Sari la conținut

invitatie la negocieri


atillas
 Share

Postări Recomandate

Exista posibilitatea spre surprinderea multora sa-mi doresc sa astept acealsi lucru de la un concurs la fel ca persoanele enumerate mai sus de tine, am ambitii mari.

 

pai spune omule ce astepti de la o cursa. Sau ce ai vrea sa se schimbe fata de ce a fost pana acum. CONCRET :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma astept ca pe viitor, sa avem un campionat national cat mai organizat.

 

pai pentru asta trebuie sa vorbesti cu Federatia - ei se ocupa de CN. Topicul asta este despre organizarea celorlalte concursuri(in afara campionatului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pentru asta trebuie sa vorbesti cu Federatia - ei se ocupa de CN. Topicul asta este despre organizarea celorlalte concursuri(in afara campionatului)

Uneori celelalte curse incurca putin desfasurarea etapelor din campionatul national de enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca daca se doreste a se face un concurs profesionist, eventual cu o participare si din "afara" , un concurs intern sau international ( eventual o etapa nationala/ est - europeana/ balcanica) fara sprijinul, informatiile si cartea de vizita a F.R.M. ului e imposibil. Ca exemplu, cursa din vara de la Paltinis are un mare potential iar daca vreti sa va "extindeti" e posibil sa nu aveti posibilitaea legala daca nu e F.R.M -ul alaturi. Acum depinde ...fiecare ce interese urmareste ..:cheers:

Mesaj completat

Nu pot sa ma abtin sa nu ridic o problema care a fost la o "prieteneasca"

Nu a existat o salvare! Probabil organizatorii s-au rugat sa nu fie un accident sau sa nu ploua. In prima varianta au avut noroc dar daca se intampla?! Era grav pentru acel " inconstient" de pilot si pentru organizatori.

Prefer sa platesc taxe de 250 - 300 ron + asigurare medicala obligatorie decat sa ma zgarcesc la bani si Doamne fereste sa platesc vre-o 2000 euro operatia sau nicio suma sa nu mai fie deajuns...

Scuze daca am suparat pe cineva

Mesaj completat

La ultima etapa din C.N. national de la Poiana Pinului taxa a fost de 250 ron + licenta FRM de 20 euro..... A fost o taxa de participare peste medie, mai multi mi-au spus lucrul asta, dar: concurentii erau monitorizati din CP in CP (aceasta fiind o masura de siguranta pentru ei), si au fost doua ambulante bine pozitionate, bani care au fost platiti din taxa de participare asta un pic mai mare decat ne-am obisnuit. Deci, cum preferati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca daca se doreste a se face un concurs profesionist, eventual cu o participare si din "afara" , un concurs intern sau international ( eventual o etapa nationala/ est - europeana/ balcanica) fara sprijinul, informatiile si cartea de vizita a F.R.M. ului e imposibil. Ca exemplu, cursa din vara de la Paltinis are un mare potential iar daca vreti sa va "extindeti" e posibil sa nu aveti posibilitaea legala daca nu e F.R.M -ul alaturi. Acum depinde ...fiecare ce interese urmareste ..:cheers:

Mesaj completat

Nu pot sa ma abtin sa nu ridic o problema care a fost la o "prieteneasca"

Nu a existat o salvare! Probabil organizatorii s-au rugat sa nu fie un accident sau sa nu ploua. In prima varianta au avut noroc dar daca se intampla?! Era grav pentru acel " inconstient" de pilot si pentru organizatori.

Prefer sa platesc taxe de 250 - 300 ron + asigurare medicala obligatorie decat sa ma zgarcesc la bani si Doamne fereste sa platesc vre-o 2000 euro operatia sau nicio suma sa nu mai fie deajuns...

Scuze daca am suparat pe cineva

Mesaj completat

La ultima etapa din C.N. national de la Poiana Pinului taxa a fost de 250 ron + licenta FRM de 20 euro..... A fost o taxa de participare peste medie, mai multi mi-au spus lucrul asta, dar: concurentii erau monitorizati din CP in CP (aceasta fiind o masura de siguranta pentru ei), si au fost doua ambulante bine pozitionate, bani care au fost platiti din taxa de participare asta un pic mai mare decat ne-am obisnuit. Deci, cum preferati?

bine braccio !gata cu srl urile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca daca se doreste a se face un concurs profesionist, eventual cu o participare si din "afara" , un concurs intern sau international ( eventual o etapa nationala/ est - europeana/ balcanica) fara sprijinul, informatiile si cartea de vizita a F.R.M. ului e imposibil. Ca exemplu, cursa din vara de la Paltinis are un mare potential iar daca vreti sa va "extindeti" e posibil sa nu aveti posibilitaea legala daca nu e F.R.M -ul alaturi. Acum depinde ...fiecare ce interese urmareste ..:cheers:

Mesaj completat

Nu pot sa ma abtin sa nu ridic o problema care a fost la o "prieteneasca"

Nu a existat o salvare! Probabil organizatorii s-au rugat sa nu fie un accident sau sa nu ploua. In prima varianta au avut noroc dar daca se intampla?! Era grav pentru acel " inconstient" de pilot si pentru organizatori.

Prefer sa platesc taxe de 250 - 300 ron + asigurare medicala obligatorie decat sa ma zgarcesc la bani si Doamne fereste sa platesc vre-o 2000 euro operatia sau nicio suma sa nu mai fie deajuns...

