Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc de urare ..si nu sunt chiar strain de acest model..am avut pina in toamna asta un thundercat .si am facut cu el vreo 50000 de km in doi ani ..si fara evenimente. va urez si voua la fel.

atunci stai relaxe-thundercat- am experimentat si eu ,iar fata de r 6 nu este mare diferenta in afara de "smucitira" ai de la 13500 de ture . urez multi km. fara incidente /evenimente negative cu r6 si traditionalul ASFAL:T USCAT! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care pompa? Scuze, dar nu ma pricep la asta... Si cum as putea sa testez.. remediez?

pompa de benzina, absolut norma pacaniitu

Mesaj completat

:birthday: Parbrizu meu nu intereseaza pe nimeni ;) deci sunt nevoit sa ma repet si sa spam-ez VAND parbriz Double-bouble fumuriu pt Yamaha R6 am fabr 99-2002 (nu stiu daca merge si la modelu' pe injectie ) . Pret 1 mil . Cosmin - 0749.016.145 Il dau si cu banii in rate ;))

O poza daca ai ar fi perfect!

Mesaj completat

Fratilor e a 2-a oara in 4 zile cand mi se reseteaza ceasul si trip-urile.

Stii cineva care ar fi problema?

mersi

Poate fi chiar bateria...e pe duca! La mine asa facea, se reseta cand dadeam la automat si nici prea bine nu invartea! Sau daca nu. poate fi de la un contact imperfect!

Mesaj completat

Salutare domnilor! :D

Sunt tentat sa-mi cumpar si eu o r6,dar am tot auzit zvonuri cum ca este incomoda,ca te dor salele de la un drum mai lung.Vroiam sa va intreb daca ati avut vreunul dintre voi asemenea probleme,si daca s-ar putea sa intampin si eu(mentionez ca am 1,81m si 67kg).

Asfalt uscat si km fara probleme! :birthday:

Daca esti incepator vei simti durerea pana te inveti ce ea. Pe mine ma dureau incheieturile la mana, nu datorita pozitiei, ci datorita faptului ca stateam foarte incordat, tensionat pe ea... cu timpu te obisnuiesti.

Mesaj completat

carenele mele ... dar mai e de lucru la ele :

Cine ti lea factu?? Cat a fost pretu?

Mesaj completat

Ma trec si eu pe lista! R6 2000! Usor de identificat in trafic, are 2 tobe ! post-49073-1261828253_thumb.jpgpost-49073-1261828285_thumb.jpgpost-49073-1261828914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand piese r6 '99:

1. parbriz racing double-bouble rosu transparent - 100 ron

2. stop r6 '99 - 200 ron

3. oglinzi - 200 ron

4. furtune frana originale fata-spate (din cauciuc) - 100 ron

5. sa pilot - 200 ron

6. burta r6 (plug) - 200 ron

7. undertail model '99 - 150 ron

8. aparatoare lant - 50 ron

9. capac pinion atac - 50 ron

10. aparatoare roata spate - 50 ron

 

11. set slick Pirelli Superbike 180/55 si 120/70 + bonus inca un slick fata Pirelli (folosite, dar mai au carne mai ales pe mijloc) - 150 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut cine ma poate ajuta si pe mine cu raspunsul la urmatoarele intrebari legate de amortizoarele de la un R6 2005:

- ce lichid se foloseste pentru amortizoare

- cum se verifica nivelul intr-un amortizor

- cit lichid se pune intr-un amortizor dupa ce este desfacut complect

- exista o metoda speciala de amortizare

- cum se face o reglare uniforma exista centru in rominia unde se poate regla ajusta uniform puterea amortizoarelor adica nu vreau ca unul sa fie mai rigid si unul mai slab sau cum fac sa evit aceasta situatie

- e normal ca un amortizor sa fie putin mai mic decit celalalt am observat ca difera din constructie (poze)

- cumpar amortizor stinga culoare aurie in perfecta stare nu indreptat pentru R6 2005 cine ma poate ajuta PM

Va Multumesc, numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unele intrebari sunt de-a dreptul amuzante... fara suparare

 

