Sari la conținut

problema la cbr f2 la pornire!


triumph
 Share

Postări Recomandate

salutare! sa va povestesc ce ma doare : acu vreo luna am alimentat si la iesire din benzinarie cand sa plec am luat prea devreme mana de pe ambreiaj si mi a murit motorul,dau sa pornesc de vreo 4 ori si nik ,umblu pe la sigurante ,le scot, le bag ,misc de acea cutiuta dupa care dau s o pornesc, o ia si mi vad de drum,bun. Azi ce se intampla: pornesc mobra,merg vreo 7 km pana la tara ,opresc si apoi dau s o pornesc inapoi ca s o mut mai incolo si spre uimirea mea nu vroia sa mai porneasca,cand i i dadeam cheie beculetele din bord aproape ca se stingeau(clipeau) ..si i am tot dat in disperare(dupa ce am verificat sigurantele si contactul acestora) pana ia murit bateria..... ma impinge un amic si in 2 m porneste,o turez putin ca sa si revina bateria dupa care incerc sa vad daca se intampla acelasi fenomen... la primele 2 chei a luat o din prima dupa care la a 3-a se intampla acelasi fenomen(clipesc becurile ,se invarte motorul de cateva ori si apoi moare bateria),darrr cand pun contactul si aprind luminile se aprind ca si cum bateria ar fi ok!....poate fi un scurt pe undeva ?

 

multam anticipat!

 

 

Mesaj completat

...dupa ce moare bateria si mai invarte putin de tot tin sa mentionez ca se aude un clantanit ca de clichet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! sa va povestesc ce ma doare : acu vreo luna am alimentat si la iesire din benzinarie cand sa plec am luat prea devreme mana de pe ambreiaj si mi a murit motorul,dau sa pornesc de vreo 4 ori si nik ,umblu pe la sigurante ,le scot, le bag ,misc de acea cutiuta dupa care dau s o pornesc, o ia si mi vad de drum,bun. Azi ce se intampla: pornesc mobra,merg vreo 7 km pana la tara ,opresc si apoi dau s o pornesc inapoi ca s o mut mai incolo si spre uimirea mea nu vroia sa mai porneasca,cand i i dadeam cheie beculetele din bord aproape ca se stingeau(clipeau) ..si i am tot dat in disperare(dupa ce am verificat sigurantele si contactul acestora) pana ia murit bateria..... ma impinge un amic si in 2 m porneste,o turez putin ca sa si revina bateria dupa care incerc sa vad daca se intampla acelasi fenomen... la primele 2 chei a luat o din prima dupa care la a 3-a se intampla acelasi fenomen(clipesc becurile ,se invarte motorul de cateva ori si apoi moare bateria),darrr cand pun contactul si aprind luminile se aprind ca si cum bateria ar fi ok!....poate fi un scurt pe undeva ?

 

multam anticipat!

 

 

Mesaj completat

...dupa ce moare bateria si mai invarte putin de tot tin sa mentionez ca se aude un clantanit ca de clichet .

 

Schimba bateria :laugh: e cam dusa si nu mai incarca :laugh: Parerea mea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare! sa va povestesc ce ma doare : acu vreo luna am alimentat si la iesire din benzinarie cand sa plec am luat prea devreme mana de pe ambreiaj si mi a murit motorul,dau sa pornesc de vreo 4 ori si nik ,umblu pe la sigurante ,le scot, le bag ,misc de acea cutiuta dupa care dau s o pornesc, o ia si mi vad de drum,bun. Azi ce se intampla: pornesc mobra,merg vreo 7 km pana la tara ,opresc si apoi dau s o pornesc inapoi ca s o mut mai incolo si spre uimirea mea nu vroia sa mai porneasca,cand i i dadeam cheie beculetele din bord aproape ca se stingeau(clipeau) ..si i am tot dat in disperare(dupa ce am verificat sigurantele si contactul acestora) pana ia murit bateria..... ma impinge un amic si in 2 m porneste,o turez putin ca sa si revina bateria dupa care incerc sa vad daca se intampla acelasi fenomen... la primele 2 chei a luat o din prima dupa care la a 3-a se intampla acelasi fenomen(clipesc becurile ,se invarte motorul de cateva ori si apoi moare bateria),darrr cand pun contactul si aprind luminile se aprind ca si cum bateria ar fi ok!....poate fi un scurt pe undeva ?

 

multam anticipat!