Scuze daca am suparat pe cineva

Mesaj completat

La ultima etapa din C.N. national de la Poiana Pinului taxa a fost de 250 ron + licenta FRM de 20 euro..... A fost o taxa de participare peste medie, mai multi mi-au spus lucrul asta, dar: concurentii erau monitorizati din CP in CP (aceasta fiind o masura de siguranta pentru ei), si au fost doua ambulante bine pozitionate, bani care au fost platiti din taxa de participare asta un pic mai mare decat ne-am obisnuit. Deci, cum preferati?

 

Deja s-a departat discutia de la subiectul anuntat, dar:

- cine aude ca-i concurs bun si vrea sa vina, va veni indiferent ca scrie F.R.M. sau altceva pe hirtie.

- salvarea poate fi adusa, indiferent daca exista, sau nu, sigla F.R.M. pe afisul cursei. Depinde daca organizatorii au bani sa incheie contractul cu salvarea (cam 350 lei/ora/masina - elicopterul este alta mincare de peste)

- despre asigurari am mai povestit un caz, care se poate repeta. Deocamdata, asigurarile platite de fiecare la C.A.S. sint suficiente. Politele incheiate cu firmele private de asigurari nu acopera spitalizarea si eventualele interventii chirurgicale survenite in urma accidentarii in timpul unui concurs moto, sau practicarii altui sport extrem. Treaba asta ti-o spun stimabilii din start - si am intrebat ING, Generali, Alliantz, Asirom, AIG (adica toti astia smecheri, care se dau mari asiguratori). Toti mi-au spus ca nimeni nu incheie asa niste polite, intrucit pentru ei primele incasate raportate la riscul existent, fac sa nu merite treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja s-a departat discutia de la subiectul anuntat, dar:

- cine aude ca-i concurs bun si vrea sa vina, va veni indiferent ca scrie F.R.M. sau altceva pe hirtie.

- salvarea poate fi adusa, indiferent daca exista, sau nu, sigla F.R.M. pe afisul cursei. Depinde daca organizatorii au bani sa incheie contractul cu salvarea (cam 350 lei/ora/masina - elicopterul este alta mincare de peste)

- despre asigurari am mai povestit un caz, care se poate repeta. Deocamdata, asigurarile platite de fiecare la C.A.S. sint suficiente. Politele incheiate cu firmele private de asigurari nu acopera spitalizarea si eventualele interventii chirurgicale survenite in urma accidentarii in timpul unui concurs moto, sau practicarii altui sport extrem. Treaba asta ti-o spun stimabilii din start - si am intrebat ING, Generali, Alliantz, Asirom, AIG (adica toti astia smecheri, care se dau mari asiguratori). Toti mi-au spus ca nimeni nu incheie asa niste polite, intrucit pentru ei primele incasate raportate la riscul existent, fac sa nu merite treaba asta.

Nu s-a departat discutia de la subiectul anuntat. E foarte simplu sa fii un "SRL" (dupa cum spunea Teo) si sa te apuci sa pui 2-3 benzi prin padure si sa-i chemi pe baieti sa se dea la concurs. Avem nevoie de un campionat puternic si organizat. Nu cred ca exista tara in Europa unde se organizeaza curse in afara de cele cu Federatia.

Mesaj completat

Citez din Regulamentul FRM-ului :

MENTIUNE : - orice intalnire motociclistica, care se finalizeaza cu un clasament si o

ceremonie de premiere, bazate pe parcurgerea de catre motociclisti a unui

teritoriu public, contra-cronometru sau in ordinea sosirii dupa start, este o

competitie sportiva si trebuie aprobata si organizata conform LEGILOR ROMANIEI.

- orice intalnire motociclistica care are caracter turistic, deci nu se intocmesc

clasamente si nu se fac ceremonii de premiere, se supun LEGISLATIEI

emise de MINISTERUL TURISMULUI si toate incasarile se supun

impozitelor de orice fel.

- numarul CERTIFICATULUI DE IDENTITATE SPORTIVA din sport este identic

codului fiscal din activitatea economica. Lipsa acestora inseamna evaziune fiscala!!

 

Ar trebui sa tinem cont si de aceste criterii, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un document interesant de citit :

http://www.ocmc-racing.ca/PDFs/The%20Nuts%...ro%20racing.pdf

 

pentru cei ce se dau viteji, citez:

 

"If you are more than 15 minutes early to any checkpoint, you are

DISQUALIFIED. And no, seeing how early you can get is not cool -

everyone will think you're an idiot. "

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja s-a departat discutia de la subiectul anuntat, dar:

- cine aude ca-i concurs bun si vrea sa vina, va veni indiferent ca scrie F.R.M. sau altceva pe hirtie.

- salvarea poate fi adusa, indiferent daca exista, sau nu, sigla F.R.M. pe afisul cursei. Depinde daca organizatorii au bani sa incheie contractul cu salvarea (cam 350 lei/ora/masina - elicopterul este alta mincare de peste)

- despre asigurari am mai povestit un caz, care se poate repeta. Deocamdata, asigurarile platite de fiecare la C.A.S. sint suficiente. Politele incheiate cu firmele private de asigurari nu acopera spitalizarea si eventualele interventii chirurgicale survenite in urma accidentarii in timpul unui concurs moto, sau practicarii altui sport extrem. Treaba asta ti-o spun stimabilii din start - si am intrebat ING, Generali, Alliantz, Asirom, AIG (adica toti astia smecheri, care se dau mari asiguratori). Toti mi-au spus ca nimeni nu incheie asa niste polite, intrucit pentru ei primele incasate raportate la riscul existent, fac sa nu merite treaba asta.

