Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

ms.rolleyes.gifam zis eu ca e ok.o intrebare ...stie cineva unde gasesc capacele de cauciuc pt suruburi si aerisiri etriere?imi dispare unul cite unul cind las motorul parcat....ultima data mi-a disparut minerul de la robinetul de benzina si l-am inlocuit cu minerul de la un comutator electric cu cheie rolleyes.gifdeh daca lucrez in domeniu... care se potriveste de minunebanana.gif am sa pun si o poza daca am timp pentru cei care au probleme asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

absolut genial..cricu mai ales...frate...fara d suparare...ai idee ce ti-ar face japonezii aia care au muncit p brinci ...daca ar vedea asta????man...ce sa mai daca tie i-ti place sa traiesti..100d ani. respect ptr munca depusa de tine. asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ900S Diversion - Service Repair Manual.pdf are 113 MB deci nu pot sa-l pun aici sau pe e-mail .

incercam pe messenger , prin send file , poate reusim , vorbim

Incearca sa-l uploadez pe filebox sau siteuri asemanatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, dragii mosului ce bine imi pare ca v-am regasit, sa spun o scurta povestioara, de-a lungul timpului am avut si eu un diversion din '92(prima mea motoreta) si am crezut ca motocicleta ca ea nu mai exista, dar timpul a trecut, turatiile au tot crescut, vitezele se schimbau din ce in ce mai rapid si kilometrii se tot adunau sub centura, dar tot in acest rastimp au crescut si pretentiile mele. Si dupa cum spuneam timpul a trecut si a venit timpul maritisului ei cu alt proprietar, iar eu ma pricopsii cu o Honda VF 1000 F2, o zeita! a trebuit sa reinvat sa merg cu motocicleta da fiind faptul ca Honda avea 277kg, iar timpul iar se accelera si trecu, ca vantul! la fel si kilometrii, pretentiile mele erau tinute sub control de faimosul motor V4(16 supape, 4 axe cu came, etc), dar dupa cum speneam timpul trecu si a trebuit sa divortez de Honda, o iubire intensa scurta si cu nabadai(love-hate relationship), iar acum a inceput un nou segment din viata alaturi de ''Trompeta'' a treia mea sotie, adica m-am pricopsit cu o Yamaha XJ 600 51J model 1990. Si dupa toate aceste cifre si litere insirate este timpul sa va spun ca daca stiam ca exista aceasta motocicleta nu cred ca ma-as mai fi uitat a doua oara la diversion inainte sa dau banii, adica acest model de Yamaha(pre-Diversion) este pur si simplu extraordinara, nici acum nu inteleg de ce inginerii de la Yamaha au luat hotararea ca pe noul model diversion(aparut in '92) sa nu mai puna: 2 discuri de frana pe roata fata, radiator ulei, ghidon reglabil fata-spate si mai ales au redus puterea de la 72 cai putere la 61 ponei subnutriti, iar in final ceea ce apreciez eu foarte mult la Diversion este cadrul care l-a imprumutat de la sora mai mare FJ 1200 adica ''Lateral Frame Concept'', cadru care ii confera o oarecare elasticitate si este un lucru bun pentru incepatori pentru ca iarta multe greseli. No dragii mosului cam atat am avut de spus, sper ca nu am suparat pe nimeni ca de altfel nici nu intentionez, vroiam doar sa fac o paralela intre 2 model de yamaha care oricum nu se mai construiesc. Apropos in cazul noului diversion sunt inca impartial pentru ca inca nu am incalecat pe una dar ca aspect.... Va doresc asfalt uscat si cat mai multi kilometri1

 

P.S.: prima motocicleta din lume cu motor de 600 cc cu 4 cilindrii in linie dispusi transversali racit cu aer, a fost... Yamaha XJ 600!

Editat de FastForWard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare povestioara ta ! anul asta te voi vizita cu userul Dan1954 care are un model de xj900 din 1984 si fuge de rupe , s-o stapanesti sanatos si anunta-ne cand o putem vedea !

revin cu manualul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca intervin dar primul superbike a fost Honda CB750 Seven Fifty facut in 1969. Diversion e din 84.

he he, am spus motor de 600cc :burnout: , iar Dversion e din '92 pana atunci e xj 600.

 

foarte tare povestioara ta ! anul asta te voi vizita cu userul Dan1954 care are un model de xj900 din 1984 si fuge de rupe , s-o stapanesti sanatos si anunta-ne cand o putem vedea !

revin cu manualul !

