Kraven Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 salutare rog cine citeste si poate sa ma ajute si pe mine sa mi raspunda la urmatoarea intrebare cam cat ar trebui sa arate pe un vitezometru de yamaha fzr de 400 din '89 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Am ca exemplu una de pe e-bay banuiesc ca atata trebuie sa arate. Daca te refereai insa la cat trebuiesa duca, nu pot sa te ajut acum. Sunt cateva prin .ro, asa ca probabil are si cineva de pe forum. Daca nu te lamuresti pana luni, iti spun si cat merge ca ies in week-en cu un amic care are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Ce ai pus tu e varianta limitata.Asa are pe bord si un prieten de-al meu cu un zxr400 ,dar bordul normal trebuie sa arate ceva in jurul a 220 sau 240km/h ,iar viteza reala sa fie in jurl a 200km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Ce ai pus tu e varianta limitata.Asa are pe bord si un prieten de-al meu cu un zxr400 ,dar bordul normal trebuie sa arate ceva in jurul a 220 sau 240km/h ,iar viteza reala sa fie in jurl a 200km/h In ce revista scria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 Diferenta e ca eu ma iau dupa ce scrie in revista ,un articol facut de exemplu de Jurgen Fuchs(asta daca stii cine a fost ) ,iar tu te iei dupa niste asa zisi "piloti" care matura asfaltul la fiecare "cursa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 (editat) Cam tarziu, dar te-am uitat. Scuze. Si FZR-ul amicului meu are vitezometrul "limitat", asa ca nu a avut rost sa fac nici o poza. El si-a scos insa limitatorul si fuge cam 210 pe ceasul celui cu care merge paralel, deci probabil cam 200 reali? Am mai cautat insa o alta poza si am dat peste asta cu 135 mph care ar trebui sa se traduca pe un vitezometru putin optimist cu 220 kmh, din pacate cam neclara poza, dar ineajuns incat sa-ti formezi o opinie? Sper ca-ti ajuta la ceva. URA Editat Mai 15, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 da, viteza maxima dupa ce i-ai scos limitatorul, ajunge in jur de 210, daca iis chimbi toba, filtru aer, si inca cateva modificari, dai cam 235 (reali). asta incercat la un model in 96, a unui prieten. daca a fost bine intretinuta cea din 89 te apropii de vitezele astea. oricum nu as recomanda sa ii dai cox la o baba din 89' ca cine stie poate te loveste vre-un piston in barbie. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 da, viteza maxima dupa ce i-ai scos limitatorul, ajunge in jur de 210, daca iis chimbi toba, filtru aer, si inca cateva modificari, dai cam 235 (reali).Bai fratilor ,mai mintiti mult in halul asta?!?! Daca si un motor de 400cmc ,de generatie veche ,ajunge sa depaseasca 235REAL ,atunci o hayabusa nelimitata ,se duce clar in 400km/h ,nu??? ...doamne ,ce minciuni.Deci daca se duce la 235 real (dupa cum ai spus) ,inseamna ca pe bord(cu eroare de rigoare) se duce pe la 260km/h?!?!? ....doamne ce vise.Tu chiar ne iei de prosti si crezi ca nu stim cu ce se "mananca"(catusi de putin)o motocicleta?!?....tu chiar ne jignesti cu asemenea minciuni ,dar ma rog ,poate ai succes si te crede cineva. Auzi tu ,235REAL la un 400cmc vechi ....doamneeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 La viteze mici kilometrajul indica bine dar la viteze mari te minte intentionat sa te calmeze mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 (editat) Bai fratilor ,mai mintiti mult in halul asta?!?! Daca si un motor de 400cmc ,de generatie veche ,ajunge sa depaseasca 235REAL ,atunci o hayabusa nelimitata ,se duce clar in 400km/h ,nu??? ...doamne ,ce minciuni.Deci daca se duce la 235 real (dupa cum ai spus) ,inseamna ca pe bord(cu eroare