Sari la conținut

MOTO 2010 Gumball 3000


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Ionutz200O

 

clar vor fi 2 grupe

 

dupa cilindree sau dupa cp

Dupa cai putere ar trebui sa fie fiindca ti-am zis care este dezavantajul daca ne luam dupa cilindree. Adica nu stiu dau un exemplu acum, X are BMW F650 GS iar Y are R6, acum spune-mi daca tie ti se pare corect sa imparti grupele dupa cilindree. Mie personal nu fiindca intre cele doua mobre sunt mai mult de 40 de cp diferenta. Mai poti face grupe pentru tipul motocicletei de exemplu F650 intra la enduro si asa nu ar mai fi dezavantajati nici unii nici altii.

 

@otto: ma ideea era ca trebuie sa fie cumva o modalitate de a stopa depasiera excesiva de viteza adica nu cred ca ar fi corect sa fie un concurs doar pentru cei cu motoare care prind 300 km/h sau mai mult iar cei cu enduro sa zicem sa nu poata sa participe fiindca ei nu au sanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

traseul va fi ales

astfel in cat sa nu prea ai unde sa stai 5 minute la 300 la ora

 

am spus doar 10 % din traseu autostrada

 

mai concret vor exista portiuni unde toate moto vor fi avantajate

ex pe viraje si autoband

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stau bine sa ma gandesc,mergi cu 300 si faci un plin la fiecare 100 km, cu oprirea si alimentarea nu castigi foarte mult timp fata de unul care merge constant 200 sa zic.

eee, sunt multe smecherii,tine si de experienta fiecaruia in regim de "cursa"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tine adica da sa fie avantajate si dezavantajate toate mobrele ca sa fie cat mai echilibrat.

Mesaj completat

de acord cu tine adica da sa fie avantajate si dezavantajate toate mobrele ca sa fie cat mai echilibrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Sponsorizare pentru un astfel de eveniment (ilegal) vei gasi greu sau deloc. gumballul a fost sponsorizat de participanti.

 

- radare cacalau, motoare confiscate (in italia am inteles ca se poate sechestra vehiculul pentru viteza excesiva), bani multi

 

-daca se face publicitate, sunt sanse mari sa afle si autoritatile, ceea ce nu este foarte indicat. se pot face filtre si blocaje.

 

+gumball rally style fara petreceri cu gagici si bautura in cluburi cu decibeli surzitori? SHAME ON YOU, nu se poate.

 

+cei care intentioneaza sa ii dea bice 300 kmh constant vor observa ca au nevoie de bani de benzina mai mult decat le incape in rucsac sau tankbag. plus ca mersul la viteza aia constant 900-1000 km pe zi pe drumuri nationale nu are cum sa nu iti omoare coloana sau incheieturile, bucile, umerii sau toate la un loc. nici fun nu mai este in toata smecheria aia. pana la 150-160 mai vezi una alta peste asta numai carosabilul se vede ca altfel ai belit o borna kilometrica.

 

+ar trebui sa fie fara restrictii de cilindree/putere. gumballul a avut un Citroen 2CV, nissan navara, H2, winnebago langa supercars si nu era problema.

 

+traversare apa cu bac/ferrybot e must have (sa zicem rijeka-veenetia?)

 

+organizatori care sa nu ciripeasca prietenilor detalii exacte despre traseu/indicii.

 

 

gumbal mioritic? hmmmm suna foarte bine, pentru cine isi permite... din pacate pt mine numai prin vise asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept poate se face si o etapa nationala, indiferent de conditii si km (cred ca ar fi fun de facut un traseu de 5000 km in romania fara sa se intersecteze :ph34r: )

cred ca pentru romania un traseu de 2-3000 km ar fi ideali pentru un uichend respect-048.gif cu un numar de 4-5 puncte in catre trebuie sa iti faci o fotografie cu mobra, sa nu conteze traseul ci faptul ca ai ajuns la punctele acelea iar plecarea/sosirea sa se faca din/in brasov

 

de ex.

toti concurenti sa plece la 8:00 sambata dimineata din centrul brasovului (eventual un birt) si sa faca cate o poza in care sa apara ei langa mobra cu un semn distinctiv (sa nu existe suspiciuni) langa:

1. statuia lui mihai viteazu in craiova

2. pe bac la braila

3. casa memoriala mihai eminescu de la ipotesti

4. turnul stefan din baia mare

primu care se intoarce in locul de pornire castiga cursa

 

la cea internationala nu ma bag din n' motive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok vad ca va manaca rau pentru o tura romaneasca

 

va dati seama de pericole

 

caini, carute, cai, dube , gropi

 

ok

 

start dimineata la 05.00 sambata

2000 km

primul sosit duminca nu conteaza ora

 

2000 km 8 la suta consum

160 litri 4.2 lei/litru

700 ron

 

taxa participare 300 ron

minim 5 oameni

 

castigatorul musca 1500 ron

 

cine vrea mana sus

 

acum sa va vad.................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stau bine sa ma gandesc,mergi cu 300 si faci un plin la fiecare 100 km, cu oprirea si alimentarea nu castigi foarte mult timp fata de unul care merge constant 200 sa zic.

eee, sunt multe smecherii,tine si de experienta fiecaruia in regim de "cursa"...

