Ciprian_B Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 salut.de ceva vreme tot urmaresc forumul, bursa de vanzari si bikeshop-ul. m-ar incanta sa devin posesor de xj6. problema este ca bugetul meu e fix 1100 euro. daca aveti oferte,le astept pe pm. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Jamba, dreapta nu are cute am inteles ca se poate indrepta, insa nu stiu cat e de safe sau cat de mult rezista metalul la socuri, odata ce a fost "reparat". Ideal e sa o schimb cu totul, insa nu cred ca se merita sa cumpar o furca intreaga care trebuie la randul ei sa fie reparata, ma refel la simeringuri si ulei. Se repara in regie proprie, acum studiez manualul celor de la Yamaha, daca reusesc singur, fara nevoie de scule speciale, e ok, daca nu merge la un service. Carena se repara, ca e rupta pe partea dreapta, dar remediabil. Ma batea gandul sa l fac naked, dar sunt genul mai touring, il folosesc mai mult in afara orasului, unde protectia aerodinamica e importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Jamba, dreapta nu are cute am inteles ca se poate indrepta, insa nu stiu cat e de safe sau cat de mult rezista metalul la socuri, odata ce a fost "reparat". Ideal e sa o schimb cu totul, insa nu cred ca se merita sa cumpar o furca intreaga care trebuie la randul ei sa fie reparata, ma refel la simeringuri si ulei. Se repara in regie proprie, acum studiez manualul celor de la Yamaha, daca reusesc singur, fara nevoie de scule speciale, e ok, daca nu merge la un service. Carena se repara, ca e rupta pe partea dreapta, dar remediabil. Ma batea gandul sa l fac naked, dar sunt genul mai touring, il folosesc mai mult in afara orasului, unde protectia aerodinamica e importanta. Mai, daca te decizi sa o inlocuiesti am o pereche, una e drepta, ailalta n-am verificat dupa ce a fost data jos, la ochi nu parea stramba cat era pe motor dar service a zis ca e si am schimbat ambele pe RCA de la partea "vatamatoare".... Din S sa faci naked e marlanie mare... tre' sa rezolvi cu farul ( costa ceva ) si tot nu iese cine stie ce... Daca ai nevoie de tuburi, da un pm, le fac poze le masor si vezi daca-ti convin. Editat Iunie 24, 2011 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devillsocks Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 salut :D:D ..dupa cativa ai m-am hotarat sa va intreb si eu daca mai re cineva yamaha diversion xj 600 . am si eu una si am probleme . imi scoate fum alb pe toba din dreapta...si imi si consuma evident .multumesc sebastian salut.de ceva vreme tot urmaresc forumul, bursa de vanzari si bikeshop-ul. m-ar incanta sa devin posesor de xj6. problema este ca bugetul meu e fix 1100 euro. daca aveti oferte,le astept pe pm. multumesc! salut daca esti interesat adauga-ma cu devillsocks sebastian ma numesc .am un xj 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) salut :D:D ..dupa cativa ai m-am hotarat sa va intreb si eu daca mai re cineva yamaha diversion xj 600 . am si eu una si am probleme . imi scoate fum alb pe toba din dreapta...si imi si consuma evident .multumesc sebastian Consuma ulei sau benzina , ce culoare au bujiile, carburatoarele cand au fost ultima data reglate ? daca imi aduc bine aminte pistoanele din mijloc au evacuarea pe dreapta. Scoate fum doar la relantiu, sau si in sarcina? Editat Iunie 27, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Consuma ulei sau benzina , ce culoare au bujiile, carburatoarele cand au fost ultima data reglate ? daca imi aduc bine aminte pistoanele din mijloc au evacuarea pe dreapta. Scoate fum doar la relantiu, sau si in sarcina? Interesant... fum alb stiam ca e de la aburi / apa / antigel infiltrat ( nu e cazul ) etc... negru e de la amestec prea bogat si albastru de la ulei din cate stiu... Daca scoate doar la inceput nu cred ca e problema, daca scoate mai tot timpul e de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Interesant... fum alb stiam ca e de la aburi / apa / antigel infiltrat ( nu e cazul ) etc... negru e de la amestec prea bogat si albastru de la ulei din cate stiu... Daca scoate doar la inceput nu