XELIBRI2007 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 SALUT CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 SALUT CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE carburatie sau injectie?? Intreb pentru ca am patit un caz similar cu masina, si s-a dovedit a fi un injector infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 asa patesc si eu....la rece o ia doar din buton si sta frumos in relanti , totul ok, dupa ce merg cu ea si daca fac pauza de 5 min nu porneste decat cu acceleratia trasa. nu stiu de ce dar am auzit la mai multi problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 de obicei chestia asta se-ntampla la carburatie; dupa ce mergi, motorul este foarte cald, iar vaporii de benzina se ridica din carburatoare astfel pornind greoi; chestia asta se rezolva cu putin gaz atunci cand vrei sa pornesti (adica tragi de acceleratie, nu folosesti gpl ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 De obicei in orice manual de mobra, pe carburatie, se specifica faptul ca trebui sa tragi de gaz un pic cand o pornesti la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Amestecul carburant e bogat sau chiar foarte bogat. N-ai specificat nimic de soc la pornirea la rece, sa inteleg ca este EFI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 De obicei in orice manual de mobra, pe carburatie, se specifica faptul ca trebui sa tragi de gaz un pic cand o pornesti la cald. Eu o pornesc fara gaz si cand e calda si cand e rece si porneste perfect...la sfert chiar. nu cred ca are nimica daca nu-i dai gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 SALUT CINE ARE IDEE DE CE PORNESTE FF GREU LA CALD , PARCA NU ARE CURENT , DAR CUM SE RACESTE MOTORUL O IA LA PRIMA CHEIE releul de incarcare? pe unde e pus..daca e pus pe cadru sau pe undeva unde sa primeasca multa caldura de la motor, se poate ca de la asta sa o ia razna. au fost destule cazuri. verifica-l la rece si la cald.in manual iti da niste limite intre care trebuie sa fie atat la cald cat si la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Cumpara un manometru si i-ai o compresie. Banuiesc ca acolo ai probleme...asa imi facea si mie inainte sa-i refac jocul la supape, asta pana cand a inceput sa mearga cand voia ea in 4 cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 14, 2009 Autor Share Postat Septembrie 14, 2009 salu merci de raspuns , e pe injectie motorul , nu e al meu e a unui coleg un kawa636 2004-2005 , faza e ca eu am pus problema asta pe forum pentru ca sunt ing mecanic de meserie dar nu imi explic problema deci motor pe injectie , faza e ca dupa ce mergem o anumita perioada de timp , si se ridica temperatura pe la 90-100 de grade , nu mai porneste, sau porneste ff greu ,faza e ca nu are putere electomotorul sa invarta motorul , in schimb cind e rece porneste din prima si are si putere electormotorul , dar cum se incalzeste mai tare electomotorul da de greu parca nu mai are curent. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Releu de incarcare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 daca releul de incarcare nu mai merge in parametri se opreste motorul in mers,ca nu are curent bateria...daca lasi motorul sa se raceasca iar releul e dus,de unde mai are bateria energie sa porneasca la frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 14, 2009 Autor Share Postat Septembrie 14, 2009 asa amzis si eu ...de aia am postat rog pe cei care nu au idee si doar iasi dau cu parerea sa se abtina , ...am zis sunt inginer mecanic .............stiu cam cum face daca merge releul sau nu , e clar nu e de la releu alteva.... cineva vre-un mecanic ceva merci deci acum am venit dintr-o plimbare , si a facut un test la 90 de grade porneste , la 95 porneste , la 100 porneste dar are o tentativa sa dea in nas electomotorul, la 105 electomotorul da de greu , poneste dar mai mai sa nu o ia, la 110 grade nu mai porneste