Sari la conținut

Stie Cineva Care Este Viteza Maxima A Unei Yamaha Fzr De 400


Kraven
 Share

Postări Recomandate

Am ca exemplu una de pe e-bay :)

 

 

80_12_sb.JPG

 

banuiesc ca atata trebuie sa arate.

Daca te refereai insa la cat trebuiesa duca, nu pot sa te ajut acum. Sunt cateva prin .ro, asa ca probabil are si cineva de pe forum. Daca nu te lamuresti pana luni, iti spun si cat merge ca ies in week-en cu un amic care are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cam tarziu, dar te-am uitat. Scuze. Si FZR-ul amicului meu are vitezometrul "limitat", asa ca nu a avut rost sa fac nici o poza.

El si-a scos insa limitatorul si fuge cam 210 pe ceasul celui cu care merge paralel, deci probabil cam 200 reali?

Am mai cautat insa o alta poza si am dat peste asta cu 135 mph care ar trebui sa se traduca pe un vitezometru putin optimist cu 220 kmh, din pacate cam neclara poza, dar ineajuns incat sa-ti formezi o opinie?

 

cluster.jpg

 

Sper ca-ti ajuta la ceva.

URA

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

da, viteza maxima dupa ce i-ai scos limitatorul, ajunge in jur de 210, daca iis chimbi toba, filtru aer, si inca cateva modificari, dai cam 235 (reali).

asta incercat la un model in 96, a unui prieten. daca a fost bine intretinuta cea din 89 te apropii de vitezele astea.

 

oricum nu as recomanda sa ii dai cox la o baba din 89' ca cine stie poate te loveste vre-un piston in barbie.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, viteza maxima dupa ce i-ai scos limitatorul, ajunge in jur de 210, daca iis chimbi toba, filtru aer, si inca cateva modificari, dai cam 235 (reali).
Bai fratilor ,mai mintiti mult in halul asta?!?! :cheers: Daca si un motor de 400cmc ,de generatie veche ,ajunge sa depaseasca 235REAL ,atunci o hayabusa nelimitata ,se duce clar in 400km/h ,nu??? :ok: ...doamne ,ce minciuni.Deci daca se duce la 235 real (dupa cum ai spus) ,inseamna ca pe bord(cu eroare de rigoare) se duce pe la 260km/h?!?!? :) :crack: ....doamne ce vise.Tu chiar ne iei de prosti si crezi ca nu stim cu ce se "mananca"(catusi de putin)o motocicleta?!?....tu chiar ne jignesti cu asemenea minciuni ,dar ma rog ,poate ai succes si te crede cineva. Auzi tu ,235REAL la un 400cmc vechi :crack: :crack: :crack: ....doamneeeeeeeeeeeeee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La viteze mici kilometrajul indica bine dar la viteze mari te minte intentionat sa te calmeze mai repede ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor ,mai mintiti mult in halul asta?!?! ;) Daca si un motor de 400cmc ,de generatie veche ,ajunge sa depaseasca 235REAL ,atunci o hayabusa nelimitata ,se duce clar in 400km/h ,nu??? :bigstar: ...doamne ,ce minciuni.Deci daca se duce la 235 real (dupa cum ai spus) ,inseamna ca pe bord(cu eroare de rigoare) se duce pe la 260km/h?!?!? :cheers: :cheers: ....doamne ce vise.Tu chiar ne iei de prosti si crezi ca nu stim cu ce se "mananca"(catusi de putin)o motocicleta?!?....tu chiar ne jignesti cu asemenea minciuni ,dar ma rog ,poate ai succes si te crede cineva. Auzi tu ,235REAL la un 400cmc vechi :hug: ;) :P ....doamneeeeeeeeeeeeee

 

hahaaha, iti apreciez simtul umorului, si daca nu ma crezi n-ai decat sa vi sa vezi. reformulez, 235 imi afisa mie pe bord pe un R6 din 2000. reali in sensul ca nu aproximati. si daca chiar nu crezi, pe o Honda CBR 400 R din 94, a dat 240! inca una, moto din poza de la user Honda CB 400, dupa ce i-am scos limitarea, doar cu o toba schimbata prinde 210! si daca pe astea trei nu le-ai crezut, iti mai zic de o Honda CBR 125R din 96 care da 190! Poftim. nu stiu sa-ti zic de o hayabusa, dar sunt sigur ca cu modificarile de rigoare dai in 400.

 

astept te rog, silviu, sa-mi demonstrezi ca macar una din afirmatiile de mai sus sunt false, si te invit pe bani mei sa te convingi singur, ca sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza.

Editat de Bitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaaha, iti apreciez simtul umorului, si daca nu ma crezi n-ai decat sa vi sa vezi. reformulez, 235 imi afisa mie pe bord pe un R6 din 2000. reali in sensul ca nu aproximati. si daca chiar nu crezi, pe o Honda CBR 400 R din 94, a dat 240! inca una, moto din poza de la user Honda CB 400, dupa ce i-am scos limitarea, doar cu o toba schimbata prinde 210! si daca pe astea trei nu le-ai crezut, iti mai zic de o Honda CBR 125R din 96 care da 190! Poftim. nu stiu sa-ti zic de o hayabusa, dar sunt sigur ca cu modificarile de rigoare dai in 400.

