Vittore Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 frumoasa babuta ! amicul Dan1954 are una cred identica ! ne vedem , anuntam inainte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Si aici?... nu-i trebe la nici un diversionist suport pt cutii original + cutii??? sau una sau alta? Le dau si separat: 100 euro - suportul 100 euro - sidecasuri (replici givi E360) + palci de adaptare givi 30 de euro - topcase tot impreuna: la oferta 200 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 salutare colegi!in cursul lunii iunie(atunci vin acasa)am programat o calatorie in maramures,mai exact la sapanta.vreo cinci zile,eu si soata.e frumos sa fim mai multi,asadar cine e interesat,discutam detaliile. toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Adevarat ai inviat frate ! dupa atata navigatie pe mari si oceane ti-ai ales traseu , nu gluma ! pastram legatura , vreau sa ajung si eu anul asta la Sapanta ! poate facem drumul impreuna . vant din pupa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 La mine e pe ON... PRI il folosesc doar atunci cand vreau sa ii vina benzina direct in carburatoare (de obicei dupa ce sta mai mul timp fara sa o pornesc) Referitor la arcurile de la furca fata Diversion-ul sta cam prost la faza asta si se simte (mai ales in curba). La mine am pe fiecare telescop cate o bucata de teava lunga de 70 mm si la diametrul arcului care comprima in plus arcul. Diferenta e semnificativa, mai ales cu doua persoane si bagaje. Eu asa am luat-o si sunt foarte multumit - mersesem si cu alte xj-uri inainte si am fost surprins de cat de buna e suspensia la a mea... asta pana am schimbat uleiul la furca si am descoperit "secretul". POti sa dai niste date mai exacte, diametru interior si exterior, 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johnner Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salutare la toata lumea, Desi am un Diversion de 600 S de vreo 2 ani, nu am scris inca pe acest forum pana acuma. Idea e ca as dorii niste sfaturi de la cei in masura sa le ofere, mai exact vreu sa trec la categoria mai mare si mi-as dorii tot un Diverson, dar de 900, modelul S de dupa '94. Daca puteti sa ma ajutati cu ceva imresii, in special diferente fata de surata mai mica, cum se comporta la drumiri mai lungi, peste 1000KM per tura, consumul la drum in conditii normale de drum "a la Romania", si mai ales puncte slabe, daca exista. Mi-e tare drag acest motor, trebuie sa recunosc, asa ca as ramane tot la Diversion. Merci si astept parerile voaste!!! Asfalt uscat ca vine primavara! Salut, Eu am o Diversion 900S din '97. Anul trecut chiar ma gandeam sa o vand pt ca vreau sa imi iau un VStrom (dar o sa mai astept) Din punct de vedere touring (pt ca asta ma pasioneaza si pe mine) eu zic ca e o motocicleta buna, dar mai are nevoie de cateva imbunatatiri (de care m-am apucat deja:)) - respectiv desi aparent stai destul de drept pe ea la drum mai lung incepe sa se simta greutatea in incheieturi - asa ca eu am luat de la kronau un inaltator de ghidon de la LSL pe care o sa il montez maine sper (un prieten a montat asa ceva pe un Fazer si e f multumit) -alta aspect de imbunatatit la ea pt ture lungi este parbrizul insuficient de mare - si se gasesc parbrize touring pt 900S(eu am avut inainte Hornet si am facut si ture de 2500km si nu m-am plans, iar 900S este mult mai bun aici), dar anul trecut am facut niste teste cu VStrom si am inteles ce inseamna un parbriz de touring. Altfel daca mergi la plimbare (eu am mers cu prietena (deci mai incet) si cu bagaje) si intr-o tura de cateva sute de km in care am traversat muntii pe DN10 a consumat in medie 4,7 l/100km (surprinzator, mai putin decat Hornetul Avantajul cel mai mare pentru ture lungi al 900S este de departeee CARDANUL! cuplu mare se transmite frumos, pe serpentine e o placere, nu bate lantul, nu stai sa cureti sau sa ungi. Saua este lunga si spatioasa si pt pilot si pt pasager, astfel