nici nu pleaca electomotorul .in schimb porneste impinsa din prima ff usor cam asta e ideea merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 cred ca ti-ai dat seama singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 14, 2009 Autor Share Postat Septembrie 14, 2009 de la baaterie nu e de la releu nu e de la electomotor nu cred ca e de la ECU unitatea de comanda ....se poate sa vada vreun senzor mai hau , nu stiu ce sa zic hai ...un brainstorming scremeti-va si veniti cu o idee merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Exact problema asta am avut-o la o masina mai demult si cauza era bateria. Nici acum nu stiu sigur ce se intampla cu bateria aia de nu mai dadea curent calumea la cald dar cert e ca dupa ce am schimbat-o s-a rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 14, 2009 Autor Share Postat Septembrie 14, 2009 sa stii ca m-am gindit si eu la faza cu bateria ...nu stiu ce sa zic este ff posibil o sa imcercam sa schimbam bateria oki merci daca mai are cineva idei avizate .......sa spuna bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 asa amzis si eu ...de aia am postat rog pe cei care nu au idee si doar iasi dau cu parerea sa se abtina , ...am zis sunt inginer mecanic .............stiu cam cum face daca merge releul sau nu , e clar nu e de la releu alteva.... cineva vre-un mecanic ceva merci deci acum am venit dintr-o plimbare , si a facut un test la 90 de grade porneste , la 95 porneste , la 100 porneste dar are o tentativa sa dea in nas electomotorul, la 105 electomotorul da de greu , poneste dar mai mai sa nu o ia, la 110 grade nu mai porneste nici nu pleaca electomotorul .in schimb porneste impinsa din prima ff usor cam asta e ideea merci cred ca e defect sistemul care inlocuieste/face acelesi lucru ca si socul clasic ... senzor murdar/defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Si eu zic ca ii bateria. Sincer nu imi explic fenomenul dar am patit-o. Incearca o incarcare rapida a bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XELIBRI2007 Postat Septembrie 15, 2009 Autor Share Postat Septembrie 15, 2009 deocamdata o sa cumpar eu un multimetru digital ca oricum e bun la sasa omului si prietenul meu sa isi ia o baterie , a mea e de 8 amp, si a lui e de 9 daca o pun pe a mea se poate sa avem ace;easi simptome si sa nu ne dam seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 sa stii ca m-am gindit si eu la faza cu bateria ...nu stiu ce sa zic este ff posibil o sa imcercam sa schimbam bateria oki merci daca mai are cineva idei avizate .......sa spuna bafta Nu e o parere neaparat "avizata" insa, dupa cele descrise de tine, fenomenul poate fi cauzat ori de o baterie care nu se mai incarca suficient in timpul functionarii motorului (in tampon) ori de un releu (sistem de incarcare) defectuos, care nu ofera un curent suficient de incarcare (o faza a alternatorului arsa). Pe perioada de "racire", daca e buna, bateria se poate regenera (intr'o oarecare masura) singura, chimic, insa pentru o scurta perioada de timp. Pentru teste, cel mai simplu ar fi sa incerci cu o baterie buna si daca fenomenul persista sa te concentrezi pe depistarea defectului la sistemul de incarcare. Daca nu... e simplu, bateria! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 deocamdata o sa cumpar eu un multimetru digital ca oricum e bun la sasa omului si prietenul meu sa isi ia o baterie , a mea e de 8 amp, si a lui e de 9daca o pun pe a mea se poate sa avem ace;easi simptome si sa nu ne dam seama Poti sa faci linistit proba cu cea de 8 in locul celei de 9, daca a ta e buna nu se prea simte diferenta. Asa ca idee eu cand am luat motorul cel care l-a adus i-a pus o baterie noua noname dar de 9Ah in loc de 11Ah cat zicea manualul. Am mers asa peste 2 ani cand a inceput sa faca figuri in sensul ca daca o lasam nepornita mai multe zile se descarca si trebuia sa o pornesc impinsa. O durata de viata