varulmaftei Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 aceeasi senzatie o am si eu. tot la fel am mers 2 ani jumate pe thundercat iar din toamna pe r6. cred ca inca nu ne-am obisnuit cu centrul de greutate al motoretei. eu mai am alta problema mi se pare ca intra prea repede in voblaj...sau cel putin asta e senzatia care mi-o lasa cand pun frana fata si incepe ghidonul sa faca stanga dreapta ca la balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOIMER6 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 De asta e bine sa folosesti incalzitoare pentru cauciucuri. Eu intotdeauna le las vreo 10 minute inainte sa plec ca se incalzeasca bine.... vreau si eu dispozitivul. de unde se poate achizitiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Nu vreau sa imi imaginez cum mereti voi prin oras daca va incalziti cauciucuriile cu incalzitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 eu cand ies in oras pe, langa incalzitoare , merg cu masina inainte si pe unde stiu ca o sa circul opresc circulatia , tai copacii , plantez gazon , pun baloti de paie pe margine ! PLM voi ganditi inainte sa postati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOIMER6 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 vreau si eu dispozitivul. de unde se poate achizitiona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 scuze ..eu nu m-am uitat la poza cu incalzitoare ma gandeam ca nu esti fraier sa stai 40 de min sa incalzesti cauciucuriile pentru o iesire prin oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOIMER6 Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 se accepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 bai cat am cautat incalzitoare din alea...unde le-ai gasit? neaparat vreau o pereche! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 se vinde amortizor de ghidon WP pt yamaha R6 '99-'02, 9 trepte de reglaj. pret 200 euro 0740661150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Apropos.Care dintre voi are montat amortizor de ghidon? I a folosit la ceva? Eu n am simtit nevoia la a mea, ma gandesc ca in oras este incomod, in plus costa si o caruta de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Apropos.Care dintre voi are montat amortizor de ghidon? I a folosit la ceva?Eu n am simtit nevoia la a mea, ma gandesc ca in oras este incomod, in plus costa si o caruta de bani... Da, cand te dai pe o roata in fata terasei Nu-i incomod, eu am uitat si deci renuntat demult sa-i mai modific rigiditatea prin oras sau in afara diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 eu vreau amortizor de ghidon dar r6-le meu e din 2004... are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Parerea mea (din proprie experienta)este ca r6-le are o problema mare cu stabilitatea pe curbe! Pe franare sa nu mai zic,intra imediat in voblaj daca atingi mai tare frana! Am avut inainte un zx6r si niciodata nu am sesizat probleme de genu' asta pe curbe sau pe franari! In schimb cu r6-le m-am varsat cand imi era lumea mai draga in ambele cazuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 BA ma disperi cu zx6r-u. dute lasa r6-le in camp si ia-ti kawa. LA ce pompa de frana ai...ma mir ca ai cazut doar de 2 ori pe franare.! nu mai zic de cauciuc.. si de stabilitate ce sa zic..unde talent nu e..nimic nu e!. Ciao:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Mi-ai tras-o ce mai! Ti-o intorc eu tie cand ne zarim!! AUZI DOM'LE TALENT.