DACA AI BANI SAU NU DE SALVARI EU ZIC CA E UN STANDARD MINIM SA AI SALVARE.DACA NU POTI NU MAI FACE CURSA PE GENUCHI.INTR O ZI SE VA INTIMPLA SI O BELEA SA VEDEM DACA MAI AVETI ACEIASI PARERE CIND O SA STRIGI DUPA AJUTOR SI AJUTORUL VINE MIINE SAU JOI DUPA MIERCUREA CIUC. PS E ALEGEREA FIECARUIA UNDE SE DUCE PINA LA URMA DAR CASCATI OCHII UNDE VA DUCETI SA NU VA TREZITI FARA MOTOARE SAU MAI RAU UITATI PRIN PADURE ETC.

Editat de teodaniel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca daca se doreste a se face un concurs profesionist, eventual cu o participare si din "afara" , un concurs intern sau international ( eventual o etapa nationala/ est - europeana/ balcanica) fara sprijinul, informatiile si cartea de vizita a F.R.M. ului e imposibil. Ca exemplu, cursa din vara de la Paltinis are un mare potential iar daca vreti sa va "extindeti" e posibil sa nu aveti posibilitaea legala daca nu e F.R.M -ul alaturi. Acum depinde ...fiecare ce interese urmareste ..:cheers:

Mesaj completat

Nu pot sa ma abtin sa nu ridic o problema care a fost la o "prieteneasca"

Nu a existat o salvare! Probabil organizatorii s-au rugat sa nu fie un accident sau sa nu ploua. In prima varianta au avut noroc dar daca se intampla?! Era grav pentru acel " inconstient" de pilot si pentru organizatori.

Prefer sa platesc taxe de 250 - 300 ron + asigurare medicala obligatorie decat sa ma zgarcesc la bani si Doamne fereste sa platesc vre-o 2000 euro operatia sau nicio suma sa nu mai fie deajuns...

Scuze daca am suparat pe cineva

Mesaj completat

La ultima etapa din C.N. national de la Poiana Pinului taxa a fost de 250 ron + licenta FRM de 20 euro..... A fost o taxa de participare peste medie, mai multi mi-au spus lucrul asta, dar: concurentii erau monitorizati din CP in CP (aceasta fiind o masura de siguranta pentru ei), si au fost doua ambulante bine pozitionate, bani care au fost platiti din taxa de participare asta un pic mai mare decat ne-am obisnuit. Deci, cum preferati?

in sfarsit cineva care puncteaza concret niste lucruri:la valcea merg pe urmatoarea varianta in ceea ce priveste securitatea traseului:serviciul salvamont recupereaza pilotul din traseu iar asta poate sa dureze destul de mult timp..se ajunge relativ repede la accidentat pe scurtatura-scurtaturii,dar retragerea din traseu se face mai greu cu accidentatul..timp suficient sa vina salvarea din prima localitate cu spital..daca cursa este la mama draq in cine stie ce fund de lume o salvare este obligatorie,dar tot serviciul salvamont trebuie sa recupereze accidentatul din traseu,fiindca nu o sa urce brancardierii cu asistenta in padure dupa ranit..

 

am vorbit cu un broker de asigurari care mi-a zis ca sunt servicii oferite de diverse societati de asigurare,unde orice polita de asigurare impotriva accidentelor intra in vigoare in momentul semnarii ei..cred ca este impetuos necesar ca la orice prieteneasca pilotii care nu au DEJA asigurare sa semneze o polita de genul asta..la EMD-ul urmator va fi obligatorie..(am sa reiau discutia cu respectivul si am sa postez date concrete ale firmelor de asigurari care fac lucrul asta

 

in alta ordine de idei consider obligatoriu inchiderea traseului de catre mai multi organizatori,au fost situatii anul asta la prietenesti cand ne-am trezit in tabara dupa ore bune de la inchidere cu cate un pilot care ramasese prin padure fara benzina,sau nu ii mai pornea motorul..nimeni nu a inchis traseul si omul putea sa stea acolo mult si bine..

 

oricum sunt multe aspecte de discutat vis-a-vis de aceste lucruri asa ca hai sa incercam macar sa stabilim o data la care sa poata participa daca nu toata lumea macar marea majoritate..

Mesaj completat

Nu s-a departat discutia de la subiectul anuntat. E foarte simplu sa fii un "SRL" (dupa cum spunea Teo) si sa te apuci sa pui 2-3 benzi prin padure si sa-i chemi pe baieti sa se dea la concurs. Avem nevoie de un campionat puternic si organizat. Nu cred ca exista tara in Europa unde se organizeaza curse in afara de cele cu Federatia.

Mesaj completat

Citez din Regulamentul FRM-ului :

MENTIUNE : - orice intalnire motociclistica, care se finalizeaza cu un clasament si o

ceremonie de premiere, bazate pe parcurgerea de catre motociclisti a unui

teritoriu public, contra-cronometru sau in ordinea sosirii dupa start, este o

competitie sportiva si trebuie aprobata si organizata conform LEGILOR ROMANIEI.

- orice intalnire motociclistica care are caracter turistic, deci nu se intocmesc

clasamente si nu se fac ceremonii de premiere, se supun LEGISLATIEI

emise de MINISTERUL TURISMULUI si toate incasarile se supun

impozitelor de orice fel.

- numarul CERTIFICATULUI DE IDENTITATE SPORTIVA din sport este identic

codului fiscal din activitatea economica. Lipsa acestora inseamna evaziune fiscala!!

