Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

DID sau Regina de preferabil DID (le-am avut pe amandoua sau mai bine zis le am), 520 sau 525 sunt mai usoare, 520 se foloseste pe pista si trage motorul altfel cu ele se simte diferenta dar nu tin la fel de mult ca un 530 stock.

 

Si eu tot la astea doua marci ma gandeam. Mi a facut cineva o oferta pentru 430 IRIS sau TSUBAKI. Habar nu aveam ce inseamna valorile astea. Deci cu cat e valoarea mai mica cu atat e mai greu lantul?

O alta problema e ca trebuie sa mi cumpar si presa de lant. Sa vad pe unde gasesc.

 

Johny2005: Ce marca de ulei foloseai pana acum?

Si mie mi s a aprins becul de cateva ori asta toamna dar banuiesc ca era de la nivel. Il tineam la jumatate intre minim si maxim. Ii fac schimbul la primavara si las nivelul aproape de maxim. Voi tot asa il tineti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

becul se mai aprinde si asa de nebun cateodata... nu neaparat daca nu ai desul ulei sau nu ai presiune... o mai ia razna sonda aia sau senzor ce mama dracu e!

Oricum e bine ca se aprinde, ca la alte motoare becul ala nu se aprinde nici cand ai doar jumatate din cantitatea optima de ulei. E ceva referitor la amplasarea sondei in motor... nu sunt sigur dar la yamaha e undeva sus si imediat se aprinde cand e ceva neregula si la altele e jos... si nu se aprinde in veci ... doar cand nu mai ai ulei deloc...

Sper sa nu gresesc... , rog pe cineva sa ma corecteze unde e cazul. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot la astea doua marci ma gandeam. Mi a facut cineva o oferta pentru 430 IRIS sau TSUBAKI. Habar nu aveam ce inseamna valorile astea. Deci cu cat e valoarea mai mica cu atat e mai greu lantul?

O alta problema e ca trebuie sa mi cumpar si presa de lant. Sa vad pe unde gasesc.

 

Johny2005: Ce marca de ulei foloseai pana acum?

Si mie mi s a aprins becul de cateva ori asta toamna dar banuiesc ca era de la nivel. Il tineam la jumatate intre minim si maxim. Ii fac schimbul la primavara si las nivelul aproape de maxim. Voi tot asa il tineti?

 

 

lungimea nu te intereseaza ca e stas. iar 20, 25 ,30 reprezinta latimea si grosimea zalei... respectiv 20 e strict pt pista e usor si poate tine cu 5000 mai putin ( e un ex) , 25 e varianta de mijloc pista strada ,ia 30 e pt strada. merge foarte bine un 520 crede-ma pe cuvant, e usor si daca ii pui -1 la pinionul de atac inseamna + 2 la foaie ceea ce inseamna o imbunatatire a acc :(, oricum in locul tau as alege doar intre 525 si 520 ,e o dif sesizabila fata de 530.

Mesaj completat

becul se mai aprinde si asa de nebun cateodata... nu neaparat daca nu ai desul ulei sau nu ai presiune... o mai ia razna sonda aia sau senzor ce mama dracu e!

Oricum e bine ca se aprinde, ca la alte motoare becul ala nu se aprinde nici cand ai doar jumatate din cantitatea optima de ulei. E ceva referitor la amplasarea sondei in motor... nu sunt sigur dar la yamaha e undeva sus si imediat se aprinde cand e ceva neregula si la altele e jos... si nu se aprinde in veci ... doar cand nu mai ai ulei deloc...

Sper sa nu gresesc... , rog pe cineva sa ma corecteze unde e cazul. :(

 

 

yamaha are sorbul de ulei in fata de obicei, cred ca si sonda e pe acolo. am avut pe r6 2001 acum 2 ani si pot sa zic ca intr-o noapte geroasa de toamna spre iarna veneam din regie spre casa si aveam numai ulei 10w40 full sintetic 300v in motor. mi s-a aprins si mie becul la ulei desi o lasasem sa se incalzeasca destul dar era ffff frig afara am banuit ca din cauza asta am oprit-o, am mai lasat-o un pic sa se mai incalzeasca si am plecat usor spre casa. in rest nu mi s-a mai aprins becul la ulei. la voi poate sa fie sonda sau poate sa fie o neregula in motor... uzura mare , compresie slaba ,cilindrii uzati inegali samd. ganditi-va ca conteaza cum au fost facut primii 20 k inaintea voastra daca o pornea si pleaca la blana cu motorul rece samd pot aparea diverse probleme. recomand sa il cautati pe forum pe TNG el e specialist yamaha.

