gn77b Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Simplu: da rateuri in zona rosie si nu trece de 13000 rpm (nici intr-a-ntiia). Zona rosie e la 12000, turatia maxima 14000. Motocicleta: Suzuki Bandit 600 model 1996. Deoarece ajung foarte rar acolo nu stiu daca a facut intotdeauna asa sau e ceva de data recenta. Sint normale aceste rateuri? E limitare din aprindere? Daca nu e limitare, ce pot sa indice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 La turatia aia nu cred ca mai inchid arcurile calumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Pai daca rosul incepe la 12.000, undeva pana in turatia maxima de pe cadran ar trebui sa intre in limitator. In consecinta tind sa cred ca la 13.000 intrevine fix limitatorul asta care-ti taie scanteia de pe bujii/inchide pompa de benzina pentru a nu-ti rupe motorul. La mine rosul incepe la 7.500 si pe cadran am pana la 10.000, iar limitatorul intra la 8.000. Oricum, la turatia aia pe valve normale, nu desmo sau pneumatice, ar trebui sa inceapa fenomenul de "valve float", in special daca arcurile n-au fost schimbate. Totusi, daca poti sa-mi explici mai exact ce cauti in zona de rosu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2009 Autor Share Postat August 30, 2009 Pai daca rosul incepe la 12.000, undeva pana in turatia maxima de pe cadran ar trebui sa intre in limitator. In consecinta tind sa cred ca la 13.000 intrevine fix limitatorul asta care-ti taie scanteia de pe bujii/inchide pompa de benzina pentru a nu-ti rupe motorul. La mine rosul incepe la 7.500 si pe cadran am pana la 10.000, iar limitatorul intra la 8.000. Oricum, la turatia aia pe valve normale, nu desmo sau pneumatice, ar trebui sa inceapa fenomenul de "valve float", in special daca arcurile n-au fost schimbate. Totusi, daca poti sa-mi explici mai exact ce cauti in zona de rosu... Pompa de benzina n-are, dar aprindere da Ce sa caut in zona rosie, ma joc si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Simplu: da rateuri in zona rosie si nu trece de 13000 rpm (nici intr-a-ntiia). Zona rosie e la 12000, turatia maxima 14000. Motocicleta: Suzuki Bandit 600 model 1996. Deoarece ajung foarte rar acolo nu stiu daca a facut intotdeauna asa sau e ceva de data recenta. Sint normale aceste rateuri? E limitare din aprindere? Daca nu e limitare, ce pot sa indice? Absolut normal. Intervine limitatorul care taie scanteia la bujie, amestecul carburant nu mai detoneaza si este aruncat in esapament unde este aprins de gazele si focul evacuat de alt piston care a primit scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Simplu: da rateuri in zona rosie si nu trece de 13000 rpm (nici intr-a-ntiia). Zona rosie e la 12000, turatia maxima 14000. Motocicleta: Suzuki Bandit 600 model 1996. Deoarece ajung foarte rar acolo nu stiu daca a facut intotdeauna asa sau e ceva de data recenta. Sint normale aceste rateuri? E limitare din aprindere? Daca nu e limitare, ce pot sa indice? E din carbelitoare trebuiesc sincronizate vezi ca e un topic dedicat as plange dar nu pot de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 E din carbelitoare trebuiesc sincronizate vezi ca e un topic dedicat as plange dar nu pot de ras Vezi ca te cauta tac'tu, are chef de sex. Hai, nu te supara, doar ai simtul umorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Si la mine intra pe rosu la 12000 iar la 13000 imi taie avantul, dar nu am auzit nici un fel de rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Vezi ca te cauta tac'tu, are chef de sex. Hai, nu te supara, doar ai simtul umorului Nu ma supar dar fa si tu niste glume amuzante ca "sa ma rad" si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 Si la mine intra pe rosu la 12000 iar la 13000 imi