de rigoare) se duce pe la 260km/h?!?!? ....doamne ce vise.Tu chiar ne iei de prosti si crezi ca nu stim cu ce se "mananca"(catusi de putin)o motocicleta?!?....tu chiar ne jignesti cu asemenea minciuni ,dar ma rog ,poate ai succes si te crede cineva. Auzi tu ,235REAL la un 400cmc vechi ....doamneeeeeeeeeeeeee hahaaha, iti apreciez simtul umorului, si daca nu ma crezi n-ai decat sa vi sa vezi. reformulez, 235 imi afisa mie pe bord pe un R6 din 2000. reali in sensul ca nu aproximati. si daca chiar nu crezi, pe o Honda CBR 400 R din 94, a dat 240! inca una, moto din poza de la user Honda CB 400, dupa ce i-am scos limitarea, doar cu o toba schimbata prinde 210! si daca pe astea trei nu le-ai crezut, iti mai zic de o Honda CBR 125R din 96 care da 190! Poftim. nu stiu sa-ti zic de o hayabusa, dar sunt sigur ca cu modificarile de rigoare dai in 400. astept te rog, silviu, sa-mi demonstrezi ca macar una din afirmatiile de mai sus sunt false, si te invit pe bani mei sa te convingi singur, ca sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza. Editat Iunie 2, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Bine ,cum spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 (editat) hahaaha, iti apreciez simtul umorului, si daca nu ma crezi n-ai decat sa vi sa vezi. reformulez, 235 imi afisa mie pe bord pe un R6 din 2000. reali in sensul ca nu aproximati. si daca chiar nu crezi, pe o Honda CBR 400 R din 94, a dat 240! inca una, moto din poza de la user Honda CB 400, dupa ce i-am scos limitarea, doar cu o toba schimbata prinde 210! si daca pe astea trei nu le-ai crezut, iti mai zic de o Honda CBR 125R din 96 care da 190! Poftim. nu stiu sa-ti zic de o hayabusa, dar sunt sigur ca cu modificarile de rigoare dai in 400. astept te rog, silviu, sa-mi demonstrezi ca macar una din afirmatiile de mai sus sunt false, si te invit pe bani mei sa te convingi singur, ca sa nu mai vorbesti in necunostinta de cauza. Bati campii (partial)... CBR 125R NU EXISTA in 1996. Probabil te refereai la NSR 125 in 2 timpi din 1996 pe la 30 de cai care prinde 190 reali (chiar si peste)... daca o arunci din avion. Editat Iunie 2, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Bati campii (partial)... CBR 125R NU EXISTA in 1996. Probabil te refereai la NSR 125 in 2 timpi din 1996 pe la 30 de cai care prinde 190 reali (chiar si peste)... daca o arunci din avion. Da corect am vorbit in necunostinta de cauza, pe vremea aceea se numea NSR, cand am spus am presupus ca tot CBR se numea. Intre timp m-am documentat, este intradevar NSR 125 si este din '97, si initial are chiar mai putin de 30 de cai, dar tot 190 prinde!! tin sa mentionez, poate deaceea este toata lumea asa surprinsa, ca moto sunt modificate, iar si NSR -ul si CBR400RR ambele alearga la curse, marog inca mai alearga dar se strica destul de repede, si au mai multe lucruri schimbate, printre care si axa cu came si carburatorul. duminica ma duc la circuit si o sa-i fac o poza sa o poti vedea! duminca are cursa! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Ca un 125cmc sa depaseasca 190, ii trebuie modificari importante ,nu o banala toba(sau chiar tot sistemul) si nu stiu ce parbriz reising si gata ,trece de 190 ....trebuiesc modificari in interiorul motorului ,la cutie si tot asa...deci ,nu "cu o banala toba se face primavara" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Pilotii revistei italiene "In Moto" au testat urmatoarele motociclete nepreparate si s-au relevat: Honda NSR 125 din 1988 - 28 CP/9.750 rpm. Viteza maxima 161 km/h. Honda NSR 125 din 1993 - 31 CP/10.900 rpm. Viteza maxima 170 km/h. Honda CBR 400 RR (an ?) - 60 