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai prima data a remarcat un motociclist din spale meu cand in pasaj am turat motorul pe liber(urat din partea mea dar am o toba care ma unge pe suflet) si apoi stand in spatele meu eu mergand cu a-2a turat scoteam fum albastru.obisnuiesc sa schimb a3-a intre 100 si 130.Stiu ca nu e bine dar ...:!

 

Ulei am folosit 7100 10-40w si am crezut ca e prea subtire si am bagat 5100...acum o sa ii bag 15-50w motul 5100.

 

nu prea vreau sa il vand ca acum 3-4000 am schimbat toate consumabilele si moto meu nu a avut nici un accident grav?(nimic frontal)...am carenele originale cu 0 chit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la voi la bucuresti asa rezolvati problemele de intretinere>?

 

 

Cand se duce motorul sau observi ca se desprinde cadru de motor, il bagi la vanzare?

 

 

Daca, carenele sunt perfecte cum ai zis, sigur gasesti un incepator care se uita doar la vopsea si ai toate sansele sa-l vinzi asa mort cum e.

 

Mai bine ne ceri sa-ti tranferam 2 euro fiecare pe telefon si ii dai foc si postezi pe youtube.

 

 

bafta cu gasirea unui nou motor de r6. de la 1000 euro is sus. pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@christian: foarte utila informatia despre lant, mersi. dar eu tot nu inteleg o chestie. daca -1 dinte pe fata e echivalent cu +2 pe spate. de ce ai avea o acceleratie mai buna daca, teoretic, e acceasi chestie???

 

@Ovii: fumul albastru de obicei e asociat cu NOS ;-) sau cel putin asa era in Fast & Furious :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trebuie sa ti cont de chestia asta: cu cat ala de pe fata e mai mic, iar ala de pe spate e mai mare, cu atat acceleratia e imbunatatita, dar este afectat top-speedul.

Hai sa iti explic cum e la bicicleta... Eu am 3 pinioane la pedale, si 6 pinioane la roata. Cand dai pe cel mai mic pinion la pedale, si cel mai mare la roata spate, vei pedala foarte usor si pleci repede de pe loc (te poti salta si pe o roata) dar vei merge foarte incet . Insa cand pun pe pinionul cel mai mare la pedale si cel mai mic la roata spate, abia pleci dupa loc si dai greu rau din pedale, dar ai si viteza maxima mult mai mare.

 

La fel este si la motocicleta. Un pinion mai mic cu -1 in fata, sau un pinion mai mare cu +2 pe spate, face ca motorul sa plece mai repede de pe loc. De ce crezi ca motoarele de stunt au ditamai pinionul pe spate?

R: Ca sa se poata ridica foarte usor pe o roata.

 

Sper ca te-am putut lamuri cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bla bla bla.

 

 

Lanturi si pinioane 101, explicate de specialisti :() Articolul este cam lung, necesita ceva rabdare si un pic de timp pentru lecturare, insa lamureste clar toate aspectele si corecteaza cateva mici informatii derutante care au aparut in ultimele postari. Spor !!

Click!

Mesaj completat

 

Apropo, cine e din Bucuresti, are remorca si ar avea chef de o iesire de weekend prin martie pentru dezmorteala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la voi la bucuresti asa rezolvati problemele de intretinere>?

 

 

Cand se duce motorul sau observi ca se desprinde cadru de motor, il bagi la vanzare?

 

 

Daca, carenele sunt perfecte cum ai zis, sigur gasesti un incepator care se uita doar la vopsea si ai toate sansele sa-l vinzi asa mort cum e.

 

Mai bine ne ceri sa-ti tranferam 2 euro fiecare pe telefon si ii dai foc si postezi pe youtube.

 

 

bafta cu gasirea unui nou motor de r6. de la 1000 euro is sus. pa

 

nu am chef sa te i-au la misto prea rau...eu am pus intrebarea ''daca sa il vand?'' in alt contex,dar se pare ca neuronii te-au tradat....intzeleg ca e frig afara dar mai iesi si u din casa,pune mana pe o tatza...prea nervos si inversunat esti....ceva nu e bine cu tine...iti recomand o femeie ca se vede ca e lasa nervii.....nu iti mai varsa nervii,probleme si depresiile pe forum.....preobabil esti trist ca me femeia de langa tine ''o daoare capu''' si seful ei adoarme cu zambetul pe buze.....

