motorhead Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Oare asa isi trateaza clientii si Bavarezii? Putin probabil... deci ma duc eu ca o floare la BMW Pipera sa-mi cumpar 4 suruburi de la etriere frina fata... Nu eram clientul lor pentru prima data, am facut si service-ul la ei, am mai cumparat accesorii, am pompat niste zeci de milioane in ei. OK, comanda baietii, toate bune, ma intorc peste citeva saptamini, iau suruburile, si vad (la ochi) ca nu se potrivesc, dar ma conving baietii ca sint bune. Au costat 26 RON Ma duc acasa, imi pregatesc motorul pentru o plimbare mai lunga (cititi Motociclismo din septembrie, plimbarica de 1700 km), schimb suruburile si constat ca ating discurile. Bafta mea ca am fost prudent, altfel plecam din parcare a doua zi si imi rupeam capul! Am uitat sa mentionez ca am mai dat si banii pentru o cheie E12 pe care nu o aveam, asta din cauza ca suruburile nu erau doar mai lungi cu 5 mm decit cele originale, dar aveau si alt cap. Logic, le-au schimbat capul pentru a evita o eroare cu posibile urmari fatale In fine, a doua zi ma duc la BMW Pipera, le arat dandanaua, vin ei cu solutii romanesti (gen mai punem o saiba, mai pilim), dar intr-un final constata ca exista si alte suruburi, cu alt cod. Nu stiu daca baza de date de piese s-a actualizat intre timp sau nu, dar e irelevant. Solutia e sa comande ce-mi trebuie si sa le schimbe pe cele gresite. Pina aici totul e acceptabil, a gresi e omenesc (desi cind il omori pe altul din greseala faci puscarie) Ieri ma duc la ei, din nou, inghit tot praful de pe drum, si le prezint suruburile gresite si factura. Individul gaseste suruburile bune si imi spune cu nonsalanta ca ma costa 50 RON. Deci, pentru ca au gresit ei, eu trebuie sa platesc de 3 ori pretul, asta in caz ca am supravietuit unui accident! Evident ca ma enervez, incerc sa discut cu individul de la tejghea, care imi spune ca el nu are ce face, ca sefii nu sint, si deci sa plec si sa revin. Cind? Nu se stie Acum stiu de ce n-am luat motocicleta de la ei, si de ce nu o sa mai calc vreodata, ceea ce va sfatuiesc si pe voi. Si am mai facut si reclama marcii! Sa nu-i injuri?????? DOC001.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 ] Deci, pentru ca au gresit ei, eu trebuie sa platesc de 3 ori pretul, asta in caz ca am supravietuit unui accident! Acum stiu de ce n-am luat motocicleta de la ei, si de ce nu o sa mai calc vreodata, ceea ce va sfatuiesc si pe voi. Si am mai facut si reclama marcii! Sa nu-i injuri?????? cum adica ai platit de 3 ori? ca din poveste reiese ca ti-au cerut bani si a doua oara faza cu ce bine ca nu mi-am luat moto de la ei e ca un fel de bumerang care se intoarce tot in defavoarea ta. chiar ma intreb uneori cate mobre vand aia<la ce preturi au>iar la capitolul service toata lumea fuge de ei<in mare parte tot din cauza preturilor>. pei atunci cum sa-si permita sa tina 2 suruburi pe stoc? tu de ce nu ai bagat moto in service pt schimbul celor 2 suruburi?<un neamnt asa ar fi facut> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 Imi pare rau de patania ta, pe viitor incearca sa faci rost de ceva catalog cu codurile pieselor, gen realoem.com; stiu ca motorul tau e nou, da mai bine pierzi garantia si iti lucrii tu singur la el ce mai ai de facut, macar asa ai GARANTIA unui lucru bine facut - de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 (editat) Oare asa isi trateaza clientii si Bavarezii? Putin probabil... Si am mai facut si reclama marcii! Sa nu-i injuri?????? Nu vad ce legatura au Bavarezii cu romanii? Nemtii sunt