ca iti permite ca in mers sa alternezi usor pozitia sa nu amortesti. Are indicator de benzina si un rezervor mare 24L Nu am avut probleme electrice sau de alt fel inca. Alt aspect care poate deranja insa e ca are niste vibratii un pic mai mari pe la 4000 rpm (asta comparativ cu un motor japonez cuminte in 4 cilindri) ca daca o compari cu un chopper nici nu se simt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Vand kit de reparatie pentru robinet rezervor pentru YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01) YAMAHA XJ 600 S/N (4EB) YAMAHA XJ 600 S/N (4BR) [92-] YAMAHA XJ 600 S/N (4LX) [92-] L-am comandat de pe louis.de dar nu am mai avut nevoie de el. Click pentru detalii produs. Tel. 0741084400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salutare. Am cumparat simeringuri si aparatori de praf ptr. Diversionul meu. Problema este ca aparatorile le-am luat pentru Diversion anii 92-97, crezand ca se potrivesc la furca mea. Dar ea este din 98 asa ca m-am facut cu niste capace de praf in plus. A mai patit careva asa ceva? Nu de alta, da nu as mai da banii pe altele, daca cineva ar face un schimb. poate cineva are ptr. modelul din 98(cel cu doua discuri de frana), si nu are ce face cu ele. Ar fi bine sa facem un schimb.... Are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salutare. Am cumparat simeringuri si aparatori de praf ptr. Diversionul meu. Problema este ca aparatorile le-am luat pentru Diversion anii 92-97, crezand ca se potrivesc la furca mea. Dar ea este din 98 asa ca m-am facut cu niste capace de praf in plus. A mai patit careva asa ceva? Nu de alta, da nu as mai da banii pe altele, daca cineva ar face un schimb. poate cineva are ptr. modelul din 98(cel cu doua discuri de frana), si nu are ce face cu ele. Ar fi bine sa facem un schimb.... Are cineva vreo idee? Salut, Gilbert! uite ce bine ca te-am regasit! ai mai facut ceva cu diversionul? nu am urmarit topicul pana aici si nici nu am tinut legatura. Salutari de la Brasov! Sergiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jadeu69 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Adevarat ai inviat frate ! dupa atata navigatie pe mari si oceane ti-ai ales traseu , nu gluma ! pastram legatura , vreau sa ajung si eu anul asta la Sapanta ! poate facem drumul impreuna . vant din pupa ! adevarat v-am regasit!incearca sa nu te rezumi la "poate".ar fi super sa fim cateva motoare la drumul asta.pastram legatura si oricum te anunt cand ajung acasa.ii schimb placutele pe fata,uleiul si filtrul si pe cai! s-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, Gilbert! uite ce bine ca te-am regasit! ai mai facut ceva cu diversionul? nu am urmarit topicul pana aici si nici nu am tinut legatura. Salutari de la Brasov! Sergiu. Da. L-am reparat si am pus piesele de pe unu din 98. Furca, carburator si pompa de benzina de pe ala din 98. I-am facut update Si ziceam ca nu stiam sigur ce simeringuri si capace sa-i iau. Asa ca simeringurile le-am nimerit, da capacele de praf nu. In rest trage mai bine ca inainte, si furca parca-i mai stabila la viraje. Mai trebuie sa-i vopsesc rezervorul si aripa din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 @Johnner : frumoasa foc ! mai e una pe la Arad aceeasi culoare , omu nu intra p-aici . esti din Prahova , poate te vizitez sa le facem o poza impreuna ! @Gilbert : spor la munca si bafta ! @ jadeu69 : anunta din timp perioada caci sincer vreau sa merg la Sapanta , bunicii mei erau din Moisei iae eu mi-am petrecut vacantele pe valea Bargaului la Bistrita unde te voi duce si pe tine ! ma cheama zona inapoi ! azi am servit un bulz la Bran : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 he he, am spus motor de 600cc , iar Dversion e din '92 pana atunci e xj 600. Fantastic! abia astept sa vad un xj de 900, inca nu am avut ocazia sa vad una! Cand ajungeti pe la Brasov dati un semn! azi e ziua cea mare! ii schimb becul din far, ii