taie avantul, dar nu am auzit nici un fel de rateuri. Banuiesc ca ai Hornet pe injectie. Si mai banuiesc ca limitarea la injectie e din calculatorul de bord. Banditul meu e pe carburatie si singura posibilitate de-a limita e din aprindere. Asta presupunind ca exista vreo limitare. Acum, ca sa inteleaga si asta care se crede mare mafiot si mare mecanic talentos din tata-n fiu pe deasupra, intrebarea mea a pornit de la impresia (adica NU SINT SIGUR) ca manifestarea asta a aparut dupa ce am schimbat toba. Nu sint sigur daca inainte facea sau nu asa, e posibil sa nu fi intrat eu in zona rosie inainte niciodata, dar cu siguranta n-am auzit vreodata rateuri. Si de asta am zis ca nu strica sa fac o-ntrebare, poate mai aflu si eu una-alta despre motoare. Ca taierea aprinderii peste o anumita turatie poate genera rateuri stim toti, inclusiv cei care ne trezesc la 6 la intruniri, dar eu intrebam daca o manifestare de genul poate sa indice si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 EXISTA limitare in CDI. Si cel mai handicapat CDI are limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 EXISTA limitare in CDI. Si cel mai handicapat CDI are limitare. Nu este deloc adevărat! Încearcă să nu confunzi un banal modul C.D.I. care poate fi echipat doar cu unu'-două tiristoare, în funcție de numărul cilindrilor sau al bujiilor Âşi o unitate centrală de tip OBD (On Board Diagnostic Tool) sau alte tipuri existente. E adevărat că, pentru a limita turația unui motor nu-ți trebuie neapărat un microprocesor, o poți face Âşi cu elemente logice banale de tip porți logice, numărătoare, dar, este de preferat un microprocesor, cel puțin în prezent. Pentru CalinD: nu este normal ca, din cauza limitării în turație să-ți apară rateuri în colectorul de evacuare. Dacă cumva ai folosit o tobă sport, gălăgioasă, care nu are si cameră de detentă, atunci este normal să-ți apară aceste rateuri, dar, acestea ar trebui să apară cu predilecție la decelerare, insă, mai pot apărea uneori în accelerări bruÂşte, când amestecul capătă un caracter de sărăcire. Montează evacuarea originală, de fabrică Âşi vezi dacă fenomenul se repetă. Dacă da, atunci încearcă întâi să schimbi bujiile cu unele puțin mai reci sau măcar să pui unele noi. A se citi temeinic manualul de service, pentru că, de obicei, producătorul motoarelor recomandă bujii pentru mersul normal, care sunt un pic mai calde Âşi bujii ceva mai reci, pentru mersul mai sportiv. La un mers mai sportiv ( turații la arbore foarte ridicate), bujiile calde se vor supraîncălzi, dând naÂştere fenomelui de autodetonare, ceea ce se poate manifesta prin rateuri Âşi prin imposibilitatea de a mai urca în ture peste un anumit prag, din cauza faptului că bujiile respective nu vor mai putea disipa bine căldura, ceea ce va da naÂştere apariției de zone calde pe electrozi sau pe izolatoarele acestora. O bujie rece va funcționa fără probleme la aceste regimuri de turație ridicată Âşi, implicit, temperaturi mai mari, dar, la un regim de mers normal nu va mai putea atinge temperatura ei de autocurățare, ceea ce se va traduce, după un oarecare timp în ancrasarea ei Âşi în scoaterea din uz a acesteia. Dacă Âşi după ce ai montat la loc evacuarea originală Âşi ai schimbat Âşi bujiile cu unele mai reci, fenomenul se repetă, verifică C.D.I.