CP/12.500 rpm. Viteza maxima 180 km/h cu limitator si 220 km/h fara. Yamaha FZ 400 R din 1987 - 198 km/h. Yamaha FZR 400 din 1986 - 60 CP/12.000 rpm. Viteza maxima 198 km/h. Sa fiti iubiti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Multam frumos domnule Dan Nastase Deci ,acum sa revenim.Bitza , acum cu ce o sa mai vii?!?!....cu faze gen "am schimbata toba si imi mai da 50cp faza asta"??!? ...e prea penibil ,crede-ma. Ps:banuiesc ca nu ai sa contesti niste masuratori facute cu aparate speciale si nu ochiometric ,cum fac multi pe aici....sau poate daca esti frate cu MosCraciun ,care si el cere sa-l cred "ochiometric" si sa NU ii cred pe cei care fac acele masuratori ,repet cu aparate speciale ,atunci te "inteleg" si pe tine ca si pe MosCraciun si va urez bafta in a minti poporul cu televizorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Noroc ca a venit un profesionist sa calmeze spiritele ca altfel.... cine stie... . Oricum erau cam mari vitezele date de bitza. Eu cu zx 6r-ul meu din 96 nu am mers mai mult de 255 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Noroc ca a venit un profesionist sa calmeze spiritele ca altfel.... cine stie... . Oricum erau cam mari vitezele date de bitza. Eu cu zx 6r-ul meu din 96 nu am mers mai mult de 255 In 1996 revista "Australian Motorcycle News" a declarat Kawasaki ZX-6R "Best Bikes 600 cc". La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Totusi sa revenim la modelul de 400cmc si la vitezele "REALE" de 240 ,cat cica prind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 In 1996 revista "Australian Motorcycle News" a declarat Kawasaki ZX-6R "Best Bikes 600 cc". La multi kilometri frumosi ! Multumesc mult pentru urare domnule Dan Nastase, la fel si la dumneavoastra (stiu ca aveti multi dar sa fie inca pe atata). N-am stiut lucrul acesta, mersi de informatie, oricum Kawa rules on da street (nu va suparati, dar cred ca la fiecare dintre noi i se pare ca motocicleta lui e cea mai buna ) Asfalt uscat la toata lumea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 (editat) Multam frumos domnule Dan Nastase Deci ,acum sa revenim.Bitza , acum cu ce o sa mai vii?!?!....cu faze gen "am schimbata toba si imi mai da 50cp faza asta"??!? ...e prea penibil ,crede-ma. Ps:banuiesc ca nu ai sa contesti niste masuratori facute cu aparate speciale si nu ochiometric ,cum fac multi pe aici....sau poate daca esti frate cu MosCraciun ,care si el cere sa-l cred "ochiometric" si sa NU ii cred pe cei care fac acele masuratori ,repet cu aparate speciale ,atunci te "inteleg" si pe tine ca si pe MosCraciun si va urez bafta in a minti poporul cu televizorul hahah silviu, multumesc DL. Dan Nastase ca a clarificat aceste lucruri, inspecial faptul ca a boldat urmatorul cuvant: "nepreparate"! (adik nici macar toba schimbata!) si v-am zis ca sunt modificate moto(repet, axa cu came, carburator, injectie, si mai sunt si altele dar nu vreau sa vorbesc ca sa ma aflu in treaba ca nu am facut eu modificarile), plus ca sunt stripuite de orice elemente care nu-si au rostul, cum ar fi cric, electromotor, carene de strada, faruri, stopuri, si cateva alte elemente. si pt cine a zis ca e imposibil pt moto atat de vechi (asta ca argument la livel teoretic), vezi ca este un Fazer 400 din 86, adik de acum 20 de ani, care da in 198 (fara modificari, asa cum vine el din fabrica!) crezi ca unul cu 10 ani mai nou cu ceva modificari este imposibil sa dea 235?? rog pe cei care mai detin astfel de informatii ca si Dl. Dan Nastase sa le faca publice, ca sa ramana pentru posteritate. mult succes si rog pe cei neaviza-ti sa-si rezume posturile intai doar la pareri si