Sari la conținut

Choppers, a way of living!


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Am spus-o si tin sa ma repet.Nu am nimic cu HD, insa singura motocicleta care imi place si care o consider a avea din start linie de chopper e wide glide, iarasi asta e parerea mea.Adica nu ai de intervenit la ea in nici un fel, e doar de admirat si de sters praful de pe ea daca il lasi sa se depuna.

 

Referitor la vibratii, acum depinde fiecare cum s-a obisnuit, unora sa le placa, altora sa-i determine sa se simta nesiguri, fiecare cu ale lui. Unii pot ajunge chiar sa compare vibratiile cu mersul cu rotile dezechilibrate la o masina, stand cu ghimpele in fund sa nu-i sara volanul in dinti.Eu poate is bolnav, dar mie chiar imi da o senzatie placuta, desigur pt scurt timp, vibratia volanului si tremurul masinii dupa sa zicem 110 la ora, altii isi pateaza chiloteii....

 

Si da, sportsterul ca motocicleta, nu e cruiser, pt a-l aduce pe linia de chopper trebuiesc schimbate, modificate, destul de multe, pe cand alte modele nu trebuie sa suporte schimbari masive ca sa poata capata o alta imagine si sa mai aiba si personalitate si sa tinda macar putin spre ceva original.

post-14735-0-02228300-1417091011_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Referitor la vibratii, acum depinde fiecare cum s-a obisnuit, unora sa le placa, altora sa-i determine sa se simta nesiguri, fiecare cu ale lui. Unii pot ajunge chiar sa compare vibratiile cu mersul cu rotile dezechilibrate la o masina, stand cu ghimpele in fund sa nu-i sara volanul in dinti.Eu poate is bolnav, dar mie chiar imi da o senzatie placuta, desigur pt scurt timp, vibratia volanului si tremurul masinii dupa sa zicem 110 la ora, altii isi pateaza chiloteii....

 

hm.... daca n-ai calarit harley nu stii cum e....

tu confunzi grav vibratia motorului harley cu defectiunile rotilor dezechilibrate. tu crezi ca la viteza tremura de crezi ca se desface??? hahahaaaa

bro, nu are nicio treaba, nu e asa.

si nu vibreaza altfel dupa 100 de km/ora, sau mai usor la 50 km/ora, niciodata n-ai senzatia de nesiguranta. la drum uiti de ea, te fura peisajul, dar cand iti mai arunci ochii la rezervor sau ghidoane o regasesti si o percepi iarasi constanta, placuta, vie. de la 120 spre 160 simti cum respira, cum vrea sa zboare. sa vezi cum trage cand depasesti la 140, si eu am ape-uri la nivelul fetzei. si are 320 de kile armasarul.

mi-e lene sa explic, de altfel eu am cumparat harley fara sa calaresc inainte harley. deci, nu-ti stric surpriza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. Multumim frumos!

am vazut ca ai decupat doar o propozitie din toata fraza 1. ...cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap... dar am tacut, tocmai ca sa nu poluez, sa nu continui ce nici nu trebuia sa inceapa. si asa au luat foc unii. fraza era asa: "am urmarit diverse forumuri straine si am intrat in discutii cu diversi europeni sau americani, posesori sau nu de harley, posesori sau nu de choppere. in afara faptului ca cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap, pot sa spun ca sunt mai multi care sustin ca japonezele sunt peste harley din punct de vedere al fiabilitatii. asta spun si cei 3 prieteni ai mei care repara motoare dinainte de revolutie"

si am si zis ca nu cunosc posesori de harley din romania. decat doar 2. pana acum o saptamana nu am citit mai nimic romanesc despre choppere sau cruisere. m-am multumit sa primesc acel email saptamanal de la motociclism.ro. multumesc! si atat.
iar cand am spus ca sunt batuti in cap, de fapt ii laudam. pentru ca in engleza (mai ales americana) e cam greu sa faci 'dezacoarde', nu crezi? plus modul lor uneori distorsionat de a vedea si trai viata. CEEA CE CRED EU DESPRE CEI MAI MULTI DINTRE HARLEYISTII DE PESTE OCEAN e ca nu vor decat sa arate ca au un coy in plus si un neuron in minus. citeste topicuri externe si ai sa te lamuresti.

 

 

2. Se vede ca esti pus doar pe aruncat cu noroi...

Realitatea este ca Sportsterele stock sunt setate sa mearga sarac. In general, cam toate Harley-urile sunt setate din fabrica cu un amestec sarac, pentru a respecta drasticele norme de poluare din America. Adica, mai pe intelesul tau, consuma putin.

Pe testate, concret, nu din vorbe-n vant pe internet, te anunt ca un Sportster 883 din '95, stock, consuma intre 3,2 si 3,5l/100km afara. La un rezervor de 12 litri, fa tu singur calculul daca are suficienta autonomie sau nu.

Asa se explica si faptul ca multi incearca un Harley stock si sunt neplacut impresionati de performante. Este si normal, avand in vedere consumul redus de combustibil. Si tocmai de aceea, inainte sa-ti dai cu parerea despre adevaratele performante ale unui Harley, trebuie sa te dai cu unul mai putin restrictionat. Te asigur ca diferenta este de neinchipuit.

Sau, ca mi-am adus aminte, am mers cu o Dyna (twin cam) 1450cc, aproape stock, care tragea destul de bine (sarea de 200km/h) si care consuma 4,2-4,5l/100km.

Poate imi poti spune ce consum are Honda ta de 750cc.

...Adevaratele senzatii incep pe un Harley atunci cand consumul ajunge pe la 6-7l/100km.

