triumph Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 salutare! sa va povestesc ce ma doare : acu vreo luna am alimentat si la iesire din benzinarie cand sa plec am luat prea devreme mana de pe ambreiaj si mi a murit motorul,dau sa pornesc de vreo 4 ori si nik ,umblu pe la sigurante ,le scot, le bag ,misc de acea cutiuta dupa care dau s o pornesc, o ia si mi vad de drum,bun. Azi ce se intampla: pornesc mobra,merg vreo 7 km pana la tara ,opresc si apoi dau s o pornesc inapoi ca s o mut mai incolo si spre uimirea mea nu vroia sa mai porneasca,cand i i dadeam cheie beculetele din bord aproape ca se stingeau(clipeau) ..si i am tot dat in disperare(dupa ce am verificat sigurantele si contactul acestora) pana ia murit bateria..... ma impinge un amic si in 2 m porneste,o turez putin ca sa si revina bateria dupa care incerc sa vad daca se intampla acelasi fenomen... la primele 2 chei a luat o din prima dupa care la a 3-a se intampla acelasi fenomen(clipesc becurile ,se invarte motorul de cateva ori si apoi moare bateria),darrr cand pun contactul si aprind luminile se aprind ca si cum bateria ar fi ok!....poate fi un scurt pe undeva ? multam anticipat! Mesaj completat ...dupa ce moare bateria si mai invarte putin de tot tin sa mentionez ca se aude un clantanit ca de clichet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 salutare! sa va povestesc ce ma doare : acu vreo luna am alimentat si la iesire din benzinarie cand sa plec am luat prea devreme mana de pe ambreiaj si mi a murit motorul,dau sa pornesc de vreo 4 ori si nik ,umblu pe la sigurante ,le scot, le bag ,misc de acea cutiuta dupa care dau s o pornesc, o ia si mi vad de drum,bun. Azi ce se intampla: pornesc mobra,merg vreo 7 km pana la tara ,opresc si apoi dau s o pornesc inapoi ca s o mut mai incolo si spre uimirea mea nu vroia sa mai porneasca,cand i i dadeam cheie beculetele din bord aproape ca se stingeau(clipeau) ..si i am tot dat in disperare(dupa ce am verificat sigurantele si contactul acestora) pana ia murit bateria..... ma impinge un amic si in 2 m porneste,o turez putin ca sa si revina bateria dupa care incerc sa vad daca se intampla acelasi fenomen... la primele 2 chei a luat o din prima dupa care la a 3-a se intampla acelasi fenomen(clipesc becurile ,se invarte motorul de cateva ori si apoi moare bateria),darrr cand pun contactul si aprind luminile se aprind ca si cum bateria ar fi ok!....poate fi un scurt pe undeva ? multam anticipat! Mesaj completat ...dupa ce moare bateria si mai invarte putin de tot tin sa mentionez ca se aude un clantanit ca de clichet . Schimba bateria e cam dusa si nu mai incarca Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Aceeasi problema am avut-o si eu , schimba bateria si o sa fie bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Sau pentru exemplificare fa rost de o baterie de care stii sigur ca e buna, inlocuieste-o pe a ta cu aia si vezi ce se petrece. Daca asa merge, e clar bateria. Daca nu merge nici asa....mai cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 8, 2009 Autor Share Postat Octombrie 8, 2009 pot verifica cu o baterie de la masina(dacie)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serginiotattoo Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 salutare! sa va povestesc ce ma doare : acu vreo luna am alimentat si la iesire din benzinarie cand sa plec am luat prea devreme mana de pe ambreiaj si mi a murit motorul,dau sa pornesc de vreo 4 ori si nik ,umblu pe la sigurante ,le scot, le bag ,misc de acea cutiuta dupa care dau s o pornesc, o ia si mi vad de drum,bun. Azi ce se intampla: pornesc mobra,merg vreo 7 km pana la tara ,opresc si apoi dau s o pornesc inapoi ca s o mut mai incolo si spre uimirea mea nu vroia sa mai porneasca,cand i i dadeam cheie beculetele din bord aproape ca se stingeau(clipeau) ..si i am tot dat in disperare(dupa ce am verificat sigurantele si contactul acestora) pana ia murit bateria..... ma impinge un amic si in 2 m porneste,o turez putin ca sa si revina bateria dupa care incerc sa vad daca se intampla acelasi fenomen... la primele 2 chei a luat o din prima dupa care la a 3-a se intampla acelasi fenomen(clipesc becurile ,se invarte motorul de cateva ori si apoi moare bateria),darrr cand pun contactul si aprind luminile se aprind ca si cum bateria ar fi ok!....poate fi un scurt pe undeva ? multam anticipat! Mesaj completat ...dupa ce moare bateria si mai invarte putin de tot tin sa mentionez ca se aude un clantanit ca de clichet . schimba bateria si releul de incarcare. pune unul cu radiator de aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riciu007 Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Aceasi problema ca si tine am avuto si eu tot cu un F2, convins ca bateria e terminata am cumparat o noua baterie insa spre surprinderea mea nu bateria era de vina ci releul de incarcare,fapt pentru care am schimbat si releul si bateria, sfatul meu este intai sa verifici incarcarea. Oricum bateria actuala nu va mai avea zile multe datorita faptului ca sa cam "chinuit" sa tina motoreta in viata! