Sari la conținut

“DRACULA RALLY RAID ”, 2 – 4 octombrie 2009, Brasov


ADV75
 Share

Postări Recomandate

A. INTRODUCERE

Raliul Tot-Teren – “DRACULA RALLY RAID ” se desfăÂşoară in perioada 2–4 octombrie 2009Âşi se organizează în conformitate cu:

• Regulamentul Campionatului de Raliuri Tot-Teren al Romaniei,pentru auto ediția 2009

• Regulamentul Campionatului Național de Raliuri Tot-Teren FRM, ediția 2009

• Codul Sportiv FIA Âşi anexele sale.

• Codul Sportiv FIM Âşi anexele sale.

• Regulament Particular (http://www.rallyraid.ro/forum/viewtopic.php?t=440)

Orice modificare adusă prezentului regulament va fi comunicată prin Buletine Adiționale Âşi Informative, datate Âşi numerotate, de către organizator sau Colegiul Comisarilor Sportivi.

 

B. PROGRAM

 

• Începerea înscrierilor: 27.08.2009 ora 10:00

• Închiderea înscrierilor: 02.10.2009 ora 12:00

• Conferința de presa a organizatorului: BRASOV 01 oct.2009

• Verificări administrative: vineri 02 oct.2009 orele 12:00-18:00 Aula Universitatii Transilvania

• Verificări tehnice: vineri 02 oct.2009 orele 12:15-18:15 Aula Universitatii Transilvania

Parc inchis : vineri 02 oct.2009 orele 12:15 Aula Universitatii Transilvania Publicarea listei de START : vineri 02 oct.2009 orele 19:00 Aula Universitatii Transilvania

• Briefing vineri 02 oct.2009 orele 19:30 Aula Universitatii Transilvania

• START ETAPA I : sambata 03.oct.2009 ora 7:31 Aula Universitatii Transilvania

• START ETAPA II : duminica04.oct.2009 ora 10:01 Aula Universitatii Transilvania.

• Verificări tehnice finale: duminica 04.oct.2009 ora 14:00 Aula Universitatii Transilvania

• AfiÂşarea rezultatelor provizorii: 04.oct.2009 ora 14:45 Aula Universitatii Transilvania

• AfiÂşarea rezultatelor definitive: 04.oct.2009 ora 15:15 Aula Universitatii Transilvania

• Festivitatea de premiere: 04.oct.2009 ora 15:30 Aula Universitatii Transilvania

 

 

1. DESCRIERE GENERALĂ

 

 

 

• Locul, numele si data:

BRASOV, “DRACULA RALLY RAID ”, 2 – 4 octombrie 2009

 

1.3 Etapa in Campionatul National de Raliuri Tot-Teren auto (coef. 2), moto, atv, quad.(coef.2)

1.4 Locația “Comandament”/Secretariat: Aula Universitatii Transilvania Brasov

1.5 Locația START: Aula Universitatii Transilvania Brasov

1.6 Locația “Parc Inchis”: Aula Universitatii Transilvania Brasov

1.7 Locația SOSIRE : Aula Universitatii Transilvania Brasov

1.8 Suprafața de rulare: asfalt, macadam, drumuri forestiere, de câmp, agricole.

 

Mesaj completat

Sunt asteptati toti cei carora le place acest sport ! (pilotii dar si "povestitorii de raliu" si ascultatorii domniilor sale :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
nu e nimeni interesat de raliu ?

 

 

Cum sa nu intereseze? Doar ca ,dupa cum sti,s-a mai discutat cate un pic si aici :/index.php?showtopic=408532&st=60&start=60,probabil de aia nu-s asa multi interesati pe topicul acesta.

Alte detalii aici :http://www.rallyraid.ro/forum/viewtopic.php?t=440

 

Numai bine si succes tuturor participantilor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca se suprapune cu MINUNATA cursa de la noi,Buzau- XM RAID (am folosit termenul scris cu caps pentru a evita cacofonia :unsure: ), urez succes celor care vor participa..distractie placuta!