montez unul galben cum aveau daciile vechi, ii confera un aer mai retro(daca se poate spune ''retro'' la varsta ei). asta e ''Trompeta'' mea Salutare din nou! este cineva de aici care calareste o Yamaha FJ 1200? stiu ca ''Draku'' are una, dar as vrea sa stiu ceva detalii despre ea, cum ar fi consum benzina si alte treburi, se poate trai cu asa ceva? eu am avut o Honda VF 1000 f2, nu consuma ea mult 6,4 litri cu 2 persoane calare cu tot cu bagaje, iar maxim cam 8 si un pic, dar ma usca la piese. Intelegeti ce vreau sa aflu. Astept opinii cat mai multe si mai variate! Numai bine! cam tarziu cu raspunsul, dar poate te mai intereseaza... asa este, eu am FJ1200 consumul cam pe aici se invarte, 6,3-6,4 (mediu)cu bagaje multe si 2 persoane pe ea, fara sa depasesc 130 km/h peste viteza asta, nu mai cunosc consumul se duce relativ usor catre 200 km/h si chiar mai sus (240-250). eu doar am "testat" acest aspect in oras, cam 9-10 l/100 km marele dezavantaj este racirea cu aer a unui motor asa mare. se incalzeste rapid si destul de mult. in afara orasului, pe sosea, nu sunt probleme. dar vara prin oras este destul de greu, nu poti atinge genunchii de rezervor dezavantajul este compensat de calitatea materialelor din care este construit motorul. adica nu mi sa intamplat sa se caleze, desi din cauza traficului infernal, in cateva randuri, s-a intamplat sa inceapa sa fumege uleiul scurs pe langa garnitura capacului chiulasei. dar oricum nu trebuie exagerat in directia asta... are o problema specifica modelului (recunoscuta de catre toti utilizatorii pe forumurile dedicate): o vibratie a motorului pe la 3500-4000 rpm, adica exact acolo unde se foloseste in mod curent. s-au incercat tot felul de solutii de reducere a vibratiilor, de la introducerea unor "amortizoare" de tipul unor contragreutati in interiorul semighidoanelor pana la recomandarea de a demonta/curata/gresa sistemul de prindere al motorului pe cadru (compus din bucsi silent si lagare de alunecare din bronz) inainte de fiecare sezon, reglarea exacta a jocului supapelor (are acelasi principiu si pastile ca si diversionul), sincronizarea carburatoarelor, etc. fiecare dintre ele cu o rata mai mare sau mai mica de succes, niciodata insa 100% aceasta problema specifica genereaza alta: slabirea suruburilor partilor componente ale cadrului. care problema se poate rezolva elegant, prin folosirea fara zgarcenie a unor solutii de blocare a suruburilor piesele de schimb, aici depinde de fiecare cum se descurca si de unde le cumpara (ebay, yamaha, wemoto etc). se pot gasi la preturi convenabile. de ex, un set de membrane de carburator (4 buc) after market a costat 100 eur plus munca de schimbat, pe cand piesa originala (sertar+membrana) costa intre 160 si 200 eur/buc singurul dezavantaj in directia asta este dat de faptul ca, neexistand multe exemplare in ro, piata de piese sh este practic inexistenta. iar procurarea de afara a unor piese mari/grele (elemente de carenaj, parti de motor, roti, etc) este destul de costisitoare in rest, ce sa-ti zic... fiabila daca este in mintile ei, rezerva de putere suficienta, este grea si asta confera stabilitate, etc eu sunt multumit, dar nici nu am veleitati sportive (cu toate astea, prin statele unite exista grupuri de utilizatori care folosesc modelul, basic sau tunat, pentru racing, n-am stat sa aprofundez problema) pentru ture lungi, se recomanta un parbriz special touring. firmele specializate (gen MRA) produc parbrize pentru acest model, destul de scumpe totusi tot pentru turele lungi, in scopul diminuarii efectului vibratiilor asupra articuatiilor mainilor (cum spuneam, eu am folosit motorul preponderent in gama de turatii care favorizeaza aparitia acestor vibratii) eu am folosit un sistem rudimentar de "cruise control" format dintr-o....garnitura de instalatii de apa. e foarte eficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Băieți, am nevoie de amortizor central pt Divă, am