Skrillex Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) La prima vedere ideea e buna dar: - e o forma de instigare la incalcarea legii, cine nu are detector de radar si SS are sanse mici de castig. Ar trebui ca orice amenda sa duca la descalificare (se cere numarul de puncte inainte de consurs iar castigatorii il cer si dupa concurs). - soloismul e bun pana la o limita, sa mergi singur pana in Italia nu e foarte fun. Chiar daca ai castiga, tot nu e fun. Poate exista totusi o solutie de concurs "pe echipe", "leapsa", etc; - e necesar un traseu echilibrat, sa nu fie avantajate SS-urile dar nici caprele enduro, sa includa si drumuri nationale dar si forestiere usoare; - n-as face clasa 600 si 1000 ci per putere (sub 100CP si peste) pentru ca una e un CBF600 (76CP) si alta e un CBR600RR(115CP); Editat August 28, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 La prima vedere ideea e buna dar:- e o forma de instigare la incalcarea legii, cine nu are detector de radar si SS are sanse mici de castig. Ar trebui ca orice amenda sa duca la descalificare (se cere numarul de puncte inainte de consurs iar castigatorii il cer si dupa concurs). - soloismul e bun pana la o limita, sa mergi singur pana in Italia nu e foarte fun. Chiar daca ai castiga, tot nu e fun. Poate exista totusi o solutie de concurs "pe echipe", "leapsa", etc; - e necesar un traseu echilibrat, sa nu fie avantajate SS-urile dar nici caprele enduro, sa includa si drumuri nationale dar si forestiere usoare; - n-as face clasa 600 si 1000 ci per putere (sub 100CP si peste) pentru ca una e un CBF600 (76CP) si alta e un CBR600RR(115CP); Foarte buna ideea cu amenda=descalificare dar eu ma gandeam la ceva de genul ai luat amenda=>primesti un timp de penalizare adica la 20km/h peste limita se adauga 2 minute la timpul total al concurentului, la 40km/h peste limita se adauga 4 minute la timpul total al concurentului, la 100km/h peste limita de viteza se adauga 10 minute la timpul total al concurentului s.a.m.d. In legatura cu autostrada daca se trece prin Germania ar trebui exclusa varianta asta fiindca nefiind limita de viteza de unde ai certitudinea ca ala cu hayabusa nu va merge cu viteza maxima care va fi multe peste cea a unui BMW F650 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 As propune evitarea majoritatii tarilor balcanice . Desemenea daca tineti minte locuri in care v-ati incurcat si din care cu greu ati iesit ar fi indicate acestea . Cred ca Grecia s-ar preta bine la o treaba de genul asta . Am trecut prin locuri in care diferenta dintre ce era pe harta si cea din realitate era totala . Si nu sunt putine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 29, 2009 Autor Share Postat August 29, 2009 La prima vedere ideea e buna dar:- e o forma de instigare la incalcarea legii, cine nu are detector de radar si SS are sanse mici de castig. Ar trebui ca orice amenda sa duca la descalificare (se cere numarul de puncte inainte de consurs iar castigatorii il cer si dupa concurs). - soloismul e bun pana la o limita, sa mergi singur pana in Italia nu e foarte fun. Chiar daca ai castiga, tot nu e fun. Poate exista totusi o solutie de concurs "pe echipe", "leapsa", etc; - e necesar un traseu echilibrat, sa nu fie avantajate SS-urile dar nici caprele enduro, sa includa si drumuri nationale dar si forestiere usoare; - n-as face clasa 600 si 1000 ci per putere (sub 100CP si peste) pentru ca una e un CBF600 (76CP) si alta e un CBR600RR(115CP); merci man un singur amendament INSTIGARE LA INCALCAREA LEGII .....ASTA E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Nu stiu de ce am impresia,dar parca Romania s-ar preta cel mai bine la o idee din asta. Nu este totul straightforward ca in Germania de exemplu,de multe ori dai peste portiuni de asfalt impecabile. In plus, off road cam greu in tarile din vest. De cele mai multe ori ala este teren privat. Cea mai misto experienta de genul asta (country side) din vest am trait-o in Anglia,Midland. Extraordinare trasee iar drumurile nu sunt aglomerate. Practic nici nu ai nevoie sa te sui pe motorway. Cine a fost in Midlands stie ce zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 29, 2009 Autor Share Postat August 29, 2009 EXCLUS OFF ROAD DOAR ASFALT ALTFEL SCOT DIN DISCUTIE MOTOARE DE STRADA SI PANA LA URMA NU E PARIS DAKAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 OFF the main ROAD , then. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Daca luam in calcul faptul ca acctiunea se desfasoara pe drumurile din Romania,in afara de enduro-touring nu cred ca mai pot participa si alte motoare cu sanse reale la o posibila clasare in fata. Din experienta proprie va pot spune ca 30 km de curbe cu asfalt plombat,hopuri si hauri(drum tipic romanesc) te pot face sa renunti gratie durerilor f mari de splina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Pai nu,deci cum s-a stabilit,fara off road dar cu trasee in care fiecare tip de mobra sa fie avantajat/dezavantajat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 se spunea pe undeva pe aici ca se dau penalizari pt amenzi - cine supravegheaza un astfel de lucru,e imposibil? sa fim seriosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) Regula este ca nu exista alte reguli Cannonball bike run Editat August 30, 2009 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motociclistcom Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 la minutul 1.40 vedeti ca in america participa si romani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 se spunea pe undeva pe aici ca se dau penalizari pt amenzi - cine supravegheaza un astfel de lucru,e imposibil?sa fim seriosi... pai e simplu te uiti sa vezi cu ce viteza merge daca va fi un gps tracker si ala iti indica si timpul si viteza si il penalizezi pentru mersul peste limita. Parerea mea este ca nu e asa greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Cadoul este o sticla de doi litri de vopsea Stealth, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 la minutul 1.40 vedeti ca in america participa si romani B 79 PSH...ai Lambo,ai bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 pai e simplu te uiti sa vezi cu ce viteza merge daca va fi un gps tracker si ala iti indica si timpul si viteza si il penalizezi pentru mersul peste limita. Parerea mea este ca nu e asa greu. pai cum asa, avem limita de viteza?ce e asta? eu daca as merge,pot atinge peste 300 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Pai nu esti singurul care poate, dar daca totul e permis atunci concursul o sa se reduca la "castiga ala cu detector de radar mai bun si cu bani mai multi de dat pe amenzi". O sa fie concurs intre portofele, nu intre calitati de motociclisti (bun rider, iron butt, etc). Pentru ca intre unul care ia 5 amenzi de viteza intre Bucuresti - Nadlac, calca doua gaini si-si rupe toate plasticele pe motor dar ajunge in 10 ore, si unul care ajunge in 11 ore fara sa-si ia nici o amenda si fara accidente, cred ca e evident care e motociclistul. In plus, daca vreun participant se face praf cu 300km/h pe undeva si se afla ca participa la un concurs in momentul ala, si organizatorul e luat la intrebari si concursul e anulat in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Pai nu esti singurul care poate, dar daca totul e permis atunci concursul o sa se reduca la "castiga ala cu detector de radar mai bun si cu bani mai multi de dat pe amenzi". O sa fie concurs intre portofele, nu intre calitati de motociclisti (bun rider, iron butt, etc). Pentru ca intre unul care ia 5 amenzi de viteza intre Bucuresti - Nadlac, calca doua gaini si-si rupe toate plasticele pe motor dar ajunge in 10 ore, si unul care ajunge in 11 ore fara sa-si ia nici o amenda si fara accidente, cred