robert_01 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Diva mea s-a lasat pozata azi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Diva mea s-a lasat pozata azi: Sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, cateva intrebari (xj600s 4BR): 1. Intentionez sa fac service-ul la furca. Ce recomandati, 10W sau 15W (merg 95% in oras)? 2. Ceva pareri despre ghidonul asta? Aveti alte recomandari la un pret oarecum similar? 3. Stiti pe undeva filtru de aer mai ieftin decat asta ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutare,ca urmare a imprastierii mele pe asfalt cu Diva , din acest weekend , caut disperat o jamba de la furca de pe fata, sau poate chiar furca. Carena se lipeste, parbrizul se schimba, juliturile se vindeca , dar furca ramane stramba. ( Poate ma puteti ajuta careva cu asta sau macar cu sugestii, voi fi recunoscator. Asfalt uscat ...si luminat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutari. @diles pentru furca iti recomand 15W totusi arcurile sunt un pic "obosite" dupa anii astea! In legatura cu filtrul de aer si ghidonul as spune ca sunt la pretul corect spre exemplu anul trecut mi-am schimbat filtrul de aer si a costat 80 lei , ghidon mai ieftin de 120 lei nu am vazut niciunde pe langa asta mai trb adaugat transportul. @bobby 350 nasol ce ai patit! uite aicea niste "contacte" unde poti gasii piesele care iti trebuie. /index.php?/topic/556800-dezmembrez-yamaha-xj-600-diversion/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77831-desmembrez-yamaha-xj-600/ http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77514-dezmembrez-yamaha-xj600-diversion/ Recuperare rapida si spor la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Mersi mult, sper sa ma recuperez in acelasi timp cu motorul, si berea aia o putem "povestii" la terasa la Roma cand vom fi pietoni de buna voie. :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) Mersi mult, sper sa ma recuperez in acelasi timp cu motorul, si berea aia o putem "povestii" la terasa la Roma cand vom fi pietoni de buna voie. :cheers: Salut, ce-i de la crash-moto mai au un D6 la dezmembrat , asta primavara cereau 140 euro pe toata furca scump sau ieftin asta depinde de buzunarul fiecaruia. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/76154-dezmembrez-yamaha-diversion-si-gpz-500s/ evident. Editat Iunie 21, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutare,ca urmare a imprastierii mele pe asfalt cu Diva , din acest weekend , caut disperat o jamba de la furca de pe fata, sau poate chiar furca. Carena se lipeste, parbrizul se schimba, juliturile se vindeca , dar furca ramane stramba. ( Poate ma puteti ajuta careva cu asta sau macar cu sugestii, voi fi recunoscator. Asfalt uscat ...si luminat! Daca iti trebuie unul din tuburi s-ar putea sa te pot ajuta, zi care e stramb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 @Bobby : imi pare rau , sanatate si recuperare grabnica . incearca si aici : http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?lang=ro&id=10010 http://www.motorace.ro/ http://www.remusmoto.ro/ /index.php?/forum/183-piese-de-schimb-second-hand-si-dezmembrari-moto/ bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc, am dat de ceva furci insa trebuie si alea reconstruite, si acum ma gandesc daca sa indrept sau nu jamba dreapta, daca se merita sau cat e de safe. Am sa va tin la curent cu detaliile reconstruictiei, poate dau sau primesc sfaturi in legatura cu asta. Asfalt uscat si faru' aprins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Multumesc, am dat de ceva furci insa trebuie si alea reconstruite, si acum ma gandesc daca sa indrept sau nu jamba dreapta, daca se merita sau cat e de safe. Am sa va tin la curent cu detaliile reconstruictiei, poate dau sau primesc sfaturi in legatura cu asta. Asfalt uscat si faru' aprins! Daca doar jamba dreapta e stramba si nu are "cute" se poate indrepta doar sa gasesti pe cineva care are aparatura de indreptat. Apropo o repari in regie proprie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Salut, stramb este cel din dreapta, nu stiu daca sunt identice amandoua. Trebuie sa verific si jugul sa nu fie stramb cumva, dupa ce ma pun putin la punct, mersi mult. Bafta! Editat Iunie 24, 2011 de bobby_350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 salut.de ceva vreme tot urmaresc forumul, bursa de vanzari si bikeshop-ul. m-ar incanta sa devin posesor de xj6. problema este ca bugetul meu e fix 1100 euro. daca aveti oferte,le astept pe pm. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobby_350 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Jamba, dreapta nu are cute am inteles ca se poate indrepta, insa nu stiu cat e de safe sau cat de mult rezista metalul la socuri, odata ce a fost "reparat". Ideal e sa o schimb cu totul, insa nu cred ca se merita sa cumpar o furca intreaga care trebuie la randul ei sa fie reparata, ma refel la simeringuri si ulei. Se repara in regie proprie, acum studiez manualul celor de la Yamaha, daca reusesc singur, fara nevoie de scule speciale, e ok, daca nu merge la un service. Carena se repara, ca e rupta pe partea dreapta, dar remediabil. Ma batea gandul sa l fac naked, dar sunt genul mai touring, il folosesc mai mult in afara orasului, unde protectia aerodinamica e importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Jamba, dreapta nu are cute am inteles ca se poate indrepta, insa nu stiu cat e de safe sau cat de mult rezista metalul la socuri, odata ce a fost "reparat". Ideal e sa o schimb cu totul, insa nu cred ca se merita sa cumpar o furca intreaga care trebuie la randul ei sa fie reparata, ma refel la simeringuri si ulei. Se repara in regie proprie, acum studiez manualul celor de la Yamaha, daca reusesc singur, fara nevoie de scule speciale, e ok, daca nu merge la un service. Carena se repara, ca e rupta pe partea dreapta, dar remediabil. Ma batea gandul sa l fac naked, dar sunt genul mai touring, il folosesc mai mult in afara orasului, unde protectia aerodinamica e importanta. Mai, daca te decizi sa o inlocuiesti am o pereche, una e drepta, ailalta n-am verificat dupa ce a fost data jos, la ochi nu parea stramba cat era pe motor dar service a zis ca e si am schimbat ambele pe RCA de la partea "vatamatoare".... Din S sa faci naked e marlanie mare... tre' sa rezolvi cu farul ( costa ceva ) si tot nu iese cine stie ce... Daca ai nevoie de tuburi, da un pm, le fac poze le masor si vezi daca-ti convin. Editat Iunie 24, 2011 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devillsocks Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 salut :D:D ..dupa cativa ai m-am hotarat sa va intreb si eu daca mai re cineva yamaha diversion xj 600 . am si eu una si am probleme . imi scoate fum alb pe toba din dreapta...si imi si consuma evident .multumesc sebastian salut.de ceva vreme tot urmaresc forumul, bursa de vanzari si bikeshop-ul. m-ar incanta sa devin posesor de xj6. problema este ca bugetul meu e fix 1100 euro. daca aveti oferte,le astept pe pm. multumesc! salut daca esti interesat adauga-ma cu devillsocks sebastian ma numesc .am un xj 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) salut :D:D ..dupa cativa ai m-am hotarat sa va intreb si eu daca mai re cineva yamaha diversion xj 600 . am si eu una si am probleme . imi scoate fum alb pe toba din dreapta...si imi si consuma evident .multumesc sebastian Consuma ulei sau benzina , ce culoare au bujiile, carburatoarele cand au fost ultima data reglate ? daca imi aduc bine aminte pistoanele din mijloc au evacuarea pe dreapta. Scoate fum doar la relantiu, sau si in sarcina? Editat Iunie 27, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Consuma ulei sau benzina , ce culoare au bujiile, carburatoarele cand au fost ultima data reglate ? daca imi aduc bine aminte pistoanele din mijloc au evacuarea pe dreapta. Scoate fum doar la relantiu, sau si in sarcina? Interesant... fum alb stiam ca e de la aburi / apa / antigel infiltrat ( nu e cazul ) etc... negru e de la amestec prea bogat si albastru de la ulei din cate stiu... Daca scoate doar la inceput nu cred ca e problema, daca scoate mai tot timpul e de vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Interesant... fum alb stiam ca e de la aburi / apa / antigel infiltrat ( nu e cazul ) etc... negru e de la amestec prea bogat si albastru de la ulei din cate stiu... Daca scoate doar la inceput nu cred ca e problema, daca scoate mai tot timpul e de vazut. Fumul alb ar trebuii sa provina de la un amestec sarac sau poate bujii incorecte/defecte?! Trebebuie verificate toate. Editat Iunie 28, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 