luat unul dar e prea lung (40 cm.), se pare că e de XT, în fine...am să postez și la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salutare,as avea o intrebare Cum schimb setarea la amortizor din spate? As vrea s-o pun pe o setare mai rigida,doar ca nu imi dau seama cum s-o fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salutare,as avea o intrebare Cum schimb setarea la amortizor din spate? As vrea s-o pun pe o setare mai rigida,doar ca nu imi dau seama cum s-o fac In trusa de scule ai o cheie gen carlig, daca te uiti pe partea drepata la amortizor o sa vezi unde se pune cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 cheie gen carlig Olandeza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Olandeza Bine, ma, cand un om intreaba cum regleaza suspensia spate incerci sa dai raspunsul cat mai simplu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Mersi pentru raspunsuri Am inteles acuma ce tip de cheie imi trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 cam tarziu cu raspunsul, dar poate te mai intereseaza... asa este, eu am FJ1200 consumul cam pe aici se invarte, 6,3-6,4 (mediu)cu bagaje multe si 2 persoane pe ea, fara sa depasesc 130 km/h peste viteza asta, nu mai cunosc consumul se duce relativ usor catre 200 km/h si chiar mai sus (240-250). eu doar am "testat" acest aspect in oras, cam 9-10 l/100 km marele dezavantaj este racirea cu aer a unui motor asa mare. se incalzeste rapid si destul de mult. in afara orasului, pe sosea, nu sunt probleme. dar vara prin oras este destul de greu, nu poti atinge genunchii de rezervor dezavantajul este compensat de calitatea materialelor din care este construit motorul. adica nu mi sa intamplat sa se caleze, desi din cauza traficului infernal, in cateva randuri, s-a intamplat sa inceapa sa fumege uleiul scurs pe langa garnitura capacului chiulasei. dar oricum nu trebuie exagerat in directia asta... are o problema specifica modelului (recunoscuta de catre toti utilizatorii pe forumurile dedicate): o vibratie a motorului pe la 3500-4000 rpm, adica exact acolo unde se foloseste in mod curent. s-au incercat tot felul de solutii de reducere a vibratiilor, de la introducerea unor "amortizoare" de tipul unor contragreutati in interiorul semighidoanelor pana la recomandarea de a demonta/curata/gresa sistemul de prindere al motorului pe cadru (compus din bucsi silent si lagare de alunecare din bronz) inainte de fiecare sezon, reglarea exacta a jocului supapelor (are acelasi principiu si pastile ca si diversionul), sincronizarea carburatoarelor, etc. fiecare dintre ele cu o rata mai mare sau mai mica de succes, niciodata insa 100% aceasta problema specifica genereaza alta: slabirea suruburilor partilor componente ale cadrului. care problema se poate rezolva elegant, prin folosirea fara zgarcenie a unor solutii de blocare a suruburilor piesele de schimb, aici depinde de fiecare cum se descurca si de unde le cumpara (ebay, yamaha, wemoto etc). se pot gasi la preturi convenabile. de ex, un set de membrane de carburator (4 buc) after market a costat 100 eur plus munca de schimbat, pe cand piesa originala (sertar+membrana) costa intre 160 si 200 eur/buc singurul dezavantaj in directia asta este dat de faptul ca, neexistand multe exemplare in ro, piata de piese sh este practic inexistenta. iar procurarea de afara a unor piese mari/grele (elemente de carenaj, parti de motor, roti, etc) este destul de costisitoare in rest, ce sa-ti zic... fiabila daca este in mintile ei, rezerva de putere suficienta, este grea si asta confera stabilitate, etc eu sunt multumit, dar nici nu am veleitati sportive (cu toate astea, prin statele unite exista grupuri de utilizatori care folosesc modelul, basic sau tunat, pentru racing, n-am stat sa aprofundez problema) pentru ture lungi, se recomanta un parbriz special touring. firmele specializate (gen MRA) produc parbrize pentru acest model, destul de scumpe totusi tot pentru