1. pui uleiul recomandat de manualul de service care este de obicei ulei 01, adica 5W, dar ar fi indicat sa pui mai gros pt ca internele se uzeaza in timp

2. nivelul din amortizor sincer nu stiu cum sa-l verifici si nu stiu la ce te ajuta chestia asta. eventual le desfaci si il torni intr-un recipinet gradat, dar va fi neconcludent deoarece vor fi pierderi

3. cat lichid se pune? rtfm*

4. sa mor de stiu la ce te-ai referit

5. o reglare uniforma faci regland amandoua amortizoare la fel. amortizoarele se regleaza in functie de pilot

6. prinde furcile cu axul rotii si mai vezi daca sunt inegale

7. habar nu am

 

*read the fuckin' manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Multumesc pentru raspuns:D

 

- da nivelul de ulei se poate masura la unele modele te ajuta sa vezi daca ai sau nu ai ulei in amortizor sau daca ai pierderi (respectiv te ajuta sa pui cantitatea corecta de lichid in amortizor)

Din cite am inteles eu la Yamaha nu exista joja de masurare a nivelului de ulei pentru ca la ei daca curge se schimba :drink: nu se cirpeste cum incerc eu sa fac :) , normal ca in cazul ista o sa pun uleiul in ceva gradat si pe urma in amortizor problema e cit ulei se pune ...... :love: ???

 

- (amorsarea) unui amortizor lichid care a fost desfacut in totalitate (inseamna tot mecanismul de supape, arc si etc. deci nu ma refer la tubul interior si exterior si la miezul amortizorului) se face in trepte dupa cite stiu eu si reprezinta modalitatea de umplere a spatiilor si golurilor din amortizor cu lichid pentru a se evita frecarea supapelor si cilindrilor in gol rezultind o uzura a acestora. E ceva de genul cind faci schimbul de ulei cu filtru sa fara filtru cantitate mai mica sa mai mare de ulei.

Intrebarea mea era daca e nevoie de operatia asta sau e suficient sa torn ulei si la prima cursa se umple singur

 

- reglarea pe care ai mentionato tu se face atunci cind amortizoarele sunt noi pentru ca ele vin deja calibrate din fabrica.(se pune pe un aparat special care apasa pe ele cu o anumita forta si se masoara cursa, daca amindoua au aceeasi cursa e k daca nu se umbla la reglaje)

Tot ce iti spun sunt lucruri teoretice invatate din facultate practic nu am vazut si nu am auzit ca se pot face pe undeva.

 

- legat de manual

tot ce am gasit eu in el e doar componentele amortizorului si denumirile nu detalii tehnice sau servis.

Daca ma poti ajuta cu alt tip de manual ramin dator.

Am citit in carte scrie ulei pentru furca 01 dar eram curios sa vad ce folositi voi si de unde il cumparati ca pe louis exista decit 2 modele si nu e specificat pe nici unul ca e 01 sau 5w.

 

Concluzia nici o data nu incercati sa faceti din ....... bici.

 

Salutare, numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-l la service si stiu aia ce sa iti puna si cum... si cat si de ce si pentru ce si etc... furca e mai complicata nu e ca atunci cand schimbi placutele de frana...

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de cat ulei este in amortizor nu stiu sa-ti spun si nu am auzit de furci cu joja sau gemulet (nici macar cele racing) si oricum nu are cum sa curga ulei. cand vezi ca furca sangereaza schimbi uleiul si binenteles simeringurile

 

prima data se pun internele in furca si pe urma se adauga uleiul, de exemplu cu o seringa si nu are cum sa ramana spatiu gol (desfa o furca si vei vedea). cat ulei si de care gasesti in "Service Manual" (google it ;-)). uleiul echivalent cu 01 este 5w, dar precum spuneam este indicat sa pui mai gros pt ca internele nu sunt noi

 

despre reglarea de care ai mentionat tu eu nu am auzit, dar avand in vedere ca internele sunt identice si tensionarea bratelor furcii va fi identica. reglarea o faci cum iti place tie, in functie de cum circuli, de drum, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna! am auzit neoficial k modelel de r6 din 2006 2007 au ceva probleme.... daca tragi umpic de motor ,..cedeaza cuzinetii.Ma intereseaza mododelul din 2008 daca are cineva si poate sa mi zica daca are ceva probleme cu el

 

 

 

Eu am. Nu am nici o problema. NU cred sa aiba nici modelele mai vechi 2006-2007 doar depinde de cum a fost intretinuta,schimburiile de ulei,incalzirea motorului.