cred ca e problema, daca scoate mai tot timpul e de vazut. Fumul alb ar trebuii sa provina de la un amestec sarac sau poate bujii incorecte/defecte?! Trebebuie verificate toate. Editat Iunie 28, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 salut.de ceva vreme tot urmaresc forumul, bursa de vanzari si bikeshop-ul. m-ar incanta sa devin posesor de xj6. problema este ca bugetul meu e fix 1100 euro. daca aveti oferte,le astept pe pm. multumesc! Am eu un xj de dat,ma rog,nu ar fi de dat daca as sta bine cu banii.Eu zic ca merita vazut,cauciucuri noi,baterie noua si merge impecabil.In poza asta inca nu erau cauciucurile schimbate. Care din voi are un parbriz de xj in plus?al meu este crapat. Salut, Am si eu un xj600 diversion. Am pe spate cauciuc 130/70/18 si ar cam trebui schimbat. Pot sa pun si alte dimensiuni ? Mersi. Cel mai mare intra 140/90/18 dar trebuie sa polizeze cam 3 mm din aparatoarea de la lant pt ca e mai lat cauciucul si poate sa atinga aparatoare.Eu am pus Mitas. Stiu ca dau quote unui post din 2007.. insa poate ajuta. Exista pe stoc la Yamaha Romania (sos de centura) inca 4 astfel "cilindrei/shtifturi/cum_vreti_sa_le_ziceti". Vin la seturi de 5, iar pe primul l-am cuparat eu. Costa sub 10 ron bucata. In alta ordine de idei, se vinde diva ieftina. Si eu am desfacut ambreiajul sa il pun la loc tot cum a fost.Piesa 29,adik boltul ala mic am observat ca sta larg in orificiul sau.La voi se aude un clantanit in relanti?bagata in treapta 1 si debreiat putin nu se mai aude.Am sincronizat carburatoarele ,s-a mai redus din clantanitul ala dar tot e deranjant. salutare.are cineva un motor de xj600 model 1989?poate fi si din alt an,dar sa se potriveasca pe cadru. Am eu un motor de yamaha FZR.pare ca potriveste la suporti dar nu am masurat. SALUT. Un prieten de-al meu are tot Diversion dar modelul din 88. Recent a observat ca undeva pierde benzina, iar azi curgea bezina la greu pe unul din furtunasele negre care ies din carburatoare(nu stiu ce rol au). Cine stie care ar putea fi cauza si cum se poate remedia problema? Merci. Sfatul meu e sa dai jos carb.desfaci paharele si unde intra cuiele pontou in ghidajele lor de alama(scaune) .Intre ghidajele respective si corpul carb e etansat cu O-ring.alea scapa benzina si te tot chinui cu nivelul si da pe supraplin afara.inlocuieste oringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) Cel mai mare intra 140/90/18 dar trebuie sa polizeze cam 3 mm din aparatoarea de la lant pt ca e mai lat cauciucul si poate sa atinga aparatoare.Eu am pus Mitas. Dimensiunea asta nu merge pe Diversion doar pe xj 600! Editat Iunie 29, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) Desi vremea nu a fost azi prea stabila astazi, am pornit la o tura in jurul Clujului. Ne-a prins o ploaie scurta, dar apoi a iesit soarele si ne-am oprit sa facem niste poze: Am pornit, dar n-am facut 150 de metri, ca s-a oprit motorul. Eram in coborare, asa ca am incercat s-o pornesc din nou, ca si inpinsa, dar n-am reusit. Asa ca am oprit sa vedem care-i problema: Am verificat bujiile, erau uscate. Benzina aveam, doar facusem plinul cand plecasem din oras. Am dat la automat, invartea. Dar nu pornea. Cand aproape descarcasem bateria de cat am dat la automat (in reprize, normal), am zis, hai sa verific, da scanteie? Am scos o bujie, am bagat-o in fisa, am lipit-o de un surub de blocul motor, si am dat din nou la automat. Invartea dar nu era scanteie. Am zis hai sa mai verific si alta scanteie. Nici aia nu dadea scanteie. Pana la urma am descarcat bateria Am impins motorul in parcarea unei pensiuni, am dat jos bateria, am bagat-o-n tankbag, tankbag-ul in spate, si am luat ocazie pana undeva in apropiere de oras. Iar apoi de acolo, pe poteca prin padure pana acasa: Over all, ne-am distrat. Acum vreau sa va intreb, ati patit de-astea? Ce pot sa-i fac? (am facut si eu ce-am stiu, sunt si eu incepator) Motorul a ramas acolo, am zis ca ma intorc maine dupa el, in cel mai rau caz cu o duba. Am mai patit (de vreo 2 ori) sa simt ca se opreste motorul in mers de cand il am (am facut vreo 850km