Nu-i frumos sa faci reclama pe alt panou publicitar, un panou care nu-ti apartine :grinbandit:

Editat de Narko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E loc pentru toata lumea.

Mult succes celor care vor participa la RALIU (ofticandu-ma ca se suprapune cu "alt eveniment moto"). Postati link-ul, in cazul in care se filmeaza, pt. ca Transcarpatic Rally a fost foarte frumos,pacat ca a durat doar 30 minute.

 

Exista mari diferente intre raliu si o competitie enduro,deci fiecare alege ce-l intereseaza si ce i se potriveste....

 

 

 

 

 

Sa lasam provocarile pentru alte ocazii, suntem oameni seriosi :grinbandit: Numai bine!

...si XM RAID ureaza mult succes pilotului Dan Costescu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii rog pe toti care mi-au trimis PM, e-mail sau telefon pentru acest post sa puna pe viitor intrebarile aici. Bineinteles daca e cazul de PM ramane PM. Pe public vede toata lumea si mai salvam ceva timp fara sa raspundem de mai multe ori, fiecaruia separat, la aceeasi intrebare... :unsure:

 

 

Nu-i suparare ca posteaza si buzoienii pe pancarda noastra. In Buzau avem numai prieteni :grinbandit: si merci de urari

 

Nu-i bai nici ca se suprapun datele. Daca nu era etapa asta, ajungeam si eu sigur la Cislau.

 

Noroc ca smecherii astia de Buzau, pretinzand ca de fapt ei ar fi in concurenta unii cu altii , fac 4-5 curse pe an. Ratezi o cursa prinzi alta si cu ocazia asta tot ii vezi pe TOTI din gasca. Pana una alta si sper sa nu se supere altii, Buzaul e, dupa activitate, polul enduro din Romania. Ovidiu, Stefan, Mache&, Floyota (chiar daca nu esti buzoian) tineti-o tot asa ! Ne place cum va "concurati"

 

Revenind la Dracula, organizatorul a facut deja de cateva saptamani rezervarile pentru primii 25 de inscrisi si mi-a promis ca in cateva zile ne da si lista cu locatiile de cazare recomandate, pentru cei care s-au anuntat mai tarziu sau sunt inca in dubiu.

 

 

Mesaj completat

1. PENSIUNEA ITALIANA

 

Strada Lunga 70, Brasov

Persoana de contact Adriana Cujba

Telefon fix/fax 0268 476 001

Telefon mobil 0741 994 010

E-mail cazare@pensiunea-italiana.ro

 

camera single

27,5 Euro/noapte

110 RON

 

camera dubla

32,5 Euro /noapte

130 RON

 

camera dubla lux

56 Euro/noapte

225 RON

 

pat in plus

50 RON (12,5 Euro)

1 Euro - 4,00 RON

Preturile nu includ taxe locale, si mic dejun - care este optional.

 

 

2. Pensiunea Andy – intre 35 – 50 €/ camera.

 

Avram Iancu Str. 101, Brasov, România

Tel:+ 40 268 424 007

Fax: + 40 268 425 792

Mobil: + 40 723 357 379 (Dan Boscor)

info@pensiuneaandy.ro

dan@amdac.ro

 

3. Pensiunea Memo

 

Brasov, 500051

Str. Lunga nr. 159

Tel.: (+40) 268 47 24 41

Fax: (+40) 268 47 24 04

cazari@memobv.ro

office@memobv.ro

 

Oferta - valabila pentru orice sezon:

 

Luni-Vineri Weekend*

Camera single/noapte 190 RON 160 RON

Camera dubla/noapte 220 RON 180 RON

Apartament/noapte 330 RON 280 RON

 

*weekend: sambata spre duminica, duminica spre luni

Oferta de grup

 

Demipensiune mic dejun + cina Pensiune completa(mic dejun+pranz+cina)

Loc in camera single/noapte 200 RON 260 RON

Loc in camera dubla/apartament

/noapte 140 RON 200 RON

 

4. Pensiunea Ambient

 

Str.Iuliu Maniu Nr. 62 Brasov 500091 ROMANIA

(+40) 368 40 55 22 (+40) 368 40 55 23 (+40) 268 41 03 87

office@pensiuneambient.ro

 

Tarife :

Single – 195 / lei // 47 €

Double – 240 lei // 57 €

 

Carduri de credit acceptate

Visa, Euro/Mastercard, Maestro.

