Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Deoarece nu gasesc anvelope second pt diversionul meu, se pare ca va trebui sa recurg la anvelope noi - nu ca nu ar merita si el anvelope noi, dar pana acum gaseam second la un raport pret/calitate destul de bun. Ma intereseaza un profil care sa se comporte cat mai bine inclusiv pe drumuri fara asfalt. Ce imi recomandati la un pret bun? Deocamdata ce imi face cu ochiul pe anvelopemoto.eu sunt Avon AM26 TL sau Michelin PILOT ACTIV TL/TT dar nu sunt chiar ce caut ca si profil.

 

Eu am pus anul trecut Michelin Pilot power

Cum arata pe Diva vezi in poze la mine in anunt din semnatura

Am fost multumit de cum merge atat pe uscat cat si pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deoarece nu gasesc anvelope second pt diversionul meu, se pare ca va trebui sa recurg la anvelope noi - nu ca nu ar merita si el anvelope noi, dar pana acum gaseam second la un raport pret/calitate destul de bun. Ma intereseaza un profil care sa se comporte cat mai bine inclusiv pe drumuri fara asfalt. Ce imi recomandati la un pret bun? Deocamdata ce imi face cu ochiul pe anvelopemoto.eu sunt Avon AM26 TL sau Michelin PILOT ACTIV TL/TT dar nu sunt chiar ce caut ca si profil.

 

Salut! eu am avut pe Diversionul meu din '92 un set de cauciucuri Heidenau, sunt niste cauciucuri bune si sunt destul de ieftine (sunt germane), acum au 4 ani de cand sunt montate pe motocicleta, iar eu nu am avut nici o problema pe timp de ploaie sau asfalt umed. Aaa si sa nu uit am avut alt set de Heidenau montate si pe Honda vf 1000 care avea peste 100cp si aproape 280 de kile, nici o problema. Cauta pe net review-uri, este si un site, chiar si un magazin in Romania cauti pe google ca nu pot sa fac reclama aici. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain dragoslord. am gasit cheia cu pricina azi la un magazin cu tot felul de scule la rezonabilu pret de 50 ron.exact asa ca in poza . reglabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain dragoslord. am gasit cheia cu pricina azi la un magazin cu tot felul de scule la rezonabilu pret de 50 ron.exact asa ca in poza . reglabila.

 

 

Să zic că operațiunea cu pricina se face la fel și cu un mops de instalații la rezonabilu preț de...:)

 

Am efecuat pe cont propriu (alături de prietenu Octa, de la secțiunea Virago) curățarea carburilor, în care am găsit nămol roșiatic și relicve de dinozaur,,,deci, a înviat Diva!:moto: Trage *lacrimă* și testez asta cu fiecare ocazie ;) DAR am descoperit că va trebui să schimb membranele.Am găsit asta... http://www.piese-motociclete.com/motor/pompa-benzina/flansa-carburator-set-4-buc-81500790-7598.html și mai e aceeași chestie cu un meleon în plus...:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc @b374, @dragonlord, @FastForWard pt recomandari de anvelope.

 

Ca veni vorba de unelte, ma uitam prin manualul de la Haynes si am dat de ceva tool ce se foloseste dat jos surubul de pe "cluch boss". Pe la pagina vreo 57 (2.23) din manual. Ei chiar zic ca unealta asta se poate fabrica la nevoie

post-50874-0-55680100-1336594191_thumb.png

dar ma gandesc ca exista deja si pentru asta ceva smecherie la indemna prin gospodarie. Asa operatia nu pare complicata - cred ca si cu un cleste de tevi de poate tine corpul de ambreiaj pe loc. Nu?

