Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut... de curand am o yamaha xj 600 4LX anul 1997 .Am o problema se aude o bataie la cutia de viteza sau la ambreaj , la turatie mica se aude cel mai tare dar daca trag ambreajul sau daca sta in turatii mai mari nu se mai aude .Ce ar putea fi?

 

toate fac asa, nu-i problem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k multumesc .mai am problema si cu turatia dupa ce se incalzeste motorul imi sta la 3000 de ture .E normal ?

 

nu, relantiul trebuie sa fie cam la juma fara soc si cu motor cald. la 3k iti sta cu soc tras sau fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la RAR pentru autentificare si am pus si o intrebare despre cauciucuri, concluzia este ca trebuie sa cer documentatie de la Yamaha care sa ateste ca pe modelul meu se pot monta cauciucurile pe care le am eu puse deja pentru a le putea trece si pe carte si talon.

Acum le am de 150/70 H17 pe spate si 110/70 H17 pe fata. Sincer nu stiu cum o sa o rezolv sa nu am probleme si sa nu dau amenzi. Ideea e ca am cauciucurile foarte bune si nu imi vine sa le schimb, dar daca nu am solutie o fac si pe asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci n-ai xj600s ... diversion are 18 pe spate. sau ai roata de la altceva pe spate.

Probabil are 150ul pus pe un rim de YZF600 (ala e de 17). Merge.

Editat de maniakz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai roata originala de la YAmaha at e de 18" si teoretic ar trebuii sa ai 130/70 pe spate. Sunt multi care pun mai lat ca cica se tine mai bine in curbe.

La RAR e asa si asa... daca nu observa, bine... daca da, nu te trece. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va cer o parere : ajungand azi in targ Vitan , am gasit niste proiectoare dragute la 70 ron perechea , unde ma sfatuiti sa le montez ?

ma gandeam la 2 locuri pe care le-am subliniat in foto atasate , voi ce ziceti ? acum vreun an Jadeu spunea ca-si va monta proiectoare dar el nu e in tara de obicei . a montat careva la Diversion ?

post-45527-0-98093200-1363469521_thumb.jpg

post-45527-0-41842100-1363469561_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aoleeeeeeeeeeeeeeeeeu nea vitore.....termina cu tigania frate! lasa diva asa cum a facuto jponezu nu o impopotzona cu shituri chinezesti luate din vitan. si unde mai pui ca o sa ai numa probleme cu ele ca se ard ccturile ealea d becuri intruna dar....daca tie-ti pace ...dai gauri man. spor la treaba :10: :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

Pentru Paul. O problema asemanatoare am si eu cu carburatia ,am duso la mecanic si a zis ca problema se datoreaza clapetelor de acceleratie ,care spune el ca in timp ele se ovalizeaza si trag aer fals.La mine,cand stau la semafor,se tureaza pana pe la 2000 de ture (scoasa din viteza)iar cand introduc in preapta 1 si eliberez aceleratia coboara la loc in 1500 de ture. Ce poti sa faci, e sa reduci relantiul cand motorul este incalzit bine (stiu ca trebuie sa stea intre 1000 si 1500) sa nu reduci relantiul prea mult ca o sa porneasca greu.Eu fac un echilibru vara si iarna intre pornire si motor cald.Sper ca ai inteles.

Nu stiu cum sa las un nr. de tel.sa vorbim sa ma fac inteles.Eu incerc sa gasesc o rampa de carburatoare mai buna.Motoru e din 96 . :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sa las un nr. de tel.sa vorbim sa ma fac inteles.

 

Apesi "Reply to this topic", cauti in agenda numarul de telefon ( de regula este trecut la "Eu" sau "Numarul meu"), apoi cauti cifrele pe tastatura, vezi ca is deasupra literelor (nu te complica cu alea din dreapta, in alea bati de la 100 de posturi in sus), le apesi in ordinea in care le vezi si pe ecranul telefonului si apoi apesi butonul "Post"

Sper ca ti-am fost de folos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

va cer o parere : ajungand azi in targ Vitan , am gasit niste proiectoare dragute la 70 ron perechea , unde ma sfatuiti sa le montez ?

ma gandeam la 2 locuri pe care le-am subliniat in foto atasate , voi ce ziceti ? acum vreun an Jadeu spunea ca-si va monta proiectoare dar el nu e in tara de obicei . a montat careva la Diversion ?

Ar putea merge montate foarte bine in ambele puncte, linga motor nu cred ca se incing, le poti face un suport sa stea mai departe de el.

Daca nu are cine sa-ti faca suportii te trimit eu la cineva meserias.

Idem si cu montajul la partea electrica..

 

aoleeeeeeeeeeeeeeeeeu nea vitore.....termina cu tigania frate! lasa diva asa cum a facuto jponezu nu o impopotzona cu shituri chinezesti luate din vitan. si unde mai pui ca o sa ai numa probleme cu ele ca se ard ccturile ealea d becuri intruna dar....daca tie-ti pace ...dai gauri man. spor la treaba

Sa stii ca gasesti si in targ lucruri bune.

Ca idee, eu le-am luat pe ale mele tot de acolo, decit ca m-au costat mai scump, 150 lei perechea.

Din dural, cu lupa, le am de doi ani pe motor si nu am probleme:

Sunt copiate foarte bine dupa Hella Micro De

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci Luigi ,

lumea e reticenta uneori la targul Vitan , multi cred ca-s numai vechituri acolo , de fapt la domeniul auto sunt nenumarate magazine cu preturi de site !

cand fac asigurare la xj te caut sa le monteze cineva electric ca la carte sa n-am surprize . m-am decis la pozitia 2 , pe carene risc sa nu se mai vada semnalul , am luat niste becuri "albe " ca xenon (h4 parca) . pana atunci fac si saua mai confortabila si ma dau cu Burgmanul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

de anul trecut sunt posesor de diversion 600 s din '95 4lx si as avea nevoie de ceva sfaturi in legatura cu o problema, fiind incepator si in ale mecanicii si ale motoarelor.

Problema este ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametrii normali, adica, afuma bujia, evacuarea este doar calda nu fierbinte, plus ca daca stai in spatele ei te pisca ochii de mori, dar daca scot putin pipa din bujie cat sa faca un arc electric intre ele pret de cateva secunde, cilindrul isi revine ca prin minune.

Am incercat sa o iau prin eliminare si am curatat si sincronizat carburatoarele, am pus bujii noi, fise noi, curatat si masurat pipe( intre 9,3 si 10,2 kohm), schimbat cui pontou, masurat nivelul de benzina in camera carburatorului(5mm peste semnul de pe capac, la limita). Ce nu i-am facut este testul de compresie si reglat valvele.

Precizez ca porneste la prima cheie chiar daca a stat 1 saptamana, dar , in 3 pistoane si nu papa nici ulei, asa ca va rog sa va dati si voi cu parerea ca eu nu stiu ca sa-i mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...