 

5. La Residenza

 

Adresa: Strada Gradinarilor Nr.18

500096 Brasov Telefon: +40 268 473 377 Fax: +40 268 473 378 Email: receptie@residenza.ro

 

6. pentru cei care doresc buget redus/redus/redus la maxim, exista varianta gen hostel, o locatie nou/nouta, 200 mii pe noapte de persoana, 4 in camera....locatie inca nefolosita. Garantat f. curat.

Dar trebuie sa ma anuntati din timp cati/ cum ca sa aranjam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata toamna, pina acum, ar fi pacat sa nu vii, macar la cascat gura pe traseu...

Prin alte locuri organizatorii aproape ca taie bilete pentru cei care vin sa vada ce si cum se intimpla. De aceea, eu le am deja pregatite, nu cumva sa fie brasovenii in dificultate la capitolul asta. Fiecare bilet include un set de baterii, de rezerva, pentru aparatul foto, o sticla cu apa plata, de la robinet, o ciocolunga calda si harta cu locurile bune pentru foto.

Biletele pot fi rezervate pe internet, sau achizitionate la secretariatul concursului. La trei cumparate, aveti un loc gratis, pentru a participa la cursa!!

 

 

Hei, gata cu visele! Veniti la Brasov!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca este cam din scurt...DAR daca exista vreun Greucean ce se vrea a se da cu un LC8 la raliu

 

 

Nu ma simt chiar asa greu, dar l-as testa eu la raliu, sa vad cum ma inteleg cu el si, apoi, sa-ti spun ce-am hotarit. Merge? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm..imi plac provocarile deci voi fi si eu prezenta (cu atv), e o experienta noua si chiar ma intereseaza. pana acum am fost in concursurile de atv-uri pe trasee de off-road la categoria extrem si open. rally ride-ul nu ma pasioneaza, nu imi place viteza pe atv dar interesanta e navigatia pe road-book si mai ales atmosfera de concurs.

ne vedem la start :D

post-45038-1254132283_thumb.jpg

Editat de panther_cat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am venit de la Dracula-Brasov si sunt foarte dezamagit cu premierele care se fac aici.

Cei de la auto si-au impartit cupe peste cupe la tot felul de categorii ,subcategorii ,clasa promo ,clasa Lada Niva, clasa incepatori, clasa TVR, clasa italieni , clasa nu mai stiu care ,iar noi cei de la moto si atv, doua cuvinte si gata.

Auzi explicatie!!!! Cica organizatorii sunt un club auto din Brasov si e normal se premieze numai auto!Atunci de ce invita moto si atv-uri?

De ce nu fac numai concursuri auto separat si se amesteca cu moto si atv-uri???

 

Premierea normala ca la orice raliu trebuia sa fie astfel:

Dan Costescu locul 1 moto+atv ca si timp general cursa si locul 1 moto

Alin Mihai locu 2 moto+atv ca si timp general cursa si locul 1 atv

Dragos locul 3 moto+atv ca si timp general cursa si locul 2 moto

 

Dan primeste cupa pentru moto locul 1 si nepremiat pt. locul 1 la general in cursa.

Eu cupa pt. locul 1 atv si nepremiat pt. locul 2 in cursa.

Dragos Feodorf cupa locul 2 moto si nepremiat pt. locul 3.

 

Organizare a fost oki si roadbook-ul de asemenea.

Singurul lucru care m-a deprimat maxim a fost premierea.

Sper din tot sufletul ca pina la anul organizatorii sa isi revizuiasca atitudinea fata de moto si atv ca si noi am cheltuit bani,timp si energie pt. acest concurs!