deci ca sa ai adevarate senzatii pe un harley, consumul ajunge la 6-7. ok. citisem de 7-8. nu conteaza. cu un rezervor care are 12,5 l (apropo, nu 12 cum ai zis) cata autonomie ai avea fara sa pierzi din senzatii? vedea-te-as traind adevaratele senzatii mergand de la achen la brussel, fara o pompa pe drum, ca tot am vorbit despre asta. incearca sa iti imaginezi... autostrada, 2 benzi pe sens, duminica, cu vreo 3 ore inainte de a se insera (nu sunt tiruri, dar e trafic intens, dar intens, pentru ca in germania si in acea zona exact urmatoarea zi e si prima zi de septembrie si prima zi de scoala) ploaie torentiala (vederea si aderenta afectata) se merge cu cel putin 100 la ora pe prima banda. unde mi-e gandul? cum sa fac, unde sa stau pe banda ca sa fiu mai bine vazut? ce distanta sa pastrez ca sa am spatiu de franare in caz ca cel din fata franeaza? oare nu e prea mare distanta si se baga unul de pe cealalta banda si franeaza ca sa isi ajusteze viteza de banda (cum se intampla din pacate prea des cand, pe banda lui, a doua si ultima in acelasi timp, ii vine din spate un bolid cu 200 la ora)? (iar daca am harley 883 modificat pentru senzatii si am facut obligatoriu plinul la achen, altfel m-am supt) vad ca am deja 140 de km de la ultimul plin si imi mai vine o intrebare...oare cat m-o costa piesa? ca, de, am motor pe injectie si nicio pompa-n cale. oare am ratacit drumul? ca sunt 3 limbi pe aici si oricum nu mai disting mare lucru...doar am trecut prin 3 tari (acelasi oras avand 3 denumiri: in franceza, olandeza, germana)... unde sunt? pe gps nu mai vad nimic de mult si e posibil sa fi ratat o iesire de pe autostrada. asta imi mai lipseste. sunt ud, mort de frig, nu stiu unde ma aflu, nu stiu unde duce drumul. nu stiu cat ma mai tine benzina, da-l naibii de motor. nu mai merg cu el o vreme si strang bani de piesa. important e sa ajung undeva si sa ma incalzesc. numai sa ajung teafar, ca astia merg ca dementii. ce le pasa lor de vreme? au stergatoare, 4 roti, luneta dezaburita, caldura dupa cum doresc. nu mai vorbesc de denivelarile de pe banda pe care merg camioanele. astea au fost o parte din gandurile mele atunci, au mai fost si altele pe care nu le pot spune acum si aici fara sa ma emotionez, pentru ca am copii, femeie, mama, sora..

am mai citit ca japonezele nu fac decat sa copie harleyul. poate. dar oare harley a produs prima motocicleta...ori primul chopper? nu chiar. indian a produs primul chopper, din cate am citit pe wiki si pe alte siteuri indian a inceput fabricarea motoarelor inaintea harley, dar nici macar ei nu au fost primii.

http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_history

http://www.powerpassion.nl/harley/story-engels.html

la fel si chopperele.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_(motorcycle)

iar japonezii de la honda nu numai ca produc motoare mult mai fiabile si mai ieftine, dar baietii chiar stiu ceva tehnologie. ei sunt cei care au conceput primul robot, pe asimo

 

3. Da, japonezele, cel putin in materie de choppere, copiaza Harley-ul. Este si normal sa fie asa, avand in vedere ca prima Fabrica de Motociclete din Japonia a fost Harley Davidson. Aceasta a fost deschisa in Japonia in anul 1930, fabricandu-se acolo VL-ul de 1200cc (poate ne poti spune tu cam ce motociclete fabricau japonezii la ora aia). Dupa vreo 6 ani, firma japoneza care detinea licenta s-a despartit de Harley-Davidson si a continuat sa produca aceeasi motocicleta, dar sub denumirea RIKUO.

RIKUO inseamna ROAD KING, poate ti-o suna si tie cunoscut...

Si, da, Indian au fost primii, in anul 1901, iar Harley in 1903. Ti se pare ca este o diferenta atat de mare intre cele doua firme, pana la urma ambele Americane, precum este diferenta dintre ele si firmele japoneze?

Si daca au fost altii chiar inaintea Indianului, adica inainte de 1901, iti dai seama ca asta ii face si mai mult de ras pe japonezi? Japonezii au fost destul de in urma in materie moto si n-au facut decat sa copieze si sa se inspire din munca altora. Poate iti spune ceva si numele de Ernst Degner, un german care a plecat in Japonia si a mers la Suzuki cu niste schite ale celor de la MZ.

vroiam doar sa spun ca nu conteaza cand si cine a produs primul motor, importante sunt fiabilitatea, raportul calitate-pret si mai ales cum si ce simti cand calaresti.
chiar conteaza atat de mult cine a inventat matematica sau cine si-a adus aportul? or fi fiind grecii? chinezii? francezii? romanii? englezii? americanii nu pot fi, oricum, istoria lor nu poate cuprinde acei ani. conteaza pentru istorie. ceea ce conteaza acum e ca la olimpiadele internationale de informatica, matematica, fizica romanii, rusii si indienii isi impart primele locuri. ei sunt cei mai buni...si mai sunt si fiabili, nu consuma mult, sunt ieftini, rezistenti si intretinerea e aproape moca.

daca hondam suzuki, kawa, yamaha si-ar dori sa faca un motor la un pret apropiat de harley...nu stiu zau...

 

"In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine... During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design."

Intelegi?!

Daca eu maine iau un cadru de IJ si bag in el un motor de Harley si ii adaug niste roti de Honda, apoi ii lipesc pe rezervor propria mea sigla (GIGEL MOTORCYCLES), asta nu inseamna ca de maine pot fi numit producator de motociclete.

daca ne manca-n kur, ne scarpinam. textul copiat de tine e iarasi un fragment.
''In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine.[2] In 1903, after selling more than 500 motorcycles, Triumph began motorcycle production at its unit in Germany. During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design.''
asa arata complet. daca vinzi 500 de motoare in 17 luni, cum au facut ei in acele vremuri(echivalentul zilelor noastre al catorva mii sau zeci de mii de motoare vandute), risti sa-l gasesti pe GIGEL MOTORCYCLES la rubrica vanzari moto second hand. harley si japonezele s-au tot fabricat si in europa si in partea de sud a asiei, ca sa nu mai vorbesc de componente, care se produc pe unde e mai ieftin...de cele mai multe ori fara ca angajatii sa fie platiti de firma mama, ca sa nu o lungesc. asta nu inseamna ca harley nu e harley, ca honda nu e honda, ori ca triumph nu e triumph.
totusi, eu as lua cadru de harley si motor de japoneza ;)

Uneori orizontul unora se ingusteaza atat de mult incat devine un punct, de aici expresia "Din punctul meu de vedere".

