MotoRocker Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 salutari! Caut sa schimb VN-ul cu un naked de ceva vreme si desi imi place mai mult Street Triple, am gasit un posibil Speed Triple (T509) de schimb Ma intereseaza sa aflu cateva chestii: - fiabilitatea e ok? - consumul in oras/afara - e prea mare pt oras?, mers zilnic la munca, etc... - merge pt touring pe distante de pana in 500 km sau intepenesti in sa? - poti agata un topcase, coburi textile pe ea? motocicleta in cauza e aceasta... http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto e un pret bun? cunoasteti mobra? ce probleme ar trebui sa urmaresc daca e s-o vizitez? merci Mesaj completat inc-o chestie... se potriveste la 1.80 m si 75 kg? s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Martie 24, 2010 Autor Share Postat Martie 24, 2010 sa traiesti nu cunosc detalii despre t509 dar uite un link catre un forum dedicat triumph unde poti cauta si chiar pune intrebari - nu sunt sigur daca trebuie sa te inscrii dar oricum e gratis daca trebuie http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/ eu am un sprint st - e versiunea carenata a speed-ului. pot sa-ti confirm ca e excelent in bucuresti - merg cu ea peste tot in trafic. consum in oras ok 6.5 in conditii de 1-a a 2-a mai tot timpul. excelenta la drum intins - speed-ul e naked dar vad ca are un parbriz si ar trebui sa fie ok. motorul in 3 cilindri e genial si in general fiabil daca s-au facut reviziile cand / cum trebuie. in poze se vedea frumos motoreta. nu o cunosc deci nu stiu istoric dar o poti verifica la un service daca proprietarul e de acord. eu iti recomand sincer marca si motorul - e altceva decat marea majoritate de pe piata. multa bafta la alegere Mesaj completat a da eu am 1,80 si 86 kg pe a mea care are o pozitie mai sport decat speed-ul deci eu cred ca vei fi ok. dar poti cere si o scurta tura de proba in jurul blocului / casei sa te convingi. Mesaj completat @ chaosborn poate te ajuta daca ai timp sa intri pe http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/ sa cauti mai in detaliu. subscriu la + / - date anterior de bimbo's. si mai adaug la + caracter motor / raritate marca la - piese mai greu de gasit / service dedicat triumph cvasi inexistent sfanta ar fi una cu istoric de service dar daca nu se poate macar una pe care s-o poti duce inainte la o verificare in service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsatu Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Ma inscriu si eu in club... daca se infiinteaza unul. Posesor de Street Triple model 2009. Foarte multumit pana acum si-l recomand oricui cu caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Martie 26, 2010 Autor Share Postat Martie 26, 2010 frumos motor ! sa-l folosesti din plin si fara probleme. pentru oras si ture scurte cred ca e genial din ce am auzit / citit despre el. apropos de unde ti l-ai luat - de la noi de la motoland sau din afara ? oricum bine ai venit printre triumph -isti, incet incet ne adunam poate de un club in toata regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsatu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 frumos motor ! sa-l folosesti din plin si fara probleme. pentru oras si ture scurte cred ca e genial din ce am auzit / citit despre el. apropos de unde ti l-ai luat - de la noi de la motoland sau din afara ? oricum bine ai venit printre triumph -isti, incet incet ne adunam poate de un club in toata regula. Motorul l-am gasit pe mobile.de la oferta foarte buna de pret. L-am cumparat din Berlin de la dealerul Triumph. Avea doar 750 km la bord (productie 2009) si arata impecabil. Era folosit doar la test-drive. L-am luat pe firma (fara TVA) cu 5.400 Euro in conditiile in care unul nou costa (in Germania) 8.000 Euro. Nu m-am incurcat cu motoland sau alt dealer pentru ca iti lasa un gust amar de fiecare data cand intri in contact cu ei... aproape ti-e rugine ca esti roman cand te apropii la expozitie de motor sa-l studiezi cu atentie si imediat apare vreun "destept" din stand si sta langa tine ca nu cumva sa atingi motorul (de urcat pe el ce sa mai zic). Sunt alte expozitii in afara care merita vizitate si unde esti tratat ca un adevarat client... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 la 5400 este o pomana. m-ai facut invidios. din pacate ai dreptate cu observatiile despre cum e pe la noi. tot din pacate desi nu stralucea dealerul oficial triumph - susnumitii motolad din cluj - tocmai m-au anuntat ca au inchis pravalia. trist cand te gandesti ca e si asta un semn cat de slaba e moto la noi. va fi si mai greu sa ne acem rost de piese si service dedicat - cred ca cel mai aproape service triumph e in ungaria. oricum sa avem asfalt bun si sa ne bucuram de ele fara sa le simtim lipsa celor din service-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Salut! Ma gandesc la un Tiger 1050. Are cineva p-aici sa il vad si eu si sa schimb niste impresii? Nu vreau sa ma duc pana in Jermania si sa constat acolo ca nu e ce imi trebe. Please Help! Merci! Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Aprilie 20, 2010 Autor Share Postat Aprilie 20, 2010 hai noroc. eu am fos pana in ultimul moment gata sa imi iau un tiger 1050 si m-am sucit inainte de comanda pentru un sprint st 1050. dintre enduro-urile touring stradale e cam cel mai capabil la capitolul motor. cel putin pana sa apara noul multistrada a lui ducati. e pe final de viata si acum au editii speciale la oferte - coburi inclusi, accesorii touring - manere incalzite si alte de-astea. foarte fiabil motorul cutia si bicicleta - pana acum nici cea mai mica problema in 20000 km. accelereaza frumos, se inclina frumos si franeaza bine - are suspensii usd si furci cu etrieri radiali. protectie bunicica la vant - se poate upgrada cu diverse. daca vrei un enduro stradal cu un stil de conducere cu vana si nerv si esti dispus sa renunti la partea de enduro - in afara de macadam soft - e probabil unul din cele mai bune inca existente. motorul cu 3 cilindri combina cuplul de la 2 cilindri si nervul in turele inalte de la 4 cilindri. iar ca sound - cam asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Merci pentru descriere. Asa, din citite am retinut si eu cam ce mi-ai scris tu. Cu toate astea vreau sa ma sui pe el inainte sa ma duc afara sa il cumpar. Nu stii pe cineva care are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Aprilie 23, 2010 Autor Share Postat Aprilie 23, 2010 din pacate nu prea. in bucuresti nu am vazut decat vreo 2 si nu-i stiu pe nici unul din baieti. stiam pe cineva la cluj care avea unul - de unde era si firma importatoare Motoland care intre timp a tras cortina - dar nu am mai tinut de mult legatura cu omul deci... o idee ar fi sa treci pe la salon azi maine sa vezi daca nu aduce din intamplare cineva unul la expo sau prin parcare si sa rogi proprietarul sa te lase pe el. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbr-ica Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 m-am gandit si la asta. o sa incerc. in ce tara traim!!! sa nu avem si noi o reprezentanta... macar bulgarii au la greci mai aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) NEW! NEW! NEW! Editat Mai 18, 2010 de Bimbo's Fighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Posesor Triumph Bonneville de 8 ani! Am spus suficient! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.mo Postat Mai 18, 2010 Autor Share Postat Mai 18, 2010 mda au scos un model nou bazat pe st - toba laterala fata de toba sub sa, genti laterale mai mari, faruri noi, saua putin modificata in rest modificari minore la frane fata - 10 % mai bune din schimbare discuri si placute HH, amortizor spate cu acces mai usor la pretensionare, ampatament putin marit din lungirea basculei. eu unul ma asteptam la imbunatatiri mai substantiale - frane radiale furci usd motor ceva mai puternic dar asta e. se pare ca st-ul actual a fost scos din productie pentru ca urmeaza un model nou iar gama va contine un model mai sport - viitorul st un model mai touring - acest gt nou si un viitor trophy de 1200 de care se aude de ceva vreme. Mesaj completat Posesor Triumph Bonneville de 8 ani! Am spus suficient! felicitari si invidie la maxim din partea mea. frumos exemplar. salivez dupa o bonnie t100 de multi ani ca o a doua motoreta - oras, distante scurte dar criza .... ce sa zic - sa te dai cu placere inca pe-atat si cand (daca) te gandesti sa o dai da un semn si catre mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sstst Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Salutare, Am reusit sa fac primii 500 de km cu Street Triple-ul luat acum o saptamana. Senzational. Se vorbea de grupul Triumph-istilor. Exista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 mda au scos un model nou bazat pe st - toba laterala fata de toba sub sa, genti laterale mai mari, faruri noi, saua putin modificata in rest modificari minore la frane fata - 10 % mai bune din schimbare discuri si placute HH, amortizor spate cu acces mai usor la pretensionare, ampatament putin marit din lungirea basculei. eu unul ma asteptam la imbunatatiri mai substantiale - frane radiale furci usd motor ceva mai puternic dar asta e. se pare ca st-ul actual a fost scos din productie pentru ca urmeaza un model nou iar gama va contine un model mai sport - viitorul st un model mai touring - acest gt nou si un viitor