Fantastic! abia astept sa vad un xj de 900, inca nu am avut ocazia sa vad una! Cand ajungeti pe la Brasov dati un semn! azi e ziua cea mare! ii schimb becul din far, ii montez unul galben cum aveau daciile vechi, ii confera un aer mai retro(daca se poate spune ''retro'' la varsta ei).

 

asta e ''Trompeta'' mea

 

Salutare din nou! este cineva de aici care calareste o Yamaha FJ 1200? stiu ca ''Draku'' are una, dar as vrea sa stiu ceva detalii despre ea, cum ar fi consum benzina si alte treburi, se poate trai cu asa ceva? eu am avut o Honda VF 1000 f2, nu consuma ea mult 6,4 litri cu 2 persoane calare cu tot cu bagaje, iar maxim cam 8 si un pic, dar ma usca la piese. Intelegeti ce vreau sa aflu. Astept opinii cat mai multe si mai variate! Numai bine!

Editat de FastForWard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si aici?... nu-i trebe la nici un diversionist suport pt cutii original + cutii??? sau una sau alta?

Le dau si separat:

100 euro - suportul

100 euro - sidecasuri (replici givi E360) + palci de adaptare givi

30 de euro - topcase

 

tot impreuna: la oferta 200 de euro

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi!in cursul lunii iunie(atunci vin acasa)am programat o calatorie in maramures,mai exact la sapanta.vreo cinci zile,eu si soata.e frumos sa fim mai multi,asadar cine e interesat,discutam detaliile.

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat ai inviat frate ! dupa atata navigatie pe mari si oceane ti-ai ales traseu , nu gluma ! pastram legatura , vreau sa ajung si eu anul asta la Sapanta ! poate facem drumul impreuna .

vant din pupa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine e pe ON... PRI il folosesc doar atunci cand vreau sa ii vina benzina direct in carburatoare (de obicei dupa ce sta mai mul timp fara sa o pornesc)

Referitor la arcurile de la furca fata Diversion-ul sta cam prost la faza asta si se simte (mai ales in curba). La mine am pe fiecare telescop cate o bucata de teava lunga de 70 mm si la diametrul arcului care comprima in plus arcul. Diferenta e semnificativa, mai ales cu doua persoane si bagaje. Eu asa am luat-o si sunt foarte multumit - mersesem si cu alte xj-uri inainte si am fost surprins de cat de buna e suspensia la a mea... asta pana am schimbat uleiul la furca si am descoperit "secretul".

:)

POti sa dai niste date mai exacte, diametru interior si exterior, 10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Desi am un Diversion de 600 S de vreo 2 ani, nu am scris inca pe acest forum pana acuma.

Idea e ca as dorii niste sfaturi de la cei in masura sa le ofere, mai exact vreu sa trec la categoria mai mare si mi-as dorii tot un Diverson, dar de 900, modelul S de dupa '94.

Daca puteti sa ma ajutati cu ceva imresii, in special diferente fata de surata mai mica, cum se comporta la drumiri mai lungi, peste 1000KM per tura, consumul la drum in conditii normale de drum "a la Romania", si mai ales puncte slabe, daca exista.

Mi-e tare drag acest motor, trebuie sa recunosc, asa ca as ramane tot la Diversion.

Merci si astept parerile voaste!!!

Asfalt uscat ca vine primavara!

 

Salut,

 

Eu am o Diversion 900S din '97.

Anul trecut chiar ma gandeam sa o vand pt ca vreau sa imi iau un VStrom :) (dar o sa mai astept)

 

Din punct de vedere touring (pt ca asta ma pasioneaza si pe mine) eu zic ca e o motocicleta buna, dar mai are nevoie de cateva imbunatatiri (de care m-am apucat deja:)) - respectiv desi aparent stai destul de drept pe ea la drum mai lung incepe sa se simta greutatea in incheieturi - asa ca eu am luat de la kronau un inaltator de ghidon de la LSL pe care o sa il montez maine sper (un prieten a montat asa ceva pe un Fazer si e f multumit)

-alta aspect de imbunatatit la ea pt ture lungi este parbrizul insuficient de mare - si se gasesc parbrize touring pt 900S(eu am avut inainte Hornet si am facut si ture de 2500km si nu m-am plans, iar 900S este mult mai bun aici), dar anul trecut am facut niste teste cu VStrom si am inteles ce inseamna un parbriz de touring.