Editat de alin01mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nimeni interesat de raliu ?

la coltul enduristilor nu vrem rali!!!de ce postati aici?!daca e coltul enduristilor???!!!!rali e eunduro(o ramura) ca eu nu inteleg?,sa chemi moto-atv si la premiere sa ti se rupa de ei ma enerveaza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am venit de la Dracula-Brasov si sunt foarte dezamagit cu premierele care se fac aici.

 

Alin, tocmai iti dadusem un PM pe celalalt forum, ca sa lamurim un pic .Si cred ca am reusit. Iti raspund punctual insa si aici, ca vad ca deja au aparut opinii, de pe margine. Sigur, tu care ai fost acolo, "in toiul luptei, poti avea o parere competenta. Restul, de pe margine, va rog sa va abtineti de la comentarii uracioase, ca nu e frumos. Si e prea simplu. Greu e sa faci 400 de km de speciala intr-o zi. Si apoi sa comparam .....nu stiu cu ce.

 

 

Cei de la auto si-au impartit cupe peste cupe la tot felul de categorii ,subcategorii ,clasa promo ,clasa Lada Niva, clasa incepatori, clasa TVR, clasa italieni , clasa nu mai stiu care ,iar noi cei de la moto si atv, doua cuvinte si gata.

 

Bine...mie mi s-au parut mai mult de doua cuvinte...asta e altceva.Si mai mult decat nebagare in seama.

 

bun:la auto se premiaza asa:

-open cursa

-open CN

-T1.1

-T1.2

-Debutanti (sant cei cu masini preparate, dar care au sub un an vechime)

-promo... ....toate clase constituite ca nr. de participanti, cf. regulament.

in afara de asta, Clubul Lada Niva local si-a premiat membrii

in afara de asta , organizatorul Transcarpatic a profitat de ocazie si a premiat clasa promo de la cursa din august (care a avut 3 etape intr-una singura : Sm-BV, Bv-Bv, Bv-Mangalia). Participantii respectivi nu au ajuns la mare. Omul s-a tinut de promisiune, si le-a inminat cupele in cadru festiv cu prima ocazie ivita.

-in afara de asta, am considerat sa felicitam pentru atitudine, cele 2 echipaje italiene si unul roman care au renuntat la concurs si s-au oprit la locul accidentului sa dea ajutor. Mi se pare un lucru bun sa incurajam astfel de atitudini.

 

La moto:

-2 roti

-atv

-quad

-hobby

 

Probabil, din ce inteleg...sinteti nemultumiti ca nu ati intrat cu totii intr-o clasa, si sa se faca un open.

Sau ca nu s-a facut un clasament open a competitiei.....S-a facut, s-a publicat.....

Auzi explicatie!!!! Cica organizatorii sunt un club auto din Brasov si e normal se premieze numai auto!Atunci de ce invita moto si atv-uri?

 

Nu stiu cine ti-a dat explicatia asta. Intimplator, sint si eu motociclist. Esti invitat oricand la o bere (sa ne impacam :laugh: ) sa vezi cam ce si cate moto am , atv, etc..... ..... ...(iar carcotasii, fara comentarii , ca le si folosesc).....

De ce nu fac numai concursuri auto separat si se amesteca cu moto si atv-uri???

 

Sincer, la ce sustinere am avut tura asta de la FRM...crede-ma...nu sint sigur ca mai amestecam ceva , vreodata, oficial cu doua roti, oricum.

Intelege ca , oricat am vrea insa sa comparam, ati fost 4 oameni la start. La auto au fost 40. Si daca comparam numai timpul necesar, in prima situatie a fost necesar de 10 ori mai mult. E calcul matematic.

 

Premierea normala ca la orice raliu trebuia sa fie astfel:

Dan Costescu locul 1 moto+atv ca si timp general cursa si locul 1 moto

 

 

 

Alin Mihai locu 2 moto+atv ca si timp general cursa si locul 1 atv

 

Mihai Alin

Dragos locul 3 moto+atv ca si timp general cursa si locul 2 moto

 

Dan primeste cupa pentru moto locul 1 si nepremiat pt. locul 1 la general in cursa.