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 (editat) Mi-ai tras-o ce mai! Ti-o intorc eu tie cand ne zarim!! AUZI DOM'LE TALENT.... sunt multi factori de care tre sa ti'i cont. eu cred ca ai cazut din cauza temperaturii / cauciucului / lipsei de experienta / neadaptarea vitezei la cond de drum si nu din vina r6'ului . am avut si eu model 2001 si in un an jumatate nu am avut nici un eveniment si incepusem chiar pe el. nu sunt multi pe forum cei care ii ating limita ( pe circuit ). bafta Editat Ianuarie 9, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r_masseria Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 sunt multi factori de care tre sa ti'i cont. eu cred ca ai cazut din cauza temperaturii / cauciucului / lipsei de experienta / neadaptarea vitezei la cond de drum si nu din vina r6'ului . am avut si eu model 2001 si in un an jumatate nu am avut nici un eveniment si incepusem chiar pe el. nu sunt multi pe forum cei care ii ating limita ( pe circuit ). bafta Perfect de acord cu tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giokatore Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Salut, din Constanta ...posesor yamaha r46 Rossi limited edition 2005 22.800 km la bord furtunase racing, toba MIVV Moto GP carbon, scaritze rizoma, parbriz puig...si niste mici alte imbunatatiri ....O intrebare. Relantiul meu nu sta intr un loc .... oscileaza ...intre 1.3- 2 maxim .....Mi s a spus ca este in cauza tobei aftermarket care nu are db killerul pus ...e un fel de "goala" ... Foarte galagioasa. Daca o astup cu mana pentru 1-2 sec... intradevar parca se opreste din oscilat. Are cineva vreo idee sau a patit ceva asemanator ? Merci ... astept un reply profi. La momentul "pozarii" nu erau scaritzele montate....sa nu mi sara cineva in cap )..... Si sa mai scutesc un reply... nu este vopseaua originala .... sunt fan Negru se pare si e vopsita ..... numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 gata..nu mai ai R46. daca ai revopsit-o nu mai e editie limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giokatore Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 gata..nu mai ai R46. daca ai revopsit-o nu mai e editie limitata adevarul este ca nu mi am dorit niciodata o motocicleta Limitata ... sa fie ea nelimitata si eu limitat si cred ca o sa ne intelegem de minune ...si totusi cu relantiul cum ramane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Salut, din Constanta ...posesor yamaha r46 Rossi limited edition 2005 22.800 km la bord furtunase racing, toba MIVV Moto GP carbon, scaritze rizoma, parbriz puig...si niste mici alte imbunatatiri ....O intrebare. Relantiul meu nu sta intr un loc .... oscileaza ...intre 1.3- 2 maxim .....Mi s a spus ca este in cauza tobei aftermarket care nu are db killerul pus ...e un fel de "goala" ... Foarte galagioasa. Daca o astup cu mana pentru 1-2 sec... intradevar parca se opreste din oscilat. Are cineva vreo idee sau a patit ceva asemanator ? Merci ... astept un reply profi. La momentul "pozarii" nu erau scaritzele montate....sa nu mi sara cineva in cap )..... Si sa mai scutesc un reply... nu este vopseaua originala .... sunt fan Negru se pare si e vopsita ..... numai de bine Legatura dintre db-killer si relanti nu o inteleg nici sa ma bati. Din cunostintele mele relantiul ar trebui sa fie undeva intre 1,250 - 1,350 r/min in mod normal. Ai incercat in primul rand sa-l reglezi de la surub sau de la cablu? Cand are loc fluctuatia? Cand o pornesti de rece sau dupa ce deja mergi cu ea? Toba nu este neaparat primul motiv pentru care variaza relantiul apropo - cand am schimbat doar finala nu am avut oscilatia. Nici cand am pus sistemul complet. Si nici dupa power commander. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giokatore Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 ot timpul... nu e o regula..rece cald.... acum asteapta desfacuta ...dar cred ca o duc la o reprezentanta yamaha aut... la primavara cand ies iar cu ea... merci de sfat...o sa l incerc totusi cand o montez la loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Salut , Sunt in dubiii de ma sparg cu capu . Am pus si eu o intrebare pe aici prin jur legat de cauciucuri si pana la urma tot pe forum e mai bine printre cei cu R6. Daca pana acum am folosit tot Metzler M3 (se incalzeau greu , dar cand erau incalzite erau de neinlocuit pt uscat), dar pe ploaie erau varza , vreau ca anul acesta ceva care sa merg in ambele conditii , am navigat pe net am citit mam documentat si am ajuns la dou modele - Pierreli Angel sau Diablo . Ce imi recomandati din alte modele sau firme care sa le pot folosi pe ambele conditii meteo? sau daca e ok 1 din cele 2 modele de mai sus. Stilul meu de mers e smuls si dintr-o bucata, nu merg constant. Merci ! Respecte! Editat Ianuarie 11, 2010 de AxL_FzR_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giokatore Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Salut , Sunt in dubiii de ma sparg cu capu . Am pus si eu o intrebare pe aici prin jur legat de cauciucuri si pana la urma tot pe forum e mai bine printre cei cu R6. Daca pana acum am folosit tot Metzler M3 (se incalzeau greu , dar cand erau incalzite erau de neinlocuit pt uscat), dar pe ploaie erau varza , vreau ca anul acesta ceva care sa merg in ambele conditii , am navigat pe net am citit mam documentat si am ajuns la dou modele - Pierreli Angel sau Diablo . Ce imi recomandati din alte modele sau firme care sa le pot folosi pe ambele conditii meteo? sau daca e ok 1 din cele 2 modele de mai sus. Stilul meu de mers e smuls si dintr-o bucata, nu merg constant. Merci ! Respecte! eu ma dau doar cu Michellin Pilot Power si sunt f f bune in ambele conditii ...si ploaie si uscat ...le am folosit si pe circuit ....ce i drept cu frica si cu viteza "de croaziera" dar asta din cauza motocicletei ...cu carene originale si tot pe ea.... dar eu spun sa arunci o privire spre aceste cauciucuri...poti sa vezi si varianta Pilot Power 2CT..... un pic mai spre slick ....dar nu slick ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Ce te-a facut sa ramai la aceste doua variante? Sper ca nu marketingul kitchios de la Pirelli Din experienta personala (limitata - 900km) cu Pirelli Diablo Corsa, montate pe un R1 2004 la presiunea de 2.2 fata 2.4 spate iti pot spune ca sunt de c.acat pe ud - se duce ca pe gheata fara pic de tractiune. Vopseaua de pe strada iti ofera mai multe senzatii ca de obicei cu cauciucurile astea, deoarece si ele se simt mai alunecoase. Curbele sunt luate mai rapid, iti ofera o senzatie de stabilitate si dea semenea sunt de parere ca poti face corectii de trasa mai usor. Ah, si mi s-a parut ca motocicleta e mai joasa de fata cu ele montate. Angel ST-ul in schimb mi se par niste mizerii, parere strict personala referitoare in primul rand la designul lor. Am facut doar o tura scurta pe uscat cu ele, insa desenul de pe guma din fata mi se pare insuficient pentru a disipa eficient apa. Un lucru ti-l pot spune sigur, e ca sunt niste caucicuri lente dar cu stabilitate mare. Efectul de indreptare pe franare e de asemenea ceva mai pronuntat. Altfel, fara derapaje sau voblaje. Si amicul care si le-a montat a scos cam 10000 de km din ele cu o uzura uniforma. Parca ar trebui sa inlocuiasca Pirelli Strada. Insa sincer intre cele doua de sus, nu prea stiu ce as alege. As vedea mai degraba Bridgestone BT016 ca un compromis pentru ce iti trebuie tie. Desi nici ele nu exceleaza la condusul pe ud. Dar s-ar putea sa fie cel putin mai ieftine. Eu pentru R6le meu am optat pentru Bridgestone BT003 RS pentru ce mi-ar trebui mie, dar nu am avut experienta cu ele pe ud. Se zice insa ca se comporta excelent pentru categoria din care fac parte Succes in alegerea noului cauciuc. poti sa vezi si varianta Pilot Power 2CT..... un pic mai spre slick ....dar nu slick ... Au acelasi desen cu P. Power simplu. Difera compozitia, sunt mai tari pe mijloc. Sunt foarte ok pe ud cat si pe uscat intr-adevar, dar dupa ce se supraincalzesc (iar in zilele de vara cu peste 35 de grade o fac) se taie ca untul si derapezi in toate partile Editat Ianuarie 11, 2010 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.