Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

După o matură chibzuință am pus ulei Castrol ActEvo 20W50 mineral (fiind singurul la consistența asta, Motul tocmai se terminase :eek: dar n-am vrut să mai aÂştept). Curios e că e roÂşu, cam la fel ca uleiul de 2T-sper că n-au etichtat greÂşit ăia la fabrică -glumesc!

Ideea e că motorul se aude mult mai bine - a se citi că nu se mai aude aproape de loc, iar vitezele se schimbă "singure", plus că s-au diminuat mult vibrațiile alea de pe la 4000 rpm.

Concluzie - tipul ăsta de ulei îi trebuie (nu neapărat această marcă, dar ținând cont că e 25 ron. litrul, eu zic că e o alegere bună), motorul se simte clar mai "uns".

Prețul e bun că cică e adus direct de la importator+discountul dealerului, aÂşa că vine mai ieftin decât pe Louis, unde e 12,45 EUR/l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

După o matură chibzuință am pus ulei Castrol ActEvo 20W50 mineral (fiind singurul la consistența asta, Motul tocmai se terminase :laugh: dar n-am vrut să mai aÂştept). Curios e că e roÂşu, cam la fel ca uleiul de 2T-sper că n-au etichtat greÂşit ăia la fabrică -glumesc!

Ideea e că motorul se aude mult mai bine - a se citi că nu se mai aude aproape de loc, iar vitezele se schimbă "singure", plus că s-au diminuat mult vibrațiile alea de pe la 4000 rpm.

Concluzie - tipul ăsta de ulei îi trebuie (nu neapărat această marcă, dar ținând cont că e 25 ron. litrul, eu zic că e o alegere bună), motorul se simte clar mai "uns".

Prețul e bun că cică e adus direct de la importator+discountul dealerului, aÂşa că vine mai ieftin decât pe Louis, unde e 12,45 EUR/l.

eu am avut xj si am mers cu ea numai eu si inca cativa stim adica blana cat se poate. am bagat mobil 20w50 mineral clar motor vechi racit cu aer, si mergea ca uns ! :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus 15W50 motul nu am gasit 20w50 la momentul repectiv...asta ca m-am grabit ca la maritis...si merge super...

Ma bucur ca se mai comenteaza pe Topicul asta...pe viitor ma bate gandul sa-mi cumpar un XJ900 sau FJR1300 sau un XJR1300 tot cu "XJ"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmatoarea problema. Mi se intampla in special in curbe cand cobor sa simt ca imi danseaza usor spatele, uneori mergand si cu motocicleta subturat, adica 2500- 3000 -3500 ture... lucru care imi da senzatii tari si neplacute. Care sa fie cauza?

Suspensia de spate e reglata la nivel 4 si mi se pare destul de moale. Ma gandesc sa merg la cineva sa o reglez, probabil la nivel 6, sa fie mai tare. Sper sa nu sa se fi dus bucsile sau rulmentii de la roata. Roata pusa pe cricul central nu are joc.

Am remarcat ca si atunci cand e curent lateral mai puternic la fel patesc, simt ca se duce spatele. Adca am pe cineva de pana in 65 de kg la spate motocicleta devine mult mai stabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca ceea ce am scris mai sus imi era adresat mie dar fara sa vreau am intrat cu ID -ul unui prieten care a fost ieri la mine , dupa o drumetie pe munte la Soveja- Vrancea si nu am fost atent cand am intrat ca i s-a retinut automat ID-ul lui. deci reiau problema de mai sus.

Am urmatoarea problema. Mi se intampla in special in curbe cand cobor sa simt ca imi danseaza usor spatele, uneori mergand si cu motocicleta subturat, adica 2500- 3000 -3500 ture... lucru care imi da senzatii tari si neplacute. Care sa fie cauza?

Suspensia de spate e reglata la nivel 4 si mi se pare destul de moale. Ma gandesc sa merg la cineva sa o reglez, probabil la nivel 6, sa fie mai tare. Sper sa nu sa se fi dus bucsile sau rulmentii de la roata. Roata pusa pe cricul central nu are joc.

Am remarcat ca si atunci cand e curent lateral mai puternic la fel patesc, simt ca se duce spatele, ma plimba dreapta stanga usor, sau sus- jos... ceea ce ma nelinisteste... Adca am pe cineva de pana in 65 de kg la spate motocicleta devine mult mai stabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , am si eu o intrebare , incerc sa aflu cat consuma mobra mea in oras, deci cu 17,5 L am mers 224 Km (orasch) este normal mi se pare un pic cam putin , dupa un calcul mai la plezneala ( din cauza cifrelor nu prea rotunde) im reiese un consum de vreo 7,2 L la 100 KM? sau gresesc ? :P

 

asfalt uscat

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , am si eu o intrebare , incerc sa aflu cat consuma mobra mea in oras, deci cu 17,5 L am mers 224 Km (orasch) este normal mi se pare un pic cam putin , dupa un calcul mai la plezneala ( din cauza cifrelor nu prea rotunde) im reiese un consum de vreo 7,2 L la 100 KM? sau gresesc ? :P

 

asfalt uscat

 

Formula de calcul ar fii x=(17,5*100)/224 => x=7,8125 L/100km => ai gresit :laugh:

Eu am calculat altfel la masina. Am facut plinul, am mers x km dupa care iar am facut plinul si am vazut cat o intrat in el. Am repetat de 2-3 ori si am facut o medie.