 

De unde le scoateti frate cu atata lejeritate p-astea cu 200 (constant???) - 300km/h? era vorba de mers pe strazi publice din cate inteleg.

 

Si, apropos de asta, ma uitam in catalogul Motorrad 2009 si vad ca NICIO motocicleta de serie (am verficat: R1, GSX-R1000, ZX 10R, Fireblade, MV Agusta F4) nu atinge practic 300KM/h... toate sunt intre 290-299 si asta, evident, in conditii ideale. Si am vrut sa fac aceasta precizare ca de mai multe ori ma vazut pe forum discutii de 300km/h, in conditiile in care putini au model '08-'09 iar cele putin mai vechi se "plafonau" la max 290.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde le scoateti frate cu atata lejeritate p-astea cu 200 (constant???) - 300km/h? era vorba de mers pe strazi publice din cate inteleg.

 

Si, apropos de asta, ma uitam in catalogul Motorrad 2009 si vad ca NICIO motocicleta de serie (am verficat: R1, GSX-R1000, ZX 10R, Fireblade, MV Agusta F4) nu atinge practic 300KM/h... toate sunt intre 290-299 si asta, evident, in conditii ideale. Si am vrut sa fac aceasta precizare ca de mai multe ori ma vazut pe forum discutii de 300km/h, in conditiile in care putini au model '08-'09 iar cele putin mai vechi se "plafonau" la max 290.

 

scuza-ma ca nu am scris 299,34578991 la ora!motorul meu are 299 pe bord si mai am 1500 de ture intr-a sasea,numai ca nu indica mai mult.nu vorbiti daca nu stiti cu ce se mananca,domnilor.drumuri publice?pai nu a zis nimeni ca trebuie respectate valorile 50/100, crezi ca pe un drum drept nu poti merge cu asa viteza?eventual daca e aglomerat, nu.in rest,crede-ma ca brasov-tg mures o ora si cinci minute,ai auzit bine.la pariu, si nu pune, ca pierzi.

ee, in alta ordine de idei,1500 ron premiul intai-nu mi se pare motivant,avand in vedere ca forjezi motorul ca la balamuc.

oricum,ideea nu e rea.

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza-ma ca nu am scris 299,34578991 la ora!motorul meu are 299 pe bord si mai am 1500 de ture intr-a sasea,numai ca nu indica mai mult.nu vorbiti daca nu stiti cu ce se mananca,domnilor.drumuri publice?pai nu a zis nimeni ca trebuie respectate valorile 50/100, crezi ca pe un drum drept nu poti merge cu asa viteza?eventual daca e aglomerat, nu.in rest,crede-ma ca brasov-tg mures o ora si cinci minute,ai auzit bine.la pariu, si nu pune, ca pierzi.

ee, in alta ordine de idei,1500 ron premiul intai-nu mi se pare motivant,avand in vedere ca forjezi motorul ca la balamuc.

oricum,ideea nu e rea.

numai bine!

 

 

am zis 1500 ron in cazul in care sunt minim 5 oameni

 

daca ses trang mai multi e alt banet

 

dar sincer nu vad sa se stranga mai multa lume

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea cu ce m-as baga. Mai prindem cativa anisori experienta si ar prinde bine.

 

Ianachime, daca vrei sa te bagi la cursa da de veste si facem altii traseul.

 

Ca sa te asiguri de exactitate se pot face poze cu motorul si un semn distinctiv ales randon (un cerc, un patrat, ultimul numar din playboy) in locuri unde sunt slabe sansele sa ai poza (La iasi or avea multi poze cu palatul culturii sau de pe Bucium dar nu stiu cati au poze pe str. Dimitrie Cantemir numarul 7 sa zicem). Alta posibilitate ar fi sa faca poze cu anumite persoane dintr-un oras. Gasim pe forum si sigur se baga, unu din Baia Mare, unu din Iasi, unu din etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* excelenta ideea!

mi-ar placea sa particip, din pacate n-am cu ce. pe Zburator n-am mers mai tare de 160km/h si asta doar pe drum perfect. ca sa particip doar ca sponsor, nu-mi da mana acuma, ...dar cine stie, cand veti mai organiza, stau pe-aproape :ph34r:

 

salutara si propunerea lui p.c. ca pana la urma, daca nu va strangeti suficient de multi (maxim 5, e ok loco), un traseu pe continent v-ar ingreuna aventura si n-ar mai fi fun.

