Go-Getter Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Engine Type Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder Capacity 2294cc Bore/Stroke 101.6 x 94.3mm Compression Ratio 8.7:1 Fuel System Multipoint sequential electronic fuel injection with twin butterflies and progressive linkage on primary butterflies Transmission Final Drive Shaft Clutch Wet, multi-plate Gearbox 5-speed constant mesh Cycle Parts Frame Tubular steel, twin spine Swingarm Twin-sided, steel (houses drive shaft) Front Wheel Cast aluminium alloy 5-spoke, 17 x 3.5in Rear Wheel Cast aluminium alloy 5-spoke, 16 x 7.5in Front Tyre 150/80 R17 Rear Tyre 240/50 R 16 Front Suspension Kayaba 43mm upside down forks, 120mm travel Rear Suspension Kayaba black spring twin shocks with 5 position adjustable preload, 105mm wheel travel Front Brakes Twin 320mm floating discs, Nissin 4-piston fixed calipers, Nissin ABS system Rear Brakes Single 316mm fixed disc, Brembo 2-piston floating caliper, Nissin ABS system Dimensions Length 2500 mm (98.3 in) Width (Handlebars) 970 mm (38.2 in) Height 1165 mm (45.8 in) Seat Height 750 mm (29.5 in) Wheelbase 1695 mm (66.7 in) Rake/Trail 32 degree / 148 mm Wet weight 367 kg (807 lbs) Fuel Tank Capacity 24 litres (6.3 gals) Performance (measured at crankshaft to 95/1/EC) Maximum Power EC 148PS / 146bhp / 109kW @ 5750 rpm Maximum Torque EC 221Nm / 163 ft.lbs @ 2750 rpm Colours Phantom Black, Matt Black http://www.triumph.co.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 am vazut si eu una pe o platforma adevarata.. dar era 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Noiembrie 14, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2009 am vazut si eu una pe o platforma adevarata.. dar era 2009 Poate ca era Rocket-ul "simplu". Adevarul e ca, in ciuda faptului ca este o motocicleta... irationala... varianta Roadster este cea mai apropiata de gusturile mele, atat cat poate fi Rocket-ul de apropiata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ... Foarte funny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 O motocicleta ireala pt un pilot cu experienta dar si cu o anumita maturitate...financiara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 asta e genul de motocicleta pentru cineva gen Ion Tiriac sau Jay Leno. sau hai, sa nu fiu radical... merge la un american mai upper class care nu se da decat duminica pe un drum american, drept pusca. e chiar o motocicleta de show si cam atat. Au aratat ca se poate, acum pot opri productia (vezi Bugati Veyron). Poate ca scot bani frumosi de la chirurgi plasticieni pe care-i baga in Speed Triple si atunci e ok. Imi place culoarea, dar cam atat. PS: strugurii nu-s acrii, sunt degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 asta e genul de motocicleta pentru cineva gen Ion Tiriac sau Jay Leno. sau hai, sa nu fiu radical... merge la un american mai upper class care nu se da decat duminica pe un drum american, drept pusca. e chiar o motocicleta de show si cam atat. Au aratat ca se poate, acum pot opri productia (vezi Bugati Veyron). Poate ca scot bani frumosi de la chirurgi plasticieni pe care-i baga in Speed Triple si atunci e ok. Imi place culoarea, dar cam atat. PS: strugurii nu-s acrii, sunt degeaba Gresesti grozav! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 asta e genul de motocicleta pentru cineva gen Ion Tiriac sau Jay Leno. sau hai, sa nu fiu radical... merge la un american mai upper class care nu se da decat duminica pe un drum american, drept pusca. e chiar o motocicleta de show si cam atat. Au aratat ca se poate, acum pot opri productia (vezi Bugati Veyron). Poate ca scot bani frumosi de la chirurgi plasticieni pe care-i baga in Speed Triple si atunci e ok. Imi place culoarea, dar cam atat. PS: strugurii nu-s acrii, sunt degeaba Tin sa te contrazic,am dat o tura cu un roket in 2007 si pot sa spun cu mana pe inima ca vreau si eu unu Pacat ca nu-mi permite bugetul,cuplul e absolut genial, e "light" odata ce ai ridicat-o de pe cric iar scaritele plasate un pic mai sus iti ppermit sa abordezi si un stil de pilotaj mai agresiv E un american muscle...din alta tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracu Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 asta e genul de motocicleta pentru cineva gen Ion Tiriac sau Jay Leno. sau hai, sa nu fiu radical... merge la un american mai upper class care nu se da decat duminica pe un drum american, drept pusca. e chiar o motocicleta de show si cam atat. Au aratat ca se poate, acum pot opri productia (vezi Bugati Veyron). Poate ca scot bani frumosi de la chirurgi plasticieni pe care-i baga in Speed Triple si atunci e ok. Imi place culoarea, dar cam atat. PS: strugurii nu-s acrii, sunt degeaba pff ce pacat..si eu care voiam sa iti ofer un scimb intre un rocket 3 si vulcanul pe care il vinzi dar daca e degeaba...nah asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Cu Roket-ul n-am mers decat vreo 2 km, in schimb cu Bonnie America am facut 500km in acelasi weekend. Bonnie este o alta motocicleta ocolita de cei ce vor un cruiser la noi. Ba ca are injectie "mascata" , ba ca e un fals, bla bla . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 pff ce pacat..si eu care voiam sa iti ofer un scimb intre un rocket 3 si vulcanul pe care il vinzidar daca e degeaba...nah asta e fratilor, pretul nu e atat de exclusivist incat sa nu-si permita omul de rand. Daca VREI ceva de genu' fffff mult, poti sa faci un credit si ti-o iei... serios, e cat un family-sedan decent. Platesti 10 ani la credit dar ai motocicleta visurilor tale! Ideea e daca VREI ceva de genu', si io personal...nu vreau! Repet, parerea mea despre motocicletele de 300 kg, cu motor IMENS e ca nu prea te mai bucuri de ce-ti poate oferi motociclismul: FUN, agilitate, mobilitate etc... Sunt autobuze care sunt ok, dar au si un scop, R1200GS si Goldwing spre exemplu... dar singurul scop al lu' Rocket e "pt ca se poate". Raman la concluzia mea: nu e o motocicleta pe care sa o folosesti cu adevarat... ci sa te dai cu ea din an in paste. O motoccicleta pe care so o ai in colectie (d-aia ziceam de tiriac mai sus) Intr-adevar, motocicletele se aleg cu inima, dar depinde si ce-ti face inima sa bata! daca ar fi sa fac o paralela, Rocketu' e echivalentulmotociclistic al lu' Escalade sau Hummer H2. sa vina rosiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Un motor foarte bine echilibrat si bine gandit! Am dat o tura si mi-a pus ranjetul pe gura urgent. Personal nu-mi place stilul, dar e o faza de gust! Repet, motorul e bestial. Nu stiu cat e in Romania, dar aici nu e scump deloc- putin mai scump decat un vulcan de 2000, si cat un Vroad din acelasi an. Bine, daca vrei sa il iei pe cel de anul viitor.... pix, inseamna ca ai prea multi bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) There was Roadster before Roadster. Editat Noiembrie 17, 2009 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 148cai....hmmm cam putini pt un motor de 370kg....dar macar compenseaza cu fiabilitate.....totusi mai mult imi place R3-ul normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Au ramas pana la urma la 2300cmc... Era un zvon acum cateva luni ca vor trece la 2500 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 148cai....hmmm cam putini pt un motor de 370kg....dar macar compenseaza cu fiabilitate.....totusi mai mult imi place R3-ul normal Compenseaza din plin cuplul. "Doar" 148cai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 Compenseaza din plin cuplul. "Doar" 148cai? Cuplu n-are nici o treaba.....cuplu la roata conteaza....si e chiar mai mic decat la un V-max Daca e s-o luam pe performante pana la urma conteaza puterea la roata, care e cuplul la roata inmultit cu nr de rotatii ale rotii Am zis doar 148 cai, pt ca japonezii de la Kawasaki de ex au facut acum 15 ani motor de 150cai de numai 1100cmc si pe care il iei acuma la 2000E in stare buna Oricum la Triumph apreciem in principal stilul, ca doara nah, e Rols-Royce-ul motocicletelor nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Race-ule, teoretic e aproape cum spui tu (chiar daca exagerezi cu nr de cai la japoneze). Practic - si asta iti spun pe incercate nu pe auzite - rapiditatea cu care accelereaza bestia asta e senzationala! Toate japonezele de 1100cc ( banuiesc ca te referi la GSXR si ZZR) , pot sa se ascunda! E mai aproape daca nu chiar pe acelasi calapod cu hayabusa din 2000 si mi s-a parut mai brutal decat B-kingul de anul trecut. Este ca V-maxul in boost constant.... impresionant! Prima data cand i-am dat in gura tare a fost un soc exact ca cel care l-am avut cu ani in urma cand am pus prima data ghiara pe gsxr-ul de 1100. Bine, nu poti sa-l compari cu un zx10 de acum, dar repet, e impresionant! Asta vine de la cineva care chiar nu-i fan-ul motorului asta, ba chiar nu-mi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Mi se pare o motocicleta bestiala. Daca as avea bani mi-as cumpara-o acum. Dar nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 Mi se pare o motocicleta bestiala. Daca as avea bani mi-as cumpara-o acum. Dar nu am... Asta e un 2005, nu-ti lua 2006 end of year sau 2007 daca-ti iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Race-ule, teoretic e aproape cum spui tu (chiar daca exagerezi cu nr de cai la japoneze). Practic - si asta iti spun pe incercate nu pe auzite - rapiditatea cu care accelereaza bestia asta e senzationala! Toate japonezele de 1100cc ( banuiesc ca te referi la GSXR si ZZR) , pot sa se ascunda! E mai aproape daca nu chiar pe acelasi calapod cu hayabusa din 2000 si mi s-a parut mai brutal decat B-kingul de anul trecut. Este ca V-maxul in