Am auzit si eu cat de proaste sunt HD-urile, totusi visez in continuare ca voi apuca sa am unul, doar al meu...

daca stai atata timp intr-un garaj ca sa reconditionezi o comunista, pentru ca apoi, cand e gata, sa fii nevoit sa o vinzi din lipsa de bani, asa cum ai facut, nu te numesti motociclist, ci garajist iubitor de motoare si ramai mereu cu acelasi orizont, de neatins. cu tot respectul pentru munca depusa, dar eu prefer sa am un orizont atat de ingust, incat sa se rezume la un singur punct, daca acel punct e mereu altul si altul...si iarasi altul, se cheama ca tinde spre infinit, care tot un orizont e, doar ca e mereu altul si in continua schimbare.
imi place cum arata harleyul 883, imi place un motor modificat, mai ales un bobber. un cafe racer. mi-ar placea sa incep si eu unul candva, cu fiii mei sau cu baietii ori singur, dar nu as putea avea unul decat ca pe un al 3-lea motor(pentru care oricum nu as avea prea mult timp, pentru ca as vrea mai mult sa ma plimb, decat sa stau in garaj). nu pot renunta la noroaiele de primavara, altfel poate ar fi al doilea. nici la drumuri lungi. asa ca prefer sa am sanse mai mari sa ajung cu dureri de spate acolo unde imi propun, decat sa raman cu hemoroidu-n drum. asta nu ma face mai putin motociclist, chopperist(cruiserist) ori rocker.
chiar ieri am ajuns sa citesc ceva si m-a amuzat, ca tocmai ce ne invrajbiseram in topic despre asta. cititi primul comment de la fiecare link si tineti cont ca e un site american si ca americanii sunt nationalisti.
si sa nu va intrebati de ce e un singur comment la harley 883. eu totusi nu cred ca era singurul care stia sa scrie. cred ca cei mai multi erau ocupati cu reparatiile prin garaje, plini de ulei si transpirati, injurand cum stiu ei prea bine.

asta e clipul unui motociclist adevarat. cu istorie si traditie. toti ai lui tata, mama, sora, veri, unchi, matusi sunt motociclisti adevarati. mama-sa, dupa cum veti auzi in una din istorisirile lui, l-a dus in spate pe tata-su beat, tot drumul de la brussel la londra cu motorul, pe vremea cand nu existau autostrazi. baiatul asta a schimbat multe motoare. a facut parte dintr-un m.c.c. si, dupa ce a iesit din club, a fost curtat de alte cluburi moto, adica e foarte apreciat si popular printre cunoscatori. tot canalul lui de pe youtube e interesant. nu am stiut de el pana sa il vad aici pe topic. mersi, aship.

 

 

tot pe canalul lui veti gasi si parerea lui referitoare la harley si japoneze. acolo am aflat de un film australian, stone 1974, de care nu stiam si pe care il urmaream linistit azi noapte, in timp ce cativa de aici continuau ce trebuia incheiat. ba chiar neinceput. vina mea.
deci cel mai mult isi doreste motorul pe care il are-un vfr 750, desi are si a avut inca 4 inainte de asta, un harley si un triumph, a mai avut doua harley si ar mai vrea.
nu am nicio treaba cu nimeni din topic si nu cunosc, cred, pe nimeni din topicul asta. nu merg la adunari. iar calatoriile lungi le fac singur, de obicei. doar prin noroaie ma dau cu baietii. nu am multi prieteni, dar cei pe care ii am sunt de nadejde. am avut un prieten, ca tot mi-am amintit de el citind topicul acum cateva zile, care mai bine de 10 ani a mers fara carnet, pentru ca alegea sa mai puna sau sa mai inlociasca ceva la motor, decat sa dea banii pe carnet. acum 20 de ani recunostea un motor dupa cum se auzea. de cateva ori am si iesit pe balcon toti cei care eram in acele momente...si avea dreptate. nu ne-am mai vazut de mai bine de 10 ani. iarna avea motorul in dormitor si il desfacea piesa cu piesa, stergea si lustruia, ungea tot. dupa cativa ani petrecuti in afara, timp in care a fost capul unei grupari de spargatori de banci, a ajuns sa faca puscarie. pentru ca, la un timp dupa ce s-a intors, sa ne dam seama ca ajunsese sa se injecteze in ceafa, sub claia de par, ca sa nu se vada intepaturile. se schimbase rau, era si de el de nerecunoscut, fara sa fi fost posesor de harley. nu am mai stiut de el pana prin 2005...parca... era deja in...intr-un oras mare din ardeal, nu pot sa spun unde...de-o vreme isi terminase primul lui proiect, care este tocmai tema topicului. era laudat si fotografiat pe net si in presa. asa am aflat si eu de el. intre timp a plecat.
hm, aproape cu toti cei cu care m-am batut (cand eram adolescent) am ajuns sa terminam in a fi prieteni buni, sa ne respectam. acum sunt de 2 ori tata (cel putin, din cate stiu eu, iar cel mare mai are un an pana sa poata merge legal cu motorul) si nu ma mai bat decat in cuvinte. insa dupa bataia asta in cuvinte, ma indoiesc ca ma voi imprieteni cu cineva.
nu am prea postat pe forum. am mai citit de-a lungul timpului, dar doar pentru a mai invata cate ceva, fara sa fi fost macar logat. nu voi pierde nimic daca nu mai dau pe aici. nu mi-am stiut parola si nu am folosit-o cativa ani. de fiecare data cand m-am logat a trebuit sa o recuperez via email.
HD, geronimo si care-oti mai fi voi...bascalia salveaza romania. asta e si politica in urma careia ne chinuim noi, romanii, sa strangem bani de o americana, nemteasca, japoneza sau ce-o fi ea...la mana a 2-a sau a n-a. trist! dar ne distram...
ce sa va urez? asfalt uscat!? sper ca nu e vreun endurist pe aici, ca urarea asta e o injuratura. numai bine! si ce imi doresc, va doresc si voua. sa ajungem sanatosi acolo unde ne dorim! sa ne bucuram sanatosi de viata atat cat o mai avem!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, sunt garajist cu nipra... e prima mea motocicleta si desii am avut tentative nu cred ca va parasi familia. Intre timp, in garaj i-au tinut companie o italianca, o nemtoaica si 2 japoneze... pe rand. Momentan langa nipra garajista hiberneaza un shadow de 750... pana va pleca si el. Astept HD si stiu ca va venii. Punctul de vedere mereu in miscare l-am avut la pubertate... apoi m-am definit in mare masura. Stiu ca ce imi place mie nu trebuie sa placa altora si ofer respect omului de la prima intalnire. E treaba lui sa si-l pastreze apoi. Am citit si eu multe din domeniul moto, am avut si o emisiune radio de profil dar parerea despre oameni nu mi-am facut-o din lecturi. Suntem atat de diferiti incat nu grupez persoanele in functie de marca posedata. Cand lucram la cernavoda (inca nu era autostrada pana in constanta) faceam naveta cu nipra. Intr-o zi am ramas fara gaz din cauza cuiului pontou din carburatorul drept. Atunci am atins prima oara un harley care oprise sa-mi de o mana de ajutor. Acum doi ani ma chinuiam pe marginea drumului sa fixez o toba... aveam filetul rupt in chiulasa de la un accident si profitam de ultima luna de asigurare printr-o carpeala. Au trecut multi pe langa mine, eram in oras. Nimeni n-a oprit ca eu am comunista. A trecut si un Hd si s-a tot dus... vara asta am oprit sa fumez o tigara. Eram in drum spre vama, cu shadow-ul. 3 motoare au oprit sa vada daca-s bine... sa deduc ca pe comunisti nu-i ajuta nimeni?