 

PS.aici incercam sa vorbim de motoare....nu ne mai bazaii...nu ne luam la misto pe forumul de r6...daca vrei certate cu mine oriunde in alta parte

 

 

 

Mesaj completat

nu am chef sa te i-au la misto prea rau...eu am pus intrebarea ''daca sa il vand?'' in alt contex,dar se pare ca neuronii te-au tradat....intzeleg ca e frig afara dar mai iesi si u din casa,pune mana pe o tatza...prea nervos si inversunat esti....ceva nu e bine cu tine...iti recomand o femeie ca se vede ca e lasa nervii.....nu iti mai varsa nervii,probleme si depresiile pe forum.....preobabil esti trist ca me femeia de langa tine ''o daoare capu''' si seful ei adoarme cu zambetul pe buze.....

 

PS.aici incercam sa vorbim de motoare....nu ne mai bazaii...nu ne luam la misto pe forumul de r6...daca vrei certate cu mine oriunde in alta parte

bun ai scos bucata de forum in care ne-am luat la misto ....dar dc mi-ai lasat warn-ul ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la voi la bucuresti asa rezolvati problemele de intretinere>?

 

 

Cand se duce motorul sau observi ca se desprinde cadru de motor, il bagi la vanzare?

 

 

Daca, carenele sunt perfecte cum ai zis, sigur gasesti un incepator care se uita doar la vopsea si ai toate sansele sa-l vinzi asa mort cum e.

 

Mai bine ne ceri sa-ti tranferam 2 euro fiecare pe telefon si ii dai foc si postezi pe youtube.

 

 

bafta cu gasirea unui nou motor de r6. de la 1000 euro is sus. pa

 

 

:(

CEL mai tare post pe care l-am citit de cand sunt eu pe forumu asta !!!!!!!! Bravo man!!!!!!

 

Eu vand R6 : Pert normal -3500 Euro

Pret incepatori - 4500 Euro

Pret pt Bucuresti - 5000 Euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia mea cu un moderator ofuscat la dezamagirea vestii ca pe rezervorul meu nu este inscriptionat un nume ci un ID...si cica tot sunt eu ala incult =))=))=))..............PS: poti sa iti iei un motor in care sa il repari cu tzaraita daca nu ai cash sa iti iei unul mai nou....

 

 

calin_dorohoi (1/25/2010 1:54:50 PM): ?

IV -R (1/25/2010 1:55:04 PM): ma iei la misto si imi dai warn

calin_dorohoi (1/25/2010 1:55:21 PM): tu esti ma?

calin_dorohoi (1/25/2010 1:56:28 PM): fii atent:

calin_dorohoi (1/25/2010 1:56:56 PM): deschizi topciul ala cu datul kilometrajului inapoi -> ti-l inchid altii

calin_dorohoi (1/25/2010 1:57:10 PM): postezi pe topicul ala iar despre dat km inapoi -> te asteptai sa iei vreun premiu?

 

IV -R (1/25/2010 1:57:10 PM): nu de tine e vorba

IV -R (1/25/2010 1:57:15 PM): cum ma iei u pe mine la misto

IV -R (1/25/2010 1:57:25 PM): mai ales ca esti moderator

IV -R (1/25/2010 1:57:45 PM): mi-ai dat warn cand ti-am raspuns replica

IV -R (1/25/2010 1:57:58 PM): nu mai da inapoi ca am facut si un ''printscreen''

 

calin_dorohoi (1/25/2010 1:57:58 PM): hai ca esti analfabet si ma obosesti

calin_dorohoi (1/25/2010 1:58:06 PM): stai sa vad cum se da ignore

 

IV -R (1/25/2010 1:58:17 PM): am mai multa carte decat tine si mult mai multe tari vazute

IV -R (1/25/2010 1:58:22 PM): decat o sa apuci u vreodata

IV -R (1/25/2010 1:58:27 PM): chiar daca u ai 30 ani

IV -R (1/25/2010 1:58:58 PM): dai warn din razbunare si orgoloiu ranit

IV -R (1/25/2010 1:59:06 PM): orgoliu*

 

calin_dorohoi (1/25/2010 1:59:07 PM): mane, esti obositor. nu stiu cum sa da ignore, ca sint pe ym-ul de pe mail

calin_dorohoi (1/25/2010 1:59:10 PM): ia si scrie acolo

calin_dorohoi (1/25/2010 1:59:15 PM): racoreste-te

 

IV -R (1/25/2010 1:59:27 PM): zi ma dc dai warn din razbunare

IV -R (1/25/2010 1:59:27 PM): ??

