asdfghjk Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 pare science fiction dar nu e, am dus motorul pentru revizia de 20,000 la auto bavaria. a fost gata in doua zile. anterior vorbisem cu cel care a facut programarea ca orice piesa doreste sa schimbe in afara de ulei si filtre sa ma anunte. zis si facut, m-a chemat sa o iau, nu a mentionat nimic, am intrebat intr-o doara cat costa, platisem anterior pt revizii cam 4-5 mil. ce-mi spune? 20 mil. am crezut ca nu aud bine. am mai intrebat odata. 20 mil. de ce? au schimbat placutele fata. fara sa ma intrebe. hotie (tiganie) tipic romaneasca. un fel de spalatori de parbrize cu firma la poarta. iti baga pe gat ce vor ei la pret de porc. poate doream alte placute. poate nu vroiam sa le schimb la ei. nu conteaza. 20 mil. ok, si restul?? schimbat ulei. cat e litrul? 1 milion. iar am crezut ca nu aud bine. un milion??? tws-ul pe care il pun in m e vreo 600,000. m-am enervat rau. am facut revizia la m3, tot de 20,000km, tot la ei, a costat 16 mil. mi-au facut discount 17% dupa tot circul. nu mai calc acolo. ma duc pe luna, cred ca e mai ieftin. o banda de hoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Sa inteleg ca acum ai garantie si pe frane nu numai pe motor? Trebuia sa-i pui sa dea jos placutele si sa le puna pe cele vechi(la figurat)! Cu uleiul esti la mana lor atat timp cat nu te-ai pronuntat ce si cat! Dar fi si tu intelegator ca i-a lovit criza si pe saracii bogati de la AB! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 cu uleiul m-am pronuntat, am ceru tws, au insistat sa pun un ulei nou fara sa imi spuna cat costa, eu credeam ca e mai ieftin, tws e cel mai scump, e ulei de m, merge 20,000km in m.. placutele le-au facturat, de asemenea manopera, fara sa ma consulte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Si ce daca au facturat?Facturile se pot anula atat timp cat nu s-a emis bon de casa sau chitanta! Iar de emis nu aveau cum atat timp cat nu ai platit ca altfel te jucai tu cu ei! Cu uleiul te-au prins descoperit si au pus pretul cat au vrut(se putea si mai rau)! Asta cu factura emisa este o golanie care se poarta de obicei cand se lucreaza pe banii de la asigurari unde pe client nu prea-l doare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) cu uleiul m-am pronuntat, am ceru tws, au insistat sa pun un ulei nou fara sa imi spuna cat costa, eu credeam ca e mai ieftin, tws e cel mai scump, e ulei de m, merge 20,000km in m.. placutele le-au facturat, de asemenea manopera, fara sa ma consulte. pe vremuri de criza tr sa iasa parleala pe undeva; oricum la cat de '''bine'''' le-a mers pana acum sa vezi de acum incolo. pe piata or sa se trieze mult servisurile si or sa ramana usor usor decat cei cu recomandari<eu unul imi schimb tot ce pot acasa iar ce nu pot apelez la CARTUS<mare meserias >cred ca reclama din gura-n-gura<sau cum s-o numi e cea mai buna Editat Iulie 17, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 O curiozitate retorica: nu v-ati invatat minte pana acum din ce au patit altii la AB? C'mon... P.S. Sunt curios cum arata factura aia de 2000 lei. Poti sa o scanezi si sa pui aici toate cele ? Sa nu fie vreo umbra de indoiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 asa cum am scris pana la urma am obtinut un discount de 17%. am sa o scanez luni, a ramas la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 deci enorm. dar daca nu ti le faci la ei, pierzi garantia. hotie pe fata , pe stape pe toate partile. nasoala treaba. e bine ca iti poti permite asa cheltuiala. cu 3 facturi d-astea imi iau inca un TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Nush cum sa zic da' eu abia reusesc sa tastez, ca nu mai pot de ris. Si citi litri intra in aceasta bijuterie nemteasca? Sa zicem ca vreo 4. Deci placutele ar veni vreo 10 milioane, iar manopera 6? Parerea mea e ca-ti meriti soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Eu ma gandesc daca ai fi un om normal (financiar) si sa faci o rata sa iti iei o moto BMW, care costa sa zicem vreo 12.000 euro si sa te coste 2000 RON o revizie, cred ca iti vine rau. Naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Eu ma gandesc daca ai fi un om normal (financiar) si sa faci o rata sa iti iei o moto BMW, care costa sa zicem vreo 12.000 euro si sa te coste 2000 RON o revizie, cred ca iti vine rau. Naspa. Eu zic ca daca esti om normal financiar iti iei o japoneza SH