» Post actualizat in 27 Nov 2014 22:58

PS. Tipul care m-a ajutat cand am ramas fara benzina era neamt... Oare aia sunt alta rasa?

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai. Lasati cearta naibii. De 2 pagini pe topicul asta numai: el a zis, eu am zis. Parca e topic de eva.ro, ca s-a uitat aia urat la rochita de bal. Omule, ai ceva de zis? E topic despre choppere. Zi ce ai de zis de choppere. Cum ti-ai ciopartit-o, ce-ti place, ce ai face, ce ai vazut pe altul ca face, etc.

 

Tineti-va de topic. Daca aveti certuri de facut, deschideti nou topic pentru certuri, si certati-va acolo intre voi.

 

Deci, choppere. Hai sa ne delectam cu motoarele care ne plac.

 

 

 

 

Probabil l-ati mai vazut, dar acum nu pot gasi ceva mai bun la repezeala. Am de vazut si videourile puse de shrek. :D

 

 

 

 

@magic4ce - Sper ca a fost o neintelegere, si oamenii nu au vazut ca esti intr-o situatie nefericita, tu fiind in oras. Cand oamenii sunt in oras, au treburi, fug dintr-o parte in alta, Pe autostrada e evident ca te-ai oprit pt ca ai un necaz. In oras nu neaparat. Plus ca acei motoristi care ies din oras sunt altfel de aia care se dau numai prin oras. Nu zic ca nu exista snobism, dar nu cred ca toti motociclistii sunt snobi, si nu accepta pe cineva cu o Nipra. Ba dimpotriva.

 

 

EDIT: acum observ ca si eu am cazut in capcana. Topic cu Nipra nu este despre choppere.


» Post actualizat in 28 Nov 2014 00:43

Completare: nu e topic nu pentru ca Nipra nu e chopper sau cruiser, ci pentru ca este o tema despre cum se ajuta motociclistii in general. Mai bine ma duc la somn. Sper ca ati inteles.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am vazut ca ai decupat doar o propozitie din toata fraza 1. ...cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap... dar am tacut, tocmai ca sa nu poluez, sa nu continui ce nici nu trebuia sa inceapa. si asa au luat foc unii. fraza era asa: "am urmarit diverse forumuri straine si am intrat in discutii cu diversi europeni sau americani, posesori sau nu de harley, posesori sau nu de choppere. in afara faptului ca cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap, pot sa spun ca sunt mai multi care sustin ca japonezele sunt peste harley din punct de vedere al fiabilitatii. asta spun si cei 3 prieteni ai mei care repara motoare dinainte de revolutie"

si am si zis ca nu cunosc posesori de harley din romania. decat doar 2. pana acum o saptamana nu am citit mai nimic romanesc despre choppere sau cruisere. m-am multumit sa primesc acel email saptamanal de la motociclism.ro. multumesc! si atat.
iar cand am spus ca sunt batuti in cap, de fapt ii laudam. pentru ca in engleza (mai ales americana) e cam greu sa faci 'dezacoarde', nu crezi? plus modul lor uneori distorsionat de a vedea si trai viata. CEEA CE CRED EU DESPRE CEI MAI MULTI DINTRE HARLEYISTII DE PESTE OCEAN e ca nu vor decat sa arate ca au un coy in plus si un neuron in minus. citeste topicuri externe si ai sa te lamuresti.

 

deci ca sa ai adevarate senzatii pe un harley, consumul ajunge la 6-7. ok. citisem de 7-8. nu conteaza. cu un rezervor care are 12,5 l (apropo, nu 12 cum ai zis) cata autonomie ai avea fara sa pierzi din senzatii? vedea-te-as traind adevaratele senzatii mergand de la achen la brussel, fara o pompa pe drum, ca tot am vorbit despre asta. incearca sa iti imaginezi... autostrada, 2 benzi pe sens, duminica, cu vreo 3 ore inainte de a se insera (nu sunt tiruri, dar e trafic intens, dar intens, pentru ca in germania si in acea zona exact urmatoarea zi e si prima zi de septembrie si prima zi de scoala) ploaie torentiala (vederea si aderenta afectata) se merge cu cel putin 100 la ora pe prima banda. unde mi-e gandul? cum sa fac, unde sa stau pe banda ca sa fiu mai bine vazut? ce distanta sa pastrez ca sa am spatiu de franare in caz ca cel din fata franeaza? oare nu e prea mare distanta si se baga unul de pe cealalta banda si franeaza ca sa isi ajusteze viteza de banda (cum se intampla din pacate prea des cand, pe banda lui, a doua si ultima in acelasi timp, ii vine din spate un bolid cu 200 la ora)? (iar daca am harley 883 modificat pentru senzatii si am facut obligatoriu plinul la achen, altfel m-am supt) vad ca am deja 140 de km de la ultimul plin si imi mai vine o intrebare...oare cat m-o costa piesa? ca, de, am motor pe injectie si nicio pompa-n cale. oare am ratacit drumul? ca sunt 3 limbi pe aici si oricum nu mai disting mare lucru...doar am trecut prin 3 tari (acelasi oras avand 3 denumiri: in franceza, olandeza, germana)... unde sunt? pe gps nu mai vad nimic de mult si e posibil sa fi ratat o iesire de pe autostrada. asta imi mai lipseste. sunt ud, mort de frig, nu stiu unde ma aflu, nu stiu unde duce drumul. nu stiu cat ma mai tine benzina, da-l naibii de motor. nu mai merg cu el o vreme si strang bani de piesa. important e sa ajung undeva si sa ma incalzesc. numai sa ajung teafar, ca astia merg ca dementii. ce le pasa lor de vreme? au stergatoare, 4 roti, luneta dezaburita, caldura dupa cum doresc. nu mai vorbesc de denivelarile de pe banda pe care merg camioanele. astea au fost o parte din gandurile mele atunci, au mai fost si altele pe care nu le pot spune acum si aici fara sa ma emotionez, pentru ca am copii, femeie, mama, sora..

vroiam doar sa spun ca nu conteaza cand si cine a produs primul motor, importante sunt fiabilitatea, raportul calitate-pret si mai ales cum si ce simti cand calaresti.
chiar conteaza atat de mult cine a inventat matematica sau cine si-a adus aportul? or fi fiind grecii? chinezii? francezii? romanii? englezii? americanii nu pot fi, oricum, istoria lor nu poate cuprinde acei ani. conteaza pentru istorie. ceea ce conteaza acum e ca la olimpiadele internationale de informatica, matematica, fizica romanii, rusii si indienii isi impart primele locuri. ei sunt cei mai buni...si mai sunt si fiabili, nu consuma mult, sunt ieftini, rezistenti si intretinerea e aproape moca.