sa nu mai sara sa dea direct cu paru! Editat Iunie 3, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 SI eu ce am spus??!??!?....ca iti trebuiesc modificari importante aduse si IN MOTOR ca sa prinzi acele viteze ,adica destui bani bagati in motor.Un gsxf750 cu aproape 100cp abia prinde 220km/h REAL,,iar pe bord se duce la 240 hai 250 in vreo vale ceva ,iar tu imi spui ca un motor de 60cp sa prinda 235REAL....permite-mi sa spun ca nu te cred ,e logic....daca un motor de aproape 100cp NU prinde real 235 ,cum naiba sa cred ca unul de60cp prinde atat?!?!....bun modificari ,dar ce modificari ,sa II DUBLEZI PUTEREA MOTORULUI?!??!?....doar cu turbo si alte modificari destul de profunde....dar ce ma tot complic in explicatii...asa e ,un motor de 400cmc prinde 235real Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 SI eu ce am spus??!??!?....ca iti trebuiesc modificari importante aduse si IN MOTOR ca sa prinzi acele viteze ,adica destui bani bagati in motor.Un gsxf750 cu aproape 100cp abia prinde 220km/h REAL,,iar pe bord se duce la 240 hai 250 in vreo vale ceva ,iar tu imi spui ca un motor de 60cp sa prinda 235REAL....permite-mi sa spun ca nu te cred ,e logic....daca un motor de aproape 100cp NU prinde real 235 ,cum naiba sa cred ca unul de60cp prinde atat?!?!....bun modificari ,dar ce modificari ,sa II DUBLEZI PUTEREA MOTORULUI?!??!?....doar cu turbo si alte modificari destul de profunde....dar ce ma tot complic in explicatii...asa e ,un motor de 400cmc prinde 235real Dl. Silviu, Initial credeam ca sunteti un mare cunoscator al vit maxime al motocicletelor, si presupuneam ca din acest motiv scrieti cu atata foc pe baza acestui subiect. Dar observand comentariile dvs. (no comment) aduse la alte posturi(unul recent cel deschis de Mos Craciun) mi-am dat seama ca problema dvs este de o cu totul alta natura, asa ca am decis sa ma abtin de la comentarii cu privire la "parerile dvs avizate!!". Mi-am expus punctul de vedere. Va recomand sa va dramuiti cuvintele mai mult si mai putin cu insultele ca doar nu ne tragem de sireturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Motocicleta: esti curios?....intreabaNr. moto: undercover... Club: nu-mi plac... sunt curios silviu c... ce motocicleta ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Dl. Silviu, Initial credeam ca sunteti un mare cunoscator al vit maxime al motocicletelor, si presupuneam ca din acest motiv scrieti cu atata foc pe baza acestui subiect. Dar observand comentariile dvs. (no comment) aduse la alte posturi(unul recent cel deschis de Mos Craciun) mi-am dat seama ca problema dvs este de o cu totul alta natura, asa ca am decis sa ma abtin de la comentarii cu privire la "parerile dvs avizate!!". Mi-am expus punctul de vedere. Va recomand sa va dramuiti cuvintele mai mult si mai putin cu insultele ca doar nu ne tragem de sireturi. Nu am inteles?! ....cu ce te-am jignit?!?!?...ca am spus ca NU TE CRED?!?!?...asta e jignire?!?!? Iar referitor la topicul lui MosCraciun ,s-au convins foarte multi dintre cei ai lui ca vorbeste doar ca sa-si vanda intr-o mare disperare motocicletele si se leaga de orice lucru ,mai ales de acela de a te da cu el pe acea tentativa de circuit pe care doarme si mananca ,ca in rest unde a fost provocat a lasat codita jos si a tulit-o. Vezi pe acel topic ca l-au luat in deradere alti oameni cu un RENUME in comparatie cu el ,deci nu sunt eu singurul ,dar ce sa zici si tu acum.... sunt curios silviu c... ce motocicleta ai?Am lasat scris vreo 2 luni ce moto am,dar hai sa-ti raspund:am 2motociclete ,un gsxr600 K5 si un gsxr1000K6....multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.