cu el) dar pornea daca tineam abreiajul si-i dadeam drumul dintr-o data. Weekendul trecut l-am lasat cateva zile nepornit cu doar vreo 2L de benzina in rezervor si cand am data sa-l pornesc tot asa, nu pornea. Am golit rezervorul, carburatoarele, am curatat bujiile ca le inecasem si am bagat 2L de benzina proaspata in rezervor. M-am chinuit cu un prieten, vreo doua ore am dat la automat, cu bateria de la motor legata la o baterie de masina si tot n-a pornit. Apoi am mai bagat 10L de benzina in rezervor, am ars bujiile si dupa vreo 5 min de dat la automat a pornit. Dar atunci dadea scanteie, acum nu mai da. Pentru problema asta suspectez pompa de benzina (vaccum) slabita... Dar ce pot sa-i fac daca nu da scanteie? Motorul era cald... s-a oprit in mers... Sigurantele erau OK, benzina era in filtru, dar n-am incercat sa vad daca curge cand e pe PRI. Cand am dat la automat am incercat sa pun si pe PRI, si tot degeaba... Oricum, problema pare a fi lipsa scanteii (la cel putin 2 fise, la celelalte n-am incercat). Editat Iulie 3, 2011 de robert_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 vind / dezmembrez xj 600 51j din 1987 culoare negru (gri inchis metalizat).nu mai am kitul lant +pinioane ,manete frina si ambreiaj,ceasuri bord in rest e intreaga ,inmatriculata ,nr B ,nu a fost accidentata . cine are nevoie tel: 0721919210 sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 vind / dezmembrez xj 600 51j din 1987 culoare negru (gri inchis metalizat).nu mai am kitul lant +pinioane ,manete frina si ambreiaj,ceasuri bord in rest e intreaga ,inmatriculata ,nr B ,nu a fost accidentata . cine are nevoie tel: 0721919210 sau PM imi mai trebuie mie una-alta de estetica de la ea!parbrizul cum e?codita cu stopul si carenele laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Desi vremea nu a fost azi prea stabila astazi, am pornit la o tura in jurul Clujului. Ne-a prins o ploaie scurta, dar apoi a iesit soarele si ne-am oprit sa facem niste poze: Am pornit, dar n-am facut 150 de metri, ca s-a oprit motorul. Eram in coborare, asa ca am incercat s-o pornesc din nou, ca si inpinsa, dar n-am reusit. Asa ca am oprit sa vedem care-i problema: Am verificat bujiile, erau uscate. Benzina aveam, doar facusem plinul cand plecasem din oras. Am dat la automat, invartea. Dar nu pornea. Cand aproape descarcasem bateria de cat am dat la automat (in reprize, normal), am zis, hai sa verific, da scanteie? Am scos o bujie, am bagat-o in fisa, am lipit-o de un surub de blocul motor, si am dat din nou la automat. Invartea dar nu era scanteie. Am zis hai sa mai verific si alta scanteie. Nici aia nu dadea scanteie. Pana la urma am descarcat bateria Am impins motorul in parcarea unei pensiuni, am dat jos bateria, am bagat-o-n tankbag, tankbag-ul in spate, si am luat ocazie pana undeva in apropiere de oras. Iar apoi de acolo, pe poteca prin padure pana acasa: Over all, ne-am distrat. Acum vreau sa va intreb, ati patit de-astea? Ce pot sa-i fac? (am facut si eu ce-am stiu, sunt si eu incepator) Motorul a ramas acolo, am zis ca ma intorc maine dupa el, in cel mai rau caz cu o duba. Am mai patit (de vreo 2 ori) sa simt ca se opreste motorul in mers de cand il am (am facut vreo 850km cu el) dar pornea daca tineam abreiajul si-i dadeam drumul dintr-o data. Weekendul trecut l-am lasat cateva zile nepornit cu doar vreo 2L de benzina in rezervor si cand am data sa-l pornesc tot asa, nu pornea. Am golit rezervorul, carburatoarele, am curatat bujiile ca le inecasem si am bagat 2L de benzina proaspata in rezervor. M-am chinuit cu un prieten, vreo doua ore am dat la automat, cu bateria de la motor legata la o baterie de masina si tot n-a pornit. Apoi am mai bagat 10L de benzina in rezervor, am ars bujiile si dupa vreo 5 min de dat la automat a pornit. Dar atunci dadea scanteie, acum nu mai da. Pentru problema asta suspectez pompa de benzina (vaccum) slabita... Dar ce pot sa-i fac daca nu da scanteie? Motorul era cald... s-a oprit in mers... Sigurantele erau OK, benzina era in filtru, dar n-am incercat sa vad daca curge cand e pe PRI. Cand am