Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

An Superb la toti cu Km multi si linistiti !!

Acu ca a inceput anul am sa incep si eu sa bag intrebari . Povestea e cam asa ....dupa 2 ani de FZR am trecut pe R6. Acum incep practic al 3-lea an de R6.

Diferente intre motoarele astea 2 sunt multe , dar cateodata am impresia ca FZR -ul a fost mai bun,aici ma refer la stabilitate pe curbe. Pe toate drumurile pe care ma duc imi fuge spatele de ma sparge pe curbe. Am schimbat cauciucuri , am pus M3 de la Metzler , dupa un sfat venit de un alt R6, si dupa incalziri si toate alea tot abea ieseam de pe curbe , in sensul ca F4 imi dadea clasa pe curba , dupa aia am modificat si suspensia spate , am lasato mai jos si mai tare, si din nou spatele se ducea drq , modelul e un R6 2000 Rossi Replica. Acum vreau sa i schimb cauciucurile sa pun Pirreli Angel. Intrebarea vine , ar fi cazul sa schimb bascula spate ? desi nu cred ca are vreun defect , motorul nu e cazut , il am de la km 0, suspensia e ok tehnic. mam tot gandid si dupa toate astea , daca nici bascula nu are nimica , inseamna ca nu stiu eu sa merg cu el. desi am duso pana in buza pe curbe , dar cu cat e mai violenta intrarea , in sensul ca stiti cum e cand sutem 2 -3 ...tragi de motorul ala, cand vine curba , franez tare ...ies pe exterior si o inclin maxim in mijlocul curbiii trag de gaz ... nah acolo fuge .... si nu va ganditi ca nu o bruschez ...am incercat toate variantele . In caz ca sunt prea multe cuvinte sau ceva de geneul ...atunci ma bag si eu la o intrunire din astea ...sa mai invatz si eu cate ceva. Ideea e ca pe aici pe unde stau si prietenenii cu care ma dau sunt prea putini cu SS , apai cu R6 nu cunosc pe nimeni in SB.

 

 

Respecte!

si eu am mers pina in toamna asta pe thundercat .acum am r6 si spatele fuge pe curbe.nu cred ca au ceva motoarele ci noi nu le cunoastem.sunt mai usoare decat modelele ce le-am avut pina acum si centrul de greutate e altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te-ai obisnuit cu el. am avut si eu 2002 si se inclina singur si nu mi-a faugit spatele niciodata. bineinteles cu cauciucuri foarte moi bt003 si pe un asfalt aderent. depinde si cat de rece e afara. daca is 5 grade poti sa ai cauciucuriile cele mai bune .tot iti fuge fundu. :o

 

De asta e bine sa folosesti incalzitoare pentru cauciucuri.

Eu intotdeauna le las vreo 10 minute inainte sa plec ca se incalzeasca bine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi senzatie o am si eu. tot la fel am mers 2 ani jumate pe thundercat iar din toamna pe r6. cred ca inca nu ne-am obisnuit cu centrul de greutate al motoretei. eu mai am alta problema mi se pare ca intra prea repede in voblaj...sau cel putin asta e senzatia care mi-o lasa cand pun frana fata si incepe ghidonul sa faca stanga dreapta ca la balamuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand ies in oras pe, langa incalzitoare , merg cu masina inainte si pe unde stiu ca o sa circul opresc circulatia , tai copacii , plantez gazon , pun baloti de paie pe margine !

PLM voi ganditi inainte sa postati? :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze ..eu nu m-am uitat la poza cu incalzitoare :o

 

 

ma gandeam ca nu esti fraier sa stai 40 de min sa incalzesti cauciucuriile pentru o iesire prin oras! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos.Care dintre voi are montat amortizor de ghidon? I a folosit la ceva?

Eu n am simtit nevoia la a mea, ma gandesc ca in oras este incomod, in plus costa si o caruta de bani...

Da, cand te dai pe o roata in fata terasei :crack:

Nu-i incomod, eu am uitat si deci renuntat demult sa-i mai modific rigiditatea prin oras sau in afara diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea (din proprie experienta)este ca r6-le are o problema mare cu stabilitatea pe curbe! Pe franare sa nu mai zic,intra imediat in voblaj daca atingi mai tare frana! Am avut inainte un zx6r si niciodata nu am sesizat probleme de genu' asta pe curbe sau pe franari! In schimb cu r6-le m-am varsat cand imi era lumea mai draga in ambele cazuri!

post-42187-1262975997_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BA ma disperi cu zx6r-u. dute lasa r6-le in camp si ia-ti kawa. :crack:

 

 

LA ce pompa de frana ai...ma mir ca ai cazut doar de 2 ori pe franare.! nu mai zic de cauciuc.. si de stabilitate ce sa zic..unde talent nu e..nimic nu e!. Ciao:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai tras-o ce mai! :rock: Ti-o intorc eu tie cand ne zarim!! AUZI DOM'LE TALENT....

