Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare :kali:.

In vara sper ca imi voi lua motor... Iar gandul ma duce de vreo 2 ani la un R6 01 02` cam asa....

As indrazni sa intreb ce consum are in oras si in afara? Este bun pentru un incepator mai calm asa? Sau pot sa imi iau gandul?

Fara raspunsuri rautacioase :lol:

Multumesc !

 

 

E o motocicleta foarte potrivita pentru un incepator .

Dar poti sa citesti mai intai acest topic

/index.php?showtopic=318320

cu toate linkurile existente .

poate macar inveti si tu ceva .

 

Sper sa ne auzim cu bine .

 

 

In primul rand multumesc pt raspuns :angryfire: . Daca vroiam ceva de 125 dadeam de A1 dar altfel ce rost ar mai avea... :baldy: . Cand m-am referit calm nu m-am referit ca vreau un motor mai mic ci m-am referit ca nu sunt maniac sa gust asfaltul din prima luna, dar asta nu inseamna sa imi iau de 125 si dupa 2 ani maxim sa o vand ca m-am plictisit de ea cum se intampla in cele mai multe cazuri si zic asta ca nici nu dispun de un buget extrem :angry:

 

 

citeste si acest topic

 

 

 

/index.php?showtopic=84781

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor. O rugaminte am pt cei care si au montat buloane si au gaurit carena la r6. Arata ti mi si mie niste fotografii cu locul in care ati gaurit ca sa mi fac si eu o parere ce si cum. Detalii ceva, pls!

 

 

vezi ca oricum ai o foaie a4 pe care o pui pe carena cand dai gaurile sa vezi unde dai exact, si sa largesti gaura in carena in caz ca o dai pe jos daca e fixa pe cui, cuiul de la crash pad iti zmulge prinderile la carene :scratch:... la mine era de vreo 3,4 cm diametrul! bafta

post-13642-1238081294_thumb.jpg

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt indicatii, oricum o sa mai largesc gaura pt ca partea care vine pe surub are o extremitate care se etanseaza in gaura facuta...nu stiu cum sa explic. Nam inteles care este faza cu foaia A4. Eu ma gandeam sa ung cu niste vaselina capatul surubul de prindere al bulonului atasat de cadru si sa apropii carena in locul destinat pt a marca pe interior locul unde voi gauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din seria "greierasi":

 

De la un timp, inainte sa pornesc, pun contactul, si cand apas si butonul rosu se aude un "pac-pac-pac" din ce in ce mai rar.. pana se opreste, si totul dureaza cam 10 secunde... apoi porneste normal. Chestia asta nu se intampla daca pun contactul dar nu apas butonul rosu.

 

Daca are cineva vreo idee... as fi recunoscator.

 

Multumesc!

e de la pompa de benzina ,asa face si motorul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, am si eu o problema cu r6 meu si tot primesc sfaturi diferite si nu stiu pe care sa il ascult. am iesit acum cateva zile cu el si cand ma opream la semafor observam ca incepe sa imi moara din turatii pana se oprea de tot.asta la fiecare semafor pana am ajuns cu greu sa o duc undeva, ca degeaba acceleram puternic ca ea tot la 2mii de ture statea. s-a uitat cineva si mi-a zis ca are spume uleiul pe capac si putin pe margini si mi-a mai pus niste ulei si am reusit sa ajung cu ea acasa. dupa ce am schimbat cauciucurile, a inceput sa imi trosneasca ceva la roata din fata si mai rar la aia din spate. mereu cand merg cu ea acum trosneste ceva. iar cand trec de o viteza mai mare aud un tzacanit continuu la motor. unii imi zic ca de la ulei este, sa il schimb cat mai repede, sa nu ma mai dau asa cu ea. iar altii imi zic sa nu schimb uleiul ca este ok(l-am schimbat prin oct anul trecut si nici 1000km nu am facut cu el dupa). pe mine cel mai mult ma ingrijoreaza tzacanitul de la motor, inainte nu imi facea asa si cum merg un pic mai tare...gen 70 la ora cum il aud in permanenta :cheers: help pls !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bun sfat este sa te duci cu motocicleta la un mecanic autorizat si sa nu mai asculti tot felul de pareri.

stiu asta....dar ma gandeam pana o sa ajung la un mecanic autorizat poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt indicatii, oricum o sa mai largesc gaura pt ca partea care vine pe surub are o extremitate care se etanseaza in gaura facuta...nu stiu cum sa explic. Nam inteles care este faza cu foaia A4. Eu ma gandeam sa ung cu niste vaselina capatul surubul de prindere al bulonului atasat de cadru si sa apropii carena in locul destinat pt a marca pe interior locul unde voi gauri.

 

 

cand am cumparat buloanele LSL de la louis.de au venit impreuna cu o foaie A4 la scara reala, puneai foaia pe partea interioara a carenei sa vezi undei dai gaura(un fel de harta a "G spotului" :cheers: )

 

stiu asta....dar ma gandeam pana o sa ajung la un mecanic autorizat poate s-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema

 

 

@motoREA ->cand ai schimbat gumele ai echilibrat rotile ? e posibil sa fie de la asta tacanitul, poate aparea de la o anumita viteza in functie sunt de dezechilibrate :bounce:

 

cat despre murit din turatii pot fi multe cauze e mai bine sa se uite cineva care se pricepe...

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am si eu o problema.....

cand sta motocicleta pornita la relanti se aude un ticait ca si cum ar bate ceva intr-un fier...daca o turez putin nu se mai aude.oare de la ce o fii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,am si eu o problema.....

cand sta motocicleta pornita la relanti se aude un ticait ca si cum ar bate ceva intr-un fier...daca o turez putin nu se mai aude.oare de la ce o fii???

 

Asculta daca se aude din partea dreapta cumva de pe capacul pe care scrie yamaha, chiar unde pui uleiul. Daca e de acolo poate sa fie rulmentul de ambreiaj. Apropo stie careva unde pot sa gasi kit ambreiaj care sa fie adus cat mai repede si posibil si mai ieftin (nu vreau originale de la yamaha, plus ca dureaza si mult sa le aduca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand parbriz fumuriu Double-bouble pt R6 2000-2003 . pret 1 mil ! Am comandat pt mobra mea adica un zx6r ... si mi-a venit de R6 . Parbrizul este nou ! Pret 100 ron (1 milion rol) , adica moca pt un parbriz bouble-bouble. Cosmin 0749.016.145

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Un amic si'a luat un R6-2001 (carburatie) si ar vrea sa'i limiteze puterea pentru un timp. Aveti cunostinte despre vreun kit de limitare pentru acest model? Cum se poate face si cam cat ar costa asa ceva?

Multumesc.

 

Se micsoreaza cursa de la maneta sau din partea stanga pe cadru e un plastic in forma de triunghi, il desfaci si e o roata acolo, si ii micsorezi cursa cu un opritor, dar nu iti recomand, nu o sa-l ajute in depasiri deloc. Alta metoda nu cunosc.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...