si gata. As putea sa enumar N motive pentru care nimeni n-ar trebui sa-si cumpere motor BMW nou, da-s obosit si azi n-am chef de panarama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am citit mai demult pe undeva,cineva mai de pe la noi,dupa ce s-a fript o data cu AB,merge si face reviziile si orice alta lucrare in Ungaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 pare science fiction dar nu e, am dus motorul pentru revizia de 20,000 la auto bavaria. a fost gata in doua zile. anterior vorbisem cu cel care a facut programarea ca orice piesa doreste sa schimbe in afara de ulei si filtre sa ma anunte.zis si facut, m-a chemat sa o iau, nu a mentionat nimic, am intrebat intr-o doara cat costa, platisem anterior pt revizii cam 4-5 mil. ce-mi spune? 20 mil. am crezut ca nu aud bine. am mai intrebat odata. 20 mil. de ce? au schimbat placutele fata. fara sa ma intrebe. hotie (tiganie) tipic romaneasca. un fel de spalatori de parbrize cu firma la poarta. iti baga pe gat ce vor ei la pret de porc. poate doream alte placute. poate nu vroiam sa le schimb la ei. nu conteaza. 20 mil. ok, si restul?? schimbat ulei. cat e litrul? 1 milion. iar am crezut ca nu aud bine. un milion??? tws-ul pe care il pun in m e vreo 600,000. m-am enervat rau. am facut revizia la m3, tot de 20,000km, tot la ei, a costat 16 mil. mi-au facut discount 17% dupa tot circul. nu mai calc acolo. ma duc pe luna, cred ca e mai ieftin. o banda de hoti. Absolut jenant. 20 mil revizie la o motocicleta, incredibil P.S. Sunt curios cum arata factura aia de 2000 lei. Poti sa o scanezi si sa pui aici toate cele ? Sa nu fie vreo umbra de indoiala O idee foarte buna. Asteptam factura scanata sa analizam fiecare bucatica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) piese/consumabile: ulei motor, cardan, cutie, filtru aer, filtru benzina, placte fr spate, curea demaror manopera: reglaje valve, m/d filtre si cel de benzina si bujiile aduse de mine, curatat circuite bloc comanda maner stga (semnaliza uneori da/nu), m/d curea stat o sapatamana (ptr ca au comandat gresit cureaua) venit in service dupa ce m-au programat in functie de cum venea comanda la ului, filtre si bujii, si cureaua cu pricina (nu-i prea gasesti cu stocuri la consumabile) cat a costat la AB? aprox 19 mil adica 1900 ron .... Mai merg pe banii mei acolo? NU! puteam sa fac si se pot face reviiile si altundeva? DAAAA! am itat sa specific motorul: r1150gs din 2001, revizie de 60,000km si luni o sa scanez si eu factura asa ca idee .... Editat Iulie 17, 2009 de DDU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Ce golanie... Bavaria vad ca se respecta: raman nesimtiti pana in maduva oaselor. De ani de zile tot aceleasi cazuri care se termina cu "eu nu mai calc pe la ei!". Plm, cu de mai au astia clientela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Plm, cu de mai au astia clientela? Felicitari, tocmai ai re-demonstrat involuntar teorema conform careia se naste un fraier la fiecare minut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 momentan sunt singurii licentiati in moto bmw<la auto nu mai sunt singurii>asta inseamna sustinere tehnica ,testare, softurii,scule speciale etc asadar sa nu ramaneti masca cand auziti de unul care a fost ars acolo si s-a jurat ca nu mai trece pe acolo si la o luna unde credeti ca era cu mobra? Dorule vrei sa-mi spui ca daca o sa ai vro problema grava cu capra<nu-ti doresc>n-o sa mai calci pe acolo si o sa mai faci ditamai drumul pana-n ungaria?unde oricum am auzit ca au ora de manopera mai scumpa ca la ab. cel mai bine ar fi ca cei cu servisuri mai mici sa faca tot posibilul sa-si ia liciente pt mai multe marci sa avem si noi de unde alege fara a risca sa ramanem fara garantii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Iulie 18, 2009 Autor Share Postat Iulie 18, 2009 nu e chiar asa rocket science. cele mai multe operatiuni le poate face orice mecanic. exista insa niste probleme reale, printre care motoarele in garantie - cazul meu, electronica - lipsa de softuri, testere etc (bavaria nu are tester de vreun an, nu e posibil asa ceva), dispozitive si scule speciale numai cu anumite functii. pompi a stat la ab 3 luni pt un simering pt ca nu aveau scula ce trebuie pt a-l scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 nu e chiar asa rocket science. cele mai multe operatiuni le poate face orice mecanic. exista insa niste probleme