 

Ar trebui sa tinem cont si de aceste criterii, nu ?

Cand se formeaza sau se constituie legal un club sportiv in afara de multe alte lucruri isi rezerva dreptul de a organiza concursuri de gen..deci sunt legal constituit,am voie conform unui statut care este recunoscut de autoritatea publica sa organizez concursuri..mai mult de atat ce mai trebuie,ca nu inteleg??acum vreo 1 luna a scris blue led un post foarte bine documentat vis-a-vis de problemele aste cu evaziune fiscala si alte bazaconii scrise pe diverse site-uri..mi se pare normal sa ia foc anumite persoane,cand vad ca prietenestile au amploarea pe care o au,iar ei nu sunt in stare de mai nimic..ce facem atunci in romanica??declaram totul ilegal,acuzam lumea ca este evazionista etc etc..si cum o facem?cu pompa,OFICIAL si la vedere...daca nu suntem in stare noi..atunci sa nu mai faca nimeni..conceptie de k....t..sicer vroiam sa fac etapa de campionat la EMD dar dupa ce am citit ce s-a intamplat la cursa de anul trecut a lui FEFE si baietii (vezi ceva posturi mai vechi)am lasat-o moarta..imi pare tare rau ca sunt persoane f bine intentionate cum ar fi patrick,care sunt open-minded si CHIAR vor sa faca ceva ptr enduro-ul romanesc,dar cand si lui i se taie picioarele..cred sincer ca acele cluburi inscrise in federatie ar trebui sa schimbe ceva la varf sa puna pe cineva care stie ce trebuie facut si cum trebuie facut..luati in calcul si situatia asta si s-ar putea sa avem unul din cele mai tari campionate din europa..inca la noi se poate

Mesaj completat

Nu s-a departat discutia de la subiectul anuntat. E foarte simplu sa fii un "SRL" (dupa cum spunea Teo) si sa te apuci sa pui 2-3 benzi prin padure si sa-i chemi pe baieti sa se dea la concurs. Avem nevoie de un campionat puternic si organizat. Nu cred ca exista tara in Europa unde se organizeaza curse in afara de cele cu Federatia.

Mesaj completat

Citez din Regulamentul FRM-ului :

MENTIUNE : - orice intalnire motociclistica, care se finalizeaza cu un clasament si o

ceremonie de premiere, bazate pe parcurgerea de catre motociclisti a unui

teritoriu public, contra-cronometru sau in ordinea sosirii dupa start, este o

competitie sportiva si trebuie aprobata si organizata conform LEGILOR ROMANIEI.

- orice intalnire motociclistica care are caracter turistic, deci nu se intocmesc

clasamente si nu se fac ceremonii de premiere, se supun LEGISLATIEI

emise de MINISTERUL TURISMULUI si toate incasarile se supun

impozitelor de orice fel.

- numarul CERTIFICATULUI DE IDENTITATE SPORTIVA din sport este identic

codului fiscal din activitatea economica. Lipsa acestora inseamna evaziune fiscala!!

 

Ar trebui sa tinem cont si de aceste criterii, nu ?

Cand se formeaza sau se constituie legal un club sportiv in afara de multe alte lucruri isi rezerva dreptul de a organiza concursuri de gen..deci sunt legal constituit,am voie conform unui statut care este recunoscut de autoritatea publica sa organizez concursuri..mai mult de atat ce mai trebuie,ca nu inteleg??acum vreo 1 luna a scris blue led un post foarte bine documentat vis-a-vis de problemele aste cu evaziune fiscala si alte bazaconii scrise pe diverse site-uri..mi se pare normal sa ia foc anumite persoane,cand vad ca prietenestile au amploarea pe care o au,iar ei nu sunt in stare de mai nimic..ce facem atunci in romanica??declaram totul ilegal,acuzam lumea ca este evazionista etc etc..si cum o facem?cu pompa,OFICIAL si la vedere...daca nu suntem in stare noi..atunci sa nu mai faca nimeni..conceptie de k....t..sicer vroiam sa fac etapa de campionat la EMD dar dupa ce am citit ce s-a intamplat la cursa de anul trecut a lui FEFE si baietii (vezi ceva posturi mai vechi)am lasat-o moarta..imi pare tare rau ca sunt persoane f bine intentionate cum ar fi patrick,care sunt open-minded si CHIAR vor sa faca ceva ptr enduro-ul romanesc,dar cand si lui i se taie picioarele..cred sincer ca acele cluburi inscrise in federatie ar trebui sa schimbe ceva la varf sa puna pe cineva care stie ce trebuie facut si cum trebuie facut..luati in calcul si situatia asta si s-ar putea sa avem unul din cele mai tari campionate din europa..inca la noi se poate

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta problema: organizatorii sa aiba un plan-back pentru cursa in caz de ploaie. Ca exemplu: la C.N. de la Poiana Pinului in caz ca vremea ne juca feste, clasa A mergea pe B iar B-ul pe C . Si din acest motiv traseul de la C a fost destul de usor pe langa faptul ca cei care participa la C le-am oferit satisfactia de a termina traseul. In fine...depinde si de relief, la Sibiu, Brasov, etc. e altceva dar in zona Buzaului , daca ploua ...e deranj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BRACIIO

Da,s ar putea sa ma superi pe mine pentru faptul ca nu cunosti cuantumul taxei de participare de la etapele de campionat :400 RON IN MEDIE.In alta ordine de socoteli am inteles de la informatorii mei ca nici taxa de 250 ron nu a acoperit cheltuielile concursului de la Poiana Pinului ,dar se pare ca satisfactiile concurentilor si ale organizatorilor au acoperit diferenta :cheers:

Editat de blackwoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare organizatori,

 

Am fost ieri pe traseele de la Poaiana Pinului (f. misto) si ne-am intalnit cu doi neni de la ocolul silvic Tisau care erau foarte nemultumiti ca le-ati intrat intr-o pepiniera de puieti sau ceva... si ca nu au fost anuntati si ei de concurs. Erau destul de inversunati si ne-au rugat sa va transmitem acest mesaj.