daca hondam suzuki, kawa, yamaha si-ar dori sa faca un motor la un pret apropiat de harley...nu stiu zau...

daca ne manca-n kur, ne scarpinam. textul copiat de tine e iarasi un fragment.
''In 1898, Triumph decided to extend its own production to include motorcycles and by 1902, the company had produced its first motorcycle—a bicycle fitted with a Belgian Minerva engine.[2] In 1903, after selling more than 500 motorcycles, Triumph began motorcycle production at its unit in Germany. During its first few years producing motorcycles, the company based its designs on those of other manufacturers. In 1904, Triumph began building motorcycles based on its own designs and in 1905 produced its first completely in-house designed motorcycle. By the end of that year, the company had produced more than 250 of that design.''
asa arata complet. daca vinzi 500 de motoare in 17 luni, cum au facut ei in acele vremuri(echivalentul zilelor noastre al catorva mii sau zeci de mii de motoare vandute), risti sa-l gasesti pe GIGEL MOTORCYCLES la rubrica vanzari moto second hand. harley si japonezele s-au tot fabricat si in europa si in partea de sud a asiei, ca sa nu mai vorbesc de componente, care se produc pe unde e mai ieftin...de cele mai multe ori fara ca angajatii sa fie platiti de firma mama, ca sa nu o lungesc. asta nu inseamna ca harley nu e harley, ca honda nu e honda, ori ca triumph nu e triumph.
totusi, eu as lua cadru de harley si motor de japoneza ;)

daca stai atata timp intr-un garaj ca sa reconditionezi o comunista, pentru ca apoi, cand e gata, sa fii nevoit sa o vinzi din lipsa de bani, asa cum ai facut, nu te numesti motociclist, ci garajist iubitor de motoare si ramai mereu cu acelasi orizont, de neatins. cu tot respectul pentru munca depusa, dar eu prefer sa am un orizont atat de ingust, incat sa se rezume la un singur punct, daca acel punct e mereu altul si altul...si iarasi altul, se cheama ca tinde spre infinit, care tot un orizont e, doar ca e mereu altul si in continua schimbare.
imi place cum arata harleyul 883, imi place un motor modificat, mai ales un bobber. un cafe racer. mi-ar placea sa incep si eu unul candva, cu fiii mei sau cu baietii ori singur, dar nu as putea avea unul decat ca pe un al 3-lea motor(pentru care oricum nu as avea prea mult timp, pentru ca as vrea mai mult sa ma plimb, decat sa stau in garaj). nu pot renunta la noroaiele de primavara, altfel poate ar fi al doilea. nici la drumuri lungi. asa ca prefer sa am sanse mai mari sa ajung cu dureri de spate acolo unde imi propun, decat sa raman cu hemoroidu-n drum. asta nu ma face mai putin motociclist, chopperist(cruiserist) ori rocker.
chiar ieri am ajuns sa citesc ceva si m-a amuzat, ca tocmai ce ne invrajbiseram in topic despre asta. cititi primul comment de la fiecare link si tineti cont ca e un site american si ca americanii sunt nationalisti.
si sa nu va intrebati de ce e un singur comment la harley 883. eu totusi nu cred ca era singurul care stia sa scrie. cred ca cei mai multi erau ocupati cu reparatiile prin garaje, plini de ulei si transpirati, injurand cum stiu ei prea bine.

asta e clipul unui motociclist adevarat. cu istorie si traditie. toti ai lui tata, mama, sora, veri, unchi, matusi sunt motociclisti adevarati. mama-sa, dupa cum veti auzi in una din istorisirile lui, l-a dus in spate pe tata-su beat, tot drumul de la brussel la londra cu motorul, pe vremea cand nu existau autostrazi. baiatul asta a schimbat multe motoare. a facut parte dintr-un m.c.c. si, dupa ce a iesit din club, a fost curtat de alte cluburi moto, adica e foarte apreciat si popular printre cunoscatori. tot canalul lui de pe youtube e interesant. nu am stiut de el pana sa il vad aici pe topic. mersi, aship.

 

tot pe canalul lui veti gasi si parerea lui referitoare la harley si japoneze. acolo am aflat de un film australian, stone 1974, de care nu stiam si pe care il urmaream linistit azi noapte, in timp ce cativa de aici continuau ce trebuia incheiat. ba chiar neinceput. vina mea.
deci cel mai mult isi doreste motorul pe care il are-un vfr 750, desi are si a avut inca 4 inainte de asta, un harley si un triumph, a mai avut doua harley si ar mai vrea.
nu am nicio treaba cu nimeni din topic si nu cunosc, cred, pe nimeni din topicul asta. nu merg la adunari. iar calatoriile lungi le fac singur, de obicei. doar prin noroaie ma dau cu baietii. nu am multi prieteni, dar cei pe care ii am sunt de nadejde. am avut un prieten, ca tot mi-am amintit de el citind topicul acum cateva zile, care mai bine de 10 ani a mers fara carnet, pentru ca alegea sa mai puna sau sa mai inlociasca ceva la motor, decat sa dea banii pe carnet. acum 20 de ani recunostea un motor dupa cum se auzea. de cateva ori am si iesit pe balcon toti cei care eram in acele momente...si avea dreptate. nu ne-am mai vazut de mai bine de 10 ani. iarna avea motorul in dormitor si il desfacea piesa cu piesa, stergea si lustruia, ungea tot. dupa cativa ani petrecuti in afara, timp in care a fost capul unei grupari de spargatori de banci, a ajuns sa faca puscarie. pentru ca, la un timp dupa ce s-a intors, sa ne dam seama ca ajunsese sa se injecteze in ceafa, sub claia de par, ca sa nu se vada intepaturile. se schimbase rau, era si de el de nerecunoscut, fara sa fi fost posesor de harley. nu am mai stiut de el pana prin 2005...parca... era deja in...intr-un oras mare din ardeal, nu pot sa spun unde...de-o vreme isi terminase primul lui proiect, care este tocmai tema topicului. era laudat si fotografiat pe net si in presa. asa am aflat si eu de el. intre timp a plecat.
hm, aproape cu toti cei cu care m-am batut (cand eram adolescent) am ajuns sa terminam in a fi prieteni buni, sa ne respectam. acum sunt de 2 ori tata (cel putin, din cate stiu eu, iar cel mare mai are un an pana sa poata merge legal cu motorul) si nu ma mai bat decat in cuvinte. insa dupa bataia asta in cuvinte, ma indoiesc ca ma voi imprieteni cu cineva.
nu am prea postat pe forum. am mai citit de-a lungul timpului, dar doar pentru a mai invata cate ceva, fara sa fi fost macar logat. nu voi pierde nimic daca nu mai dau pe aici. nu mi-am stiut parola si nu am folosit-o cativa ani. de fiecare data cand m-am logat a trebuit sa o recuperez via email.
HD, geronimo si care-oti mai fi voi...bascalia salveaza romania. asta e si politica in urma careia ne chinuim noi, romanii, sa strangem bani de o americana, nemteasca, japoneza sau ce-o fi ea...la mana a 2-a sau a n-a. trist! dar ne distram...
ce sa va urez? asfalt uscat!? sper ca nu e vreun endurist pe aici, ca urarea asta e o injuratura. numai bine! si ce imi doresc, va doresc si voua. sa ajungem sanatosi acolo unde ne dorim! sa ne bucuram sanatosi de viata atat cat o mai avem!