dat la automat am incercat sa pun si pe PRI, si tot degeaba... Oricum, problema pare a fi lipsa scanteii (la cel putin 2 fise, la celelalte n-am incercat). Hm... in mod normal Diversionul nu are probleme din astea, daca ai un electrician prin zona, luati si masurati instalatia electrica cap-coada...In prima faza am vrut sa te intreb daca ai avut butonul rosu din dreapta pe on (stiu ca suna stupid, dar cu Honda am patit de vreo doua ori asa, butonul era pe off ) .Mai verifica si intrerupatorul de la cricul lateral, daca face masa undeva ala nu te lasa sa pleci... Bafta! Daca ai scanteie in 1 bujii, el merge, chiar daca neregulat. 2 bujii, scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 @radu: pana la urma am dus-o la service si o sa inceapa joi sa lucreze la ea. De verificat scanteia am verificat doar la doua, la celelalte doua nu am mai apucat ca se descarcase bateria (m-am prins destul de tarziu sa verific si scanteia). Buton rosu era pe on... Si nici senzorul de cric nu e. Cand sta pe cric si e in viteza, poti sa tot apesi butonul de start ca nu se intampla nimic. Doar se aprinde becul de ulei si se stinge rapid. Acum imi amintesc ca am mai patit odata sa mi se opreasca in mers, in oras si sa dau la automat si desi invartea nu pornea (cam aceeasi simptoma ca si acum) si tot asa am descarcat bateria de cat am dat la automat. Motorul era cald. Pana acum am crezut ca aia era o eroare de exploatare (aveam motoreta de cateva zile, si e si prima, si stiti voi, la inceput e mai greu). Atunci am asteptat vreo 30 de minute, m-a impins cineva si a pornit... si a mers fara probleme. Sa fie un scurt? Baietii de la service banuiau CDI-ul... dar din cate am inteles ala cand pica, pica de tot, nu isi mai revine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pare a fi o problema de contact electric, trebuie masurat cu rabdare si cu schema electrica din manual, daca nu ai am eu vreo doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Pare a fi o problema de contact electric, trebuie masurat cu rabdare si cu schema electrica din manual, daca nu ai am eu vreo doua... Am manualul de la Haynes, daca ai cumva o schema mai clara decat aia, sau ceva informatii in plus, te rog trimite-mi. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Am manualul de la Haynes, daca ai cumva o schema mai clara decat aia, sau ceva informatii in plus, te rog trimite-mi. Mersi. daca ai baiuri pe electrica intreaba-ma! daca ai baiuri pe electrica intreaba-ma! nu ai nevoie de schema,daca nu ai scanteie numai pe 2 bujii verifica bobina sau finalul din aprindere.Eventual conexiunile. Nu-i nevoie de xenon, e suficient un H4 standard(personal am pus Osram, ceva mai scump) și rezultatul e net superior celui original (la mine Philips).Mai verifică și aliniamentul farului, dacă bagi mâna sub bord, în stânga, numai cu ghidonul bracat maxim, ai o roată dințată care-ți va beli degetele, dar de acolo poți ridica sau coborâ lumina, după caz...succes și bun venit! La mine cind iau pasager...pot sa pun si ultimul tip de xenon....tot luna si stelele le luminez.Eventual prin copaci.Tre sa imi rglez caderea farului din telescopul spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Man, tocmai ai dat reply la explicatia reglarii farului, sa stii ca e pe bune, si al meu batea in sus, mi-am zdrelit un pic degetele, dar s-a rezolvat...Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cum se numeste piesa incercuita din imagine? Am observat ca sunt crepate garniturile alea de cauciuc si cred ca ar trebui inlocuite. Pe acolo am inteles ca poate primi aer fals in admisie. Ca sa le inlocuiesc trebuie date jos carburatoarele? Cat de usoara e operatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Cum se numeste piesa incercuita din imagine? Am observat ca sunt crepate garniturile alea de cauciuc si cred ca ar trebui inlocuite. Pe acolo am inteles ca poate primi aer fals in admisie. Ca sa le inlocuiesc trebuie date jos carburatoarele? Cat de usoara e operatia? Salut , garniturile respective se pot inlocuii dar in primul rand demonteazale si uitate