ca e evident care e motociclistul. In plus, daca vreun participant se face praf cu 300km/h pe undeva si se afla ca participa la un concurs in momentul ala, si organizatorul e luat la intrebari si concursul e anulat in viitor. sunt de acord cu tine care e motociclistul mai bun, dar in concursul asta eu vad mai mult cel care ajunge mai repede de la punctul A la pct B si nimic altceva. in primul rand, eu nu ma opresc la politie pt viteza. sa fie sanatosi sa ma opreasca daca pot.apoi pe cine intereseaza daca ai ajuns la finish si fara roti(glumesc,evident), daca ai trecut primul linia?asta inseamna sa fii primul.sau castig daca ma intorc 100 de km fiindca am auzit ca tu sau altul a cazut si si-a rupt gatul?ma intereseaza mai putin,te vad dupa ce se termina toata povestea. oricum, acum vorbim ca sa ne aflam in treaba, chiar as vrea sa vad cine s-ar baga cu adevarat... eu vad pe viata si pe moarte un astfel de concurs, nu o plimbare prin lume la pas.nici sa ma pish nu m-as opri, as face din mers . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 eu vad pe viata si pe moarte un astfel de concurs, nu o plimbare prin lume la pas.nici sa ma pish nu m-as opri, as face din mers . In cazul asta tu pleci ultimul daca participi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 sunt de acord cu tine care e motociclistul mai bun, dar in concursul asta eu vad mai mult cel care ajunge mai repede de la punctul A la pct B si nimic altceva.in primul rand, eu nu ma opresc la politie pt viteza. sa fie sanatosi sa ma opreasca daca pot.apoi pe cine intereseaza daca ai ajuns la finish si fara roti(glumesc,evident), daca ai trecut primul linia?asta inseamna sa fii primul.sau castig daca ma intorc 100 de km fiindca am auzit ca tu sau altul a cazut si si-a rupt gatul?ma intereseaza mai putin,te vad dupa ce se termina toata povestea. oricum, acum vorbim ca sa ne aflam in treaba, chiar as vrea sa vad cine s-ar baga cu adevarat... eu vad pe viata si pe moarte un astfel de concurs, nu o plimbare prin lume la pas.nici sa ma pish nu m-as opri, as face din mers . E plauzibil ce zici dar am o vaga banuiala ca nu asta era chiar ideea concursului. Proposal: Mai tineti minte joculetele alea de pe vremuri din nokiile vechi in care ai un caroiaj de x pe x (sa zicem 20 x 20) si trebuia sa deschizi cate un patratel, ti se arata o imagine si mai deschizi una, daca sunt la fel raman deschise, daca nu se inchid si tot asa? Ce ar fi daca patratele respective ar fi puncte din tara? Fiecare mobrist ajunge in locul respectiv si deschide un patratel cu o poza cu el si mobra din locul respectiv. I se prezinta un desen, un alt motociclist sau tot el ajunge in alt loc si mai deschide un patratel. Daca sunt la fel raman deschise, daca nu se inchid. Se pot deschide perechile de catre doi motociclisti diferiti si tot asa pana cand se deschid toate. Toate se pun intr-un topic pe principiul primului care posteaza. Pozele se pot refolosi, respectiv daca ai fost o data la 3 brazi sa zicem, nu mai trebuie sa te duci inca o data. Concursul poate dura de la 1 luna la un sezon in functie de cate patratele avem. Se poate pune o taxa modica de intrare in concurs de 10 lei sa zicem care se pot transfera intr-un cont deschis special cu un card care ii este trimis impreuna cu pin-ul castigatorului. Card-ul este trimis inapoi si reluam concursul. Castigator este cel care deschide ultimul patratel sau se pot acumula puncte pentru numarul de patrate diferite deschise (aceasta ultima varianta ar avantaja narcisistii care-si pozeaza mobra pe unde se poate) wadda'ya'say? Asta permite si strategii ca de exemplu poze pe care sa le pui pentru a avansa concursul sau sa le pastrezi ultimele pentru a deschide ultimul patrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 ok sa incercam sa lamurim cateva lucruri 1. NU se va fece nimic asa de antrenament in tara.... ce