 

Mie imi place foarte mult, astept sa te lauzi si tu dupa ce o ai ! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis sa revin cu poze... din pacate sarbatorile m-au incetinit destul de mult asa ca nu va pot arata decat carena cealalta ! Maine seara probabil va arat si rezervorul ! :o

PS: E nelacuita...

post-42082-1262645117_thumb.jpg

post-42082-1262645202_thumb.jpg

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

An Superb la toti cu Km multi si linistiti !!

Acu ca a inceput anul am sa incep si eu sa bag intrebari . Povestea e cam asa ....dupa 2 ani de FZR am trecut pe R6. Acum incep practic al 3-lea an de R6.

Diferente intre motoarele astea 2 sunt multe , dar cateodata am impresia ca FZR -ul a fost mai bun,aici ma refer la stabilitate pe curbe. Pe toate drumurile pe care ma duc imi fuge spatele de ma sparge pe curbe. Am schimbat cauciucuri , am pus M3 de la Metzler , dupa un sfat venit de un alt R6, si dupa incalziri si toate alea tot abea ieseam de pe curbe , in sensul ca F4 imi dadea clasa pe curba , dupa aia am modificat si suspensia spate , am lasato mai jos si mai tare, si din nou spatele se ducea drq , modelul e un R6 2000 Rossi Replica. Acum vreau sa i schimb cauciucurile sa pun Pirreli Angel. Intrebarea vine , ar fi cazul sa schimb bascula spate ? desi nu cred ca are vreun defect , motorul nu e cazut , il am de la km 0, suspensia e ok tehnic. mam tot gandid si dupa toate astea , daca nici bascula nu are nimica , inseamna ca nu stiu eu sa merg cu el. desi am duso pana in buza pe curbe , dar cu cat e mai violenta intrarea , in sensul ca stiti cum e cand sutem 2 -3 ...tragi de motorul ala, cand vine curba , franez tare ...ies pe exterior si o inclin maxim in mijlocul curbiii trag de gaz ... nah acolo fuge .... si nu va ganditi ca nu o bruschez ...am incercat toate variantele . In caz ca sunt prea multe cuvinte sau ceva de geneul ...atunci ma bag si eu la o intrunire din astea ...sa mai invatz si eu cate ceva. Ideea e ca pe aici pe unde stau si prietenenii cu care ma dau sunt prea putini cu SS , apai cu R6 nu cunosc pe nimeni in SB.

 

 

Respecte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-ai obisnuit cu el. am avut si eu 2002 si se inclina singur si nu mi-a faugit spatele niciodata. bineinteles cu cauciucuri foarte moi bt003 si pe un asfalt aderent. depinde si cat de rece e afara. daca is 5 grade poti sa ai cauciucuriile cele mai bune .tot iti fuge fundu. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te-ai obisnuit cu el. am avut si eu 2002 si se inclina singur si nu mi-a faugit spatele niciodata. bineinteles cu cauciucuri foarte moi bt003 si pe un asfalt aderent. depinde si cat de rece e afara. daca is 5 grade poti sa ai cauciucuriile cele mai bune .tot iti fuge fundu. :o

 

Am precizat acolo ca am motorul de 2 ani ...acu incep al 3 lea an pe care il voi calarii. Mie unu imi place felul lui de violenta si chestiile pe care le poate face , e ffff usor manevrabil , il culci imediat , tragi de gaz si rupe asfaltul , sunt ffff multumit de el ...atat doar ca momentele astea ma doboara. am tot scapat , am avut noroc ...dar simt ca anul asta il trantesc ! probleme am doar la curbe stramte care necesita inclinare de dat cu scarita pe jos.

 

Mercii!

Editat de AxL_FzR_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...