reale, printre care motoarele in garantie - cazul meu, electronica - lipsa de softuri, testere etc (bavaria nu are tester de vreun an, nu e posibil asa ceva), dispozitive si scule speciale numai cu anumite functii. pompi a stat la ab 3 luni pt un simering pt ca nu aveau scula ce trebuie pt a-l scoate. Hai frate ca e prea de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 nu e chiar asa rocket science. cele mai multe operatiuni le poate face orice mecanic. exista insa niste probleme reale, printre care motoarele in garantie - cazul meu, electronica - lipsa de softuri, testere etc (bavaria nu are tester de vreun an, nu e posibil asa ceva), dispozitive si scule speciale numai cu anumite functii. pompi a stat la ab 3 luni pt un simering pt ca nu aveau scula ce trebuie pt a-l scoate. Unul din motivele pentru care nu suport firmele elitiste este asta: softuri si electronica la greu (parerea mea este ca multe dintre ele sunt bagate special sa depinzi de ei) si vezi Doamne scule speciale,aurite,nobile! Pai ce faci frate daca pleci la drum,umbli cu softuri,cip-uri si laptopuri dupa tine? Va rog sa nu veniti cu exemple ca Ewan McGregor sau Raliuri, ca acolo este logistica si modele preparate la greu! Iar despre AB: atat cat vor avea monopol pe piata serviciile nu vor fi mai bune calitativ si bineinteles nici la preturi decente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 iar eu am o factura de revizie la ktm de 10.000 km de 1.000 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 pun o intrebare stupida,sa nu razi de mine. de fapt,mai multe: 1.daca ai luat scula noua,scumpa, nu ai garantie internationala? de ce nu faci reviziile in Austria sau Germania? cat te-or costa? 2. nu poti sa renunti la garantie si sa-ti schimbe un meserias uleiul si placutele? vei spune,pierd garantia. dar la banii dati...e ca si cum ai repara-o tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Iulie 18, 2009 Autor Share Postat Iulie 18, 2009 pun o intrebare stupida,sa nu razi de mine. de fapt,mai multe:1.daca ai luat scula noua,scumpa, nu ai garantie internationala? de ce nu faci reviziile in Austria sau Germania? cat te-or costa? 2. nu poti sa renunti la garantie si sa-ti schimbe un meserias uleiul si placutele? vei spune,pierd garantia. dar la banii dati...e ca si cum ai repara-o tu... 1. reviziile nu sunt gratuite, se platesc, le poti face la orice dealer autorizat din lume. nu au alta legatura cu garantia decat ca daca nu le faci pot refuza garantia. 2. stiu si pot sa fac si singur toate operatiile care tin de revizie insa nu am timp si chef. prefer sa platesc un tarif rezonabil si sa le faca cine trebuie sa le faca. placutele nu au treaba cu revizia, se pot schimba oriunde, doar inspectarea lor este operatie de revizie. iti ia 30 min sa le schimbi singur. maine o expertizez, au facturat schimbat lichid frana, as pune pariu ca nu l-au schimbat. ma voi prinde imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) iar eu am o factura de revizie la ktm de 10.000 km de 1.000 ron. Problema nu este neaparat suma (1000ron in cazul tau sau 2000 ron in cazul lui Doru) ,important este cat din pret este serviciul in sine si cat din pret este numele firmei. Si mai este problema sa nu-ti schimbe placute,cabluri,discuri sau ce vor ei, numai de dragul de a-ti lua cat mai multi bani! Iar in privinta pretului consumabilelor (ulei,filtru ulei,filtru aer,etc) intrebi de pretul de la reprezentanta iar daca nu-ti convine iei din alta parte la un pret mai bun! Treaba asta cu piesele este o smecherie pe care o fac deobicei marii producatori auto sau moto si consta in faptul ca livreaza piese pe comanda la serviceuirile lor si mai subtire catre vanzatorii din magazine care deobicei lucreaza cu producatorii independenti (aftermarket)! Nu este nici bine si nici normal sa ajungi sa faci banalele revizii in nu stiu ce tara numai pentru ca te lovesti de avaritia unora! Ma intreb atunci cand esti nevoit sa-i faci reparatii capitale cat costa ? Editat Iulie 18, 2009 de adiy32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) Presupun ca te`a costat o groaza de bani motorul ... nu mai zic de masina. Nesimtitii ! ar trebui sa fie cost zero la asa client . Of of ... romanii nostri ! ( apropo .. joi am vazut la o adunare moto un italian cu`n motor ca al tau , cred , l`a costat 19 mii ) Editat Iulie 18, 2009 de CeZ_Ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.