 

In rest, traseele sunt super ... (cel putin pentru niste incepatori :) )

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare organizatori,

 

Am fost ieri pe traseele de la Poaiana Pinului (f. misto) si ne-am intalnit cu doi neni de la ocolul silvic Tisau care erau foarte nemultumiti ca le-ati intrat intr-o pepiniera de puieti sau ceva... si ca nu au fost anuntati si ei de concurs. Erau destul de inversunati si ne-au rugat sa va transmitem acest mesaj.

 

In rest, traseele sunt super ... (cel putin pentru niste incepatori :) )

 

Alex

domnu alexandru,v-as ruga pe viitor sa cititi un pic despre ce este vorba in topicul respectiv doar asa ca sa vedeti daca ceea ce scrieti are vreo minima legatura cu ce se discuta aici..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a departat discutia de la subiectul anuntat. E foarte simplu sa fii un "SRL" (dupa cum spunea Teo) si sa te apuci sa pui 2-3 benzi prin padure si sa-i chemi pe baieti sa se dea la concurs. Avem nevoie de un campionat puternic si organizat. Nu cred ca exista tara in Europa unde se organizeaza curse in afara de cele cu Federatia.

Mesaj completat

Citez din Regulamentul FRM-ului :

MENTIUNE : - orice intalnire motociclistica, care se finalizeaza cu un clasament si o

ceremonie de premiere, bazate pe parcurgerea de catre motociclisti a unui

teritoriu public, contra-cronometru sau in ordinea sosirii dupa start, este o

competitie sportiva si trebuie aprobata si organizata conform LEGILOR ROMANIEI.

- orice intalnire motociclistica care are caracter turistic, deci nu se intocmesc

clasamente si nu se fac ceremonii de premiere, se supun LEGISLATIEI

emise de MINISTERUL TURISMULUI si toate incasarile se supun

impozitelor de orice fel.

- numarul CERTIFICATULUI DE IDENTITATE SPORTIVA din sport este identic

codului fiscal din activitatea economica. Lipsa acestora inseamna evaziune fiscala!!

 

Ar trebui sa tinem cont si de aceste criterii, nu ?

 

 

Aha! Deci de-asta n-ati manifestat interes fata de concursul pe care doream sa-l fac la Pestera Muierii - ati crezut ca-s un "SRL" care a intins panglici pe copaci... of! (incercam o gluma)

 

 

Tecind la "trebile" serioase, bineinteles ca este nevoie sa avem campionate puternice, bine si corect organizate, in orice sport. Cred ca toti vrem asta (sau ar trebui sa vrem).

In ce priveste alte tari, insa, unde federatia patroneaza toata activitatea competitionala, ar trebui vazut si ce face federatia pentru acea ramura sportiva, pentru acel concurs si pentru organizatorul lui.

Daca veti citi cu atentie ce am scris in primul meu post pe acest topic, veti vedea ca nu am ceva impotriva federatiei, ci am impotriva unei federatii (oricare ar fi ea, nu doar moto) care vine doar sa ceara, fara a oferi nimic.

Referitor la citatul din regulamentul F.R.M. si trecind peste cacofoniile intilnite:

- intr-adevar toate competitiile trebuie organizate respectind legile Romaniei. Din acest motiv, atita vreme cit instiintez si am aprobari de la Politie, Primarie, Mediu, Regia "Apele Romane" (unde este cazul), Administratia Padurilor, Administratia Drumurilor (cind traversezi, sau parcurgi segmente de drumuri nationale), nu vad cu ce se incalca legile tarii. (Caz extrem: Care clasament, care premiere, pe praful asta? Cronometru? Pai noi nici ceasuri n-avem, ne uitam la soare ca sa aflam ora. Si am mers pe muntele lu' mos Nita, ca ne-a aratat ce pomi frumosi are el. A fost pe teritoriu privat).

- presupunind ca intrunirea turistica este pusa la cale de un club, trebuie sa ne aducem aminte ca orice club este persoana juridica non-profit (asta scrie in actele de infiintare). Pai, daca nu exista profit, pe ce vor sa-ti ia impozit (ca la sfirsitul anului fiscal trebuie sa nu ai nici un ban in cont)?????????

Sau, poate, intilnirea turistica este organizata de omul X, care, cu ocazia zilei lui, invita 10-15-50 prieteni (ca are multi si dragi), sa faca o tura cu mobrele. Ce-o sa-i faca, o sa-i puna impozit pe cadourile primite de ziua lui? Mi se pare chiar ridicol.

- in cazul cluburilor, omologul C.U.I.-ului de la firme este C.I.F.-ul (certificat de inregistrare fiscala), care ti se elibereaza de catre Registrul Comertului, dupa emiterea hotaririi judecatoresti de dobindire a personalitatii juridice. C.I.S.-ul n-are treaba cu fiscul, ca de-aia se si numeste "de identitate sportiva", nu "economica". Asta ar insemna ca zecile, sau sutele de cluburi infiintate de dragul de a avea un club (deci, poate, nici nu stiu ce-i aia C.I.S.), si la care se incaseaza cotizatii, dar care nu organizeaza nimic, sa fie date de pamint, pentru ca fac evaziune. Asta in conditiile in care oamenii doneaza banii aia la camine pentru copii, batrini etc....

