GiorGio Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Nu o sa inveti niciodata sa mergi corect de la inceput pe un R6. Ia ti ceva mai mic sa inveti corect sa mergi pe o motocicleta si apoi sari pe un R6. E ca si cum ai face scoala auto pe un Lamborghini.Abia dupa ce faci un an pe o clasa mai mica poti incepe sa calaresti corect un R6. poi da nu a zis nimeni de la inceput ca pot sa o manevrez in conditii normale ...............da chiar nu se poate tine in frau un astfel de motor nici dupa 5-6 luni de experimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salutari tuturor !!! sunt un pustan de numai 17 merg pe 18(ii fac pe 2 oct) si am sa dau de carnet categoria A si mai ca mar tenta un Yamaha R6 dar ma impiedica cateva impedimene1. Nu o sa astept chiar cei 2 ani de experienta care o prevede lege, si daca ma poate lamuri si pe mn ce o sa patesc daca o sa fiu prins? 2 Pentru un incepator un astfel de motor este "un cal prea mare"? mentionez ca sunt un tip destul de calculat si nici nu cred ca o sa ajung cu "acu" pana la 80 km/h in primele 4-5 luni.. :laugh: Va multumesc si astept orice sfat, orice parere pt ca vreau sa INVAT. poi da nu a zis nimeni de la inceput ca pot sa o manevrez in conditii normale ...............da chiar nu se poate tine in frau un astfel de motor nici dupa 5-6 luni de experimentare? Daca ti-a intrat in cap sa-ti iei R6, o sa-ti iei indiferent de ce iti zic unii pe forum, dar sa stii ca n-o sa mergi cu maxim 80 km/h in primele 4-5 luni pentru ca o sa te manance mana sa-i dai mai tare si cand mergi tare si n-ai experienta ai sanse mari sa faci accident. P.S.: Sa-ti iei si echipament, nu doar casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 mda ai dreptate, si in cea ce priveste echipamentul ma voi echipa din cap pana in picioare dar in cea ce priveste legea aia cu 2 ani experienta, ce risc daca voi fii prins? Sau va oprit vrun agend si va intrebat de chestia asta? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaan Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 ar mai fi ceva,nici un echipament nu iti va suplini lipsa de experienta in trafic si inca ceva sa nu faci pe curajosul ,ne imputinam pe zi ce trece,in rest bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 mda ai dreptate, si in cea ce priveste echipamentul ma voi echipa din cap pana in picioare dar in cea ce priveste legea aia cu 2 ani experienta, ce risc daca voi fii prins? Sau va oprit vrun agend si va intrebat de chestia asta? ? nu exista sanctiune pt legea asta.....deci nu pot sa iti faca nimic...si eu am inceput pe 600 ai grija totusi nu e loc de greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Salut baieti! Sunt si eu detinatorul unei Yamahaaaaaaa! R6 2001 si am o mica problema cu ea. Imi porneste greu la rece..trebuie sa ii dau mereu curent de la masina 5-10 sec si o ia imediat.. Daca merg cu ea 1-2-14 ore si fac o pauza de maxim 1 ora porneste la buton Dar daca o las 2-3 ore oprita iar vrea curent... Ce sa fie? bateria..releu ceva.....? O parerea vreau sau poate a mai avut cineva problema asta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Cumpar URGENT urmatoarele piese pentru Yamaha R6 2005 cu furca upsid-down: suport baterie (andarteilar) stare buna Aripa fata oglinda dreapta PM multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fram Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut baieti! Sunt si eu detinatorul unei Yamahaaaaaaa! R6 2001 si am o mica problema cu ea. Imi porneste greu la rece..trebuie sa ii dau mereu curent de la masina 5-10 sec si o ia imediat.. Daca merg cu ea 1-2-14 ore si fac o pauza de maxim 1 ora porneste la buton Dar daca o las 2-3 ore oprita iar vrea curent... Ce sa fie? bateria..releu ceva.....? O parerea vreau sau poate a mai avut cineva