 

Altfel daca mergi la plimbare (eu am mers cu prietena (deci mai incet) si cu bagaje) si intr-o tura de cateva sute de km in care am traversat muntii pe DN10 a consumat in medie 4,7 l/100km (surprinzator, mai putin decat Hornetul

Avantajul cel mai mare pentru ture lungi al 900S este de departeee CARDANUL! cuplu mare se transmite frumos, pe serpentine e o placere, nu bate lantul, nu stai sa cureti sau sa ungi.

Saua este lunga si spatioasa si pt pilot si pt pasager, astfel ca iti permite ca in mers sa alternezi usor pozitia sa nu amortesti. Are indicator de benzina si un rezervor mare 24L

Nu am avut probleme electrice sau de alt fel inca.

Alt aspect care poate deranja insa e ca are niste vibratii un pic mai mari pe la 4000 rpm (asta comparativ cu un motor japonez cuminte in 4 cilindri) ca daca o compari cu un chopper nici nu se simt...

post-48530-0-18584000-1335479631_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand kit de reparatie pentru robinet rezervor pentru

 

YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01)

YAMAHA XJ 600 S/N (4EB)

YAMAHA XJ 600 S/N (4BR) [92-]

YAMAHA XJ 600 S/N (4LX) [92-]

 

L-am comandat de pe louis.de dar nu am mai avut nevoie de el. Click pentru detalii produs.

 

Tel. 0741084400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am cumparat simeringuri si aparatori de praf ptr. Diversionul meu. Problema este ca aparatorile le-am luat pentru Diversion anii 92-97, crezand ca se potrivesc la furca mea. Dar ea este din 98 asa ca m-am facut cu niste capace de praf in plus. A mai patit careva asa ceva? Nu de alta, da nu as mai da banii pe altele, daca cineva ar face un schimb. poate cineva are ptr. modelul din 98(cel cu doua discuri de frana), si nu are ce face cu ele. Ar fi bine sa facem un schimb.... Are cineva vreo idee? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am cumparat simeringuri si aparatori de praf ptr. Diversionul meu. Problema este ca aparatorile le-am luat pentru Diversion anii 92-97, crezand ca se potrivesc la furca mea. Dar ea este din 98 asa ca m-am facut cu niste capace de praf in plus. A mai patit careva asa ceva? Nu de alta, da nu as mai da banii pe altele, daca cineva ar face un schimb. poate cineva are ptr. modelul din 98(cel cu doua discuri de frana), si nu are ce face cu ele. Ar fi bine sa facem un schimb.... Are cineva vreo idee? :friends:

Salut, Gilbert! uite ce bine ca te-am regasit! ai mai facut ceva cu diversionul? nu am urmarit topicul pana aici si nici nu am tinut legatura. Salutari de la Brasov! Sergiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat ai inviat frate ! dupa atata navigatie pe mari si oceane ti-ai ales traseu , nu gluma ! pastram legatura , vreau sa ajung si eu anul asta la Sapanta ! poate facem drumul impreuna .

vant din pupa !

adevarat v-am regasit!incearca sa nu te rezumi la "poate".ar fi super sa fim cateva motoare la drumul asta.pastram legatura si oricum te anunt cand ajung acasa.ii schimb placutele pe fata,uleiul si filtrul si pe cai!

s-auzim de bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Gilbert! uite ce bine ca te-am regasit! ai mai facut ceva cu diversionul? nu am urmarit topicul pana aici si nici nu am tinut legatura. Salutari de la Brasov! Sergiu.

Da. L-am reparat si am pus piesele de pe unu din 98. Furca, carburator si pompa de benzina de pe ala din 98. I-am facut update :grinbandit: Si ziceam ca nu stiam sigur ce simeringuri si capace sa-i iau. Asa ca simeringurile le-am nimerit, da capacele de praf nu. In rest trage mai bine ca inainte, si furca parca-i mai stabila la viraje. Mai trebuie sa-i vopsesc rezervorul si aripa din fata. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Johnner : frumoasa foc ! mai e una pe la Arad aceeasi culoare , omu nu intra p-aici . esti din Prahova , poate te vizitez sa le facem o poza impreuna !

 

@Gilbert : spor la munca si bafta !

 

@ jadeu69 : anunta din timp perioada caci sincer vreau sa merg la Sapanta , bunicii mei erau din Moisei iae eu mi-am petrecut vacantele pe valea Bargaului la Bistrita unde te voi duce si pe tine ! ma cheama zona inapoi !

 

azi am servit un bulz la Bran :

 

post-45527-0-85934700-1335651802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he, am spus motor de 600cc :burnout: , iar Dversion e din '92 pana atunci e xj 600.