Eu cupa pt. locul 1 atv si nepremiat pt. locul 2 in cursa.

Dragos Feodorf cupa locul 2 moto si nepremiat pt. locul 3.

 

 

Deci nu s-a premiat acel "open moto " despre care spuneam mai sus.....

 

 

Organizare a fost oki si roadbook-ul de asemenea.

Singurul lucru care m-a deprimat maxim a fost premierea.

Sper din tot sufletul ca pina la anul organizatorii sa isi revizuiasca atitudinea fata de moto si atv ca si noi am cheltuit bani,timp si energie pt. acest concurs!

 

 

Iata ca si tu ai facut , asadar, aceeasi greseala ca si noi: 20 de randuri despre ce nu place, si 1 rand despre ce a fost bun.

Deci:

-a fost traseu foarte bun (nu 20 de km, ci 400 de km, reper cu reper, curba cu curba.....ca paranteza trebuie sa comentez ca "a costat" chestia asta cam 700 l motorina.....sa cauti traseul , sa legi probele, sa nu ai asfalt, dar sa fii aproape de asfalt pentru salvare, pentru cei de la TV, pentru arbitri, fiecare loc pentru acestia inventariat, si facut RB separat.....fiecare proprietar anuntat, batut la usa fiecarui primar, sef de ocol silvic, militian din comune...s-a trecut pe raza a 26 localitati, mai mici sau mai mari...etc...etc...

-salvare care aintervenit promt cand a fost cazul...

-cei mai buni arbitri )colegiul de la Buzau)

-comisari pe tot traseul (9 CT-uri) etc...etc...

-masini de inchidere..etc.,..etc.,..

 

 

Sa ne intelegem: din organizare de astfel de curse nu se scot bani.

Gaura in cazul de fata , e adevarat, nu depaseste 3500 eur.

Din taxa de participare , de obicei nu se acopera factura la salvare, si arbitrii.

Raman restul de cheltuieli.

Toti care se implica la asta o fac de placere.

Cum ti-am zis si in PM....de acum astept si eu sa fiu chemat la cursele organizate de altii. Si sincer, vreau la sfarsit o strangere de mana si felicitari verbale, dar toate celelalte sa fie de nota 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

constat ca sare cu parerile MAREA GASCA a competitorilor de internet.

Oamenii care cred ca o competitie de rallyraid se face prin CTRL + ALT + DEL.

Nu copii, o cursa de rallyraid la scara mica, asa ca Dracula (nu ca Trofeul Dobrogei sau ca mamutul Transcarpatic) costa cat TOT Campionatul de motocross, plus vreo doua europene.

Trofeul Dobrogei costa cat TOT campionatul de motocross si endurocros la un loc, iar Transcarpaticul costa cat TOT FRM-ul cu competitiile lui la un loc.

De aici si pana a primi critici e cale FOARTE lunga. Lunga ca de cateva zeci de mii de euro.

 

 

succese depline

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la coltul enduristilor nu vrem rali!!!de ce postati aici?!daca e coltul enduristilor???!!!!rali e eunduro(o ramura) ca eu nu inteleg?,sa chemi moto-atv si la premiere sa ti se rupa de ei ma enerveaza asta.

 

Teo,

 

eu nu ma pricep asa tare la definitii, dar aici am crezut eu ca trebuie sa postez. De pe aici ma simteam mai exact. Imi pare rau daca te-am stresat..

Daca totusi ramanem nelamuriti cat de diferite/inrudite sunt enduro si rally-ul, putem sa-i intrebam pe unii care se pricep (bine de tot) la ambele si o lasam cum zic ei. Alege tu din lista: Many, Romeo Dunca, Romeo Duicu, Alex Garbacea...

Mesaj completat

Mihai,

 

in primul rand felicitari pentru organizare, roadbook, trasee, agitatul pentru problemele fiecarui concurent si pentru stilul tau elegant de a face treaba.