alta natie . De ce a trebuit sa schimbi suruburile? Editat Septembrie 27, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Oare asa isi trateaza clientii si Bavarezii? Putin probabil... Cu siguranta nu... Am avut niste mici probleme de garantie (si la moto si la echipament) dar s-au rezolvat imediat, fara discutii. Vineri de exemplu eram in tura in Alpi si singura noastra pasagera avea probleme cu viziera interioara de soare, care nu mai functiona, la casca ei BMW SH6 recent achizitionata. Ne-am oprit la reprezentanta BMW din Salzburg, au constatat ca e motiv sa fie schimbata si s-a rezolvat pe loc. Bineinteles ca factura nu aveam la noi dar un telefon la Viena (de unde achzitionasem casca) si trimiterea facturii pe e-mail a rezolvat totul usor si repede. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost procedura la Bavaria, mai ales ca nu au mai nimic in stoc; sau chiar cu o casca Schubert de la Louis sau alt dealer, caz in care, din cate stiu, trebuie intai sa trimiti casca la fabricant sa o verifice, constate, decida etc. Deci, standardele BMW sunt cele conforme marcii, nu cele aplicate de Bavaria. Dupa parerea mea ei, in afara de preturi, nu au nimic conform standardelor BMW. Intri pe bmw-motorrad.ro si intelegi totul imediat: ultima "stire" este din aprilie 2008, nici urma de modele noi precum seria K1300, F800R etc etc. Ridicoli! Mesaj completat stiu ca motorul tau e nou, da mai bine pierzi garantia si iti lucrii tu singur la el ce mai ai de facut, macar asa ai GARANTIA unui lucru bine facut - de tine! Nu e deloc asa usor; cand dai pe o motocicleta de la 10.000 in sus, nu risti totusi sa pierzi garantia; orice motocicleta poate avea probleme si, de exemplu, daca se constatata prin absurd ca tb schimbata cutia sau ceva foarte scump, ce faci? Nu uita ca nu toti se pricep, au chef sau conditii sa repare singuri. Teoretic in primii 2 ani faci maxim 2-3 service-uri cu schimbat ulei/filtre si niste placute de frana care nu sunt asa o povara dpdv financiar, mai ales cand ai putut da atatia bani pe o moto. In plus, cine da bani pe o moto scumpa, mai si iese din tara si poate sa mai prinda cate un service in Viena, Budapesta etc. Teoretic, si acolo sunt aceleasi preturi (sau chiar mai mari, depinde de caz, de exemplu la Viena ora de manopera este 98euro) dar pleci cu linistea lucrului bine facut si nu cu sila ca te-ai milogit de ei pe banii tai. Mesaj completat Acum stiu de ce n-am luat motocicleta de la ei, si de ce nu o sa mai calc vreodata, ceea ce va sfatuiesc si pe voi. Nu te cred ca nu o sa mai calci la ei, nu prea o sa ai de ales, sunt anumite piese/repere pe care nu le gasesti in alta parte din pacate. Mesaj completat Deci, pentru ca au gresit ei, eu trebuie sa platesc de 3 ori pretul, asta in caz ca am supravietuit unui accident! Nici eu nu ma prind de ce de 3 ori??? Ai zis ca ai dat initial 26... apoi ca au costat 50 deci ai mai dat 24, gresesc? Si poate intr-adevar suruburile pe care in final le-ai luat erau real mai scumpe decat cele initiale, asta chiar se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosM Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Cu siguranta nu... Eu nu sunt chiar asa sigur. Este clar ca la noi serviciile sunt de cacao. La absolut toate serviceuirile nu doar la AB. La firma avem mai multe masini de la AB. Lucram cu ei din 1995 si am avut si ceva probleme, mai ales cu comandat piese gresite dupa care ne acuza pe noi sa am shimbat ceva la masina, pentru a se ajunge la concluzia ca greseala a fost facuta de ei. Ok....dupa aceste evenimente