 

 

sunt multi factori de care tre sa ti'i cont. eu cred ca ai cazut din cauza temperaturii / cauciucului / lipsei de experienta / neadaptarea vitezei la cond de drum si nu din vina r6'ului :crack:. am avut si eu model 2001 si in un an jumatate nu am avut nici un eveniment si incepusem chiar pe el. nu sunt multi pe forum cei care ii ating limita ( pe circuit ). bafta

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multi factori de care tre sa ti'i cont. eu cred ca ai cazut din cauza temperaturii / cauciucului / lipsei de experienta / neadaptarea vitezei la cond de drum si nu din vina r6'ului :crack:. am avut si eu model 2001 si in un an jumatate nu am avut nici un eveniment si incepusem chiar pe el. nu sunt multi pe forum cei care ii ating limita ( pe circuit ). bafta

Perfect de acord cu tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din Constanta ...posesor yamaha r46 Rossi limited edition 2005 22.800 km la bord furtunase racing, toba MIVV Moto GP carbon, scaritze rizoma, parbriz puig...si niste mici alte imbunatatiri ....O intrebare. Relantiul meu nu sta intr un loc .... oscileaza ...intre 1.3- 2 maxim .....Mi s a spus ca este in cauza tobei aftermarket care nu are db killerul pus ...e un fel de "goala" ... Foarte galagioasa. Daca o astup cu mana pentru 1-2 sec... intradevar parca se opreste din oscilat. Are cineva vreo idee sau a patit ceva asemanator ? Merci ... astept un reply profi. La momentul "pozarii" nu erau scaritzele montate....sa nu mi sara cineva in cap :crack:)..... Si sa mai scutesc un reply... nu este vopseaua originala .... sunt fan Negru se pare si e vopsita ..... numai de bine

post-52022-1263076679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata..nu mai ai R46. daca ai revopsit-o nu mai e editie limitata :crack:

 

 

 

adevarul este ca nu mi am dorit niciodata o motocicleta Limitata :rock: ... sa fie ea nelimitata si eu limitat si cred ca o sa ne intelegem de minune ...si totusi cu relantiul cum ramane ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, din Constanta ...posesor yamaha r46 Rossi limited edition 2005 22.800 km la bord furtunase racing, toba MIVV Moto GP carbon, scaritze rizoma, parbriz puig...si niste mici alte imbunatatiri ....O intrebare. Relantiul meu nu sta intr un loc .... oscileaza ...intre 1.3- 2 maxim .....Mi s a spus ca este in cauza tobei aftermarket care nu are db killerul pus ...e un fel de "goala" ... Foarte galagioasa. Daca o astup cu mana pentru 1-2 sec... intradevar parca se opreste din oscilat. Are cineva vreo idee sau a patit ceva asemanator ? Merci ... astept un reply profi. La momentul "pozarii" nu erau scaritzele montate....sa nu mi sara cineva in cap :crack:)..... Si sa mai scutesc un reply... nu este vopseaua originala .... sunt fan Negru se pare si e vopsita ..... numai de bine

 

Legatura dintre db-killer si relanti nu o inteleg nici sa ma bati.

 

Din cunostintele mele relantiul ar trebui sa fie undeva intre 1,250 - 1,350 r/min in mod normal. Ai incercat in primul rand sa-l reglezi de la surub sau de la cablu? Cand are loc fluctuatia? Cand o pornesti de rece sau dupa ce deja mergi cu ea? Toba nu este neaparat primul motiv pentru care variaza relantiul apropo - cand am schimbat doar finala nu am avut oscilatia. Nici cand am pus sistemul complet. Si nici dupa power commander. :rock:

R6%2005%20Idle%20Screw%202%20sml.jpg

R6%2005%20Idle%20Screw%203%20sml.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ot timpul... nu e o regula..rece cald.... acum asteapta desfacuta ...dar cred ca o duc la o reprezentanta yamaha aut... la primavara cand ies iar cu ea... merci de sfat...o sa l incerc totusi cand o montez la loc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Sunt in dubiii de ma sparg cu capu . Am pus si eu o intrebare pe aici prin jur legat de cauciucuri si pana la urma tot pe forum e mai bine printre cei cu R6. Daca pana acum am folosit tot Metzler M3 (se incalzeau greu , dar cand erau incalzite erau de neinlocuit pt uscat), dar pe ploaie erau varza , vreau ca anul acesta ceva care sa merg in ambele conditii , am navigat pe net am citit mam documentat si am ajuns la dou modele - Pierreli Angel sau Diablo . Ce imi recomandati din alte modele sau firme care sa le pot folosi pe ambele conditii meteo? sau daca e ok 1 din cele 2 modele de mai sus. Stilul meu de mers e smuls si dintr-o bucata, nu merg constant.

 

Merci !

 

Respecte!

Editat de AxL_FzR_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...