 

 

Fantastic! abia astept sa vad un xj de 900, inca nu am avut ocazia sa vad una! Cand ajungeti pe la Brasov dati un semn! azi e ziua cea mare! ii schimb becul din far, ii montez unul galben cum aveau daciile vechi, ii confera un aer mai retro(daca se poate spune ''retro'' la varsta ei).

 

asta e ''Trompeta'' mea

 

Salutare din nou! este cineva de aici care calareste o Yamaha FJ 1200? stiu ca ''Draku'' are una, dar as vrea sa stiu ceva detalii despre ea, cum ar fi consum benzina si alte treburi, se poate trai cu asa ceva? eu am avut o Honda VF 1000 f2, nu consuma ea mult 6,4 litri cu 2 persoane calare cu tot cu bagaje, iar maxim cam 8 si un pic, dar ma usca la piese. Intelegeti ce vreau sa aflu. Astept opinii cat mai multe si mai variate! Numai bine!

 

cam tarziu cu raspunsul, dar poate te mai intereseaza...

asa este, eu am FJ1200

consumul cam pe aici se invarte, 6,3-6,4 (mediu)cu bagaje multe si 2 persoane pe ea, fara sa depasesc 130 km/h

peste viteza asta, nu mai cunosc consumul :)

se duce relativ usor catre 200 km/h si chiar mai sus (240-250). eu doar am "testat" acest aspect

in oras, cam 9-10 l/100 km

marele dezavantaj este racirea cu aer a unui motor asa mare. se incalzeste rapid si destul de mult. in afara orasului, pe sosea, nu sunt probleme. dar vara prin oras este destul de greu, nu poti atinge genunchii de rezervor

dezavantajul este compensat de calitatea materialelor din care este construit motorul. adica nu mi sa intamplat sa se caleze, desi din cauza traficului infernal, in cateva randuri, s-a intamplat sa inceapa sa fumege uleiul scurs pe langa garnitura capacului chiulasei. dar oricum nu trebuie exagerat in directia asta...

are o problema specifica modelului (recunoscuta de catre toti utilizatorii pe forumurile dedicate): o vibratie a motorului pe la 3500-4000 rpm, adica exact acolo unde se foloseste in mod curent. s-au incercat tot felul de solutii de reducere a vibratiilor, de la introducerea unor "amortizoare" de tipul unor contragreutati in interiorul semighidoanelor pana la recomandarea de a demonta/curata/gresa sistemul de prindere al motorului pe cadru (compus din bucsi silent si lagare de alunecare din bronz) inainte de fiecare sezon, reglarea exacta a jocului supapelor (are acelasi principiu si pastile ca si diversionul), sincronizarea carburatoarelor, etc. fiecare dintre ele cu o rata mai mare sau mai mica de succes, niciodata insa 100%

aceasta problema specifica genereaza alta: slabirea suruburilor partilor componente ale cadrului. care problema se poate rezolva elegant, prin folosirea fara zgarcenie a unor solutii de blocare a suruburilor

piesele de schimb, aici depinde de fiecare cum se descurca si de unde le cumpara (ebay, yamaha, wemoto etc). se pot gasi la preturi convenabile. de ex, un set de membrane de carburator (4 buc) after market a costat 100 eur plus munca de schimbat, pe cand piesa originala (sertar+membrana) costa intre 160 si 200 eur/buc

singurul dezavantaj in directia asta este dat de faptul ca, neexistand multe exemplare in ro, piata de piese sh este practic inexistenta. iar procurarea de afara a unor piese mari/grele (elemente de carenaj, parti de motor, roti, etc) este destul de costisitoare

 

in rest, ce sa-ti zic... fiabila daca este in mintile ei, rezerva de putere suficienta, este grea si asta confera stabilitate, etc

eu sunt multumit, dar nici nu am veleitati sportive (cu toate astea, prin statele unite exista grupuri de utilizatori care folosesc modelul, basic sau tunat, pentru racing, n-am stat sa aprofundez problema)

pentru ture lungi, se recomanta un parbriz special touring. firmele specializate (gen MRA) produc parbrize pentru acest model, destul de scumpe totusi

tot pentru turele lungi, in scopul diminuarii efectului vibratiilor asupra articuatiilor mainilor (cum spuneam, eu am folosit motorul preponderent in gama de turatii care favorizeaza aparitia acestor vibratii) eu am folosit un sistem rudimentar de "cruise control" format dintr-o....garnitura de instalatii de apa. e foarte eficient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...