Editat de robert_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut posesori de Yamaha XJ600. Ma intereseaza si pe mine, adica pe fratele meu, un far pt un XJ 600 din 1992, originar era modelul Diversion, dar el a cumparat motorul fara masca fata, cu un "far" aftermarket, cu care nu pre vede nimic seara/noaptea. Daca aveti vreo idee sau vreun produs care ne-ar fi de folos va rog sa ma contactati. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sergiu , sunt George, iti multumeste unchiu ca ai trimis bobinele si suportii din plastic, iti trimit cateva poze cu xj-ul meu YAMAHA XJ 600 51J 73cp fabricatie 1986

post-62937-0-32996200-1336900528_thumb.jpg

post-62937-0-34021600-1336900628_thumb.jpg

post-62937-0-71913600-1336900684_thumb.jpg

post-62937-0-41410700-1336900763_thumb.jpg

post-62937-0-94350600-1336900830_thumb.jpg

post-62937-0-00567100-1336900901_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sergiu , sunt George, iti multumeste unchiu ca ai trimis bobinele si suportii din plastic, iti trimit cateva poze cu xj-ul meu YAMAHA XJ 600 51J 73cp fabricatie 1986

 

Salut George! foarte faina motocicleta! se vede ca a fost ingrijita, sa o stapanesti sanatos si cat mai multi kilometri! si sa o respecti ca are totusi o varsta! he he! sa-mi trimiti te rog si niste poze cu XJ 900 al unchiului tau ca sunt tare curios, daca se hotareste sa-l vanda sa-mi dati si mie un semn. Sa ii transmiti salutari unchiului tau. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trusa de scule ai o cheie gen carlig, daca te uiti pe partea drepata la amortizor o sa vezi unde se pune cheia.

Nu am avut noroc cu cheia olandeza DAR m-am descurcat cu un mops de instalatii :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut noroc cu cheia olandeza DAR m-am descurcat cu un mops de instalatii :bounce:

 

 

Din ce an este motocicleta ta, crezi sau (credeti) ca la a mea xj 600-1989 se poate regla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am un xj 600 diversion '96. As vrea sa fac un upgrade la disc dublu pe fata. Pentru asta trebuie sa schimb furca si roata fata. Stiu sigur ca furca de FZR poate fi montata pe xj fara probleme. Eu am gasit totusi una de TDM 850 care pare asemanatoare (in catalogul de piese codurile sunt asemanatoare cu cele de la xj '98+ difera doar primele trei caractere aferente modelului). Are cineva idee daca ar fi posibil un astfel de "transplant"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Johnner : frumoasa foc ! mai e una pe la Arad aceeasi culoare , omu nu intra p-aici . esti din Prahova , poate te vizitez sa le facem o poza impreuna !

 

@Gilbert : spor la munca si bafta !

 

@ jadeu69 : anunta din timp perioada caci sincer vreau sa merg la Sapanta , bunicii mei erau din Moisei iae eu mi-am petrecut vacantele pe valea Bargaului la Bistrita unde te voi duce si pe tine ! ma cheama zona inapoi !

 

azi am servit un bulz la Bran :

 

post-45527-0-85934700-1335651802_thumb.jpg

 

Facem!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am un xj 600 diversion '96. As vrea sa fac un upgrade la disc dublu pe fata. Pentru asta trebuie sa schimb furca si roata fata. Stiu sigur ca furca de FZR poate fi montata pe xj fara probleme. Eu am gasit totusi una de TDM 850 care pare asemanatoare (in catalogul de piese codurile sunt asemanatoare cu cele de la xj '98+ difera doar primele trei caractere aferente modelului). Are cineva idee daca ar fi posibil un astfel de "transplant"?

 

Salut! in legatura cu modificarea care vrei sa o faci, trebuie sa fii atent la diametrele telescoapelor, in cazul in care vrei sa schimbi doar telescoapele(e mai simplu ca nu trebuie sa dai jos tot ansamblul care tine telescoapele impreuna), parerea mea este ca daca ai putea sa pui tdm ar fi mai ok, ca sunt moi si au cursa destul de lunga, destul de apropiata de furca de la xj, pe de alta parte furca de FZR are cursa mai scurta(e sportiva) si e ceva mai tare. Mai bine faci niste masuratori inainte si te hoatarasti tu. Bafta la modificare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mutumesc!