 

Am si niste nemultumiri dar n-o sa le mai postez aici, odata pentru ca sunt pe teme oarecum colaterale nu pe subiectele principale ale unui raliu (pentru care ai plusuri :laugh: ) si pe de alta parte chiar daca as fi avut ceva probabil le-as fi discutat la o bere ca pe orice problema de "familie"

 

Parerea mea este ca, desi organizatorul e presat in general de costuri, nu trebuie neaparat sa judece problemele exclusiv economic. NU cred ca e important cati concurenti au fost la auto si cati la moto ci cam ce riscuri isi asuma fiecare clasa si cat de mare este efortul. Iar oamenii vin si functie de eveniment. De ex la Transcarpatic la moto s-a inscris cam tot lotul national al Italiei.

 

Revenind la Dracula, legat tot de nr de concurenti, probabil ca lumea de la auto s-a infierbantat asa de tare pe orgolii si calcule pentru ei si pentru contracandidatii lor eterni, ca n-a mai bagat nimeni de seama ca dupa prima zi (cu ploaie si noroi) pe locul 2 la general era unul de la moto (in fata numeroaselor masini inscrise :laugh:) , iar dupa a doua zi, tot de noroi, pe 3.

 

Spun asta nu ca sa scot pe cineva in evidenta ci ca sa subliniez ca nu neaparat numarul motociclistilor e important ci locul pe care ei se claseaza :laugh:)

 

Cand ii dai berea aia lui Alin sa ma chemi si pe mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu copii, o cursa de rallyraid la scara mica, asa ca Dracula (nu ca Trofeul Dobrogei sau ca mamutul Transcarpatic) costa cat TOT Campionatul de motocross, plus vreo doua europene.

Trofeul Dobrogei costa cat TOT campionatul de motocross si endurocros la un loc, iar Transcarpaticul costa cat TOT FRM-ul cu competitiile lui la un loc.

De aici si pana a primi critici e cale FOARTE lunga. Lunga ca de cateva zeci de mii de euro.

 

hai bai ca demult nu te mai auzisem cu textele tale mega aburistice :laugh:

Cam de unde vine mega diferenta aia intre cursa ta de Dobrogea si cursa lui Mihai de la BV?

Si legat de comparat costuri de curse intre ele, mai vino si tu la curse sa vezi cum arata un concurs bine organizat. Eu stiu ca tu esti milionar excentric si arunci cu banii pe curse, dar zic ca se descurca si astia mai amaratii care fac curse de enduro si motocross: Garbacea, Butuza, Floyota, Ciprian, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati domni , care sunteti... ( ca sa nu zic care este )

 

1. propun scoaterea subforumului Evenimente OFFROAD 2009 in afara Coltului Enduristilor pt a face loc capetelor patrate in coltul lor , care este.. Ar putea posta si cei cu monociclu si cei cu biciclu si cei cu triciclu si cei cu cvadriciclu samd fara a mai deranja feng-shui-ul vreunui bolovan..

rog admin evaluare propunere ,

2. propun mutare improscarilor cu noroi acolo unde le e locul : pe vastele campii ale www.rallyraid.ro ..prietenii stiu de ce ... aia care este

3. comparatiile intre ramuri ale motociclismului , sportului in general nu-si au rostul .. cine , ce, cu cat , de unde .. etc . .. PAREREA MEA ! ..

 

4. Subscriu in totalitate la afirmatiile de bine referitoare la organizare si sustinere concurenti din partea organizatorului . pt mine o bataie pe umar si o strangere de mana e mult mai mult decat o tinichea ..

la RR conteaza spiritul de ajutorare iar competitia este cu tine insuti . eu asa o vad ..

Multumiri inca o data MIHAI LEONTE , VICTOR POP si intregii echipe de organizare + arbitrii. Felicitari tuturor concurentilor si insanatosire grabnica celor accidentati ..

 

Offtopic :

Multumesc Prietenilor mei care m-au ajutat ( direct sau indirect) sa particip la aceasta cursa : Tigly , Petre Balmau , Litza ( MaBitch) , Rotila , Florin ( nr 28 ) , Dan ( nr 23)

Multumesc sponsorilor mei : cei doi copii ai mei care au facut economie la scutece, bomboane , lapte si jucarii ca eu sa ma duc la curse, precum si mamei lor pt sustinere si back-up la rolul de tata .. VA IUBESC .