Asa am procedat si la scooter. La motor inca nu am facut calculul.

 

Oricum din cate am vazut pe topic daca te uiti mai la inceput o sa vezi ca majoritatea au un consum de 4,5-6 in afara si 7-9 in oras.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie sa imi rapunda la ceea ce am postat mai sus?

la mine consuma in functie de turatie.

exemple:

- drum de campie, mers cu a 5-a , a 6-a la 110 la ora cum merg eu de obicei imi ia 4.2-4,3 la suta

- pe sosea cu serpentine, eventual munte imi ia 4,5- 4,7 la suta.

- in oras 5,5- 6- 6,5.

Cam asta e cosnumul ei. eu o folosesc mai mult pt in afara orasului... in oras merg pe jos ca sunt gras si vreu sa slabesc sau cu un (cuvant urat) de moped de la First Bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie sa imi rapunda la ceea ce am postat mai sus?

 

Sincer nu stiu ce sa zic. Pot sa spun doar atat: cand mergeam cu scooteru parca era mai controlabil si mai stabil cand mergeam cu 2 persoane. Cand eram doar eu singur se simtea altfel. Probabil vine de la suspensie. Nu am prea multi km cu motoru dar cand mergeam si trecea pe drum de 6m latime cate un camion i-mi dadea si mie senzatii tari. Pe drumuri late de 10m nu se mai simtea. Deci partea cu vantu e normal sa te miste. Cu scooteru am si luat o tranta serioasa din cauza vantului.

Sper ca cineva mult mai experimentat poate sa-ti spuna mai multe.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , am si eu o intrebare , incerc sa aflu cat consuma mobra mea in oras, deci cu 17,5 L am mers 224 Km (orasch) este normal mi se pare un pic cam putin , dupa un calcul mai la plezneala ( din cauza cifrelor nu prea rotunde) im reiese un consum de vreo 7,2 L la 100 KM? sau gresesc ? :P

 

asfalt uscat

 

Iti iese mai mult de 7.2...

 

Nu stiu cum e traficul prin TM dar prin B 7, 7 si ceva prin oras e ok, zic eu... asta in conditiile in care la mers afara e un pic sub 5 sau in zona. Si se pare ca e destul de aproape de consumul oficial... In ultima vreme mi-a mai scazut consumul dar in iarna speriam posesori de diesel-uri mici cand le ziceam "8% prin oras"

 

In ambele cazuri (si oras, si afara), mers la max. +30km/h peste limita de viteza dar destul de turat ca incerc sa folosesc compresia motorului pt frana spate in loc de pedala....

 

Sunt totusi 4 cilindrii cu carburatie, e normal sa pape mai mult decat un tico :laugh: Imi fac mai putine griji referitor la cat consuma pt ca si comparat cu o masina mica se compenseaza din timp mai putin pierdut in trafic oricat as castiga din cherasina. Si afara - cine draq prefera sa mearga cu o masina economicoasa in loc de motor? (exclud din calcul autostrazi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmatoarea problema. Mi se intampla in special in curbe cand cobor sa simt ca imi danseaza usor spatele, uneori mergand si cu motocicleta subturat, adica 2500- 3000 -3500 ture... lucru care imi da senzatii tari si neplacute. Care sa fie cauza?

 

S-ar putea ca tocmai chestia cu sub-turatul sa-ti creeze probleme, mai ales daca zici ca pe coborare.... subturat e destul de greu sa obtii tractiune cat timp esti inscris pe viraj si din cz asta se face un transfer de greutate pe roata fata, spatele devine mai usor si fuge usor - intelegi. Cat timp motocicleta nu e in tractiune nu e destula greutate transferata spre spate....

 

Mie nu mi-a placut deloc cum am simtit mobra sub mine pe curbe subturat... din cate am citit si de prin carti pt mers pe strada (Proficient Riding si sites de genul msgroup.org) si chiar si din chestii mai racing gen Keith Code nu prea e o idee buna sa mergi subturat.

 

In alta ordine de ideei... oe langa suspensie ar putea sa fie si rulmentii spate ( btw pe spate sunt vreo 4 - am aflat cand i-am schimbat ) dar nu bag mana in foc... la mine din rulment busit nu-mi juca roata ci doar pinionul misca si scoteam zgomote ciudate.

 

Presiunea presupun ca e ok, nu? Verifica si ce zice producatorul de gume fatza de ce scrie in manualul oficial... la mine producatorul de gume recomanda o presiune destul de diferita de ce zice Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa stai cateva zile fara sa..o sa aiba nevoie de forma de plastic, vb eu cu cineva daca face asa ceva si te anunt..