 

astept te rog, silviu, sa-mi demonstrezi ca macar una din afirmatiile de mai sus sunt false, si te invit pe bani mei sa te convingi singur, ca sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza.

 

Bati campii (partial)... CBR 125R NU EXISTA in 1996. Probabil te refereai la NSR 125 in 2 timpi din 1996 pe la 30 de cai care prinde 190 reali (chiar si peste)... daca o arunci din avion. ;)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bati campii (partial)... CBR 125R NU EXISTA in 1996. Probabil te refereai la NSR 125 in 2 timpi din 1996 pe la 30 de cai care prinde 190 reali (chiar si peste)... daca o arunci din avion. ;)

 

 

Da corect am vorbit in necunostinta de cauza, pe vremea aceea se numea NSR, cand am spus am presupus ca tot CBR se numea. Intre timp m-am documentat, este intradevar NSR 125 si este din '97, si initial are chiar mai putin de 30 de cai, dar tot 190 prinde!!

 

tin sa mentionez, poate deaceea este toata lumea asa surprinsa, ca moto sunt modificate, iar si NSR -ul si CBR400RR ambele alearga la curse, marog inca mai alearga dar se strica destul de repede, si au mai multe lucruri schimbate, printre care si axa cu came si carburatorul. duminica ma duc la circuit si o sa-i fac o poza sa o poti vedea! duminca are cursa!

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca un 125cmc sa depaseasca 190, ii trebuie modificari importante ,nu o banala toba(sau chiar tot sistemul) si nu stiu ce parbriz reising si gata ,trece de 190 ;) ....trebuiesc modificari in interiorul motorului ,la cutie si tot asa...deci ,nu "cu o banala toba se face primavara" :bigstar: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilotii revistei italiene "In Moto" au testat urmatoarele motociclete nepreparate si s-au relevat:

 

Honda NSR 125 din 1988 - 28 CP/9.750 rpm. Viteza maxima 161 km/h.

 

Honda NSR 125 din 1993 - 31 CP/10.900 rpm. Viteza maxima 170 km/h.

 

Honda CBR 400 RR (an ?) - 60 CP/12.500 rpm. Viteza maxima 180 km/h cu limitator si 220 km/h fara.

 

Yamaha FZ 400 R din 1987 - 198 km/h.

 

Yamaha FZR 400 din 1986 - 60 CP/12.000 rpm. Viteza maxima 198 km/h.

 

Sa fiti iubiti !

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos domnule Dan Nastase ;) :P

 

 

Deci ,acum sa revenim.Bitza , acum cu ce o sa mai vii?!?!....cu faze gen "am schimbata toba si imi mai da 50cp faza asta"??!? :hug: ;) ...e prea penibil ,crede-ma.

 

 

Ps:banuiesc ca nu ai sa contesti niste masuratori facute cu aparate speciale si nu ochiometric ,cum fac multi pe aici....sau poate daca esti frate cu MosCraciun ,care si el cere sa-l cred "ochiometric" :bigstar: si sa NU ii cred pe cei care fac acele masuratori ,repet cu aparate speciale ,atunci te "inteleg" si pe tine ca si pe MosCraciun si va urez bafta in a minti poporul cu televizorul :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc ca a venit un profesionist sa calmeze spiritele ca altfel.... cine stie... ;) . Oricum erau cam mari vitezele date de bitza. Eu cu zx 6r-ul meu din 96 nu am mers mai mult de 255

 

 

In 1996 revista "Australian Motorcycle News"

a declarat Kawasaki ZX-6R "Best Bikes 600 cc".

 

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 1996 revista "Australian Motorcycle News"

a declarat Kawasaki ZX-6R "Best Bikes 600 cc".

 

La multi kilometri frumosi !

 

Multumesc mult pentru urare domnule Dan Nastase, la fel si la dumneavoastra (stiu ca aveti multi dar sa fie inca pe atata). N-am stiut lucrul acesta, mersi de informatie, oricum Kawa rules on da street ;) :bigstar: (nu va suparati, dar cred ca la fiecare dintre noi i se pare ca motocicleta lui e cea mai buna :cheers: )

 

Asfalt uscat la toata lumea!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam frumos domnule Dan Nastase ;) :P

Deci ,acum sa revenim.Bitza , acum cu ce o sa mai vii?!?!....cu faze gen "am schimbata toba si imi mai da 50cp faza asta"??!? :hug: ;) ...e prea penibil ,crede-ma.

Ps:banuiesc ca nu ai sa contesti niste masuratori facute cu aparate speciale si nu ochiometric ,cum fac multi pe aici....sau poate daca esti frate cu MosCraciun ,care si el cere sa-l cred "ochiometric" :bigstar: si sa NU ii cred pe cei care fac acele masuratori ,repet cu aparate speciale ,atunci te "inteleg" si pe tine ca si pe MosCraciun si va urez bafta in a minti poporul cu televizorul :cheers: :cheers:

 

hahah silviu,

 

multumesc DL. Dan Nastase ca a clarificat aceste lucruri, inspecial faptul ca a boldat urmatorul cuvant: "nepreparate"! (adik nici macar toba schimbata!)

