yo4hgx Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Sa se mute la tropice!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 cumpar asa ceva este vorba despre cadru de la carena fata NU CUMPAR DACA E INDOIT am eu unu fara indoituri, fara lovituri. Iti pot trimite mai multe poze cu el ca sa te convingi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 daca este de 4jh si imi convine si pretul facem afacerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Vin la voi cu o mica problema. Nu debreiaza in totalitate ambreiajul. L-am strans la maxim,manerul e tare dar nu debreiaza complet. Stiti care ar fi cauzele? Este vorba despre o yamaha fzr 600r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 La prima vedere as zice ca ai una sau mai multe din placile metalice "ondulate", 8, descentrate, cred ca intelegi la ce ma refer. Desfa ambreiajul si pune placile metalice pe o suprafata plana sa le verifici ... cu ocazia asta poti masura si arcurile si placile de frictiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 O sa desfac sa vad. Oricum ambreiajul inca nu patineaza dar prinde sus. Eu am observat ca nu debreiaza complet cand am incercat sa-l imping in treapta 1 sau 2 cu ambreiajul actionat si am vazut ca opune rezistenta, insa cu motorul pornit nu pleaca de pe loc, dar pocneste tare cand bag in prima treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Caut anvelopa 140/60 sau 70 pe 18 pt fzr 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru, un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri, e o adevarata polemica cu uleiul asta, numa bine! 5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald... Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald? Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada. Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras. Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat. Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet. Ramane problema noptilor friguroase. 20W50...asta e ulei de chopper ma!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald... 20W50...asta e ulei de chopper ma!!! am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate, numa bine! atunci nu scrie...stiu foarte bine ce vorbesc...cred ca iti troncane fzr-ul la rece cu 20w de numa numa...scurta viata o sa aiba...noroc ca is bulletproof ca de erau pe masura iscusintei unora dintre voi deja erau la casare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Eu nu as fi atat de categoric... majoritatea manualelor recomanda 10W-30 pentru sezonul rece si 20W-40 si chiar 20W-50 pentru sezonul cald (inclusiv R1'09). Datorita cantitatii mai reduse a aditivilor de imbunatatire a vascozitatatii, 20W-50 este mai stabil si mai longeviv decat "universalul" 10W-40 (vorbind despre aceeasi clasa). Va necesita intradevar o mai mare atentie la incalzirea motorului imediat dupa pornire si va atenua un pic si din performante dar, cel putin la motoare de generatie mai veche si in special cu o oarecare uzura este o alegere nu tocmai nefericita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 atunci nu scrie...stiu foarte bine ce vorbesc...cred ca iti troncane fzr-ul la rece cu 20w de numa numa...scurta viata o sa aiba...noroc ca is bulletproof ca de erau pe masura iscusintei unora dintre voi deja erau la casare... maxim! tipic romanesc! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 I-am pus ce ii cere in manual. Sunt motoare vechi, cu cerinte vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 I-am pus ce ii cere in manual. Sunt motoare vechi, cu cerinte vechi. si in manual iti cere 20w50?la fzr600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 La peste 15 grade cere 20w40 (sau 30, nu mai stiu exact) iar la sub 15 grade cere 10w40 (sau 30, nu mai stiu). Cum sunt peste 15 grade afara, 20w50, care este superior lui 20w40, e foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Helloooooooooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Helloooooooooooo ......sau cum s-ar zice...cool. Dar ce cauta la FZR-isti? Ai confundat cu R6-isti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Am deschis mai multe tab-uri si am confundat topicul. Lasa ca e ok si aici, va clatiti si voi ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) A folosit careva ceva de genu pe FZR 600R, 4jh !? Sau altfel spus, intinzatorul de la 3HE este la fel cu cel de la 4jh? Am cautat pe net ambele componente noi si au acelasi cod de la OEM asta inseamna ca sunt una si aceeasi componenta Editat Aprilie 29, 2014 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Si de unde iti vei da seama cand trebuie strans ? Lantul se intinde cand se uzeaza si daca nu sta in ce tensiune trebuie va fugi de la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 asta e riscul la intinzatoarele manuale...trebuie sa il verifici tot timpul,sa-l ajustezi...eu unu nu mi-as monta...mai bine unul original second...sau incerci sa-l repari pe cel existent.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 sau sa il strangi din 500 in 500 km cu dinamometrica la acelas cuplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 tocmai asta e si ideea ca de strans se strange doar cand se aude lantu ca incepe sa zornaie. intinzatorul automat se defecteaza si el, mai grav e cand se rupe clichetul la cel automat si lasa lantul liber. sunt o gramada care si-au montat cu succes asa ceva pe motocicleta si nu am auzit pe nimeni sa se planga ca trebuie sa arunce un ochi si la acest intinzator... (eu cred ca poate fi la fel de important acest reglaj ca si verificarea carburatoarelor si sincronizarea acestora). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut baieti anul trecut oglinda din partea stanga a intalnit un indicator de curba periculoasa si s-a facut praf asa ca as avea nevoie de alta daca stiti unde pot gasi sau daca aveti din dezmembrari , modelul e din 1991 . Ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Si eu caut sa cumpar/imprumut contracost un cauciuc 140/60/18 sh pentru prezentare la rar...nu ma intereseaza foarte tare dot`ul ca il voi da jos dupa...sa fie cat de cat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.