antrenament vreti sa mergeti de la pct 1 la pct 2 2. conform celor spuse mai sus avem de ales intre proba de viteza si orientare si joculete cubulete, scheme, poze etc sincer optez pentru lucruri cat mai simple... ai astept pareri 3. eu unul nu pot concura pt ca nu ar fi ok avand in vedere ca stiu mai multe decat cei care participa deci anul viitor stau pe bara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Pai stai asa umpic. Antrenamentul nu era pentru participanti ci pentru organizare. Tehnic participantii trebuie sa se dea cu mobra, probleme pot aparea la organizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutz2oo0 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) pai cum asa, avem limita de viteza?ce e asta?eu daca as merge,pot atinge peste 300 km/h. pai da bun tu poti sa mergi cu 300km/h dar un enduro poate? Nu ar fi corect ca tu sa poti merge cu 300km/h si unu cu un TransAlp sa mearga cu maxim 180 km/h ca atat poate prinde mobra lui. Adica tie cum ti s-ar parea ca unu cu o Hayabusa sa mearga cu 400 ca atat poate mobra lui si tu sa mergi cu "doar" 300 ca mobra ta nu poate mai mult. Intelegem ca iti place sa castigi si ca esti foarte competitiv si eu sunt foarte competitiv dar sunt foarte competitiv cand stiu ca si adversarii au o sansa in momentul acela dau tot ce pot nu atunci cand stiu ca eu am un avion si ajung din punctul A in punctul B in 3 ore iar ala cu care ma intrec e cu mombra si face 2 zile. Care mai e distractia atunci? Chiar iti mai vine sa mai dai tot ce ai mai bun stiind ca ai un echipament de concurs net superior adversarului? @ianachim: GPS tracker fiindca asa vei putea vedea pe unde trece si participantului o harta nu sa vina cu GPS. Ii se indica pe harta locatiile pe unde trebuie sa treca si ruta o alege el. Intrarea pe autostrada=penalizare de 15 minute/descalificare si ai rezolvat problema. ai mai putea sa imparti in cateva grupe diferite motocicletele in functie de putere fiindca degeaba le imparti in grupe dupa capacitatea motorului fiindca un naked/enduro de 600cc sa zicem nu are nici o sansa impotriva unui R6 daca nu se tine cont de vitezasi ala cu R6 poate sa alerege cu mobra pana se plictiseste. Adica 2 grupe de genul intre 15 si 60 de cai putere intre 60 si 100 si peste 100 ar trebui sa rezolve problema. off topic: scuzati punctuatia dar am scris de pe telefon si imi lua inca o ora sa scriu. Editat August 31, 2009 de Ionutz2oo0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 Ionutz200O clar vor fi 2 grupe dupa cilindree sau dupa cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 pai da bun tu poti sa mergi cu 300km/h dar un enduro poate? Nu ar fi corect ca tu sa poti merge cu 300km/h si unu cu un TransAlp sa mearga cu maxim 180 km/h ca atat poate prinde mobra lui. Adica tie cum ti s-ar parea ca unu cu o Hayabusa sa mearga cu 400 ca atat poate mobra lui si tu sa mergi cu "doar" 300 ca mobra ta nu poate mai mult. Intelegem ca iti place sa castigi si ca esti foarte competitiv si eu sunt foarte competitiv dar sunt foarte competitiv cand stiu ca si adversarii au o sansa in momentul acela dau tot ce pot nu atunci cand stiu ca eu am un avion si ajung din punctul A in punctul B in 3 ore iar ala cu care ma intrec e cu mombra si face 2 zile. Care mai e distractia atunci? Chiar iti mai vine sa mai dai tot ce ai mai bun stiind ca ai un echipament de concurs net superior adversarului? pai si atunci ce propui?hai sa nu intru ca X sau Y are motor mai slab sau mai performant? participa cine crede ca poate sa faca fata,nu inseamna ca daca e concurs, trebuie sa intre tot poporul.uite, de exemplu eu nu m-as "inhama" la un concurs de enduro fiindca stiu ca nu am nici o sansa.daca e pe drumuri mai rele un pic, iar nu ma tenteaza. ori regulile sunt foarte clare si relativ restrictive, ori FARA REGULI. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.