abia astept sa vad pozele cu semnele de recunoastere de la punctele pe unde treceti. un pic de imaginatie, de nebunie si mult entuziasm or sa faca pozele astea celebre :lol:

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

a murit treaba ?

la 1000km pe zi vitezele maxime nu sunt foarte relevante. conteaza mai mult confortul mobrei, autonomia la viteza de croaziera, cat de bine lumineaza noaptea, daca tre sa ungi sau nu lantul in astia 2000 km ; daca poti sa mergi sau nu pe ploaie, daca face sau nu pana la prima groapa; daca poti mere cu ea pe druma valurit, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza mai mult confortul mobrei, autonomia la viteza de croaziera, cat de bine lumineaza noaptea

 

Eu pun pariu pe Otto si bonus ii dau o sa cu puf + 2-3-4..10 proiectoare :D ca deh , prietenii la nevoie se cunosc:d :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cria: eu am vx800, cam tot dracul ala, si crede-ma, ca pe drumurile mele dau fum la multe mobre mai capabile :D

 

a murit treaba ?

la 1000km pe zi vitezele maxime nu sunt foarte relevante. ...

 

:D Deci... o simpla parere, care este... io cred ca baietii astia o s-o arda destul de serios (si riscant de altfel). Viteza e foarte relevanta, iar motocicleta conteaza, dar intr-adevar, nu in masura in care conteaza "nebunia" participantilor (cu sau fara ghilimele). Nu zic nimanui ce sa faca, dar cred ca stiti bancul ala cu ursul, bufnita si vulpea; fiecare ar trebui sa-si cunoasca posibilitatile si sa nu le forteze prea mult, oricat de incitanta ar fii ideea unei astfel de intreceri. Eu unu de ex. n-as putea, sau n-as vrea mai bine zis, sa-i dau 200 prin localitate sau sa merg la limita asa de multi km. Sau unii dintre voi credeti ca o sa se mearga cu 30-50 peste limita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Deci... o simpla parere, care este... io cred ca baietii astia o s-o arda destul de serios (si riscant de altfel). Viteza e foarte relevanta, iar motocicleta conteaza, dar intr-adevar, nu in masura in care conteaza "nebunia" participantilor (cu sau fara ghilimele). Nu zic nimanui ce sa faca, dar cred ca stiti bancul ala cu ursul, bufnita si vulpea; fiecare ar trebui sa-si cunoasca posibilitatile si sa nu le forteze prea mult, oricat de incitanta ar fii ideea unei astfel de intreceri. Eu unu de ex. n-as putea, sau n-as vrea mai bine zis, sa-i dau 200 prin localitate sau sa merg la limita asa de multi km. Sau unii dintre voi credeti ca o sa se mearga cu 30-50 peste limita?

ma gandeam ca la 150 croaziera nu ma fac de ras

 

 

200 constant in ro e cam nerealist :D cel putin pt perioade mai mari de 30 min

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam ca la 150 croaziera nu ma fac de ras

 

 

200 constant in ro e cam nerealist :D cel putin pt perioade mai mari de 30 min

 

clar ca nu te faci de ras, dar nici nu vei fi primul...

totdeauna va fi unul care sa fie mai rapid!

e greu de zis cum e mai bine, trebuie sa ai si material de concurs, dar sa si uiti de regulile de circulatie si mai important, sa stii cum sa faci asta!

avantajat va fi cel care face asa de obicei e parerea mea.

drumuri bune la tot poporul!

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar ca nu te faci de ras, dar nici nu vei fi primul...

totdeauna va fi unul care sa fie mai rapid!

e greu de zis cum e mai bine, trebuie sa ai si material de concurs, dar sa si uiti de regulile de circulatie si mai important, sa stii cum sa faci asta!

avantajat va fi cel care face asa de obicei e parerea mea.

drumuri bune la tot poporul!

corect.

cu cat e drumul mai bun cu atat ma simt mai nesigur :blink:

 

 

aa nu stiu din astia care merg ca maniacii :D eu merg legal, depasiri la 150 fac doar pe autostrada pt scurt timp :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* eu ma bazez pe evenimentele "nefaste" care vor insoti ceilalti participanti pe drum :blink:

cum ar fi sa li se strice franele, sa li se inmoaie lantul, sa faca pana sau sa raman fara bujii! (ma initiez in voodoo pana la primavara :blink: )

 

bey, treaba e ca nefiind competitie organziata si cu reguli f. stricte, cam orice este posibil. inclusiv sa catige melcul :rose: voi n-ati prins probabil filmele alea vechi (comedii) cu astfel de curse, care erau de obicei pentru bani sau faima. (unul din ele este asta: http://www.imdb.com/title/tt0057193/ ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...