-ul, verifica nivelurile în carburatoare, verifică membranele carburatoarelor. În general, rateurile în evacuare se produc din cauza unui amestec sărac, în cazul în care problema îÂşi are originea în alimentare. În cazul în care problema este din cauza aprinderii, atunci este posibil ca variatorul de avans, care, mai mult ca sigur, este localizat în C.D.I. să nu funcționeze corect. Ca să fii sigur, ia un modul C.D.I. de la o motocicletă identică care nu are aceleaÂşi simptome Âşi vezi dacă fenomenul persistă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Acum, ca sa inteleaga si asta care se crede mare mafiot si mare mecanic talentos din tata-n fiu pe deasupra, intrebarea mea a pornit de la impresia (adica NU SINT SIGUR) ca manifestarea asta a aparut dupa ce am schimbat toba. Bre Caline ai ramas cu ranchiuna? Eu am inteles care-i treaba cu topicul asta dar tu nu intelegi ca eu glumesc? Pun pariu ca esti de treaba in viata de zi cu zi dar cu umorul stai cam slab, Cheer Up Emo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 Bre Caline ai ramas cu ranchiuna? Eu am inteles care-i treaba cu topicul asta dar tu nu intelegi ca eu glumesc? Pun pariu ca esti de treaba in viata de zi cu zi dar cu umorul stai cam slab, Cheer Up Emo! Ba, sa stii ca nu-s de treaba. Chiar is mai naspa decit esti tu... naiv. Umor am cu cine merita. Ideea e ca maninci cacao. Daca esti asa mare mecanic macar zi ceva util, mariion a zis. A, stai, am uitat, in sferele tale inalte nu se prinde prea bine forumul si ajung sfaturile pretioase perturbate. Mai exact nu ajune nimic in afara de paraziti. Hai flit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) Ba, sa stii ca nu-s de treaba. Chiar is mai naspa decit esti tu... naiv. Umor am cu cine merita. Ideea e ca maninci cacao. Daca esti asa mare mecanic macar zi ceva util, mariion a zis. A, stai, am uitat, in sferele tale inalte nu se prinde prea bine forumul si ajung sfaturile pretioase perturbate. Mai exact nu ajune nimic in afara de paraziti. Hai flit. stai bre linistit, mariion a facut si el misto de tine sau e pur si simplu tampit, una din doua daca nu se aud cu poc-poc, tare, ca si cum ai trage cu pistolul (sper ca stii cum suna unul, sa nu te induc in eroare altfel (nu cu gaze sau bile)) ci doar ca o mitraliera la departare e complet normal, ai limitare in aprindere care apropo e tci, nu cdi si la majoritatea motoarelor e tci, ca sa stie si altii... of of, mai mai... Editat Septembrie 1, 2009 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Ba, sa stii ca nu-s de treaba. Chiar is mai naspa decit esti tu... naiv. Pai e clar ca esti mai naspa decat mine, nu trebuia sa mai mentionezi tu. Mai nasol e ca faci toti iesenii de ras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 1, 2009 Autor Share Postat Septembrie 1, 2009 Pai e clar ca esti mai naspa decat mine, nu trebuia sa mai mentionezi tu. Mai nasol e ca faci toti iesenii de ras Ma, ia vezi poate termini de rectificat chiulasa si la Enzo Ferrari ala, ca ai de segmentat si Veyronu' dupa aia. Sau mai bine ia-ti pastilele. Nush daca te-ai prins, da' sint vreo doi care si-o cam bat de tine de-o vreme. Tu crezi ca-i invers, da' na Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Ma, ia vezi poate termini de rectificat chiulasa si la Enzo Ferrari ala, ca ai de segmentat si Veyronu' dupa aia. Bine ca mi-ai adus aminte ca uitam de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Schimba la 11000! Mah, nu exista topic fara scandal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Schimba la 11000! Mah, nu exista topic fara scandal? Care scandal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Banuiesc ca ai Hornet pe injectie. Si mai banuiesc ca limitarea la injectie e din calculatorul de bord. Banditul meu e pe carburatie si singura posibilitate de-a limita e din aprindere. Asta presupunind ca exista vreo limitare. E model 2001 pe carburatie. Am incercat si azi putin si sigur nu se aud rateuri. Bujiile au 17000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 ori nu e uns lantul, ori nu ai numarul ascuns.... 13000 RPM = RACING!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.