 

Iar discutia s-a departat de la subiectul anuntat, intrucit acesta era "Invitatie la negocieri", adica sa spuna oamenii cind este bine sa se intilneasca, pentru a discuta probleme legate de concursuri. In loc de asta oamenii dezbat aici, pe topic, ce ar fi trebuit sa povesteasca fata in fata atunci, cind era intilnirea.

Sper sa nu va suparati, mi-am dat cu parerea, n-am dat in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DACA AI BANI SAU NU DE SALVARI EU ZIC CA E UN STANDARD MINIM SA AI SALVARE.DACA NU POTI NU MAI FACE CURSA PE GENUCHI.INTR O ZI SE VA INTIMPLA SI O BELEA SA VEDEM DACA MAI AVETI ACEIASI PARERE CIND O SA STRIGI DUPA AJUTOR SI AJUTORUL VINE MIINE SAU JOI DUPA MIERCUREA CIUC. PS E ALEGEREA FIECARUIA UNDE SE DUCE PINA LA URMA DAR CASCATI OCHII UNDE VA DUCETI SA NU VA TREZITI FARA MOTOARE SAU MAI RAU UITATI PRIN PADURE ETC.

 

asa este teo, mi se pare inadmisibil si de-a dreptul incalificabil sa uiti, sau mai mult sa lasi pe cineva sa ramana peste noapte in padure. pe langa faptul ca denota o grava incompetenta din partea organizatorului este de-a dreptul jignitor fata de sacrificiile persoanei in cauza, facute ptr a fi prezenta la eveniment. dar asta este, se mai intampla :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Vad ca s-a umplut forumul de specialisti in organizare de concursuri, partizani inversunati in lupta impotriva srl-urilor. Ar trebui sa va uitati putin in gradina voastra si sa va revizuiti viziunile asupra acestui aspect. Aveti memorie nu scurta ci foarte scurta :lol: .... Intelegeti voi? Denaturati ceea ce era spiritul enduro si ar trebui sa va fie rusinica.

De multe ori nici nu e nevoie sa detii un motor. E deajuns sa ai un compiuter, iti creezi un id pe forum si incepi sa iti imprastii frustrarile sub forma de acuze si jigniri celor care poate v-au pus ghidoanele in mana, v-au reparat motoarele in padure (ca sa nu dormiti pe acolo, sau sa le vindeti prin padure), vi le-au scos din noroaie si vagauni.

Cineva vorbeste de agatat doua panglici prin padure si gata marele concurs. :) Nu stiu daca ai agatat vreo panglica tu prin padure si ai adunat vreodata la start o suta si ceva de oameni. Nici nu stii sa stai in cizme si jignesti oamenii astia care vin sa se dea la concursurile noastre pentru un motiv anume pe care tu nici nu ai cum sa-l intelegi vreodata mare guru in enduro ce esti.

Dar de, asa este mai nou, orisicine poate organiza un mare concurs. Nici nu conteaza daca stii sa te dai sau nu cu motorul sau daca ai sau nu motor. Te inconjori de un simpatizant-aspirant-maiputin-endurist care sa tina forumul sus, de un endurist-de-terasa cu personalitati multiple (care se da "BELEA" dar doar la cafenea ca in padure nu prea stie decat teorie) si tot asa.

Ce de specialisti in organizari... mama, mama....

Gata ca am pierdut prea mult timp...

 

 

p.s cineva spunea odata: "cainele asta latra de frica" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Vad ca s-a umplut forumul de specialisti in organizare de concursuri, partizani inversunati in lupta impotriva srl-urilor. Ar trebui sa va uitati putin in gradina voastra si sa va revizuiti viziunile asupra acestui aspect. Aveti memorie nu scurta ci foarte scurta :lol: .... Intelegeti voi? Denaturati ceea ce era spiritul enduro si ar trebui sa va fie rusinica.

De multe ori nici nu e nevoie sa detii un motor. E deajuns sa ai un compiuter, iti creezi un id pe forum si incepi sa iti imprastii frustrarile sub forma de acuze si jigniri celor care poate v-au pus ghidoanele in mana, v-au reparat motoarele in padure (ca sa nu dormiti pe acolo, sau sa le vindeti prin padure), vi le-au scos din noroaie si vagauni.

Cineva vorbeste de agatat doua panglici prin padure si gata marele concurs. :) Nu stiu daca ai agatat vreo panglica tu prin padure si ai adunat vreodata la start o suta si ceva de oameni. Nici nu stii sa stai in cizme si jignesti oamenii astia care vin sa se dea la concursurile noastre pentru un motiv anume pe care tu nici nu ai cum sa-l intelegi vreodata mare guru in enduro ce esti.

Dar de, asa este mai nou, orisicine poate organiza un mare concurs. Nici nu conteaza daca stii sa te dai sau nu cu motorul sau daca ai sau nu motor. Te inconjori de un simpatizant-aspirant-maiputin-endurist care sa tina forumul sus, de un endurist-de-terasa cu personalitati multiple (care se da "BELEA" dar doar la cafenea ca in padure nu prea stie decat teorie) si tot asa.

Ce de specialisti in organizari... mama, mama....