Telescoapele mele sunt de 38, deci sigur trebuie sa schimb tot ansamblu. O sa fac niste masuratori inainte.

 

 

Decât toată tevatura asta, mai bine niște plăcuțe profi, lichid nou și furtun cu inserție metalică, modelul cu două discuri are oricum jambele mai groase, cred că de 42 mm. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Sunt un semi-incepator si am de cateva saptamani o yamaha XJ600 '89(51J) care imi face mai multe probleme decat ma asteptam.Am cumparat motocicleta doar pentru un sezon , nu am vrut sa investesc foarte mult, la anul ma gandesc la o scula serioasa.

Problema ...cand e motorul rece porneste f f greu sau chiar deloc ...pot sa trag si socul si sa incerc sa o pornesc, bateria e buna , se aude cum invarte ..dar nu porneste.Dupa ce reusesc sa pornesc motocicleta,trag socul si se tureaza ..deci functioneaza.Cel mai greu porneste dimineata sau daca e oprita chiar si 4-5 ore....daca o sa porneasca,porneste numai din prima cand trebuie sa o accelerez puternic ca sa nu se opreasca ..rasucesc accelerelatia la maxim si se tureaza pe la 2000-3000 rpm, o mai tin putin asa , apoi pot sa o stabilizez la 1000-1500rpm din acceleratie pentru ca relanti-ul nu tine cand o pornesc.Daca nu a pornit din prima oricat de mult as incerca tot nu o sa porneasca ...trebuie sa mai astept cateva ore si sa incerc din nou.

Relanti-ul tine doar dupa ce am facut cativa km, atunci tine fara sa fiu nevoit sa tin eu din acceleratie.O alta problema apare cand merg ceva mai mult, adica 4-5 km prin oras ..se tureaza motorul singur la 2500-3000 rpm.Stau la semafor cu ea scoasa din viteza la 3000 rpm , apoi cand cuplez treapta 1 se aude un zgomot mai puternic .Daca stau la semafor cu ea in viteza , ambreiauj tras ...motorul sta in 1000-1500 rpm ..o scot din viteza urca la 3000 rpm.

Am apucat sa citesc mai multe pagini aici si am vazut ca mai sunt persoane care au acelasi model de motocicleta ca mine.Am incercat sa dau cat mai multe detalii in ideea ca poate stie cineva unde se poate sa fie buba.M-am saturat de fiecare data cand trebuie sa o pornesc sa ma intreb"oare o sa porneasca? " ..multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la care as avea nevoie de un raspuns cat mai rapid... se potrivesc discurile de ambreiaj de la un diversion din '98 la un GSXF din 2000? merci anticipat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Sunt un semi-incepator si am de cateva saptamani o yamaha XJ600 '89(51J) care imi face mai multe probleme decat ma asteptam.Am cumparat motocicleta doar pentru un sezon , nu am vrut sa investesc foarte mult, la anul ma gandesc la o scula serioasa.

Problema ...cand e motorul rece porneste f f greu sau chiar deloc ...pot sa trag si socul si sa incerc sa o pornesc, bateria e buna , se aude cum invarte ..dar nu porneste.Dupa ce reusesc sa pornesc motocicleta,trag socul si se tureaza ..deci functioneaza.Cel mai greu porneste dimineata sau daca e oprita chiar si 4-5 ore....daca o sa porneasca,porneste numai din prima cand trebuie sa o accelerez puternic ca sa nu se opreasca ..rasucesc accelerelatia la maxim si se tureaza pe la 2000-3000 rpm, o mai tin putin asa , apoi pot sa o stabilizez la 1000-1500rpm din acceleratie pentru ca relanti-ul nu tine cand o pornesc.Daca nu a pornit din prima oricat de mult as incerca tot nu o sa porneasca ...trebuie sa mai astept cateva ore si sa incerc din nou.

