Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in manual scrie ca poti pleca cu motoru imediat dupa ce il pornesti, dar indicat pt a nu uza motoru excesiv ar fi sa il o duci in ture mari

nu prea imi sta in fire sa plec cu el sub 60 de grade,dar constrans de situatie am plecat...dar nu inteleg de ce s-a aprins becul de la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul in care ai putin ulei ti se aprinde becul pentru o perioada scurta. sta aprins in jur de 30 de secunde apoi se tinge, este o atentionare ca ai mai putin ulei decat trebuie. Completeaza cu ulei. Inca nu ai atat de putin incat sa nu mai mergi cu ea, situatie in care becul ar sta tot timpul aprins. Verifica uleiul si mai completeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul in care ai putin ulei ti se aprinde becul pentru o perioada scurta. sta aprins in jur de 30 de secunde apoi se tinge, este o atentionare ca ai mai putin ulei decat trebuie. Completeaza cu ulei. Inca nu ai atat de putin incat sa nu mai mergi cu ea, situatie in care becul ar sta tot timpul aprins. Verifica uleiul si mai completeaza.

am verificat nivelul uleiului,si este aproape de maxim,deci ulei este!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

cine ma poate lamuri si pe mine cu urmatoarea problema ce dimensiuni aveti voi la cauciucuri intreb deoarece am gasit o mica diferenta intre manualul de r6 2003 si r6 2005 eu stiam ca sunt la fel

respectiv in manualul de r6 2003:

120/60 ZR17 M/C (55W)

180/55 ZR17 M/C (73W)

 

iar in manualul de r6 2005:

 

120 / 70 ZR17 M / C (55W)

 

spate nu stiu banuiesc ca e la fel????

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

satmana viitoare o sa imi scot r6-le la vanzare, daca stiti vreun doritor, dati un semn. e din 2007 cu unele piese aftermarket (suspensii, kit lant, filtru aer, finala akrapovic megaphone etc.) revin cu detalii.

 

bafta :cheers:

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de strada si la motor nu are nici o modificare. pe pista a fost de vreo 8 ori in total, la modul "amatori".

am si carenele de pista, le dau si pe alea, dar asta depinde de cumparator si negocierea in sine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ma poate ajuta cineva cu o problema .

Am un R6 la sincronizat si scoate niste gaze de carter .. ba mai mult nici nu vrea sa urce pana in 17 18K pe la 16 K se opreste si parca da rateuri .

Poate e ceva normal eu Nu ma prea dau ci vitezane .

Ma poate lamuri cineva ?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

cine ma poate lamuri si pe mine cu urmatoarea problema ce dimensiuni aveti voi la cauciucuri intreb deoarece am gasit o mica diferenta intre manualul de r6 2003 si r6 2005 eu stiam ca sunt la fel

respectiv in manualul de r6 2003:

120/60 ZR17 M/C (55W)

180/55 ZR17 M/C (73W)

 

iar in manualul de r6 2005:

 

120 / 70 ZR17 M / C (55W)

 

spate nu stiu banuiesc ca e la fel????

 

Merg si cele pe 120 / 60 si cele pe 120/ 70, cele de 70 intra, am pus aceiasi intrebare si eu, recomand 70 :) sta motorul mai bine, asta din punctul meu de vedere. citeste despre dimensiuni si iti vei da seama despre ce este vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ma poate ajuta cineva cu o problema .

Am un R6 la sincronizat si scoate niste gaze de carter .. ba mai mult nici nu vrea sa urce pana in 17 18K pe la 16 K se opreste si parca da rateuri .

Poate e ceva normal eu Nu ma prea dau ci vitezane .

Ma poate lamuri cineva ?

multumesc

 

La 16k e limitarea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit vremea sa schimb placutele de frana pe fata. Daca tot le schimb am zis sa le schimb si pe cele pe spate, ca sa fie si ele noi. Ce imi recomandati? E vorba de un R6 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti,mi-a aparut o problema...aseara am am plecat cu motocicleta fara s-o las deloc sa se incalzeasca,ca se punea ploaia,si dupa aprox 3km mi s-a aprins becul rosu si avertizorul ca numai am ulei(r6 2002),am oprit imediat motocicleta,am lasat-o 15 secunde dupa care am repornit-o,si nu s-a mai aprins...uleiul este schimbat acum 1,500km,cu filtru k&n(motorex sintetic 10w40),nivelul exact asa cum l-am pus,aproape de maxim.sa fie oare pompa de ulei?

la R6 becul acela nu se aprinde din lipsa de presiune ci este un senzor la nivelul de ulei. scrie si in manual ca la accelerari mai brutale becul se poate aprinde. :cheers:

 

salutare ma poate ajuta cineva cu o problema .

Am un R6 la sincronizat si scoate niste gaze de carter .. ba mai mult nici nu vrea sa urce pana in 17 18K pe la 16 K se opreste si parca da rateuri .

Poate e ceva normal eu Nu ma prea dau ci vitezane .

Ma poate lamuri cineva ?

multumesc

am intalnit la un prieten problema asta, motorul da semne de oboseala si numai are compresie, ii baga o parte din gaze in carter apoi in airbox. :disappointed: asta nu inseamna ca nu se tureaza, doar ca se simte ca motocicleta numai dezvolta toata puterea si se tureaza putin mai greu.

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in cele din urma am realizat si eu ca e limitare . a mai ramas problema cu gazele de carter . daca spuneti ca este uzat atunci este ok .

Multumesc de sfaturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la R6 becul acela nu se aprinde din lipsa de presiune ci este un senzor la nivelul de ulei. scrie si in manual ca la accelerari mai brutale becul se poate aprinde. :cheers:

 

 

De acord cu tine,dar de ce tocmai acum incepe sa functioneze? si mi-a mai aparul o problema.

Pornesc motorul,totul bine,las sa se incalzeasca,totul bine,plec cu ea de pe loc,merg cativa kilometri pana ajunge temp. in jur de 70-75 grade,si apare un tacanit,tind sa zic ca-i de la supape(in partea stanga a motorului,cum stai pe ea,adica partea opusa distributiei). Daca merg cu ea intr-un regim de ture mai mic(pana in 6.000ture) acel tacanit persista.Daca merg mai agresiv(mentin 8-10.000rpm) numai este,dar daca merg din nou incet reapare in scurt timp(10-15secunde. La rece nu se aude deloc,nici cand turez motorul,cum s-a incalzit,cum incepe,dar si la cald,la relanti si pana in 3.000rpm nu se aude.Tind sa zic ca vine de pe axa cu came de pe evacuare,de acolo ar venii sunetul,cum cobor urechea in dreptul cilindrului nu se mai aude.De precizat e ca motorul merge impecabil,trage ca intotdeauna si merge rotund. Poate fi din pompa? la turatie mai mica sa nu faca presiunea necesara? Sunt putin depasit de problema,ar trebui sa desfac si baia ca sa o curat si sa ma uit la sorbul pompei,si capacul chiulasei sa masor jocul supapelor.

Daca poti sa-mi dai un sfat...e binevenit!

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...