skvj Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 I-am pus ce ii cere in manual. Sunt motoare vechi, cu cerinte vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 I-am pus ce ii cere in manual. Sunt motoare vechi, cu cerinte vechi. si in manual iti cere 20w50?la fzr600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 La peste 15 grade cere 20w40 (sau 30, nu mai stiu exact) iar la sub 15 grade cere 10w40 (sau 30, nu mai stiu). Cum sunt peste 15 grade afara, 20w50, care este superior lui 20w40, e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Helloooooooooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Helloooooooooooo ......sau cum s-ar zice...cool. Dar ce cauta la FZR-isti? Ai confundat cu R6-isti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Am deschis mai multe tab-uri si am confundat topicul. Lasa ca e ok si aici, va clatiti si voi ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) A folosit careva ceva de genu pe FZR 600R, 4jh !? Sau altfel spus, intinzatorul de la 3HE este la fel cu cel de la 4jh? Am cautat pe net ambele componente noi si au acelasi cod de la OEM asta inseamna ca sunt una si aceeasi componenta Editat Aprilie 29, 2014 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Si de unde iti vei da seama cand trebuie strans ? Lantul se intinde cand se uzeaza si daca nu sta in ce tensiune trebuie va fugi de la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 asta e riscul la intinzatoarele manuale...trebuie sa il verifici tot timpul,sa-l ajustezi...eu unu nu mi-as monta...mai bine unul original second...sau incerci sa-l repari pe cel existent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 sau sa il strangi din 500 in 500 km cu dinamometrica la acelas cuplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 tocmai asta e si ideea ca de strans se strange doar cand se aude lantu ca incepe sa zornaie. intinzatorul automat se defecteaza si el, mai grav e cand se rupe clichetul la cel automat si lasa lantul liber. sunt o gramada care si-au montat cu succes asa ceva pe motocicleta si nu am auzit pe nimeni sa se planga ca trebuie sa arunce un ochi si la acest intinzator... (eu cred ca poate fi la fel de important acest reglaj ca si verificarea carburatoarelor si sincronizarea acestora). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut baieti anul trecut oglinda din partea stanga a intalnit un indicator de curba periculoasa si s-a facut praf asa ca as avea nevoie de alta daca stiti unde pot gasi sau daca aveti din dezmembrari , modelul e din 1991 . Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Si eu caut sa cumpar/imprumut contracost un cauciuc 140/60/18 sh pentru prezentare la rar...nu ma intereseaza foarte tare dot`ul ca il voi da jos dupa...sa fie cat de cat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Salutare. Am ceva piese ptr FZR 600 3HE de vanzare: -capac motor(ala pe care sunt scrise treptele de viteza) -ornamentele care acopera tuburile de la prizele de aer -tub de priza de aer (nush care parte) -capac monopost -discuri frana fata 2 bucati -pompa frana spate cu tot cu rezervor si etrier -stop frana spate Daca e cineva interesat ma poate contacta la telefon 0729081282! Preturile nu le cunosc dar accept propunerea voastra (in limita bunului simt) Separat vand doua casti moto Nitro N330VX culoare rosie, viziera transparenta (cateva sgarieturi fine), masime XS 540 mm. Folosite 2 sezoane. Stare foarte buna! Pret 200 lei bucata negociabil!! Editat Iunie 6, 2014 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Sa va zic o faza..am luat zilele trecute un damb, cu vre-o 30 la ora si s-a taiat curentul instant. Siguranta principala arsa. Ok. Pun alta, pocneste instant. Incep sa verific tot frumos dupa cabluri topite, nu gasesc nimic. Pun alta siguranta si fac contact cu plusul pe baterie foarte superficial, cat sa nu arda siguranta si observ ca plusul si minusul de la releul de incarcare se misca, efectiv se strangeau din cauza caldurii. Scot mufele de la releu, gata, nu se mai arde siguranta. Acum vine intrebarea, e releul sau ceva pe traseu? Am incercat chiar si cu fazele scoase de pe releu, face la fel. Pnm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Nu am inteles mai nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Sa va zic o faza..am luat zilele trecute un damb, cu vre-o 30 la ora si s-a taiat curentul instant. Siguranta principala arsa. Ok. Pun alta, pocneste instant. Incep sa verific tot frumos dupa cabluri topite, nu gasesc nimic. Pun alta siguranta si fac contact cu plusul pe baterie foarte superficial, cat sa nu arda siguranta si observ ca plusul si minusul de la releul de incarcare se misca, efectiv se strangeau din cauza caldurii. Scot mufele de la releu, gata, nu se mai arde siguranta. Acum vine intrebarea, e releul sau ceva pe traseu? Am incercat chiar si cu fazele scoase de pe releu, face la fel. Pnm. Face la fel ce? Daca ai scos releul si nu se mai arde inseamna ca releul este in scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Face la fel a.k.a se arde siguranta. Si e posibil ca de la o denivelare sa crape un releu? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Face la fel a.k.a se arde siguranta. Si e posibil ca de la o denivelare sa crape un releu? ... Verifica mufele si da-le cu spray de contact.Eu am patit fix aceeasi chestie acum vreo luna,dar cu un gsxr 600.DIn cauza xenonului si a faptului ca sa ars releul care era montat o data cu el(cu xeonul),mi-a topit mufa de la faza lunga.Nu stiu cum... .Doar ca de la faza asta imi tot ardea siguranta principala.O schimbam,pornea mobra frumos,iar dupa vreo 5-10 km de mers,facea aceeasi chestie. De nervi,am fost nevoit sa iau la mana toata instalatia electrica pana am gasit "buba". Sper ca ti-am fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Am scos mufele de la bord, de la faruri, stopuri, tot... si ardea siguranta instant, nu dupa 5-10 km de mers...rezolvarea a fost sa dau jos plusul si minusul de pe releu. De atunci nu am mai umblat la ea, nu mai stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Te-as ajuta dar nu gasesc nicaieri o poza cu instalatia ... ai o poza/link ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Capture1.JPG Instalatia adica schema instalatiei, nu pozitionarea componentelor electronice pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Sincer nu pot sa imi dau seama mare lucru din schema aia, daca e cum zice in schema ar trebui sa ai doar un fir care intra in releu(in afara de cel de + de la baterie si iesirea spre electromotor), firul care ar intra in releu din instalatie e cu - si e intrerupt de butonul de pornire si senzori(cric, neutral, ambreiaj) iar plusul cica si-l ia de pe borna de plus care intra in releu din baterie. Normal ar fi daca ai avea un scurt in releu sa iti faca faza doar cand dai la demaror. Pozitia 2 e siguranta de 30A? Daca da plusul ala se duce doar in contact unde nu ai nici un minus ... pune aparatul de masura pe continuitate si masoara soclul la siguranta, pe nici o parte nu ar trebui sa ai continuitate intre un papuc si sasiu sau minus. Daca ai continuitate, poti incerca sa scoti mufa la contact sa vezi daca se schimba ceva, desi ma indoiesc ... daca nu se schimba nimic ai un scurt pe instalatie pe traseu ... Editat Iunie 27, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.