daca crapaturile respective sunt pana in interior , nu de altceva dar si la mine sunt doar ca am norocul sa fie superficiale adica garniturile respective sunt destul de groase , doar ca prezint fisuri pe exterior nu inseamna ca nu-s mai bune. Ca sa le demontezi trebuie sa dai saua jos , demontezi "maneta" de la robinetul de benzina , deconectezi furtunele de la rezervor la carburatoate , dai jos rezervorul dupaceia cutia filtrului de aer si au mai ramas carburatoarele acelea le ridici in sus si ai ajuns la garnituri, in manualul Haynes e explicata treaba , daca il ai nu ar trebuii sa ai probleme.Altceva , garniturile costa in jur de 20-30 euro 4 buc pt modelul de 45kw adica 61CP, ca sa-ti faci o idee de pret. Editat Iulie 6, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Cum se numeste piesa incercuita din imagine? Am observat ca sunt crepate garniturile alea de cauciuc si cred ca ar trebui inlocuite. Pe acolo am inteles ca poate primi aer fals in admisie. Ca sa le inlocuiesc trebuie date jos carburatoarele? Cat de usoara e operatia? Galeriile de adimisie daca le vezi fisurate nu inseamna ca au patruns pina dincolo.Eu am yamaha si din 1981 si au fisuri,adevarat dar nu trag aer fals.Lasa-le asa cum sint,n-au nici pe dreq. Daca chiar vrei sa le repari, e un deziv de prbrize de la wurth,le slefuiesti si dai cu adeziv (un fel de cauciuc ce rezista la produse petroliere).Tine ,garantat 100%.eu din asa ceva fac galerii de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Pare a fi o problema de contact electric, trebuie masurat cu rabdare si cu schema electrica din manual, daca nu ai am eu vreo doua... Da, asta era. Se pare ca era un contact imperfect la mufa CDI-ului. O alta problema posibila a fost senzorul de neutral. Se pare ca un obiect strain (era de fapt un minitool din acela cu inbus si surubelnita) a ajuns in spatele acelui capac si a lovit in senzorul de neutral, "deranjandu-l" putin. Cine stie de cand era obiectul ala acolo si cat a umblat fostul proprietar cu el, si apoi eu. Bine ca s-a rezolvat si nu a fost nimic grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Da, asta era. Se pare ca era un contact imperfect la mufa CDI-ului. O alta problema posibila a fost senzorul de neutral. Se pare ca un obiect strain (era de fapt un minitool din acela cu inbus si surubelnita) a ajuns in spatele acelui capac si a lovit in senzorul de neutral, "deranjandu-l" putin. Cine stie de cand era obiectul ala acolo si cat a umblat fostul proprietar cu el, si apoi eu. Bine ca s-a rezolvat si nu a fost nimic grav. ok,asfalt uscat !Nu lasati uneltele in pacienti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantzoni Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Xenon e cam frectie pe diversion. Am mers intr-o perioada cu un '94 cu xenon cat a mea era "decarenata" si fara far... prima impresie e ca "asta e, vad mai bine"... dupa, nu e chiar asa... xenon pe far cu disipare iti da doar senzatia de lumina din temperatura diferita... in realitate vezi mai bine cu lumina mai calda standard.... pe tenere am schimbat becurile cu alea cele mai smechere de la philips... e mai bine, daca merita diferenta in bani, depinde de fiecare... eu zic ca "mda" dar nu-s foarte sigur. Salut eu am pus 160/60/18 si sta foarte bine. Xenon e cam frectie pe diversion. Am mers intr-o perioada cu un '94 cu xenon cat a mea era "decarenata" si fara far... prima impresie e ca "asta e, vad mai bine"... dupa, nu e chiar asa... xenon pe far cu disipare iti da doar senzatia de lumina din temperatura diferita... in realitate vezi mai bine cu lumina mai calda standard.... pe tenere am schimbat becurile cu alea cele mai smechere de la philips... e mai bine, daca merita diferenta in bani, depinde de fiecare... eu zic ca "mda" dar nu-s foarte sigur. Imi cer scuze am postat gresit mesajul era pentru Jonny Laslo referitor la dimensiunile de anvelopa ce se poate pune pe roata din spate la Diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 ... Diva in weekend a implinit 90.000 Km !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.