trophy de 1200 de care se aude de ceva vreme. nu a fost scos ST-ul e in continuare si apare si in lista de modele 2011 dar cu unele modificari Intradevar se cam bat pe acelasi segment - sport-touring, singura diferenta fiind ca ST-ul e "mai sport" si GT-ul "mai touring" Poate, cine stie vom vedea si un nou Sprint RS (nu musai semi-carenat) sau chiar un Daytona 1050 app... peste 6 zile se dezvaluie ceva... cica noul adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 m-am gandit si la asta. o sa incerc.in ce tara traim!!! sa nu avem si noi o reprezentanta... macar bulgarii au la greci mai aproape Deci, ai venit sau nu cu Tiger din .gr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 ... Poate, cine stie vom vedea si un nou Sprint RS (nu musai semi-carenat) sau chiar un Daytona 1050 app... peste 6 zile se dezvaluie ceva... cica noul adventure ... este vorba de noul Tiger 675 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Salutare, De ceva timp tot ma gandeam daca exista un forum cu Triumph in Romania sau ceva de genul asta , si de abia azi l-am gasit pe asta. Sunt fericitul posesor al unui Triumph Sprint ST 1050 din 2006. E cel achizitionat de la motoland din Cluj. Initial a fost Rosu, dar i-am luat carene albastre ca imi plac mai mult. Motocicleta a fost achizitionata in 2008 si avea 431 de km , deci noua. Acum are 41000 si merge brici . E o motocicleta extrordinara si imi place ca nevastamea nu sufera cand facem plimbari mai lungi. Despre posesori ......Am vazut ceva modele prin Bucuresti .......... Victor are un Sprint rosu, am mai vazut unul pe la podul Crangasi albastru inchis, odata pe la Baneasa la pod am vazut un Tiger Auriu, pe la Dorobanti la MAE un Daytona mai vechi un pic (albastru) . In trafic m-am intalnit cu un gagiu cu un Tiger mai vechiut un pic , dar care arata impecabil . El imi zisese sa scriu pe dejavu@dejavu.ro, dar..........am uitat Acum daca tot v-am gasit poate strangem un pic randurile. Ca piese stam cam prost pe aici prin apropiere- Germania e cel mai aproape dar au neste preturi , mai ceva ca oamenii din Cluj. Personal am fost in UK cand am avut nevoie de piese si scorurile sunt decente. Pe Ebay.co.uk gasesti cam tot ce vrei asa ca .......... Daca nu va descurcati va pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 in scurt timp pun si eu mana pe actele de la Triumph-ul meu e un Trident Sprint 900 din 1993 dar acum a are far rotund deci as putea spune ca e un Trident 900 (fara sprint)... oarecum sper ca saptamana viitoare sa-l scot pe sosea deci... sa strangem randurile Mesaj completat ... este vorba de noul Tiger 675 nu o sa fie 675 cica... Motorul va fi derivat din ala de 675 dar va fi cu o cursa mai lunga (acu' nu stiu daca se duc la 800+cmc sau reduc din alezaj) vezi aici mai multe detalii inclusiv un film Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Salutere Intradevar cred ca triumphul ala adventure o sa fie ceva de 800. Oricum in poza respectiva seamana foatrte mult furca cu a unui BMW F800GS si farurile parca sunt de la Vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DejaVu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Sunt la al 2-lea Primul a fost albastru , al doilea Kaki Poze cu primul. Mesaj completat Si cel Kaki Mesaj completat Si cel Kaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 suneti-ne si noua cate ceva despre tiger.....cred ca sunt mai tari ca japonezele la fiabilitate sau cel putin egale??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Asta cu fiabilitatea e subiectiva , niciodata obiectiva. Parerea mea este ca, triumph-ul ca si brand , este mai putin raspandit decat o japoneza, dar poate la fel de raspandit ca si o italianca. Fiind mai putin raspandita , gasesti mai greu piese. Mie personal nu mi-a cazut nimic. Sunt multumit de fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 de vineri m-am remotorizat... motoreta: Triumph Trident (fost sprint) 900 Fost sprint, adica nu mai are carena primele impresii dupa ce am umblat ceva prin el... -british engineering e... built to last, da' dupa... ca sa schimbi pinionul de atac demontezi de-ti vine acru si tre' sa schimbi uleiul... -built to last, dar cauciucurile (nu ma refer la roti) tot imbatranesc, nu se mai aseaza... -mitologia britanica este bazata pe chestii reale: spre exemplu instalatia electrica este populata cu niste spiridusi, astfel releul de pornire functioneaza daca vrea, martorul de neutral se aprinde cateodata, turometrul mai ia cate o pauza... concluzia e ca trebuie sa il exorcizez, da' o fi crestinat sau e vreun celtic? din prima estimare ar consuma peste 7% in oras dar merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.