Gata ca am pierdut prea mult timp...

 

 

p.s cineva spunea odata: "cainele asta latra de frica" :P

Domnu,facand abstractie de enduristii de forum,ar trebui sa participati si voi la discutiile astea fiindca va/ne privesc mai ales pe voi/noi..

am participat la curse prietenesti unde intr-adevar a fost mare jale(piloti uitati in padure recuperati de prieteni,traseu facut varza cu marcajele,timpul liber de dupa cursa in care nu faceam nimic etc etc)tocmai de asta as vrea sa ne vedem sa povestim si sa punem niste idei cap la cap..asa ca ignora organizatorii de forum si concentreaza-te pe ce avem de facut ..

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vbit deja cu claudiu la sibiu care o sa aduca si pe cei din crazy bike..ma gandesc sa asteptam prima saptamana fara ploi din noiembrie si sa ne vedem in weekend-ul respectiv..nu am luat inca legatura cu grizzly si marmota ucigasa din deva dar se rezolva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Vad ca s-a umplut forumul de specialisti in organizare de concursuri, partizani inversunati in lupta impotriva srl-urilor. Ar trebui sa va uitati putin in gradina voastra si sa va revizuiti viziunile asupra acestui aspect. Aveti memorie nu scurta ci foarte scurta :lol: .... Intelegeti voi? Denaturati ceea ce era spiritul enduro si ar trebui sa va fie rusinica.

De multe ori nici nu e nevoie sa detii un motor. E deajuns sa ai un compiuter, iti creezi un id pe forum si incepi sa iti imprastii frustrarile sub forma de acuze si jigniri celor care poate v-au pus ghidoanele in mana, v-au reparat motoarele in padure (ca sa nu dormiti pe acolo, sau sa le vindeti prin padure), vi le-au scos din noroaie si vagauni.

Cineva vorbeste de agatat doua panglici prin padure si gata marele concurs. :) Nu stiu daca ai agatat vreo panglica tu prin padure si ai adunat vreodata la start o suta si ceva de oameni. Nici nu stii sa stai in cizme si jignesti oamenii astia care vin sa se dea la concursurile noastre pentru un motiv anume pe care tu nici nu ai cum sa-l intelegi vreodata mare guru in enduro ce esti.

Dar de, asa este mai nou, orisicine poate organiza un mare concurs. Nici nu conteaza daca stii sa te dai sau nu cu motorul sau daca ai sau nu motor. Te inconjori de un simpatizant-aspirant-maiputin-endurist care sa tina forumul sus, de un endurist-de-terasa cu personalitati multiple (care se da "BELEA" dar doar la cafenea ca in padure nu prea stie decat teorie) si tot asa.

Ce de specialisti in organizari... mama, mama....

Gata ca am pierdut prea mult timp...

 

 

p.s cineva spunea odata: "cainele asta latra de frica" :)

Desi postul de mai sus nu are nici o legatura cu subiectul topicului trebuie sa am dreptul la replica in numele celor pe care incerci sa i jignesti dar si ca un preambul la invitatia pe care a facut o attilas la negogieri:

 

vis a vis de afirmatia cu denaturarea spiritului enduro cred ca cel mai bun exemplu este postul tau iar vis a vis de organizarea unui concurs ai dreptate,oricine o poate face daca este un bun organizator si nu neaparat un campion enduro.

eu sincer,urmarindu ti evolutia trebuie sa recunosc ca la enduro stai binisor dar nu esti campion, dar la organizare mi as permite sa iti dau cateva sfaturi si sa tii cont de ele cand te vei duce la negocieri:

1.sa nu bati pe nimeni .

2.daca i bati totusi incearca la enduro ca la capitolul organizare nu ai cum.

 

O ultima observatie : :P

 

 

P.S.revin cu un raspuns mai elaborat dupa amiaza,acum incerc sa ma calmez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand te vei duce la negocieri:

 

make ma gandeam ca ar fi interesant sa veniti si voi la discutii,si te rog sa nu ma intelegi gresit dar chiar daca voi nu aveti nevoie sa invatati nimic de la altii,poate au altii nevoie sa invete de la voi,si sunt convins ca si voi doriti sa participati la curse de cel putin aceeasi calitate organizatorica ca a voastra..considera ca este efectiv un schimb de experienta..

 

PS eu am incercat sa leg cateva discutii cu diversi pe tema asta la cursa baietilor de la buzau,dar muzica aia de la nunta si fumul de tigara m-au linistit complet si m-am retras in glorie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

make ma gandeam ca ar fi interesant sa veniti si voi la discutii,si te rog sa nu ma intelegi gresit dar chiar daca voi nu aveti nevoie sa invatati nimic de la altii,poate au altii nevoie sa invete de la voi,si sunt convins ca si voi doriti sa participati la curse de cel putin aceeasi calitate organizatorica ca a voastra..considera ca este efectiv un schimb de experienta..

 

PS eu am incercat sa leg cateva discutii cu diversi pe tema asta la cursa baietilor de la buzau,dar muzica aia de la nunta si fumul de tigara m-au linistit complet si m-am retras in glorie..

 

Iti multumesc pentru invitatie si te asigur ca voi fi prezent.

 

p.s.Cu nunta si cu fumul de tigara cred ca ai facut o confuzie,nunta a avut loc la concursul de la Cislau si fumul tot acolo,la noi (Poiana Pinului-EXTREM ADVENTURE BUZAU)masa festiva a fost la cort, afara.PROBABIL AI FACUT ACEASTA CONFUZIE DATORITA FAPTULUI CA INCA NU MI AM SCHIMBAT NUMELE DIN make-xmraid in Make-Extrem Adventure sau Make-Racing.