mai putin placute, ajung la un moment dat la o conferinta in strainatate. Si la o receptie ma intalnesc cu un neamt si intram in vorba. Din una in alta ajungem la masini si incep sa ma plang de service-ul nostru. Ca fac comenzi aiurea, ca iti dau masini lovite in transport si revopsite ca noi. Ziceam ca il las cu gura cascata....omu nimic. Zice: Stai linistit ca si la noi se poate intampla. Zic: Ce?!! Care?!! Cum?? Unde?!!! In Germania ....Nu se poate. Stai sa-ti spun...zice neamtu'. Imi comand un BMW. Zic ca vine la data de. Ma duc pe acolo ca nu ma anuntasera. Unde e masina. Vine in curand, mai dureaza putin.Maine se livreaza. Vede omul ca e ceva in neregula (avocat a mirosit ceva porbleme). Dupa cateva amenintari si conversatii cu directori, se afla ca masina era la vopsitorie. Masina noua, fusese zgariata in timpul transportului. Si vroiau sa o ia asa. Proaspat revopsita. Ca cica nu are nimic. E ca noua. Dar nu e noua. Omul nici nu vrea sa auda, incepe iar cu scandalul si dupa ce se ajunge la amenintari cu presa, se ajunge la o solutie de comun acord. Asta e povestea. Omul chiar nu avea de ce sa ma minta sau sa exagereze. Sfatul lui.... sa nu cred ca la ei totul e perfect. E mult mai bine ca la noi....dar se intampla. Asa ca....eu stiu ca esti fan BMW. Si eu sunt si am avut ocazia sa le testez produsele de ceva vreme. Dar sa nu absolutizam. Nici ei nu sunt perfecti. Si rahatul lor pute nu miroase a trandafiri. Nici macar cei din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Eu nu sunt chiar asa sigur. Pe scurt: ai dreptate, nicaieri nu este perfect. Doar ca statistic vorbind, nu se pot compara situatiile. Asa cum am si citit pe forum si sunt convins ca sunt destui clienti ai Automobile Bavaria (fie auto, fie moto) care au apelat mai mult sau mai putin ocazional si totul a decurs nomal. Eu per total sunt multumit de serviciile lor de aici (Austria). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorhead Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 incerc sa raspund la toate intrebarile: - moto luat din germania cu 3000 km, suruburile aveau dintii putin fortati - cred ca un istet (in germania) a incercat sa le mai stringa cu o cheie nepotrivita. chestiune pur estetica, un moft schimbarea lor, intrucit le-am desfacut si strins cu cheia dinamometrica si nu au fost probleme - nu le-am schimbat la service-ul lor fiindca NU LE AVEAU PE STOC PE CELE POTRIVITE iar cind le-am luat pe cele nepotrivite m-am dus cu alta motocicleta. Cind am vazut ca voiau sa le polizeze pe cele lungi sau se le puna o saiba in plus, m-am felicitat pentru ca nu am venit la ei sa le schimb - mai am un motor pe care am facut 88.000 km fara sa calc la service vreodata, am surse de piese din toata lumea, am carat si piulite in valiza din america - nu fiindca as fi atit de calic ci pentru ca e vorba de un H-D cu organe de asamblare in masuri imperiale - la BMW nu vreau sa pierd garantia degeaba, desi ma pricep destul de bine la mecanica - fara falsa modestie probabil ca sint unii din cei mai priceputi cind vine vorba de H-D Sportster. Prin comparatie, BMW are mult mai multa electronica, fara echipamente + soft specializat n-ai sanse, deci mai bine nu ma bag - am zis ca platesc de 3 ori pretul fiindca gigelul de la tejghea nu se grabea sa ia suruburile gresite inapoi, deci 76 RON vs 26 RON ar fi cam 3:1 si stirea de ultima ora e ca dupa ce le-am explicat ca lucrez la o firmulitza care a cumparat nu stiu cite X5 si 750, si ca stiu ce spun cind afirm ca 5 mm in minus nu justifica un pret DUBLU, managementul