rontz Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 cine stie sa construiasca asa ceva? please help!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 sunt doua ruptoare electronice actionate de aceiasi platina... pune 2 de Tg Mures in paralel pe comanda de intrare si gata PS daca ai instalatie pe 6V atunci tre' sa incerci altceva...cele de TgMures nu prea merg sub 8v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 cauta una originala de trabant si n-o sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Pai din cate am inteles are una de trabant, dar i se tot ard tranzistorii. Se gandea sa faca una de la "0". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Nu ai raspuns daca ai instalatie pe 6V sau pe 12V. Daca ai pe 12V, foloseste 2 aprinderi tranzistorizate de dacie, cu o singura platina ca merge fara nici o problema. Sau o bobina dubla de japoneza cu o singura platina, ca tot aia e. Ups.... cred ca am zis aceeasi treaba ca Drobu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 pai ts-ul eu zic ca e pe 12V subscriu la ideea cu aprinderile de tg mures, nu te mai chinui cu un circuit artizanal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Sistemul e tip EBZA folosit la trabi si la MZ ETZ Nu e acelasi lucru cu 2 aprinderi de Tg Mures fiindca la Trabi lucreaza in antifaza (180 grade ) deci cand unul inchide celalalt deschide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Si crezi ca e vre-o problema inca o scanteie care se pierde? Parca la ski-jeturi asa e, dar s-ar putea sa ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 la 2t scanteia pierduta e o problema, scade puterea! cand pistonul celalalt e jos amestecul proaspat e deja in cilindru, relativ necomprimat si scanteia pierduta il aprinde! de aici rezulta o ardere incompleta = mult mai putin amestec care ajunge sa fie efectiv comprimat = putere redusa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 (editat) la 2t scanteia pierduta e o problema, scade puterea! cand pistonul celalalt e jos amestecul proaspat e deja in cilindru, relativ necomprimat si scanteia pierduta il aprinde! de aici rezulta o ardere incompleta = mult mai putin amestec care ajunge sa fie efectiv comprimat = putere redusa! Mda'! La 2T e o problema cu o bobina cu doua iesiri! Dar daca are inştalatie pe 12v , tot cu doua aprinderi de Dacia se scoate.Si doua bobine binenteles! La Ij am vazut ca sunt 2 platine, la CZ de asemenea, la Jawa nu cunosc dar s-ar putea sa fie acelasi lucru, si atunci nu este nevoie de nici un artificiu pentru a comanda in contratimp cele doua aprinderi.... daca este o singura platina si se folosea ceva comanda electronica in contratimp, atunci ai nevoie doar de un circuit simplu pentru inversarea fazei la comanda celei de-a doua aprinderi. Sau schimba tranzistoarele din ruptor cu unele mai sanatoase(SU 169 nici nu cred ca se mai produce)poti folosi ceva final linii de la TV sau ceva IGBT sau un MOS la 800v/5A Editat Mai 4, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rontz Postat Mai 4, 2006 Autor Share Postat Mai 4, 2006 dap, ts-ul e pe 12V... problema e ca io nu am mai pus platini... am pus tot sistemul de la trabant, cu magnet si senzor care-l citeste... senzorul scoate ce trebe pe ambele cai... toata problema pare a fi in TCI, de unde iese numai pe un canal... adica doar unul dintre fire intrerupe, in timp ce al doilea nu vrea nici cu slujbe sa faca ce trebe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Sau schimba tranzistoarele din ruptor cu unele mai sanatoase(SU 169 nici nu cred ca se mai produce)poti folosi ceva final linii de la TV sau ceva IGBT sau un MOS la 800v/5A Bux37 merge f bine ca final pt aprindere ( am unul pe ij de ceva timp si nu mi-a facut probleme) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 in principiu aprinderea de trab mere fara probleme daca nu s-a abuzat de ea. acuma ori a reusit sa o ia arsa ori s-a nasolit la montaj cert e ca nu mai lucreaza. daca e pusa la punct ssi montata corect merge impecabil e speciala pt motoare in 2t in 2 pistoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 dap, ts-ul e pe 12V... problema e ca io nu am mai pus platini... am pus tot sistemul de la trabant, cu magnet si senzor care-l citeste... senzorul scoate ce trebe pe ambele cai... toata problema pare a fi in TCI, de unde iese numai pe un canal... adica doar unul dintre fire intrerupe, in timp ce al doilea nu vrea nici cu slujbe sa faca ce trebe... vezi poate ai circuitul ala hibrid de acolo busit......si asta e cam nasol.....ca nu stiu de unde poti lua acel hibrid.............insa, dupa cum spui tu ca doar unul din fire intrerupe, nu cumva unul din cei doi finali.....su169 este cumva in scurt?..........da-l afara si masoara-l.....sa vezi daca e bun..........si apoi schimba-l...........iar referitor la ce s-a mai spus pe aici, nu cred ca merg niste MOSFET-uri, cred ca e problema cu comanda lor.........MOS-urile de putere mai necesita si stingere, cam ca la tiristoare, adica se deschid cu +10 V si se blocheaza cu -10 V sau, macar 0V sa-i dai in poarta (G) adica sa-i scurtcircuitezi G la masa........altfel il cam tii in conductie cand trebuie sa fie blocat si s-ar putea sa depasesti safe operating area.....iar apoi face un mare bum........e cam depasita aprinderea..dar avantajul ei este ca are senzorii aia magnetici (fara platini)........ideea mea ar fi sa scoti finalii de pe ambele canale si eventual si comanda lor.....sd-urile alea.....si sa pui un osciloscop cu doua canale pe iesirea hibridului.......sa vezi ce nivel ai acolo.........si apoi sa concepi o mica schema cu MOSFET-uri.......care ar fi foarte simpla...dar sa tii cont ca astea se comanda in TENSIUNE si nu in curent ca bipolarele....daca-mi spui exact ce iti scoate integratul ala, iti fac eu schema........cred ca 2sk1357 e mai mult decat beton pentru ce ai tu acolo......dar iti trebuie 2 bucati si cred ca e cam 200000 bucata......daca nu mai bine....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rontz Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 daca hibrid inseamna integratul ala capsulat (e zona galbena in schemele puse de mine), atunci chiar ala e. l-a mai refacut o data midnight_caller, dar iar si-a dat demisia. acum aprinderea e la alt prieten, dan george, dupa ce a trecut si pe la baiazid... sper sa reuseasca el sa-l faca...mersi mult de raspunsuri... o sa-i dau si lui sa se uite p'aici, poate il ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.