 

si v-am zis ca sunt modificate moto(repet, axa cu came, carburator, injectie, si mai sunt si altele dar nu vreau sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba ca nu am facut eu modificarile), plus ca sunt stripuite de orice elemente care nu-si au rostul, cum ar fi cric, electromotor, carene de strada, faruri, stopuri, si cateva alte elemente.

 

 

si pt cine a zis ca e imposibil pt moto atat de vechi (asta ca argument la livel teoretic), vezi ca este un Fazer 400 din 86, adik de acum 20 de ani, care da in 198 (fara modificari, asa cum vine el din fabrica!) crezi ca unul cu 10 ani mai nou cu ceva modificari este imposibil sa dea 235?? rog pe cei care mai detin astfel de informatii ca si Dl. Dan Nastase sa le faca publice, ca sa ramana pentru posteritate.

 

 

 

mult succes si rog pe cei neaviza-ti sa-si rezume posturile intai doar la pareri si sa nu mai sara sa dea direct cu paru!

Editat de Bitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu ce am spus??!??!?....ca iti trebuiesc modificari importante aduse si IN MOTOR ca sa prinzi acele viteze ,adica destui bani bagati in motor.Un gsxf750 cu aproape 100cp abia prinde 220km/h REAL,,iar pe bord se duce la 240 hai 250 in vreo vale ceva ,iar tu imi spui ca un motor de 60cp sa prinda 235REAL....permite-mi sa spun ca nu te cred ,e logic....daca un motor de aproape 100cp NU prinde real 235 ,cum naiba sa cred ca unul de60cp prinde atat?!?!....bun modificari ,dar ce modificari ,sa II DUBLEZI PUTEREA MOTORULUI?!??!?....doar cu turbo si alte modificari destul de profunde....dar ce ma tot complic in explicatii...asa e ,un motor de 400cmc prinde 235real ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu ce am spus??!??!?....ca iti trebuiesc modificari importante aduse si IN MOTOR ca sa prinzi acele viteze ,adica destui bani bagati in motor.Un gsxf750 cu aproape 100cp abia prinde 220km/h REAL,,iar pe bord se duce la 240 hai 250 in vreo vale ceva ,iar tu imi spui ca un motor de 60cp sa prinda 235REAL....permite-mi sa spun ca nu te cred ,e logic....daca un motor de aproape 100cp NU prinde real 235 ,cum naiba sa cred ca unul de60cp prinde atat?!?!....bun modificari ,dar ce modificari ,sa II DUBLEZI PUTEREA MOTORULUI?!??!?....doar cu turbo si alte modificari destul de profunde....dar ce ma tot complic in explicatii...asa e ,un motor de 400cmc prinde 235real ;)

 

 

 

Dl. Silviu,

 

Initial credeam ca sunteti un mare cunoscator al vit maxime al motocicletelor, si presupuneam ca din acest motiv scrieti cu atata foc pe baza acestui subiect. Dar observand comentariile dvs. (no comment) aduse la alte posturi(unul recent cel deschis de Mos Craciun) mi-am dat seama ca problema dvs este de o cu totul alta natura, asa ca am decis sa ma abtin de la comentarii cu privire la "parerile dvs avizate!!". Mi-am expus punctul de vedere. Va recomand sa va dramuiti cuvintele mai mult si mai putin cu insultele ca doar nu ne tragem de sireturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl. Silviu,

 

Initial credeam ca sunteti un mare cunoscator al vit maxime al motocicletelor, si presupuneam ca din acest motiv scrieti cu atata foc pe baza acestui subiect. Dar observand comentariile dvs. (no comment) aduse la alte posturi(unul recent cel deschis de Mos Craciun) mi-am dat seama ca problema dvs este de o cu totul alta natura, asa ca am decis sa ma abtin de la comentarii cu privire la "parerile dvs avizate!!". Mi-am expus punctul de vedere. Va recomand sa va dramuiti cuvintele mai mult si mai putin cu insultele ca doar nu ne tragem de sireturi.

Nu am inteles?! ;) ....cu ce te-am jignit?!?!?...ca am spus ca NU TE CRED?!?!?...asta e jignire?!?!?

 

 

 

Iar referitor la topicul lui MosCraciun ,s-au convins foarte multi dintre cei ai lui ca vorbeste doar ca sa-si vanda intr-o mare disperare motocicletele si se leaga de orice lucru ,mai ales de acela de a te da cu el pe acea tentativa de circuit pe care doarme si mananca ,ca in rest unde a fost provocat a lasat codita jos si a tulit-o. Vezi pe acel topic ca l-au luat in deradere alti oameni cu un RENUME in comparatie cu el ,deci nu sunt eu singurul ,dar ce sa zici si tu acum....

 

sunt curios silviu c... ce motocicleta ai?
Am lasat scris vreo 2 luni ce moto am,dar hai sa-ti raspund:am 2motociclete ,un gsxr600 K5 si un gsxr1000K6....multumit?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...