uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Update pentru DN1A intre Bucuresti si Ploiesti. E genul de drum "rupe janta, distruge suspensia si sparge baia de ulei". Absolut groaznic. Crede-ma ca am vazut drumuri forestiere pe care se merge mult mai bine decat pe drumul asta. Viteza maxima pe portiunile grele: 30 km/h. Mai sunt zone relativ plate, dar si pe alea mai mult de 80 nu am avut curaj sa-i dau pentru ca oricand putea aparea o groapa. Din punctul meu de vedere e complet interzis pentru vitezane si cruisere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 degradat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 1. Dej - Baia Mare: asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=100km/h 2. Baia Sprie - Danesti - Surdesti - Cavnic: asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 1. Dej - Baia Mare: asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=100km/h2. Baia Sprie - Danesti - Surdesti - Cavnic: asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=80km/h ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 1. Dej - Baia Mare: asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=100km/h Drumul asta mi-a fost descris de userul Baghira de pe forumul MZ acum cateva zile, cand m-am intalnit cu el la Rasnov, ca "la 4-5 km vezi cate o masina care isi pune roata de rezerva ca si-a indoit janta sau si-a taiat cauciucul in gropi"; "Cand am trecut de Dej deja eram ca si in Brasov". El e din Baia Mare. Eu vad o contradictie intre ce zice el si 100km/h, nu stiu ce sa zic :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Drumul asta mi-a fost descris de userul Baghira de pe forumul MZ acum cateva zile, cand m-am intalnit cu el la Rasnov, ca "la 4-5 km vezi cate o masina care isi pune roata de rezerva ca si-a indoit janta sau si-a taiat cauciucul in gropi"; "Cand am trecut de Dej deja eram ca si in Brasov". El e din Baia Mare. Eu vad o contradictie intre ce zice el si 100km/h, nu stiu ce sa zic :-) Poate din cauza mobrei si a suspensiilor. Eu, de exemplu, imi permit sa merg intr-un relativ confort cu 80 pe un drum pe care un naked se chinuie la 40 la ora. Atunci cand situatia e groasa-groasa iti zic in raporturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Poate din cauza mobrei si a suspensiilor. Eu, de exemplu, imi permit sa merg intr-un relativ confort cu 80 pe un drum pe care un naked se chinuie la 40 la ora. Atunci cand situatia e groasa-groasa iti zic in raporturi. Nu neg nimic, numai ca nu inteleg. Era vorba de ce a spus @nordic, baia Mare- Dej. Confirmi ca e de 80 cu enduro-touring? Nu cred ca Baghira exagereaza, si cand sunt masini cu janta indoita, e ceva acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 DN 67B: Pitesti - Dragasani: drum de placi. rupere pt cruisere si speed-uri. Extra, am dubii ca se "poarta" permisul de conducere pe drumul ala ... DN 64: Dragasani - Babeni - Valcea - ok, pt toate categoriile; Mesaj completat DN29A: daca nu s-a schimbat din vara... e cam in ton cu ce e marcat cu maro pt standard. Mesaj completat Harsova - Topalu - Capidava - Cernavoda: cam similar cu galben de la standard. Mesaj completat Fetesti - Facaeni - Harsova: tot galben de la standard. Mesaj completat Horezu - Vaideeni - Racovita - Polovragi - rosu, mare rosu, de evitat ( bun doar de testat suspensii la enduro) - de folosit DN67 care e bun ca varianta. Mesaj completat DN15: ok pe bucata dintre Ceahlau si Toplita. Se buseste dupa, dar vad ca e deja marcat pe restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Nu neg nimic, numai ca nu inteleg. Era vorba de ce a spus @nordic, baia Mare- Dej. Confirmi ca e de 80 cu enduro-touring? Nu cred ca