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutzu Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Releul de incarcare e problema veche la honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 22, 2009 Autor Share Postat Octombrie 22, 2009 salutare! azi am incercat sa o pornesc cu bateria de la masina(si pornita) si aceasi chestie...invarte de cateva ori apoi da sa moara. Am incercat s-o pornesc si impinsa ,tot degeaba , n a vrut sa porneasca deloc. lamuriti ma si pe mine ce este acea piesa sub sa langa baterie care tacane cand bateria nu mai invarte deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 salutare!azi am incercat sa o pornesc cu bateria de la masina(si pornita) si aceasi chestie...invarte de cateva ori apoi da sa moara. Am incercat s-o pornesc si impinsa ,tot degeaba , n a vrut sa porneasca deloc. lamuriti ma si pe mine ce este acea piesa sub sa langa baterie care tacane cand bateria nu mai invarte deloc? verifica cablurile cu care ai conectat de la masina, daca is dinalea luate din peco la 10 roni si ceva cacate in ele ca nu-s bune de nik probabil de aia nici nu ti-a pornit, cauta niste fire mai tepene si incearca iar ... ala e releul de pornire, si face asa daca nu are indeajuns curent ca sa invarta electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 22, 2009 Autor Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) moto mai porneste daca releul e ars(defect)? Editat Octombrie 22, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 daca releul e ars(defect), la apasarea butonului nu mai misca nimic(liniste totala, ca si cum n-ai apasa). moto porneste doar impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 deci sa inteleg ca ar trebui sa porneasca impinsa cu releul de incarcare defect,bun,dar cu bateria moarta (se aude doar releul de pornire cand dau s o pornesc) merge pornita impinsa? ps:am incercat ieri s o pornesc si n a luat o nici impinsa nici cu alta baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Pe aici se cam confunda releele intre ele. Ala de incarcare n-are treaba cu pornitul. Nu-ti incarca so what... o sa-ti moara cand se descarca bateria. Cu baterie moarta nu cred sa porneasca deoarece trebuie alimentata si partea electrica de undeva. deci sa inteleg ca ar trebui sa porneasca impinsa cu releul de incarcare defect,bun,dar cu bateria moarta (se aude doar releul de pornire cand dau s o pornesc) merge pornita impinsa?ps:am incercat ieri s o pornesc si n a luat o nici impinsa nici cu alta baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) atunci de ce nu porneste cu alta baterie(masina)? sa incarc bateria ei si apoi sa incerc s o pornesc impinsa? Editat Octombrie 23, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 atunci de ce nu porneste cu alta baterie(masina)? sa incarc bateria ei si apoi sa incerc s o pornesc impinsa? verifica cablurile cu care ai conectat de la masina, daca is dinalea luate din peco la 10 roni si ceva cacate in ele ca nu-s bune de nik probabil de aia nici nu ti-a pornit, cauta niste fire mai tepene si incearca iar Raspunsul e bun. Daca nu ai chef de cautat alte cabluri, poti incerca si cu doua fire (adica cu o singura sarma sub izolatie, cam de 3 mm grosime) pe care sa le fixezi foarte bine de borne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 (editat) Raspunsul e bun. Daca nu ai chef de cautat alte cabluri, poti incerca si cu doua fire (adica cu o singura sarma sub izolatie, cam de 3 mm grosime) pe care sa le fixezi foarte bine de borne. cu 2 fire de 2.5(cupru) am incercat si fenomenul e acelasi ,invarte de cateva ori apoi da sa moara. intrebarea e... porneste cu alta baterie cu releul de incarcare defect la buton ,sau porneste cu bateria ei incarcata la redresor(eventual alta baterie de moto) impinsa? ps:vrea sa o pornesc si sa aflu daca este releul de incarcare defect! Editat Octombrie 24, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 cu 2 fire de 2.5(cupru) am incercat si fenomenul e acelasi ,invarte de cateva ori apoi da sa moara. intrebarea e... porneste cu alta baterie cu releul de incarcare defect la buton ,sau porneste cu bateria ei incarcata la redresor(eventual alta baterie de moto) impinsa?ps:vrea sa o pornesc si sa aflu daca este releul de incarcare defect! Mai bine ai arunca o privire prin manual, acolo sunt trecute valorile intre care tre sa se incadreze releul tau de incarcare si mai ales cum se masoara, il dai jos si il masori. Cu cat e mai deparat de valoarea normala cu atat mai are putin pana se strica de tot, asta daca nu e inca stricat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NarciusZ Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Exact aceeasi problema o am si eu in momentul actual. Eu am avut o baterie de 2 ani, am schimbat-o cu una noua. Dupa 2-3 zile prin oras aveam aceleasi simptome ca motorul tau (invartea incet si apoi facea un tacanit). Am chemat pe cineva s-a uitat, releul de incarcare defect, bateria nu se incarca. Am dus bateria la incarcat, acum merge la sfert de cheie (chiar daca este releul de incarcare defect). Acum astept un releu de schimb. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Martie 23, 2010 Autor Share Postat Martie 23, 2010 salutare! azi am pornit o,mi a pornit mai greut ca dupa 6 luni,dar a pornit . am schimbat doar bateria si apoi am verificat incarcarea si mi a dat aceste valori:la relanti cu faza lunga imi da 12,60v,la 5000 rpm imi da 13.80v-14v cu mici fluctuatii si la relanti si in turatie, sunt ok aceste valori ? daca nu,cum ar trebui sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calduta Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Aceasi problema am si eu cu F2-ul meu... la mine e de la releu... controleaza si la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 @triumph - valorile date de tine mi se par normale. Le poti compara cu ceea ce iti da si in manual, dar in general la 5000 de ture trebuie sa incarce intre 13 si 15 volti. Daca nu ai manualul, il gasesti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.