Relanti-ul tine doar dupa ce am facut cativa km, atunci tine fara sa fiu nevoit sa tin eu din acceleratie.O alta problema apare cand merg ceva mai mult, adica 4-5 km prin oras ..se tureaza motorul singur la 2500-3000 rpm.Stau la semafor cu ea scoasa din viteza la 3000 rpm , apoi cand cuplez treapta 1 se aude un zgomot mai puternic .Daca stau la semafor cu ea in viteza , ambreiauj tras ...motorul sta in 1000-1500 rpm ..o scot din viteza urca la 3000 rpm.

Am apucat sa citesc mai multe pagini aici si am vazut ca mai sunt persoane care au acelasi model de motocicleta ca mine.Am incercat sa dau cat mai multe detalii in ideea ca poate stie cineva unde se poate sa fie buba.M-am saturat de fiecare data cand trebuie sa o pornesc sa ma intreb"oare o sa porneasca? " ..multumesc !

 

Salutare! Nu cunosc prea bine motorul de pe 51J dar dupa simptome problema este carburatia. Verifica, curata si regleaza carburatoarele. Motorul merge "rotund" sau cu trepidatii? Rateuri in carburator sau evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Astept sa iasa putin soarele si o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa fac si carburatia si sper pana la urma sa functioneze cum trebuie.Daca se incalzeste putin,fac cateva ture in jurul blocului si apoi incerc sa o pornesc porneste din prima si tine si relantiul, o alta problema apare cand merg putin mai mult cu ea si incepe sa se tureze singura si scoasa din viteza sta la 2500-3000rpm.

Sa se opreasca ploaia asta si o sa ajung la service ..sper sa gasesc un mecanic care sa-i dea de cap .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Sunt un semi-incepator si am de cateva saptamani o yamaha XJ600 '89(51J) care imi face mai multe probleme decat ma asteptam.Am cumparat motocicleta doar pentru un sezon , nu am vrut sa investesc foarte mult, la anul ma gandesc la o scula serioasa.

Problema ...cand e motorul rece porneste f f greu sau chiar deloc ...pot sa trag si socul si sa incerc sa o pornesc, bateria e buna , se aude cum invarte ..dar nu porneste.Dupa ce reusesc sa pornesc motocicleta,trag socul si se tureaza ..deci functioneaza.Cel mai greu porneste dimineata sau daca e oprita chiar si 4-5 ore....daca o sa porneasca,porneste numai din prima cand trebuie sa o accelerez puternic ca sa nu se opreasca ..rasucesc accelerelatia la maxim si se tureaza pe la 2000-3000 rpm, o mai tin putin asa , apoi pot sa o stabilizez la 1000-1500rpm din acceleratie pentru ca relanti-ul nu tine cand o pornesc.Daca nu a pornit din prima oricat de mult as incerca tot nu o sa porneasca ...trebuie sa mai astept cateva ore si sa incerc din nou.

Relanti-ul tine doar dupa ce am facut cativa km, atunci tine fara sa fiu nevoit sa tin eu din acceleratie.O alta problema apare cand merg ceva mai mult, adica 4-5 km prin oras ..se tureaza motorul singur la 2500-3000 rpm.Stau la semafor cu ea scoasa din viteza la 3000 rpm , apoi cand cuplez treapta 1 se aude un zgomot mai puternic .Daca stau la semafor cu ea in viteza , ambreiauj tras ...motorul sta in 1000-1500 rpm ..o scot din viteza urca la 3000 rpm.

Am apucat sa citesc mai multe pagini aici si am vazut ca mai sunt persoane care au acelasi model de motocicleta ca mine.Am incercat sa dau cat mai multe detalii in ideea ca poate stie cineva unde se poate sa fie buba.M-am saturat de fiecare data cand trebuie sa o pornesc sa ma intreb"oare o sa porneasca? " ..multumesc !