 

Multumesc Ionut Mosteanu pt sfaturi, informatii si incurajari ...mi-au folosit .

Multumesc Dan Costescu pt motivare :laugh: ... cand e urmatoarea cursa ?? :laugh:

Multumesc Dan Popescu pt infiintare www.rallyraid.ro ... cineva trebuia s-o faca si p-asta :laugh:

Multumesc tuturor celor care au facut , fac si vor face ceva pt aceasta ramura sportiva . ORICE !

 

si acum dati drumul la noroi ... INPROSCATI !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu Mihai.

Am constata cu stupoare ca nu ai inteles nemultunirea mea!

Am sa fiu foarte scurt si aici sper sa se puna punct acestei discutii despre concursul organizat de voi la Brasov.

1.Totul dar absolut totul a fost minunat organizat.

2.Eu ca si toata lumea am platit si cheltuit niste milioane de lei deci pentru asta am dorit si primit servicii de calitate si nu ma intereseaza problemele organizatorilor.

3.Am spus doar ca noi cu atv-urile si moto nu am fost recunoscuti si recompensati conform clasamentului ,neavind nici o importanta numarul nostru.

4.Nu vad cind ne-am certat ca sa ne impacam.

5.Punct.

Astept la urmatorul concurs sa ne vedem si sa bem o bere impreuna cu toti prietenii!!

 

Multumesc

Mesaj completat

MOTORUS tu cine esti frate ca tare frumos ai grait !

Editat de alin01mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti..

asa cum stiti, de cativa ani sint concurent....tot de cativa ani , din momentul in care am vazut cam ce e cu sportul asta minunat in Ro, mi-am dorit sa pun umarul si sa fac ceva in p;lus, adica sa devin si organizator. Asa ca , in mare (nu am pretentia de atotcunoscator), stiu problemele si de o parte si de alta a organizarii. Se cheltuiesc intr-adevar multe milioane. Si eu ii cheltuiesc ca si concurent. Atat doar ca eu mai si cheltuiesc alte milioane, ca si organizator. De ce? Sa avem cu totii satisfactie...si tu, si eu, si Dan....toti.

Sa intelegeti ca NU a fost un calcul economic de profit, legat astfel de numarul de participanti. Asta a venit in discutie in momentul in care, prin comparatie, cei trimisi de fed. auto au facut munca voluntara, au pus umarul cum au putut (verif. tehnica, posturi de arbitraj, CT mascate,comisari sportivi)....si si-au platit singuri si cazarean unii din ei...iar cei de la moto, primul lucru care l-au cerut au fost sa verifice chitantele (de parca erau garda financiara....deci nu sa declaram noi cati inscrisi, ci sa verifice ei chitantele...) si sa ceara 10% dijma din incasari, plus nu stiu ce taxe la taxe, plus un stat de plata de oficiali, gata scris de acasa.

Nu am , deci nici o suparare. Ma mir sa spui ca nu te intereseaza problemele organizatorilor. Ar trebui sa stii ca taxa pe care o platesti ca participant acopera cam 20% din cheltuiala care revine ptr. un concurent.

Ar trebui lumea sa stie, ca eu, si restul organizatorilor, avem un serviciu (care pe parcursul a 2-3 saptamani inainte de cursa il uitam- luam concediu, lipsim pur si simplu...nu stiu cum, ne descurcam...)...avem si noi o familie, ....iar chestia asta o facem voluntar, nu ca bussiness.