 

Asa e, precum spui. Multumit?! Acum opreste-te si nu mai jigni aiurea. Rezuma-te la a povesti cum s-a desfasurat deplasarea aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ca tot au fost 12 grade ieri :)

asta e lung, dar merita fiece secunda :)

daca pe cele 3 e posibil sa le fi vazut, pe urmatorul probabil ca inca nu. abia implineste o luna...si nu e despre choppere, ci despre senzualitate si cafe racer

pentru ca ma simt vinovat, desi nu am vrut sa jignesc pe nimeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa intrati pe roastar raider.com,un forum mare si cu foarte multi membri(99 la suta americani)si veti ramane uimiti cati americani au renuntat la Harley(americanii manelisti ii spun mai nou Hardly)in favoarea unui motor hi-tech japonez.Si tot ei spun ca s-au saturat de BS-uri cu traditia,plete in vant,freedom si alte cacaturi siropoase.Ca sa nu mai vorbesc de racirea cu lichid,motoare echilibrate,sound mai nimic,abs,electronizate in draci si cel mai trist: made in China si asamblat in USA....Deci,HD e mai japonez,actualmente, decat japonezele.

PS.Mai HD,sfatos te facu,cine te facu...Nu mai luati orice contra-argument drept ofensa....Si ca sa inchei prefer eticheta cu made in Iwatta,Japan celei chinezesti.

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa intrati pe roastar raider.com,un forum mare si cu foarte multi membri(99 la suta americani)si veti ramane uimiti cati americani au renuntat la Harley...

PS.Mai HD,sfatos te facu,cine te facu...

 

Ba, tu esti de-a dreptul cu capul. Vrei sa intru pe un Forum dedicat Yamaha ca sa inteleg de ce este prost Harley.

 

PS. Macar eu dau sfaturi DIN PROPRIE EXPERIENTA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa intrati pe roastar raider.com,un forum mare si cu foarte multi membri(99 la suta americani)si veti ramane uimiti cati americani au renuntat la Harley(americanii manelisti ii spun mai nou Hardly)in favoarea unui motor hi-tech japonez.Si tot ei spun ca s-au saturat de BS-uri cu traditia,plete in vant,freedom si alte cacaturi siropoase.Ca sa nu mai vorbesc de racirea cu lichid,motoare echilibrate,sound mai nimic,abs,electronizate in draci si cel mai trist: made in China si asamblat in USA....Deci,HD e mai japonez,actualmente, decat japonezele.

PS.Mai HD,sfatos te facu,cine te facu...Nu mai luati orice contra-argument drept ofensa....Si ca sa inchei prefer eticheta cu made in Iwatta,Japan celei chinezesti.

 

man, nu trebuie sa ne convingi pe noi ca ai facut o alegere gresita cumparand raider. noi stim ce ai facut, important e sa realizezi tu singur ca ai dat +18000e pe ceva ce bate doar sportsterul. (dar nu la sunet) :crack:

 

hi-tech? daca n-ai aer conditionat, tot degeaba....

Editat de -geronimo-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He, he!!Sunteti incorigibili!Dar las' ca e bine si asa...

 

Da, noi suntem...

Uite, eu te rog sa-mi arati cat r.a.h.a.t am mancat eu despre Yamaha pe Topicurile dedicate, ca tot esti fericitul posesor.

...

Ba nu, este o sarcina mult prea dificila. Te rog doar sa-mi arati de cate ori am scris eu cuvantul Yamaha pe acest Forum de cand sunt membru, exceptand aceasta postare.

 

Cred ca te vei lamuri, astfel, ca problema este la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, tu esti de-a dreptul cu capul. Vrei sa intru pe un Forum dedicat Yamaha ca sa inteleg de ce este prost Harley.

 

PS. Macar eu dau sfaturi DIN PROPRIE EXPERIENTA...

Gresit!Vei auzi din gura lor dece au renuntat la Harley...Cu bune si rele,desigur! Iar unii ,pe langa americana si-au tras si o japoneza.Si asta este un topic despre chopper-e in general si nu despre Harley,in special..Sau ce?Doar Harley face chopper-er,mai nou? !

» Post actualizat in 15 Dec 2014 17:43

man, nu trebuie sa ne convingi pe noi ca ai facut o alegere gresita cumparand raider. noi stim ce ai facut, important e sa realizezi tu singur ca ai dat +18000e pe ceva ce bate doar sportsterul. (dar nu la sunet) :crack:

 

hi-tech? daca n-ai aer conditionat, tot degeaba....