De aceea ma simt obligat sa fac o clarificare:dupa cursa din toamna trecuta,eu m am retras din clubul Xm Raid .

 

Mesaj completat

:P Vad ca s-a umplut forumul de specialisti in organizare de concursuri, partizani inversunati in lupta impotriva srl-urilor. Ar trebui sa va uitati putin in gradina voastra si sa va revizuiti viziunile asupra acestui aspect. Aveti memorie nu scurta ci foarte scurta :lol: .... Intelegeti voi? Denaturati ceea ce era spiritul enduro si ar trebui sa va fie rusinica.

De multe ori nici nu e nevoie sa detii un motor. E deajuns sa ai un compiuter, iti creezi un id pe forum si incepi sa iti imprastii frustrarile sub forma de acuze si jigniri celor care poate v-au pus ghidoanele in mana, v-au reparat motoarele in padure (ca sa nu dormiti pe acolo, sau sa le vindeti prin padure), vi le-au scos din noroaie si vagauni.

Cineva vorbeste de agatat doua panglici prin padure si gata marele concurs. :) Nu stiu daca ai agatat vreo panglica tu prin padure si ai adunat vreodata la start o suta si ceva de oameni. Nici nu stii sa stai in cizme si jignesti oamenii astia care vin sa se dea la concursurile noastre pentru un motiv anume pe care tu nici nu ai cum sa-l intelegi vreodata mare guru in enduro ce esti.

Dar de, asa este mai nou, orisicine poate organiza un mare concurs. Nici nu conteaza daca stii sa te dai sau nu cu motorul sau daca ai sau nu motor. Te inconjori de un simpatizant-aspirant-maiputin-endurist care sa tina forumul sus, de un endurist-de-terasa cu personalitati multiple (care se da "BELEA" dar doar la cafenea ca in padure nu prea stie decat teorie) si tot asa.

Ce de specialisti in organizari... mama, mama....

Gata ca am pierdut prea mult timp...

 

 

p.s cineva spunea odata: "cainele asta latra de frica" :)

 

Mesaj completat

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Vad ca s-a umplut forumul de specialisti in organizare de concursuri, partizani inversunati in lupta impotriva srl-urilor. Ar trebui sa va uitati putin in gradina voastra si sa va revizuiti viziunile asupra acestui aspect. Aveti memorie nu scurta ci foarte scurta :lol: .... Intelegeti voi? Denaturati ceea ce era spiritul enduro si ar trebui sa va fie rusinica.

De multe ori nici nu e nevoie sa detii un motor. E deajuns sa ai un compiuter, iti creezi un id pe forum si incepi sa iti imprastii frustrarile sub forma de acuze si jigniri celor care poate v-au pus ghidoanele in mana, v-au reparat motoarele in padure (ca sa nu dormiti pe acolo, sau sa le vindeti prin padure), vi le-au scos din noroaie si vagauni.

Cineva vorbeste de agatat doua panglici prin padure si gata marele concurs. :) Nu stiu daca ai agatat vreo panglica tu prin padure si ai adunat vreodata la start o suta si ceva de oameni. Nici nu stii sa stai in cizme si jignesti oamenii astia care vin sa se dea la concursurile noastre pentru un motiv anume pe care tu nici nu ai cum sa-l intelegi vreodata mare guru in enduro ce esti.

Dar de, asa este mai nou, orisicine poate organiza un mare concurs. Nici nu conteaza daca stii sa te dai sau nu cu motorul sau daca ai sau nu motor. Te inconjori de un simpatizant-aspirant-maiputin-endurist care sa tina forumul sus, de un endurist-de-terasa cu personalitati multiple (care se da "BELEA" dar doar la cafenea ca in padure nu prea stie decat teorie) si tot asa.

Ce de specialisti in organizari... mama, mama....

Gata ca am pierdut prea mult timp...

 

 

p.s cineva spunea odata: "cainele asta latra de frica" :P

 

Sunt curios daca din acei 100 de oameni adunati la start, or sa mai participe 30 la urmatoarea cursa, dar oricum iti doresc succes, nu atat tie, cat celorlalti membrii ai clubului pe care personal ii stimez. Oamenii au inteles care e treaba cu "merele laudate" . Sa nu uitam cine a stat la baza formarii imaginii clubului dvs. Eu imi aduc aminte ca mai erau vreo 10 persoane. Iar in legatura cu clubul Extreme Adventure Buzau, tin sa precizez faptul ca fiecare membru al clubului are un rol bine definit in acest club: Mai folosim -->> " COMPIUTERUL " <<--- sa postam cate-o chestie pe net. Punem banda prin padure cand e nevoie. Cat despre statul in cizmele de enduro, tin sa precizez ca am inceput sa iau lectii de balet, incaltat cu aceste cizme de enduro si ma descurc chiar foarte bine. Uneori dimineata fac si aerobic in cizmele de enduro. Cat despre faptul ca nu mai am motor, nu mi-e jena sa recunosc faptul ca situatia mea financiara nu-mi permite momentan sa-mi achizitionez o motocicleta, dar ma gandesc serios sa organizez un concurs de enduro pe cont propriu in speranta ca o sa castig ceva bani incat sa-mi iau o motocicleta... Ma gandesc sa fac si un plan B in concursul meu, in cazul in care va ploua, sa nu ma fac de ras ca organizator in fata concurentilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...