salut.de ceva vreme tot urmaresc forumul, bursa de vanzari si bikeshop-ul. m-ar incanta sa devin posesor de xj6. problema este ca bugetul meu e fix 1100 euro. daca aveti oferte,le astept pe pm. multumesc! Am eu un xj de dat,ma rog,nu ar fi de dat daca as sta bine cu banii.Eu zic ca merita vazut,cauciucuri noi,baterie noua si merge impecabil.In poza asta inca nu erau cauciucurile schimbate. Care din voi are un parbriz de xj in plus?al meu este crapat. Salut, Am si eu un xj600 diversion. Am pe spate cauciuc 130/70/18 si ar cam trebui schimbat. Pot sa pun si alte dimensiuni ? Mersi. Cel mai mare intra 140/90/18 dar trebuie sa polizeze cam 3 mm din aparatoarea de la lant pt ca e mai lat cauciucul si poate sa atinga aparatoare.Eu am pus Mitas. Stiu ca dau quote unui post din 2007.. insa poate ajuta. Exista pe stoc la Yamaha Romania (sos de centura) inca 4 astfel "cilindrei/shtifturi/cum_vreti_sa_le_ziceti". Vin la seturi de 5, iar pe primul l-am cuparat eu. Costa sub 10 ron bucata. In alta ordine de idei, se vinde diva ieftina. Si eu am desfacut ambreiajul sa il pun la loc tot cum a fost.Piesa 29,adik boltul ala mic am observat ca sta larg in orificiul sau.La voi se aude un clantanit in relanti?bagata in treapta 1 si debreiat putin nu se mai aude.Am sincronizat carburatoarele ,s-a mai redus din clantanitul ala dar tot e deranjant. salutare.are cineva un motor de xj600 model 1989?poate fi si din alt an,dar sa se potriveasca pe cadru. Am eu un motor de yamaha FZR.pare ca potriveste la suporti dar nu am masurat. SALUT. Un prieten de-al meu are tot Diversion dar modelul din 88. Recent a observat ca undeva pierde benzina, iar azi curgea bezina la greu pe unul din furtunasele negre care ies din carburatoare(nu stiu ce rol au). Cine stie care ar putea fi cauza si cum se poate remedia problema? Merci. Sfatul meu e sa dai jos carb.desfaci paharele si unde intra cuiele pontou in ghidajele lor de alama(scaune) .Intre ghidajele respective si corpul carb e etansat cu O-ring.alea scapa benzina si te tot chinui cu nivelul si da pe supraplin afara.inlocuieste oringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) Cel mai mare intra 140/90/18 dar trebuie sa polizeze cam 3 mm din aparatoarea de la lant pt ca e mai lat cauciucul si poate sa atinga aparatoare.Eu am pus Mitas. Dimensiunea asta nu merge pe Diversion doar pe xj 600! Editat Iunie 29, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 (editat) Desi vremea nu a fost azi prea stabila astazi, am pornit la o tura in jurul Clujului. Ne-a prins o ploaie scurta, dar apoi a iesit soarele si ne-am oprit sa facem niste poze: Am pornit, dar n-am facut 150 de metri, ca s-a oprit motorul. Eram in coborare, asa ca am incercat s-o pornesc din nou, ca si inpinsa, dar n-am reusit. Asa ca am oprit sa vedem care-i problema: Am verificat bujiile, erau uscate. Benzina aveam, doar facusem plinul cand plecasem din oras. Am dat la automat, invartea. Dar nu pornea. Cand aproape descarcasem bateria de cat am dat la automat (in reprize, normal), am zis, hai sa verific, da scanteie? Am scos o bujie, am bagat-o in fisa, am lipit-o de un surub de blocul motor, si am dat din nou la automat. Invartea dar nu era scanteie. Am zis hai sa mai verific si alta scanteie. Nici aia nu dadea scanteie. Pana la urma am descarcat bateria Am impins motorul in parcarea unei pensiuni, am dat jos bateria, am bagat-o-n tankbag, tankbag-ul in spate, si am luat ocazie pana undeva in apropiere de oras. Iar apoi de acolo, pe poteca prin padure pana acasa: Over all, ne-am distrat. Acum vreau sa va intreb, ati patit de-astea? Ce pot sa-i fac? (am facut si eu ce-am stiu, sunt si eu incepator) Motorul a ramas acolo, am zis ca ma intorc maine dupa el, in cel mai rau caz cu o duba. Am mai patit (de vreo 2 ori) sa simt ca se opreste motorul in mers de cand il am (am facut vreo 850km cu el) dar pornea daca tineam abreiajul si-i dadeam drumul dintr-o data. Weekendul trecut l-am lasat cateva zile nepornit cu doar vreo 2L de benzina in rezervor si cand am data sa-l pornesc tot asa, nu pornea. Am golit rezervorul, carburatoarele, am curatat bujiile ca le inecasem si am bagat 2L de benzina proaspata in rezervor. M-am chinuit cu un prieten, vreo doua ore am dat la automat, cu bateria de la motor legata la o baterie de masina si tot n-a pornit. Apoi