Bate doar Sporty?!Geronimo, imi esti simpatic si am pretentii de la tine!Pe bune!!! Tocmai de aceea iti sugerez sa nu cobori sub un anumit nivel!Daca crezi ca ai dreptate dovedeste-o,dar intr-un alt mod..,Nu e exclus ca in vara sa ajung pana la Sibiu si poate facem un schimb de motoare si tragi dupa aia concluziile,ca asa e doar vrajeala de doi lei.Ce zici?Eu sunt dispus sa ti-o dau pe a mea la o forja.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.HD!Din experienta personala iti spun ca eram cu banii pe jumatate scosi din buzunar,pentru o Streetbob 2013 103 ci.In prealabil am testat cateva zile o Night Train,dupa aia,la unguri,Softail Slim si Wide Glide,toate 103 ci.ABS,etc..,.Sportstere,ambele dar din curiozitate fiindca nu imi plac de nici un fel.La un momentdat am avut sansa sa ma dau cu Raider si de aici a inceput totul...Am uitat de toate si l-am luat cu bani care imi ajungeau de o Street bob noua plus accesorii...Dar am preferat un motor chel,care nu are decat 1900 cc,2bujii/cilindru,4 supape/cilindru,dubla injectie,EXUP,doua feluri de diagnoza,240 guma spate,zero plastic,frane fantastice,cadru aluminiu,curea,stock aproape 100 cp,cuplu imens,5 viteze,motor culbutat (si copiat dupa Harley,vei spune,dar nu conteaza),sisteme anti incingere...chestii din astea,fleacuri deloc importante....Acum iti vorbesc din experienta personala.Si spun asta fara sa fac aluzie la Harley.Respect cei peste 100 de ani de facut motoare,dar uite ca la un moment-dat...pac!Apare cineva,din neant si dovedeste ca e mai bun,tehnologic,chiar si fara o mare si lunga traditie.Sau eu sunt unul din cei care nu da doi bani pe traditie si vrea motor cu acel state of the art inclus...Si da,iti da si sentimentul de way of living!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut plinul acum 7 zile si am tras husa pe ea. cred ca maine voi fi nevoit sa il fac din nou, pentru ca ieri si azi am tot mers...iar weekendul urmator e posibil sa fac inca unul, ca s-au anuntat 10 grade cu soare. voi?
ceea ce vrea sa spuna motorius e ca americanii au renuntat la harley pentru ca au aflat ca piesele vin din china si devin motociclete la uzinele harley. in timp ce concurenta lor japoneza produc piesele doar in japonia si america. ceea ce e cat se poate de adevarat. aici ma refer numai la motoarele scoase pe piata americana. au fost mai multe emisiuni despre asta numai in ultima luna.
in privinta wave-ului facut sau nefacut de calaretii harley am primit ajutor din partea unora care mi-au dat ideea sa caut pe google, altii mi-au dat de-a drreptul linkuri. la o simpla cautare, primele rezultate sunt astea:
si inca 3 nitel comice ori interesante, mai putin ultimul, care in commenturi tot de harley se iau...pare-se ca nu doar mie mi s-a intamplat
apoi am inlocuit harley cu suzuki, apoi cu yamaha, cu kawa...rezultatele pe care le primeam erau tot cu harley. la cautarea cu honda am primit tot harley si cateva discutii despre honda goldwing, ca cica nici ei nu saluta...nu stiu de ce, ca am intalnit cativa si erau de-a dreptul joviali...mai ales femeile lor.
e posibil ca unii care au tot postat totusi sa se fi pacalit si sa confunde harleyul cu un alt chopper-cruiser, pentru ca apoi sa generalizeze.
un coleg de aici mi-a trimis un alt link:
in anumite conditii poate fi important sa stii unde te afli, cum esti vazut si la ce sa te astepti, daca calaresti un harley sau vreo concurenta japoneza de-a lor, mai ales daca calaresti singur si nu esti cu gasca. si acum, ca sa fiu rautacios :), ca tot umbla harleyistii in grupuri...uneori chiar exclusiviste...stiu ei de ce. umbla in grup nu doar pentru a se ajuta la nevoie in caz de reparatii la stricacaciuni, ci si pentru a se apara :)) desi prin periferiile parisului , de exemplu, e bine sa nu opresti oricat de mare ti-e gasca.
s-a intamplat sa mi se raspunda intr-o doara unui salut de la o benzinarie oarecare, pentru ca la intoarcere, dupa ce am platit, sa il gasesc pe tip langa motor cu gura pana la urechi incercand in felul si limba lui sa isi ceara scuze ca imi confundase honda cu un harley.

» Post actualizat in 15 Dec 2014 19:27
in traficul bucurestean sunt obisnuit sa salut pe cel ce vine la semafor, ii fac si loc, sau pe cel ce-l gasesc la semafor. si o fac din placere. nu din respect ori pentru a pretinde respect. nu stiu de ce, dar cand sunt cu monocilindru, aproape intotdeauna primesc feed-back indiferent de motor, ca e de fite sau vitezana..ori...chopper, iar cand sunt pe cealalta, mi se cam evita privirile, mai ales din partea enduristilor. probabil ca ar trebui sa o trantesc de cateva ori, sa ii sparg o oglinda, sa o indoi pe ici pe colo si sa ii mai iau din vopsea, ca sa primesc un semn macar de mila... sa nu mai zic ca la cei 1.82 pe un monocilindru nu sunt chiar asa de deranjat daca as fi nebagat in seama, ca sunt peste ei si oricum sunt plin de adrenalina...dar cand sunt cu cealalta, dupa ce ca se poarta de parca nu as exista, mai sunt si mic...devin si mai mic : ))
nici eu nu am salutat mereu, desi nu am harley, pentru ca s-a mai intampla uneori sa ma cuprinda reveria, ganduri carora nu vreau sa le dau drumul si mai sunt trezit uneori de cate o masina care imi taie calea...adica mai motai uneori pe doua roti, dar cu ochii deschisi. dar asta mi s-a intamplat numai pe chopper-cruiser, ce-o fi fost el. pe monocilindru niciodata. cu el traiesc fiece secunda pentru ca ma strecor si in viteza printre masini. daca imi trece bazinul, atunci trec cu tot cu motor, ca am coarnele cu mult peste oglinzile masinilor. cred ca, calare pe monocilidru, am salutat toate motoarele. ba chiar si scuterele, atunci cand, de la distanta, imi par a fi motoare. desi nu imi plac scuterele(si nici vitezanele), am un oarecare respect pentru livratorii de pizza. cati dintre noi, motociclistii, merg pe zapada, polei, gheata...gheata acoperita cu zapada, ger de crapa pietrele? de fiecare data cand merg la un un mall sau hipermarket, nu imi las motorul sa imi fie admirat sau calarit de straini prin parcare. il las mereu intr-o parcare de-a lor...si niciodata nu s-a urcat nimeni pe el si nici nu mi-a disparut ori stricat ceva. poate ca nu sunt ei cei mai buni sau corecti conducatori pe doua roti, dar sunt vrednici de admiratie pentru rezistenta lor pe doua roti in orice conditii.
de unde am plecat si unde am ajuns. haideti sa ne chopperim, sa calarim si sa ne simtim bine indiferent de ce scrie pe rezervor. cine vrea harley, isi ia harley. pentru ca, ma gandesc eu, daca a avut bani sa isi cumpere, are si bani in plus pentru reparatii.
a, ca mi-am amintit acum ce gandeam in urma cu cateva zile... cum mama ma-sii pe monocilindru nu mi s-a intamplat niciodata, iar pe cruiser-chopper de 3 ori? o data chiar in apropiere de oltenita dinspre bucuresti, in nu mai stiu ce sat, se trezeste unul de vreo 18 ani sa arunce cu ceva in mine(o pruna foarte coapta, dupa cum am observat la prima oprire). celelalte doua au fost in bulgaria si ungaria. dar nu m-au nimerit. inca o data, romanul a fost cel mai bun : )) de ce? de fiecare data eram in miscare si nu cred sa fi oprit vreodata macar la vreun sat distanta...mult mai rau deranjez sonor cand sunt pe mono. am o singura vina, prefer orice drum, altul decat autostrada...unde era sa si adorm de vreo doua ori. cand sunt cu masina, imi trag o palma de ma ustura falca si n-o mai simt juma de ora...cand sunt cu motorul nu pot prin casca...asa ca..oprire, cafea, cola, destindere ori chiar popas cu intindere in iarba.
you know, i know and they know...
fain
si mai fain e asta
oare sa fie posesorii de harley stigmatizati de catre ceilalti motociclisti asa cum e jeremy clarkson in traficul londonez?
nu stiu. e posibil. indiferent ce calarim, important e sa ne simtim bine. iar daca o facem fara a deranja, e si mai bine.
mi-am mai adus aminte de un clip, esenta si el
ps. speram sa se continue topicul, nu certurile care nu duc nicaieri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.HD!Din experienta personala iti spun ca eram cu banii pe jumatate scosi din buzunar,pentru o Streetbob 2013 103 ci.In prealabil am testat cateva zile o Night Train,dupa aia,la unguri,Softail Slim si Wide Glide,toate 103 ci.ABS,etc..,.Sportstere,ambele dar din curiozitate fiindca nu imi plac de nici un fel.La un momentdat am avut sansa sa ma dau cu Raider si de aici a inceput totul...Am uitat de toate si l-am luat cu bani care imi ajungeau de o Street bob noua plus accesorii...Dar am preferat un motor chel,care nu are decat 1900 cc,2bujii/cilindru,4 supape/cilindru,dubla injectie,EXUP,doua feluri de diagnoza,240 guma spate,zero plastic,frane fantastice,cadru aluminiu,curea,stock aproape 100 cp,cuplu imens,5 viteze,motor culbutat (si copiat dupa Harley,vei spune,dar nu conteaza),sisteme anti incingere...chestii din astea,fleacuri deloc importante....Acum iti vorbesc din experienta personala.Si spun asta fara sa fac aluzie la Harley.Respect cei peste 100 de ani de facut motoare,dar uite ca la un moment-dat...pac!Apare cineva,din neant si dovedeste ca e mai bun,tehnologic,chiar si fara o mare si lunga traditie.Sau eu sunt unul din cei care nu da doi bani pe traditie si vrea motor cu acel state of the art inclus...Si da,iti da si sentimentul de way of living!