problema asta. Multumesc! Pune bateria pe un redresor, releul iti incarca oarecum daca dupa ce mergi o ora pleaca la buton. Verifica la cineva cu aparat de masura incarcarea si scoate mufa de la releu (vezi sa nu fie innegrita pe undeva). Curata si bornele de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Poate fi : releul pornire, bujiile, releul incarcare, statorul, sau in cel mai rau caz blocul motor fisurat. Incearca sa vezi daca mai ai curent in baterie. atunci cand nu iti porneste. posibil sa fie oricare din cauzele de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katalynxp Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Pune bateria pe un redresor, releul iti incarca oarecum daca dupa ce mergi o ora pleaca la buton. Verifica la cineva cu aparat de masura incarcarea si scoate mufa de la releu (vezi sa nu fie innegrita pe undeva). Curata si bornele de la baterie. iti pot spune ce are, dupa ce faci urmatoarele verificari. Spune mi daca mananca ulei. Apoi cand e motoru rece, desfa busonu de la ulei (de pe capacu la ambreiaj) si spune mi daca da gaze(fum) in timp ce ii dai la automat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Red Label Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 ca un cocalar ce ma respect vreau sa imi iau ier sase ce ar trebuisa stiu? merge data poroata? am experienta de vreo 30 damii de km pe un aprilia iereres ciuncue-zeci ce cubi merge sa imi iau un ier sais? ma gamdeam de la un ier uno - dar am inteles ca ier uno e mai slabo decat un ier sais deci voi ce imi recomandati ? am inteles ca wet-pee-pants are ier sais - sa imi iau si eu ca weeman? un ier sase? sunt deja posesot de ochelari armani - gel cu protectie dubla - si trening abibas cizmoace Buna si alte accesorii sexi pt pizdute astept PM pt sfaturi Mesaj completat am inteles daca daca e sa imi stric motoreta sau ceva de genu pot sa cumpra piese de la weeman apropo cand reviii in tara ca voi avea nevoie de piese PS carene am inteles ca nu mai ai - leai pierdut pe cheia - aveam nevoie pacat \ da si mie coordonatele la curba aia nenorocita - sa o evit sau sa reduc viteza- placute de frana mai ai? le vreau !!! urgent - eu am si tin prea tare, si nu sunt prea multumit de ele - am tendinta de a brusca fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Si asta ce vrea sa insemne? Un post la 'shto' sau chiar ăsta esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 vind urmatoarele piese pentru R6 2003-2005 - cadru spate - andarteilar - cutie filtru + filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Bateria era de vina cu pornitul la rece... Acum vin cu alta intrebare Cati dintre voi cei cu R6 (99-02) aveti probleme cu viteza a 2 a? Eu unul am..... Poate defecta si celelalte viteze sau motorul? Nu merg cu ea....dau direct a 3 a dar nu strica sa stiu la ce sa ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Bateria era de vina cu pornitul la rece... Acum vin cu alta intrebare Cati dintre voi cei cu R6 (99-02) aveti probleme cu viteza a 2 a? Eu unul am..... Poate defecta si celelalte viteze sau motorul? Nu merg cu ea....dau direct a 3 a dar nu strica sa stiu la ce sa ma astept doar a 1a si a 2a au problema asta la modelul 99-02 yamaha r6 si 98 - 01 yamaha r1. dupa acesti ani au remediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 doar a 1a si a 2a au problema asta la modelul 99-02 yamaha r6 si 98 - 01 yamaha r1. dupa acesti ani au remediat. Tin sa te contrazic, r6 si r1 99-01 au probleme in special cu treapta a 2-a din 2002 s-a remediat problema pe ambele motoare. de treapta 1-a nu am mai auzit sa cada din cauza problemei de fabricatie, in schimb cade treapta a 6-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Da la mine a cazut a 2 a.... A 6 a inca nu.... Poate strica si celelalte viteze problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salutare tuturor Am si eu o rugaminte, imi poate spune cineva in mare parte care sunt "bubele" unui R6 2004? Ce se strica mai repede, ce trebuie schimbat des, daca apar probleme la cutia de viteze, etc. Astept sfaturi! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Da la mine a cazut a 2 a....A 6 a inca nu.... Poate strica si celelalte viteze problema asta? NU ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 NU ! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 depinde... la mine pinionul de a2-a era impecabil... mai uzat insa nu f tare e cel de a6-a ! Mesaj completat ca un cocalar ce ma respect vreau sa imi iau ier sase ce ar trebuisa stiu? merge data poroata? am experienta de vreo 30 damii de km pe un aprilia iereres ciuncue-zeci ce cubi merge sa imi iau un ier sais? ma gamdeam de la un ier uno - dar am inteles ca ier uno e mai slabo decat un ier sais deci voi ce imi recomandati ? am inteles ca wet-pee-pants are ier sais - sa imi iau si eu ca weeman? un ier sase? sunt deja posesot de ochelari armani - gel cu protectie dubla - si trening abibas cizmoace Buna si alte accesorii sexi pt pizdute astept PM pt sfaturi Mesaj completat am inteles daca daca e sa imi stric motoreta sau ceva de genu pot sa cumpra piese de la weeman apropo cand reviii in tara ca voi avea nevoie de piese PS carene am inteles ca nu mai ai - leai pierdut pe cheia - aveam nevoie pacat \ da si mie coordonatele la curba aia nenorocita - sa o evit sau sa reduc viteza- placute de frana mai ai? le vreau !!! urgent - eu am si tin prea tare, si nu sunt prea multumit de ele - am tendinta de a brusca fata AM IMPRESIA CA ESTI UNPIC CAM PROST!! DE FAPT... CRED CA SUNT SIGUR DE ASTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 salutare tuturor, sunt nou printre voi..asa ca voi face prezentarea utilajului..apoi trec la partea cu probleme R6 din 2000, recent adus din italia...saptamana trecuta am terminat cu inscrisul, 34000 km..estetic 90% arata bine(cateva zgarieturi)..fara carene crapate..sau refacute cu fibra, culori originale. motorul suna bine(din cate ma pricep!!!). acum partea cu probleme... am iesit ieri la o tura. toate bune si frumoase..pana am ajuns acasa. dau cheia de la contact in pozitia off...surpriza!!! neutralul ramane aprins...afisajul electronic cu turometrul la fel...luminile...ba inca, daca dau si la automat se invarte si electromotorul(dar nu porneste!!!) toate astea fara cheie in contact...iar potitia pe off. ceva sugestii,,,de la cei care se pricep??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 parerea mea de amator e ca ai scurt la contact sau o problema acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 hmmm..nu cred ca e de la contact si iti spun si de ce!!! am dat contactul jos(am crezut ca e de la el)pana la primele mufe. practic contactul nu exista...dar daca pun bornele de la baterie..efectul este ca si cum as avea cheia in contact pe pozitia ON!!! un electronist ceva sfaturi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) hmmm..nu cred ca e de la contact si iti spun si de ce!!! am dat contactul jos(am crezut ca e de la el)pana la primele mufe. practic contactul nu exista...dar daca pun bornele de la baterie..efectul este ca si cum as avea cheia in contact pe pozitia ON!!! un electronist ceva sfaturi??? Nu sunt electronist, dar daca pui bornele direct la baterie si nu ai nici un intrerupator pe circuit, mi se pare normal sa apara contactul "pus", mai ales ca motoretele pe carburatie nu au control electronic la motor si nu au chip in cheie. Cred deci ca e totusi ceva in contact. PS: @ Red Label - nu stiu cat de "real" esti, dar m-am distrat Editat Iunie 3, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.