Baghira exagereaza, si cand sunt masini cu janta indoita, e ceva acolo. Dej - Baia Mare e un drum destul de lung: 95 km, si e diferit pe portiuni: sunt locuri unde e bine sa o lasi la 50-60 sa poti ocoli gropile, dar sunt si portiuni mari unde poti merge lejer cu 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Nu neg nimic, numai ca nu inteleg. Era vorba de ce a spus @nordic, baia Mare- Dej. Confirmi ca e de 80 cu enduro-touring? Nu cred ca Baghira exagereaza, si cand sunt masini cu janta indoita, e ceva acolo. Eu am fost acum 2 ani pe drumul ala si era acceptabil. Acum habar n-am. O sa-ti pregatesc niste dobrogene. Dar nu in seara asta ca-s rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Dej - Baia Mare e un drum destul de lung: 95 km, si e diferit pe portiuni: sunt locuri unde e bine sa o lasi la 50-60 sa poti ocoli gropile, dar sunt si portiuni mari unde poti merge lejer cu 100. Sunt amestecate rau portiunile astea? ca daca e pe tronsoane mai mari de 10km, spune-mi diferit pe tronsoane, ca pot sa segmentez drumul. Mesaj completat DN 67B: Pitesti - Dragasani: drum de placi. rupere pt cruisere si speed-uri. Extra, am dubii ca se "poarta" permisul de conducere pe drumul ala ... "rupere" eu am tradus ca "foarte prost", dar unii folosesc cu sens de "f. bun". M-am gandit ca e rau, ca daca era bun, era "rupere" si pt restul. L-am introdus asa. Am bagat si restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Sunt amestecate rau portiunile astea? ca daca e pe tronsoane mai mari de 10km, spune-mi diferit pe tronsoane, ca pot sa segmentez drumul.[ OK, o sa incerc Dej-Baia Mare pe cateva segmente. Eu am facut drumul asta dus-intors acum doua zile. 1. Dej - V. Grosilor (jud CJ): asfalt cu denivelari si plombe, 1b/sens, vmax=100km/h 2. V. Grosilor - Perii Vadului (jud SJ): asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=80km/h 3. Perii Vadului - Somcuta Mare: asfalt cu denivelari, plombe si multe gropi, 1b/sens, vmax=50km/h 4. Somcuta Mare - Baia Mare: asfalt cu denivelari, plombe si gropi, 1b/sens, vmax=80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Cum promisesem, doar ca nu sunt toate drumurile marcate pe harta noastra. Medgidia (drumul care merge catre S-V, DJ 222): acceptabil, asfalt, valurit, 1b/sens, v max 100 Sarighiol Deal - intersectia cu DN 22 (DN222E): acceptabil, asfalt, gropi + plombe, 1b/sens, v max 80 Sarighiol Deal - intersectia cu DN22A (DN 222E): prost, asfalt, gropi pe sensul catre Est, valurit si plombat pe sensul Vest, 1b/sens, v max 60 Luncativa - Nifon (DJ 222A, marcat doar partial pe harta): bun, pamant, relativ neted, 1b/sens, v max 50 Mesaj completat Ah, si DN 21 intre Scanteia si Slobozia trebuie mult mai mult degradat. Ar trebui sa fie aproape ROSU pentru sport. Complet bombardat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 am introdus, sa asteptam colorarea :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 "rupere" eu am tradus ca "foarte prost", dar unii folosesc cu sens de "f. bun". M-am gandit ca e rau, ca daca era bun, era "rupere" si pt restul. L-am introdus asa.Am bagat si restul. Interpretare perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 (editat) Acum am vazut ca pe harta e si Campina - Valea Doftanei - Sacele. Campina - Valea Doftanei: asfalt, bun, neted + valurit (sa zicem proportie de 75-25), 1b/sens, v max 120 (dar e limitata de curbe) Valea Doftanei - intersectia cu DN1A: pamant + pietre, acceptabil, o singura banda, v max 40 Si stai ca mai vad drumuri lungi pe care am fost: DJ 734 de la Campulung: beton, prost, valurit + foarte mult nisip, 1b/sens, v max 60 DJ 714 de la Moroeni la Cheile Tatarului: pietre + pamant, prost, 