companiei a oferit sa schimbe suruburile gresite fara nici un ban in plus si sa mi le aduca si unde spun eu daca se si intimpla, poate ii iert, desi cred ca deja o sa ma programez la urmatorul service pe la vienna stati cu ochii pe ei ca nu se pricep si isi mai dau si cu parerea!!! Mesaj completat incerc sa raspund la toate intrebarile: - moto luat din germania cu 3000 km, suruburile aveau dintii putin fortati - cred ca un istet (in germania) a incercat sa le mai stringa cu o cheie nepotrivita. chestiune pur estetica, un moft schimbarea lor, intrucit le-am desfacut si strins cu cheia dinamometrica si nu au fost probleme - nu le-am schimbat la service-ul lor fiindca NU LE AVEAU PE STOC PE CELE POTRIVITE iar cind le-am luat pe cele nepotrivite m-am dus cu alta motocicleta. Cind am vazut ca voiau sa le polizeze pe cele lungi sau se le puna o saiba in plus, m-am felicitat pentru ca nu am venit la ei sa le schimb - mai am un motor pe care am facut 88.000 km fara sa calc la service vreodata, am surse de piese din toata lumea, am carat si piulite in valiza din america - nu fiindca as fi atit de calic ci pentru ca e vorba de un H-D cu organe de asamblare in masuri imperiale - la BMW nu vreau sa pierd garantia degeaba, desi ma pricep destul de bine la mecanica - fara falsa modestie probabil ca sint unii din cei mai priceputi cind vine vorba de H-D Sportster. Prin comparatie, BMW are mult mai multa electronica, fara echipamente + soft specializat n-ai sanse, deci mai bine nu ma bag - am zis ca platesc de 3 ori pretul fiindca gigelul de la tejghea nu se grabea sa ia suruburile gresite inapoi, deci 76 RON vs 26 RON ar fi cam 3:1 si stirea de ultima ora e ca dupa ce le-am explicat ca lucrez la o firmulitza care a cumparat nu stiu cite X5 si 750, si ca stiu ce spun cind afirm ca 5 mm in minus nu justifica un pret DUBLU, managementul companiei a oferit sa schimbe suruburile gresite fara nici un ban in plus si sa mi le aduca si unde spun eu daca se si intimpla, poate ii iert, desi cred ca deja o sa ma programez la urmatorul service pe la vienna stati cu ochii pe ei ca nu se pricep si isi mai dau si cu parerea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Lucrurile astea sunt din pacate subintelese in Romania. Ajungi sa fii surprins cand esti servit nu excelent, ci doar normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Nu sunt sefii din Romania? Cin e sunt sefii lor. Scurt pe doi. Si telefon la OPC. De la ei din sediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorhead Postat Septembrie 29, 2009 Autor Share Postat Septembrie 29, 2009 sefii din romania, da confirm, au rezolvat problema, mi-au adus suruburile la serviciu fara comentarii sau bani in plus tot e ceva! dar trebuie prudenta maxima, si eventual gura mare daca nu se achita de sarcini cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 inseamna ca oamenii chiar i-si dau interesul sa vezi cum este la b&s cand astepti 3 luni dupa un injector si atunci mai vedem eu zic ca daca erai cu motorul si vroiai sa schimbi suruburile la ei nu mai aveam ce discuta acum ,pentru ca realizau ca au venit suruburile gresite si comandau altele fara tam tam fara bataie de cap oricum foarte profesionist din partea lor ca au recunoscut greseala si au adus si piesele la botul calului sa zic asa si cu revizia la viena nu stiu ce sa zic doar daca ai drum pe acolo in rest nu este rentabil sub nici o forma sau mai bine zis daca am face toti reviziile afara cum sa se mai dezvolte si serviceul de la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.