 

calin_dorohoi (1/25/2010 1:59:55 PM): din cauza calului

calin_dorohoi (1/25/2010 1:59:58 PM): cerdeam ca e clar

 

IV -R (1/25/2010 2:12:04 PM):

 

calin_dorohoi (1/25/2010 2:19:55 PM): tu crezi ca rizi de mine, eu rid de cit de imbecil esti

 

IV -R (1/25/2010 2:20:18 PM): semeni cu partea folosita a unei hartii igienice

IV -R (1/25/2010 2:20:20 PM): )

calin_dorohoi (1/25/2010 2:20:51 PM): stii ca esti oligofren, nu?

 

IV -R (1/25/2010 2:21:25 PM): hai ca nici nu moldovenii nu imi e rusine

IV -R (1/25/2010 2:21:26 PM): )

 

calin_dorohoi (1/25/2010 2:21:40 PM): bai umblatule

calin_dorohoi (1/25/2010 2:21:48 PM): chia ai umblat in asa de multe tari?

calin_dorohoi (1/25/2010 2:21:58 PM): ia da-mi oleaca ceata

 

IV -R (1/25/2010 2:22:44 PM): ''oleaca''

IV -R (1/25/2010 2:22:45 PM): )

IV -R (1/25/2010 2:22:54 PM): ''oleaca''

IV -R (1/25/2010 2:22:57 PM): )

IV -R (1/25/2010 2:23:04 PM): tradu asta in engleza

IV -R (1/25/2010 2:23:05 PM):

 

calin_dorohoi (1/25/2010 2:23:10 PM): asa

calin_dorohoi (1/25/2010 2:23:14 PM): mai spune, copile

 

IV -R (1/25/2010 2:23:15 PM): ''just a little bit''

IV -R (1/25/2010 2:23:19 PM): )

IV -R (1/25/2010 2:24:43 PM): vezi ca ai un porumb in buzunar si o vaca flamanda in hambar care face ...MMMUUUUU

IV -R (1/25/2010 2:24:47 PM): )

 

calin_dorohoi (1/25/2010 2:25:10 PM): pe cit pariezi ca esti prost?

calin_dorohoi (1/25/2010 2:25:12 PM): pam pam

calin_dorohoi (1/25/2010 2:25:15 PM): am cistigat

 

IV -R (1/25/2010 2:25:34 PM): vino sa iti ridici premiul inainte sa trag apa

IV -R (1/25/2010 2:25:35 PM): )

 

 

 

=))=))=))

 

 

 

Mesaj completat

si pm-ul care a pornit tot:

 

 

sint destui care nu au crescut inchisi in casa dar au reusit sa nu creasca analfabeti si badarani. daca nu crezi ca e posibil, inseamna ca nu te duce capul.

linisteste-te cu stilul asta, ca altfel nu faci multi purici pe forum. s-a saturat lumea de badarani si analfabeti.

baga la cap si actioneaza in consecinta.

QUOTE

QUOTE

limbaj de colt de bloc

 

 

crede-ma ca nu sunt un pustan,scoala nu e un subiect inchis pt. mine dar nici nu am crescut inchis in casa.....nu prea permit sa fiu luat la misto de necunoscuti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii, nu mai poluati forumul pe aici. Lasati ne sa vorbim despre motoare.

GOOD POINT....SOO TRUE...

 

in ce consta reparatia treptei a2-a la r6-le meu....dupa 7000 ture imi intra mai greu si tre sa trag mai tare sau sa ii dau fara ambreiaj....este o peratiune grea si costisitoare??? ....pot sa o las asa pana devine deranjat fara sa afectez altceva???

Editat de johny2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
Cine si a schimbat de curand kitul de lant? Ce marca a cumparat?

De unde a facut rost de presa? Pareri, impresii?

 

Salut,

Ce pot sa-ti spun eu e ca in manual scrie ca pinionul din fata trebuie sa aibe 16 dinti, iar cel din spate 48

Numai bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa comand de pe louis kit de lant DID.

Dreamaster, aspectul cu dintii pinioanelor nu l am luat in calcul pana acum. Afecteaza cu ceva daca nu e exact acelasi nr de dinti la foaie si pinion, ca in carte?

 

in pagina de dinainte chiar eu am intrebat despre dintii pinioanelor si am primit raspuns de la bogdan_gba, iar Judas Iscariot chiar a pus un link cu raportele pinioanelor in functie de numarul de dinti...

 

si ca sa fiu la subiect... nu afecteaza cu nimic daca nu faci ca la carte atata timp cat alegerea facuta e una buna. adica pune -1/+2 si iti vei da seama de diferente instant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, dc nu ai stiut kestia cu pinionul si foaia inseamna ca esti la inceputul experientei de motociclist.