 

Omule, ma obosesc degeaba cu tine. Exista piese aftermarket sa faci un Harley "state of the art". Eu am mers cu asa ceva: doua carburatoare, doua hyperchargere, doua bujii pe cilindru, doua perechi de c.aie, etc. Un Harley poate avea performante de neinchipuit. Daca te duci ca un lache si te dai doar cu modelele stock, pentru ca vrei nou (nou nu inseamna intotdeauna mai bun), n-o sa intelegi niciodata despre ce vorbesc.

» Post actualizat in 15 Dec 2014 19:39

 

cine vrea harley, isi ia harley. pentru ca, ma gandesc eu, daca a avut bani sa isi cumpere, are si bani in plus pentru reparatii.

 

Un Sportster second hand este foarte ieftin la noi. Mult mai ieftin decat multe japoneze. De aici as deduce eu ca cine isi ia japoneza are si bani pentru reparatii.

In al doilea rand, eu n-am avut nevoie de nicio reparatie la Harley pana acum. Probabil ca nici nu prea fac kilometri si de-aia nu se strica (undeva la 18-20.000km/sezon).

In al treilea rand, inteleg ca ai avut ceva probleme cu Harley-ul tau, daca stii ca au nevoie de reparatii. Enumera-ne problemele tale avute cu Harley-ul.

 

Restul, ceea ce ai scris tu acolo, sunt povesti, ca sa nu zic palavre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer strict la motor stock,nu mock up 99%....Stiu ca o Harley poate scoate performante barosane,dar cu sacrificiul fiabilitatii.Si pe Raider se poate pune kit de 2100 cc,alte supape,alte injectoare,alte tije impingatoare,module de injectie,filtre,etc.Eu vorbesc de stock.Oricum,la o Harley stock singura abilitate este doar aceea de a transforma benzina in zgomot fara efectul colateral al cailor putere.Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum,la o Harley stock singura abilitate este doar aceea de a transforma benzina in zgomot fara efectul colateral al cailor putere.Punct.

 

Este de-a dreptul extraordinar cum poti sustine cu atata tarie acest lucru, desi nu esti si n-ai fost niciodata posesor de Harley, singura ta experienta cu unul fiind cativa metri facuti in jurul unui showroom.

 

Dar, uite, eu iti pot da dreptate. ASA ESTE! AI DREPTATE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Yep! Acei cativa metri m-au facut sa spun PAS! Si cu asta basta!

 

Stii ce se spune ... selectie naturala. Daca nu iti place Harley Davidson , nu inseamna ca esti neaparat idiot dar nici ca esti mai inteligent decat erai inainte sa ai Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Yep! Acei cativa metri m-au facut sa spun PAS! Si cu asta basta!

 

 

Da, stiu, se intampla destul de des ca don'soarele care incaleca un Harley sa realizeze in doar cativa metri ca nu sunt capabile sa calareasca unul.

Daca te urcai tu pe motocicleta din clipul de mai jos, cred ca iti rupeai m..a (ex. mufa) in prima curba.

 

 

 

Vezi ca motociclistul e japonez...

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD te-au filat baietii

 

Si mai ziceti ca posesorii de Harley sunt aia cu ifose, cand tocmai voi sunteti cei care-si asorteaza cu grija chilotii la restul vestimentatiei. Sunt sigur ca astia ca tine, care sunt atenti la astfel de detalii, sunt genul efeminat care sta cate o ora in oglinda si nu iese din casa pana nu isi da cu parfum dupa urechi. Cu alte cuvinte, termenul care ti se potriveste este acela de fiţobiker, un nou tip de motociclist care, desi barbat, este mai mult p...a, avand intotdeauna mare grija la look atunci cand urmeaza sa incalece motocicleta.

De fapt trebuia sa-mi dau seama de genul tau inca de pe Topicul ala in care expui cu atata patos cat de indragostit esti tu de gaselnitele tehnologice menite sa-ti tina departe de vreo posibila problema manichiura proaspat facuta. Dar sunt sigur ca ai foarte mare grija si de pedichiura, pentru ca n-ai putea sa risti cumva sa te vada vreun vecin cu picioarele neingrijite atunci cand duci in papuci gunoiul.

Si daca vrei, totusi, pe un Topic dedicat vietii de chopperist tu sa discuti despre tendintele in moda, ca un fiţobiker ce esti, te asigur ca omul este in trend.

post-54267-0-28403000-1419159792_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...