1b/sens, v max 40 DJ 713 care porneste din drumul de mai sus: pietre mari, foarte prost, 1b/sens, v max 20 DJ 725 de la Stoenesti la Dragoslavele (jd Dambovita): pamant, bun, 1b/sens, v max 60 (chiar daca e mai scurt, nu va aventurati pe el decat cu gume cramponate, se face noroi des) Mesaj completat DN 73 de la Campulung la Rucar: asfalt, excelent, neted, 1b/sens, v max limitata de curbe DN 73 de la Rucar pana la intersectia cu judetul Brasov (pana acolo unde e notat deja de tine): asfalt, prost, foarte valurit, 1b/sens, v max 50 DJ 102F de la intersectia cu DN10 la Vulcanii Noroiosi: asfalt, bun, neted, 1b/sens, v max 120 Mesaj completat *drumuri mici. Nu stiu de unde a iesit lungi Editat Martie 1, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
droom Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 done e tot drum cu 4 benzi in total? E cel prin Tg-Frumos? Da, Iasi-Roman are 4 benzi in total, cate doua pe sens. Asfaltat anul trecut in mare parte, asfaltul este foarte bun, sunt portiuni unde poti merge lejer cu vitezana 200 hm/h. Cred ca la Targu Frumos spre iesirea spre Iasi e o portiune de circa 3 km raschetata ce asteapta asfalt nou [nu am mai trecut pe acolo de aproape 2 luni]. In rest benzina sa ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv28 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 @tudOr : introduse.@rzv28 : trebuie precizat nr.de benzi/sens si viteza maxima pentru motorul tau(v. modelul de la @tudOr). Scuze ca raspund mai greu , pai Onesti-Targu Ocna-Slanic Moldova --> 1 banda pe sens , 140-160 km/h Targu Ocna -Comanest-Moinesti-Bacau-->1 banda pe sens . 130-150 km/h ar mai fi si Targu Ocna - Oituz : M`au intrebat foarte multi care au trecut prin oras pe unde e acest drum si cum e...este EXTREM DE PROST (apare pe GPS si scurteaza o gramada , in mod normal traseul este Targu-Ocna-Onesti-Oituz) 5km/h ) Numai Bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Gata si Bucuresti - Giurgiu. B - Adunatii Copaceni: acceptabil, asfalt, valurit, 2b/sens, v max 100 Adunatii Copaceni - Giurgiu: excelent, asfalt, 2b/sens, v max nelimitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Gata si Bucuresti - Giurgiu. B - Adunatii Copaceni: acceptabil, asfalt, valurit, 2b/sens, v max 100 Adunatii Copaceni - Giurgiu: excelent, asfalt, 2b/sens, v max nelimitat Ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 ati fost careva RECENT pe ruta Timisoara - Turnu Severin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 ati fost careva RECENT pe ruta Timisoara - Turnu Severin ? DA. am fost eu Oradea - Arad - drumul e :varza acra stricata Arad - Timisoara - bun Timisoara - Lugoj - f bun Au mai fost unele portiuni de drum rau in apropiere de Drobeta Mesaj completat ati fost careva RECENT pe ruta Timisoara - Turnu Severin ? DA. am fost eu Oradea - Arad - drumul e :varza acra stricata Arad - Timisoara - bun Timisoara - Lugoj - f bun Au mai fost unele portiuni de drum rau in apropiere de Drobeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @MirceaRM : avem nevoie de nr. de benzi si viteza maxima pentru cbrica al tau pe fiecare tronson in parte... Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 @MirceaRM : avem nevoie de nr. de benzi si viteza maxima pentru cbrica al tau pe fiecare tronson in parte... Merci. am bagat eu ce a spus MirceaRM, (be baza de estimare), tinand cont de categoria motocicletei si la ce s-a referit si era colorat deja. Nu am specificat nr. de benzi, asta se poate si ulterior. Daca nu specificam benzi, se coloreaza subtire ca pentru 1,2 benzi, softul se uita daca lanes>=3 si abia atunci ingroasa linia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.