Te sfatuiesc sa-ti pui ce scrie manualul, prin asta am trecut si eu,incepator mi-am luat k1 750 care avea -1+1 si nu stiu cum am scapat,ulterior am pus normal, deci nu pune nimic pe motocicleta inainte de a te informa, ca este simplu, poti sa mori, mai ales nu te juca cu pinionul ca se modifica rapoartele. motocicleta este facuta si testata de f. sa aibe un mers optim in toate conditiile, ca si reglarea suspensiei. Este posibil sa te atraga o mot. preparata putin sa te dai cu ea pe circuit, dar nu pe strada, nu ai ce cauta cu bestia pe strada decat daca ai foarte multa exp. s mai scris pacilea

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Dreamaster
Vreau sa comand de pe louis kit de lant DID.

Dreamaster, aspectul cu dintii pinioanelor nu l am luat in calcul pana acum. Afecteaza cu ceva daca nu e exact acelasi nr de dinti la foaie si pinion, ca in carte?

 

Buna,

Raportul dintilor pinioanelor 48/16 este 3, adica pinionul din fata se roteste de 3 ori pana pinionul din spate face o rotatie

Cum spuneau si ceilalti colegi daca pui pinioane mai mic pe fata cu un dinte si mai mare pe spate cu 2 dinti vei avea o crestere a vitezei, INSA!!!

Se schimba absolut toate rapoartele, vei avea la turatii mai mici viteze mai mari cu aprox 4-5% si vitezometrul nu va mai indica viteza reala

Te sfatuiesc sa le lasi cum scrie la carte,, la ce iti trebuie viteza mai mare decat poate un R6 cu pinioanele standard??? :lol:

Nu se cunosc exact implicatiile acestor schimbari, deci,,,

Cand Yamaha a proiectat motocicleta asa cum e ea standard, crede-ma ca a gandit-o si a testat-o bine :lol:

Toate bune :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Raportul dintilor pinioanelor 48/16 este 3, adica pinionul din fata se roteste de 3 ori pana pinionul din spate face o rotatie

Cum spuneau si ceilalti colegi daca pui pinioane mai mic pe fata cu un dinte si mai mare pe spate cu 2 dinti vei avea o crestere a vitezei, INSA!!!

Se schimba absolut toate rapoartele, vei avea la turatii mai mici viteze mai mari cu aprox 4-5% si vitezometrul nu va mai indica viteza reala

Te sfatuiesc sa le lasi cum scrie la carte,, la ce iti trebuie viteza mai mare decat poate un R6 cu pinioanele standard??? :lol:

Nu se cunosc exact implicatiile acestor schimbari, deci,,,

Cand Yamaha a proiectat motocicleta asa cum e ea standard, crede-ma ca a gandit-o si a testat-o bine :lol:

Toate bune :lol:

Dacă pui un pinion mai mic pe față (deÂşi nu prea e recomandat că e posibil să atingă lanțul de protecția de cauciuc de pe basculă) Âşi mai mare cu doi sau mai mulți dinți pe spate o să ai viteză maximă mai mică, cuplu mai puternic, rapoarte mai scurte, kilometraj indicat prost (dacă nu e cititorul pe roata de față) Âşi posibil să ai nevoie de ceva zale în plus, funcție de câți dinți îi pui pe spate.

Nu văd ce e aÂşa de speriat să îi schimbi rapoartele...

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shimbarea rapoartelor se face doar pt utilizare pe pista, iar asta e parerea mea deci nu-mi sariti in cap :lol: si acolo chiar nu conteaza ce viteza iti indica bordul ci timpul pe tura. si daca vrei sa fii smecher iti iei cate un kit de lant pt fiecare pista

 

pt strada, de obicei, se foloseste kitul de lant specificat in manualul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles si faza cu rapoartele. Oricum nu intentionam sa schimb nr de dinti la foaie sau pinion pentru ca si eu sunt de aceeasi parere. Motocicleta tre sa aiba aceiasi parametrii cum este fabricata (exceptand evacuarea :lol: )

 

Aladin 1: Nu sunt incepator, am 4 ani experienta pe 2 roti, numai ca stau cam prost la partea cu mecanica, cu toate ca nu poti cunoaste motocicleta fara sa sti cum lucreaza piesele. Ma straduiesc sa mai bag la cap cate ceva, de aia ma si informez inainte sa mai schimb cate o piesa la motocicleta. Nici nu prea am avut interes din moment ce tata e mecanic auto.

 

In alta ordine de idei, m am hotorat sa cumpar un kit DID de pe louis cu caracteristicile indicate pentru Yamaha YZF R6.

 

Am auzit ca Motul e marca cea mai uzitata/indicata de mecanicii Yamaha pentru uleiul de motor.

Voi ce branduri ati folosit la ulei si ce impresii v au facut?

 

Peace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...