 

 

Sunt cam varza cu germana - unu.

Si doi - vreau sa o si "reformez", cam ca in poze:

post-45479-1242481689_thumb.jpg

post-45479-1242481702_thumb.jpg

post-45479-1242481718_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu urmatoarele intrebari... mi se pare ca in viteza a doau trage cam greu... am de gand sa dau rezervorul jos si sa curat filtrul de aer si daca e posibil si carburatoarele. Filtrul de aer stiu ca trebuie suflat cu un compresor. Nu stiu cum sa abordez problema cu carburatoarele. Vad ca sunt prinse cu o clema. Cine a mai curatat carburatoare la Diversion? Dupa ce le curat trebuie sincronizate? Ca nu am aceasta posibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti din bucuresti cu un XJ600N vreau sa stiudiez cablu de ambreaj...sa vad pe unde vine bagat pe langa ceasuri...

 

Si ce se mai aude cu inalnirea XJ-urilor...nimeni nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce se mai aude cu inalnirea XJ-urilor...nimeni nimic...

 

Ce intalnire?

 

 

A incercat careva dintre voi sa puna oglinzi simple pe moto? Ma refer la varianta fara contragreutati si nu cum e originalul. Vibreaza daca montez oglinzi simple? Am facut rost de adaptor dar stau foarte prost din punct de vedere material si chiar nu vreau sa cheltui acum 30 de euro pe o pereche....poate 30 ron :D...dar faptul ca nu am oglinda dreapta ma deranjeaza mult.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti din bucuresti cu un XJ600N vreau sa stiudiez cablu de ambreaj...sa vad pe unde vine bagat pe langa ceasuri...

 

Si ce se mai aude cu inalnirea XJ-urilor...nimeni nimic...

Pana sa studiezi tu cabluri am studiat eu nakedul tau meserias si am vazut ca ai anvelope identice cu ale Diversionului meu! [/ :banana:b ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari

 

cum se schima uleiul din furca, care sunt pasii pt ca vreau sa schimb in regie proprie, de care ulei imi trb si ce cantitate intra in fiecare telescop ? si de unde imi recomandati sa cumpar ulei si simeringuri , ma gandesc de pe net fiind cel mai eftin ...

 

 

asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbare ulei din furca ai 2 variante...

1. -cea mai simpla este sa scoti telescoapele din jug...desfaci etrieri axul roti slabesti suruburi de la jug...asta dupa ce ce o suspezi ...trebuie ridicata de faca cam 30-40 cm roata din fata, sa ai loc sa scoti telescoapele..

- desfaci capul de sus al telescopului cu o cheie de 24 parca, trebuie sa fi atent sa nu sata "busonul" il slabesti dupa care il desfaci cu mana dar puyi o carpa pe el...

- intorci telescopul invers si se va scurge uleiul:d

 

 

Cantitate de ulei 375ml/telescop ulei 10w sau 15w

 

aici ai un link

 

simeringurile sa fie SAITO, iar ca brad de ulei poti merge pe motul Medium/Heavy 15W

Editat de Macho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diversionul are suruburi de drenaj in partea de jos a telescoapelor. se poate rezolva schimbarea uleiului fara sa le scoti de pe motoreta

daca vrei sa schimbi si simeringurile, atunci trebuiesc scoase

pt surubul cu cap imbus din partea de jos a telescopului recomand calduros un "pistol" cu aer comprimat cu impact, altfel sunt 99 % sanse sa strici capul surubului si se complica treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diversionul are suruburi de drenaj in partea de jos a telescoapelor. se poate rezolva schimbarea uleiului fara sa le scoti de pe motoreta

daca vrei sa schimbi si simeringurile, atunci trebuiesc scoase

pt surubul cu cap imbus din partea de jos a telescopului recomand calduros un "pistol" cu aer comprimat cu impact, altfel sunt 99 % sanse sa strici capul surubului si se complica treaba

 

 

asta e varianta 2...

iar daca ai un Ibus de calitate merge fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e varianta 2...

iar daca ai un Ibus de calitate merge fara probleme..

 

Si imbusu de calitate se rupe...eu am lasat biluta intr-una dintre suruburile de pe scarita.

 

INTREBARE:

 

cine poate sa puna pe site / sa-mi trimita pe mail niste poze mai detaliate cu suportul pentru topcase/sidecase. Eventual ceva marimi: marimi de gabarit, distante dintre gauri, diametrul gaurilor, etc. Am cautat pe net si sunt foooaaartee scumpe asa ca mai bine incerc sa-mi construiesc una... ca as vrea sa-mi montez si eu un topcase!

Aceasi chestie si pentru crashbaruri! :D

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o singur set de ibusuri si am desfacut 5seturi telescoape fata....

daca ai folosit capul ibus cu inclinare "desfacere de surub cu inclinare la 30 grade " clar se va strica capul surubului sau se rupe asa zisa biluta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...