepe... Editat Martie 31, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 stiu asta....dar ma gandeam pana o sa ajung la un mecanic autorizat poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema vezi poate se f00te si mai rau pana ajungi tu la mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rrrr6 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 salut,am si eu o problema..... cand sta motocicleta pornita la relanti se aude un ticait ca si cum ar bate ceva intr-un fier...daca o turez putin nu se mai aude.oare de la ce o fii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Pentru cine e interesat, am de vanzare o pereche de buloane la 100 lei pentru R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Salutare. Am un R6 impecabil de dezmembrat. Momentan am toate piesele, arata ca noi. Profitati. /index.php?showtopic=338267 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 baieti..am o intrebare. imi sta becul de la ulei aprins.am verificat joja si e ok .ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 baieti..am o intrebare. imi sta becul de la ulei aprins.am verificat joja si e ok .ce ar putea fi? ori ai scurt ori e sonda aia de la ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 salut,am si eu o problema.....cand sta motocicleta pornita la relanti se aude un ticait ca si cum ar bate ceva intr-un fier...daca o turez putin nu se mai aude.oare de la ce o fii??? Asculta daca se aude din partea dreapta cumva de pe capacul pe care scrie yamaha, chiar unde pui uleiul. Daca e de acolo poate sa fie rulmentul de ambreiaj. Apropo stie careva unde pot sa gasi kit ambreiaj care sa fie adus cat mai repede si posibil si mai ieftin (nu vreau originale de la yamaha, plus ca dureaza si mult sa le aduca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Apropo stie careva unde pot sa gasi kit ambreiaj care sa fie adus cat mai repede si posibil si mai ieftin (nu vreau originale de la yamaha, plus ca dureaza si mult sa le aduca). De pe louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 De pe louis Ma ajuti cu un link? merci frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Link nu stiu insa am auzit la cineva de curand ca a fost in vitan la louis si a comandaty un kit. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rottweiler Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Vand parbriz fumuriu Double-bouble pt R6 2000-2003 . pret 1 mil ! Am comandat pt mobra mea adica un zx6r ... si mi-a venit de R6 . Parbrizul este nou ! Pret 100 ron (1 milion rol) , adica moca pt un parbriz bouble-bouble. Cosmin 0749.016.145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pony18554 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Din ce an se fabrica Yamaha R6 pe injectie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Din ce an se fabrica Yamaha R6 pe injectie?? din 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Salut baieti. Un amic si'a luat un R6-2001 (carburatie) si ar vrea sa'i limiteze puterea pentru un timp. Aveti cunostinte despre vreun kit de limitare pentru acest model? Cum se poate face si cam cat ar costa asa ceva?Multumesc. Se micsoreaza cursa de la maneta sau din partea stanga pe cadru e un plastic in forma de triunghi, il desfaci si e o roata acolo, si ii micsorezi cursa cu un opritor, dar nu iti recomand, nu o sa-l ajute in depasiri deloc. Alta metoda nu cunosc. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.