Cam ce are de facut un organizator? nu ma apuc acum sa spun aici. Dau un singur exemplu : pentru un aviz de la o primarie am stat la usa domnului primar de la sat, in total 4 ore, in trei vizite. Au fost multe primarii.Avize si acorduri , instiintari si aprobari inclusiv e la vanatori si pescari sportivi. O portiune de drum forestier de 800 m avea 2 proprietari. De la ambii trebuia aprobare. Ai vazut masinile alea simbata prin CT-uri? toate erau de la mine din firma, a carei activitate a fost paralizata 100% vineri si simbata ( si fata draguta de la secretariat era de fapt secretara noastra....nu sariti baieti, nu va avantati, ca baiatul simpatic din CT 4 era sotul ei :laugh: ). Stiu ca nu sint interesante, dar, crede-ma...problemele unui organizator si lucrurile pe care le are de facut sint multe si importante. Si daca in regim de amatorism si voluntariat am reusit sa ajungem pina aici, nu am facut-o decat pentru a atrage , eventual , niste aprecieri pozitive. Imi pare rau daca de departe s-a vazut mai tare chestia cu cupele...

Va chem insa pe toti la un efort comun, sa facem lucrurile mai bine.

campionatul de la anul , ca si calendar e batut in cuie.

Haideti si puneti umarul.

Si daca vreti, va spun si cat costa. Dar nu e important.

Mesaj completat

extras din Reg. FRM:

26. CLASAMENTE

Se va stabili un clasament pentru:

Categoria 1 : Motociclete enduro ( titlu de campion national / 2007 )

= cilindreea pana la 450 cc,motor mono sau bicilidru ( Cupa Romaniei / 2007)

= cilindreea de la la 450 cc pana la 700 cc ,motor mono sau bicilidru ( Cupa Romaniei / 2007)

Categoria 2 : ATV competitie 4x4 ( art. 01.88 regl. TechniquesEnduro) ( titlu de campion national / 2007 )

= cilindreea pana la 500 cc,motor 4 timpi ( Cupa Romaniei / 2007)

= cilindreea peste 500 cc,motor 4 timpi ( Cupa Romaniei / 2007)

Categoria 3 : QUAD competitie 4x2 ( art. 01.88 regl.TechniquesEnduro) ( titlu de Campion national / 2007 )

= cilindreea pana la 500 cc,motor 4 timpi ( Cupa Romaniei / 2007)

= cilindreea peste 500 cc,motor 4 timpi ( Cupa Romaniei / 2007)

Categoria 4 : HOBBY,open, pentru amatori cu motociclete ne echipate cu aparatura specifica pentru rally raid si care vor parcurge total sau partial probele speciale in regim de regularitate,in functie de specificatiile Regulamentului particular. ( Cupa Romaniei / 2007),daca au luat startul minim 5 sportivi atat la categorie cat si la clasa de cilindree

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, foarte rau, sa vad unele comentarii. Este multa munca pentru organizarea unui concurs - fie de enduro, sau de raid. Iar daca tii mortis sa iasa bine, chiar ai mult de tras. Problema-i ca, daca vrei sa-i multumesti pe toti, ai mari sanse sa ajungi la nebuni, pentru ca nu prea se poate asa ceva.

Mihai, ai uitat sa spui ca te poti duce saptamini la rind la un (potential) sponsor si te intorci cu mina goala, pentru ca omul cu decizia ba are o sedinta, ba este la o discutie cu cineva, iar tu n-ai timp sa astepti ore in sir pina prinde o pauza...

Unii oameni, mult mai educati si mai destepti decit mine, au constatat ca sint multi semeni de-ai nostri, care traiesc toata viata pe 40kmp, fara sa stie ce mai exista in jurul lor, ce locuri minunate au pe linga ei. Ei bine, voi cititorilor, razvratiti, trebuie sa aflati ca datorita unor nesabuiti care se incapatineaza sa organizeze concursuri, vi se ofera sansa de a vedea si altceva decit cei 40 kmp, de a trece prin niste locuri extraordinare din tara aceasta si de a intilni oameni care, fara sa va cunoasca, v-ar ajuta neconditionat. O fi bine, n-o fi... Va mai ginditi.

La mai mare, domnilor!

 

@Mr. Rus: Sper ca "orice" se referea la sensul bun al termenului. Altminteri greu te leg, sa nu ai in rezervor decit benzina de 65 si rotile sa nu i se mai invirta! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...