 

 

Mesaj completat

...dupa ce moare bateria si mai invarte putin de tot tin sa mentionez ca se aude un clantanit ca de clichet .

schimba bateria si releul de incarcare. pune unul cu radiator de aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceasi problema ca si tine am avuto si eu tot cu un F2, convins ca bateria e terminata am cumparat o noua baterie insa spre surprinderea mea nu bateria era de vina ci releul de incarcare,fapt pentru care am schimbat si releul si bateria, sfatul meu este intai sa verifici incarcarea. Oricum bateria actuala nu va mai avea zile multe datorita faptului ca sa cam "chinuit" sa tina motoreta in viata! Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

azi am incercat sa o pornesc cu bateria de la masina(si pornita) si aceasi chestie...invarte de cateva ori apoi da sa moara. Am incercat s-o pornesc si impinsa ,tot degeaba , n a vrut sa porneasca deloc.

lamuriti ma si pe mine ce este acea piesa sub sa langa baterie care tacane cand bateria nu mai invarte deloc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

azi am incercat sa o pornesc cu bateria de la masina(si pornita) si aceasi chestie...invarte de cateva ori apoi da sa moara. Am incercat s-o pornesc si impinsa ,tot degeaba , n a vrut sa porneasca deloc.

lamuriti ma si pe mine ce este acea piesa sub sa langa baterie care tacane cand bateria nu mai invarte deloc?

 

verifica cablurile cu care ai conectat de la masina, daca is dinalea luate din peco la 10 roni si ceva cacate in ele ca nu-s bune de nik probabil de aia nici nu ti-a pornit, cauta niste fire mai tepene si incearca iar ... ala e releul de pornire, si face asa daca nu are indeajuns curent ca sa invarta electromotorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca ar trebui sa porneasca impinsa cu releul de incarcare defect,bun,dar cu bateria moarta (se aude doar releul de pornire cand dau s o pornesc) merge pornita impinsa?

ps:am incercat ieri s o pornesc si n a luat o nici impinsa nici cu alta baterie :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aici se cam confunda releele intre ele. Ala de incarcare n-are treaba cu pornitul. Nu-ti incarca so what... o sa-ti moara cand se descarca bateria.

Cu baterie moarta nu cred sa porneasca deoarece trebuie alimentata si partea electrica de undeva.

 

deci sa inteleg ca ar trebui sa porneasca impinsa cu releul de incarcare defect,bun,dar cu bateria moarta (se aude doar releul de pornire cand dau s o pornesc) merge pornita impinsa?

ps:am incercat ieri s o pornesc si n a luat o nici impinsa nici cu alta baterie :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci de ce nu porneste cu alta baterie(masina)? sa incarc bateria ei si apoi sa incerc s o pornesc impinsa?

 

verifica cablurile cu care ai conectat de la masina, daca is dinalea luate din peco la 10 roni si ceva cacate in ele ca nu-s bune de nik probabil de aia nici nu ti-a pornit, cauta niste fire mai tepene si incearca iar

 

Raspunsul e bun. Daca nu ai chef de cautat alte cabluri, poti incerca si cu doua fire (adica cu o singura sarma sub izolatie, cam de 3 mm grosime) pe care sa le fixezi foarte bine de borne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul e bun. Daca nu ai chef de cautat alte cabluri, poti incerca si cu doua fire (adica cu o singura sarma sub izolatie, cam de 3 mm grosime) pe care sa le fixezi foarte bine de borne.

cu 2 fire de 2.5(cupru) am incercat si fenomenul e acelasi ,invarte de cateva ori apoi da sa moara. intrebarea e... porneste cu alta baterie cu releul de incarcare defect la buton ,sau porneste cu bateria ei incarcata la redresor(eventual alta baterie de moto) impinsa?

ps:vrea sa o pornesc si sa aflu daca este releul de incarcare defect!

Editat de triumph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu 2 fire de 2.5(cupru) am incercat si fenomenul e acelasi ,invarte de cateva ori apoi da sa moara. intrebarea e... porneste cu alta baterie cu releul de incarcare defect la buton ,sau porneste cu bateria ei incarcata la redresor(eventual alta baterie de moto) impinsa?

ps:vrea sa o pornesc si sa aflu daca este releul de incarcare defect!

 

Mai bine ai arunca o privire prin manual, acolo sunt trecute valorile intre care tre sa se incadreze releul tau de incarcare si mai ales cum se masoara, il dai jos si il masori. Cu cat e mai deparat de valoarea normala cu atat mai are putin pana se strica de tot, asta daca nu e inca stricat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aceeasi problema o am si eu in momentul actual. Eu am avut o baterie de 2 ani, am schimbat-o cu una noua. Dupa 2-3 zile prin oras aveam aceleasi simptome ca motorul tau (invartea incet si apoi facea un tacanit). Am chemat pe cineva s-a uitat, releul de incarcare defect, bateria nu se incarca. Am dus bateria la incarcat, acum merge la sfert de cheie (chiar daca este releul de incarcare defect). Acum astept un releu de schimb.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

salutare!

 

azi am pornit o,mi a pornit mai greut ca dupa 6 luni,dar a pornit . am schimbat doar bateria si apoi am verificat incarcarea si mi a dat aceste valori:la relanti cu faza lunga imi da 12,60v,la 5000 rpm imi da 13.80v-14v cu mici fluctuatii si la relanti si in turatie, sunt ok aceste valori ?

daca nu,cum ar trebui sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@triumph - valorile date de tine mi se par normale. Le poti compara cu ceea ce iti da si in manual, dar in general la 5000 de ture trebuie sa incarce intre 13 si 15 volti.

Daca nu ai manualul, il gasesti aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...