am mai bagat 10L de benzina in rezervor, am ars bujiile si dupa vreo 5 min de dat la automat a pornit. Dar atunci dadea scanteie, acum nu mai da. Pentru problema asta suspectez pompa de benzina (vaccum) slabita... Dar ce pot sa-i fac daca nu da scanteie? Motorul era cald... s-a oprit in mers... Sigurantele erau OK, benzina era in filtru, dar n-am incercat sa vad daca curge cand e pe PRI. Cand am dat la automat am incercat sa pun si pe PRI, si tot degeaba... Oricum, problema pare a fi lipsa scanteii (la cel putin 2 fise, la celelalte n-am incercat). Editat Iulie 3, 2011 de robert_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 vind / dezmembrez xj 600 51j din 1987 culoare negru (gri inchis metalizat).nu mai am kitul lant +pinioane ,manete frina si ambreiaj,ceasuri bord in rest e intreaga ,inmatriculata ,nr B ,nu a fost accidentata . cine are nevoie tel: 0721919210 sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 vind / dezmembrez xj 600 51j din 1987 culoare negru (gri inchis metalizat).nu mai am kitul lant +pinioane ,manete frina si ambreiaj,ceasuri bord in rest e intreaga ,inmatriculata ,nr B ,nu a fost accidentata . cine are nevoie tel: 0721919210 sau PM imi mai trebuie mie una-alta de estetica de la ea!parbrizul cum e?codita cu stopul si carenele laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Desi vremea nu a fost azi prea stabila astazi, am pornit la o tura in jurul Clujului. Ne-a prins o ploaie scurta, dar apoi a iesit soarele si ne-am oprit sa facem niste poze: Am pornit, dar n-am facut 150 de metri, ca s-a oprit motorul. Eram in coborare, asa ca am incercat s-o pornesc din nou, ca si inpinsa, dar n-am reusit. Asa ca am oprit sa vedem care-i problema: Am verificat bujiile, erau uscate. Benzina aveam, doar facusem plinul cand plecasem din oras. Am dat la automat, invartea. Dar nu pornea. Cand aproape descarcasem bateria de cat am dat la automat (in reprize, normal), am zis, hai sa verific, da scanteie? Am scos o bujie, am bagat-o in fisa, am lipit-o de un surub de blocul motor, si am dat din nou la automat. Invartea dar nu era scanteie. Am zis hai sa mai verific si alta scanteie. Nici aia nu dadea scanteie. Pana la urma am descarcat bateria Am impins motorul in parcarea unei pensiuni, am dat jos bateria, am bagat-o-n tankbag, tankbag-ul in spate, si am luat ocazie pana undeva in apropiere de oras. Iar apoi de acolo, pe poteca prin padure pana acasa: Over all, ne-am distrat. Acum vreau sa va intreb, ati patit de-astea? Ce pot sa-i fac? (am facut si eu ce-am stiu, sunt si eu incepator) Motorul a ramas acolo, am zis ca ma intorc maine dupa el, in cel mai rau caz cu o duba. Am mai patit (de vreo 2 ori) sa simt ca se opreste motorul in mers de cand il am (am facut vreo 850km cu el) dar pornea daca tineam abreiajul si-i dadeam drumul dintr-o data. Weekendul trecut l-am lasat cateva zile nepornit cu doar vreo 2L de benzina in rezervor si cand am data sa-l pornesc tot asa, nu pornea. Am golit rezervorul, carburatoarele, am curatat bujiile ca le inecasem si am bagat 2L de benzina proaspata in rezervor. M-am chinuit cu un prieten, vreo doua ore am dat la automat, cu bateria de la motor legata la o baterie de masina si tot n-a pornit. Apoi am mai bagat 10L de benzina in rezervor, am ars bujiile si dupa vreo 5 min de dat la automat a pornit. Dar atunci dadea scanteie, acum nu mai da. Pentru problema asta suspectez pompa de benzina (vaccum) slabita... Dar ce pot sa-i fac daca nu da scanteie? Motorul era cald... s-a oprit in mers... Sigurantele erau OK, benzina era in filtru, dar n-am incercat sa vad daca curge cand e pe PRI. Cand am dat la automat am incercat sa pun si pe PRI, si tot degeaba... Oricum, problema pare a fi lipsa scanteii (la cel putin 2 fise, la celelalte n-am incercat). Hm... in mod normal Diversionul nu are probleme din astea, daca ai un electrician prin zona, luati si masurati instalatia electrica cap-coada...In prima faza am vrut sa te intreb daca ai avut butonul rosu din dreapta pe on (stiu ca suna stupid, dar cu Honda am patit de vreo doua ori asa, butonul era pe off ) .Mai verifica si intrerupatorul de la cricul lateral, daca face masa undeva ala nu te lasa sa pleci... Bafta! Daca ai scanteie in 1 bujii, el merge, chiar daca neregulat. 2 bujii, scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.