 

Salut! Cum a spus Whi5ky_man, cel mai probabil ai probleme la carburatoare, o fi nesincronziate sau murdare.

REZOLVARE:-ai putea sa desfaci robinetul de la benzina si sa il cureti cu benzina, apoi sa il ''sufli'' cu aer comprimat.

- schimba filtrul de benzina, poate este colmatat cu mizerie sau rugina.

- da jos carburatoarele, dezasambleaza-le si spala fiecare piesa cu benzina sau mergi la un service moto care se ocupa cu asa ceva.

Poti sa mai incerci ceva, imediat dupa ce reusesti sa pornesti motoreta, incearca sa atingi usor fiecare teava de evacuare sa vezi daca sunt calde toate in mod egal, in modul asta poti verifica daca ai aprindere la toate bujiile( iti poti da seama daca bujiile sunt duse sau bobinele de inductie), dar fii precaut!!!!! teviile se incing imediat si te poti arde!!

Si eu am acelasi model ca si tine dar e din 1990, si cu o problema asemanatoare m-a confrunt si eu, in sensul ca toamna cand e foarte frig, iarna si primavara cand e foarte rece afara de obicei sub 0 grade nu vrea de nici un fel sa porneasca, asta e!

 

PS: modelul asta de motoreta se porneste in felul urmator: muti robinetul pe pozitia ''PRI'' tragi socul la maxim si apesi butonul start, dupa ce a pornit impingi usor socul, apoi muti robinetul pe ''ON''. Cam atat, incearca ce ti-am spus in ''PS'' si spune-mi daca e vreo diferenta. Totusi nu inteleg cum ar putea sa se tureze daca o bagi in neutru si sa se calmeze daca o tii in viteza. Aaa si sa nu uit, relnti-ul este pe la 1000-1200 de ture.

Tine-ma la curent cu ce rezolvi!Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cum ar putea sa se tureze daca o bagi in neutru si sa se calmeze daca o tii in viteza.

Sa o ridice pe un stand sa vada daca, cand baga in viteza i se invarte roata si nu scade ralantiul asa de mult ca si cum moto e pe sol.. :D atunci e din ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Astept sa iasa putin soarele si o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa fac si carburatia si sper pana la urma sa functioneze cum trebuie.Daca se incalzeste putin,fac cateva ture in jurul blocului si apoi incerc sa o pornesc porneste din prima si tine si relantiul, o alta problema apare cand merg putin mai mult cu ea si incepe sa se tureze singura si scoasa din viteza sta la 2500-3000rpm.

Sa se opreasca ploaia asta si o sa ajung la service ..sper sa gasesc un mecanic care sa-i dea de cap .

 

In legatura cu turatia vad doua variante: relantai mare din reglaj (il reglezi dupa ce cureti si sincrinizezi carb-urile) sau cablu de acceleratie/soc blocat/gripat (verifica jocul la acceleratie si daca socul se impinge complet).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posed xj600 89-51j sunt total de acord cu baietii ce s-a scris cu carburatia , am avut si eu acceasi problema pana acum 3 sapt si s-a rezolvat prin curatare carburator(inclusiv sorb pahar"jigloare") ,rezervor si reglare relantiu, are o tija in spatele lor se ajunge mai greu la ea(cu o surubelnita mai lunga se rezolva);fiind relantiul prea mare sunt probleme la introducerea in viteza si scoaterea ei pe neutru.

 

Posed xj600 89-51j sunt total de acord cu baietii ce s-a scris cu carburatia , am avut si eu acceasi problema pana acum 3 sapt si s-a rezolvat prin curatare carburator(inclusiv sorb pahar"jigloare") ,rezervor si reglare relantiu, are o tija in spatele lor se ajunge mai greu la ea(cu o surubelnita mai lunga se rezolva);fiind relantiul prea mare sunt probleme la introducerea in viteza si scoaterea ei pe neutru.

 

 

Din ce zona esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...