boost constant.... impresionant! Prima data cand i-am dat in gura tare a fost un soc exact ca cel care l-am avut cu ani in urma cand am pus prima data ghiara pe gsxr-ul de 1100. Bine, nu poti sa-l compari cu un zx10 de acum, dar repet, e impresionant! Asta vine de la cineva care chiar nu-i fan-ul motorului asta, ba chiar nu-mi place! Cred si eu ca trage de jos, da asta nu are nici o treaba cu cuplul motor ci cu cel de la roata ca la orice atelaj propulsat de un motor fie el termic, fie electric, si pt feelingul de drag conteaza puterea la roata care e data de cuplul la roata inmultit cu nr de rot ale rotii pe min. Un motor de viteza fie el si de 1100, 1300cmc de obicei e facut sa nu aiba prea multi cai in ture mici pt ca in conditiile in care se merge intr-un trafic cu anumite limitari si anume in 90% dintr-un parcurs, sa fie economic si sa nu supuna componentele mecanismului motor la fortari inutile....daca vrei depasire dai inferioara si blana Un power-cruiser de genul cum e acest Triumph, cu motor de capacitate mai mare decat 75% din BMW-urile de la noi din tara normal ca, daca dai drumul la ambreaj in 1-a si la relanti ceva mai brusc te zmulge de pe loc Cel mai bun feeling al cuplului il ai la un motor electric deoarece la acesta cuplul e maxim pe toata plaja de turatii inca de la 0.Cine vrea sa simta feelingul sa mearga cu un electrocar sau chiar cu troleul daca nu are alte posibilitati.La amandoua o sa observe ca, la plecarea de pe loc te baga in scaun, si pe urma e banal. Oricum per total din cauza ca e mai greu si are puterea maxima mai mica si sta mai rau cu aerodinamica e inferior unui miar de viteza mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Foarte tare! Dar trebuie sa ai putza extrem de mica , ca sa ai nevoie de un Saviem asa de mare... Oricum eu o iubesc enorm! Imi place felul in care trebuie sa-i desurubezi plasticele si sa-i basculezi cabina ca sa poti avea acces la bujii( la ale ala care ai acces, ca, la cele doua din spate 5-6 te rogi sa ai mana rupta si pusa stramb la loc...) De asemenea imi place cum isi face mendrele partea de soft de autotunig, care isi culege date statistice numa el stie cum si cand , si iti tuneaza motorul pana il aduce la un relati de IJ , asta daca reusesti sa-l pornesti... ...si cromurile , si tablele care vibreaza pe el... ...si 200 de euro un amarat de encoder de plastic care se fute periodic...si instalatia electrica facuta intr-o tara care foloseste ideograme pe etichete... si colierele de unica folosintza... ...si lipsa de coliere pe prizele vacuumatice ...care sug ce vor si ce pot ele... Si cine mai stie cat alte optiuni premium... ma duc sa salivez in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Foarte tare!Dar trebuie sa ai putza extrem de mica , ca sa ai nevoie de un Saviem asa de mare... Oricum eu o iubesc enorm! Imi place felul in care trebuie sa-i desurubezi plasticele si sa-i basculezi cabina ca sa poti avea acces la bujii( la ale ala care ai acces, ca, la cele doua din spate 5-6 te rogi sa ai mana rupta si pusa stramb la loc...) De asemenea imi place cum isi face mendrele partea de soft de autotunig, care isi culege date statistice numa el stie cum si cand , si iti tuneaza motorul pana il aduce la un relati de IJ , asta daca reusesti sa-l pornesti... ...si cromurile , si tablele care vibreaza pe el... ...si 200 de euro un amarat de encoder de plastic care se fute periodic...si instalatia electrica facuta intr-o tara care foloseste ideograme pe etichete... si colierele de unica folosintza... ...si lipsa de coliere pe prizele vacuumatice ...care sug ce vor si ce pot ele... Si cine mai stie cat alte optiuni premium... ma duc sa salivez in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Foarte tare!Dar trebuie sa ai putza extrem de mica , ca sa ai nevoie de un Saviem asa de mare... Oricum eu o iubesc enorm! Imi place felul in care trebuie sa-i desurubezi plasticele si sa-i basculezi cabina ca sa poti avea acces la bujii( la ale ala care ai acces, ca, la cele doua din spate 5-6 te rogi sa ai mana rupta si pusa stramb la loc...) De asemenea imi place cum isi face mendrele partea de soft de autotunig, care isi culege date statistice numa el stie cum si cand , si iti tuneaza motorul pana il aduce la un relati de IJ , asta daca reusesti sa-l pornesti... ...si cromurile , si tablele care vibreaza pe el... ...si 200 de euro un amarat de encoder de plastic care se fute periodic...si instalatia electrica facuta intr-o tara care foloseste ideograme pe etichete... si colierele de unica folosintza... ...si lipsa de coliere pe prizele vacuumatice ...care sug ce vor si ce pot ele... Si cine mai stie cat alte optiuni premium... ma duc sa salivez in continuare musiu,tu ti-o cauti? daca tot vrei sa spui ceva,fa-o la subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.