turele lungi, in scopul diminuarii efectului vibratiilor asupra articuatiilor mainilor (cum spuneam, eu am folosit motorul preponderent in gama de turatii care favorizeaza aparitia acestor vibratii) eu am folosit un sistem rudimentar de "cruise control" format dintr-o....garnitura de instalatii de apa. e foarte eficient Salut! multumesc pentru raspuns, nici eu nu am fost pe faza sa vad raspunsul. Exact aceleasi probleme legate de piese le-am avut si eu cand detineam o Honda VF 1000 F2, e un motor destul de rar, iar cand vine vorba de piese costurile sunt destul de ridicate, asta este. Inca mai oscilez intre FJ 1200 si Honda CBR 1000 F, CBR-ul asta fiind destul de controversat in sensul ca pe ea scrie ''Super Sport'', dar este un sport-touring veritabil, multi o lauda ca fiind stabila este destul de grea si are 130cp(teoretic) are si 6 viteze, alt avantaj al ei ar fi ca supapele se regleaza cu surub si contra-piulita, ca tot veni vorba de supape. Un dezavantaj ar fi pozitia care este ceva mai aplecat decat pe FJ 1200 si carena care inconjoara toata motocicleta, adica la cazatura stupida la iarba verde sau la o oprire nereusita apar tot felul de zgarieturi sau crapaturi in carenaj, cam astea ar fi dezavantajele care le stiu eu fata de regina FJ 1200. Despre consum nu stiu nimic, dar imi pot imagina. Oricum daca ai vreodata drum spre Brasov sau in zona, da-mi un mail la yo6iog@yahoo.com ca sa vad si eu cat de mare e un FJ 1200, doar sa stau pe ea ca pe CBR m-am suit si sa mai discutam despre motoare. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 cine are o cheie pentru reglaj la amortizor central ,,olandeza,,. lipseste din trusa mea de scule si tare am nevoie de ea ptr ca,motoreta incarcata cu cutii bagaj si pasager, da sa atinga de aripa la valurile din asfalt. amortizorul e setat pe pozitia 4. din 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 dar un semnal stanga fata are cineva ? ( stiu ca are la kronau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 cine are o cheie pentru reglaj la amortizor central ,,olandeza,,. lipseste din trusa mea de scule si tare am nevoie de ea ptr ca,motoreta incarcata cu cutii bagaj si pasager, da sa atinga de aripa la valurile din asfalt. amortizorul e setat pe pozitia 4. din 7. http://www.louis.de/_30c1bc26d9a95d4d1dd76e930a2899494d/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=470&list_total=39&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10003977 asta cauti poti comanda de la ei prin kronaumoto.ro ... aduc direct de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_01 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Deoarece nu gasesc anvelope second pt diversionul meu, se pare ca va trebui sa recurg la anvelope noi - nu ca nu ar merita si el anvelope noi, dar pana acum gaseam second la un raport pret/calitate destul de bun. Ma intereseaza un profil care sa se comporte cat mai bine inclusiv pe drumuri fara asfalt. Ce imi recomandati la un pret bun? Deocamdata ce imi face cu ochiul pe anvelopemoto.eu sunt Avon AM26 TL sau Michelin PILOT ACTIV TL/TT dar nu sunt chiar ce caut ca si profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Deoarece nu gasesc anvelope second pt diversionul meu, se pare ca va trebui sa recurg la anvelope noi - nu ca nu ar merita si el anvelope noi, dar pana acum gaseam second la un raport pret/calitate destul de bun. Ma intereseaza un profil care sa se comporte cat mai bine inclusiv pe drumuri fara asfalt. Ce imi recomandati la un pret bun? Deocamdata ce imi face cu ochiul pe anvelopemoto.eu sunt Avon AM26 TL sau Michelin PILOT ACTIV TL/TT dar nu sunt chiar ce caut ca si profil. Metzeler Lasertec - arata ca curu' da' au mers ok la mine cu iesiri de pe drum inainte sa-mi iau tenere. Le duci pana la capat fara sa-ti faca probleme, sunt bune si pe ploaie si tin destul... L.E.: Nu vrei anvelope TT pe janta TL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.