de peste 2 ani pt o baterie noname de moto o consider normala asa ca pot spune ca nu s-a simtit diferenta de 2 Ah in minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Pai eu cand am spus de releul nu visasem frumos ci stiam foarte bine ce spun. Am vazut un caz similar, care facea la fel cum zici tu. Pornea mergea se incalzea murea statea se mai racea si o lua iar. Era releul montat intr-o zona fierbinte si de la o anumita tempereatura in sus o lua razna si baga prea mult( normal era pana in 605 Ohmi si el baga 620). A durat cam vreo 3 zile pana s-a prins lumea despre ce era vorba, dar de acolo era buba. In manualele de service care se respecta iti spune clar ce si mai ales cand se masoara. De obicei daca zici ca iti face la cald iar la rece nu, faci doua masuratori si le compari. Stiu sigur ca iti da parametrii la rece dar si in sarcina. Fa masuratori pentru fiecare nivel de temperatura in parte si vezi de unde o ia razna.Vezi si daca se pupa cu ce zice manualul ca ar trebui in mod normal sa fie. Oricum daca e releul se poate ca din cauza lui sa se fi ametit si bateria. Sfat tie si tuturor cu belele de acest gen: vedeti unde e releul montat si incercati sa il puneti intr-o zona mai aerisita. Cateodata am impresia ca unii fabricanti le monteaza special pe cadru sau pe langa blocul motor ca sa se strice mai repede si sa-si faca vanzare. Editat Septembrie 16, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Sfat tie si tuturor cu belele de acest gen: vedeti unde e releul montat si incercati sa il puneti intr-o zona mai aerisita. Cateodata am impresia ca unii fabricanti le monteaza special pe cadru sau pe langa blocul motor ca sa se strice mai repede si sa-si faca vanzare. da-mi voie sa mai adaug ceva la ce ai spus... am mai vazut la diverse moto, pe releul de incarcare pus un cooler cumparat de la magazinul de calculatoare de la cotul strazii.alimentat de dupa contactul general porneste doar daca ai contactul pe "on" si racoreste releul de incarcare cam in acelasi fel cum racoreste un procesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Pai eu cand am spus de releul nu visasem frumos ci stiam foarte bine ce spun. Am vazut un caz similar, care facea la fel cum zici tu. Pornea mergea se incalzea murea statea se mai racea si o lua iar. Era releul montat intr-o zona fierbinte si de la o anumita tempereatura in sus o lua razna si baga prea mult( normal era pana in 605 Ohmi si el baga 620). A durat cam vreo 3 zile pana s-a prins lumea despre ce era vorba, dar de acolo era buba. In manualele de service care se respecta iti spune clar ce si mai ales cand se masoara. De obicei daca zici ca iti face la cald iar la rece nu, faci doua masuratori si le compari. Stiu sigur ca iti da parametrii la rece dar si in sarcina. Fa masuratori pentru fiecare nivel de temperatura in parte si vezi de unde o ia razna.Vezi si daca se pupa cu ce zice manualul ca ar trebui in mod normal sa fie. Oricum daca e releul se poate ca din cauza lui sa se fi ametit si bateria. Sfat tie si tuturor cu belele de acest gen: vedeti unde e releul montat si incercati sa il puneti intr-o zona mai aerisita. Cateodata am impresia ca unii fabricanti le monteaza special pe cadru sau pe langa blocul motor ca sa se strice mai repede si sa-si faca vanzare. Daca releul baga mult nu ar trebui sa-ti influenteze capacitatea bateriei de a furniza curent suficient de pornire ,asta pe termen scurt. Daca s-a mers mult cu un astfel de releu situatia e alta. Din cate am inteles eu din descrierea problemei motorul nu moare cand se incalzeste ci doar nu mai porneste daca l-ai oprit, chestia asta ma face sa ma gandesc ca incarcarea ar putea fi ok, dar cel mai simplu e sa masoare cu un multimetru si se mai pot exclude din cauzele posibile Nu inteleg ce vrei sa spui prin "normal era pana in 605 Ohmi si el baga 620" cum adica baga ohmi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.