c3h2o Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Prin deschiderea "gazului" la pornire se suplimenteaza de fapt aerul... asa ca cel mai probabil amestecul este prea bogat. Fie nivelul este prea mare (nu cunosc valoarea pt 600cc), fie suruburile pilot sunt deschise prea mult... cel mai probabil amandoua. Pe de alta parte, dupa un anumit numar de km tuburile emulsoare incep sa se uzeze (invizibil cu ochiul liber) astfel ca cei cu experienta recomanda scaderea nivelului cu 1-1.5mm sub valoarea recomandata de producator. aceste cauze duc si la o crestere a consumului? sau ma insel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Buna,sunt si eu proaspat detinator de YAMAHA FZR 1000 din 92 si as vrea sa stiu care cat ar trebui sa fie jocul la supape . VA MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Buna,sunt si eu proaspat detinator de YAMAHA FZR 1000 din 92 si as vrea sa stiu care cat ar trebui sa fie jocul la supape . VA MULTUMESC 0.11-0.20 admisie 0.21-0.30 evacuare Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicn12 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 vreau sa imi curat si sa sincronizez si eu carburatoarele, imi puteti spune ce nivele trebuie sa fie la un fzr 4jh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 SAL! Dezmembrez o Yamaha FZR 600 din 90,80 la suta complata VAND YAMAHA FZR 600,DIN 91,CODITZA SCHIMBATA,TOBA CARBON,ARIPA CARBON,OGLINZI LOOK CARBON,SEMNALIZARI LOOK CARBON,suspensie spate reglabila in duritate si inaltzime... 0726174764, ciocirlanflorin@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu_O Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 SAL!Dezmembrez o Yamaha FZR 600 din 90,80 la suta complata VAND YAMAHA FZR 600,DIN 91,CODITZA SCHIMBATA,TOBA CARBON,ARIPA CARBON,OGLINZI LOOK CARBON,SEMNALIZARI LOOK CARBON,suspensie spate reglabila in duritate si inaltzime... 0726174764, ciocirlanflorin@yahoo.com Salut! Ma intereseaza si pe mine niste componente: Etrier frana spate, si inca cateva. Vad ca esti din Severin. Daca mai ai etrierul, te rog sa-mi spui. Dau o fuga pana acolo. Poate mai iau si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Mai baieti.... eu numai probleme am cu fzr-ul meu. Astazi m-a lasat cu fundul in drum. Mi-a murit bateria. Am releu de incarcare pe el si incarca undeva in 13,4 la relanti si 12,9- 13 turata. Insa cand am plecat astazi spre oras am ramas cu ea pe marginea drumului; nu mai pornea nici impinsa. De parca releul nici nu era pe ea. Nu stiu cum e la voi insa la mine este un fir care face masa pe placa de racire de la releu si pleaca la minus la baterie. Am masurat cu voltmetrul fara firul acela conectat si nu imi incarca. La voi de unde pleaca firele spre pompa de benzina? dati si voi sfaturi ca nu prea mai stiu ce sa ii mai fac :wink: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 (editat) Mai baieti.... eu numai probleme am cu fzr-ul meu. Astazi m-a lasat cu fundul in drum. Mi-a murit bateria. Am releu de incarcare pe el si incarca undeva in 13,4 la relanti si 12,9- 13 turata. Insa cand am plecat astazi spre oras am ramas cu ea pe marginea drumului; nu mai pornea nici impinsa. De parca releul nici nu era pe ea. Nu stiu cum e la voi insa la mine este un fir care face masa pe placa de racire de la releu si pleaca la minus la baterie. Am masurat cu voltmetrul fara firul acela conectat si nu imi incarca. La voi de unde pleaca firele spre pompa de benzina? dati si voi sfaturi ca nu prea mai stiu ce sa ii mai fac :wink: pai cum vrei sa-ti incarce daca ai scos minusul de la baterie? telepatic? hai sa o luam de la capat: releu ars -> cdi bulit -> baterie prajita (daca ti-au intrat 17 volti in baterie cum ziceai intr-un post anterior parca, crezi ca i-a facut bine?) firele de la pompa de benzina duc intr-o mufa sub rezervor, mufa care la randul ei se duce in matul ala gros numit instalatie electrica, dar ce treaba are pompa cu bateria? p.s: ai verificat bornele daca fac contact cum trebuie? Editat Aprilie 20, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 :wink: pai cum vrei sa-ti incarce daca ai scos minusul de la baterie? telepatic? hai sa o luam de la capat: releu ars -> cdi bulit -> baterie prajita (daca ti-au intrat 17 volti in baterie cum ziceai intr-un post anterior parca, crezi ca i-a facut bine?) firele de la pompa de benzina duc intr-o mufa sub rezervor, mufa care la randul ei se duce in matul ala gros numit instalatie electrica, dar ce treaba are pompa cu bateria? p.s: ai verificat bornele daca fac contact cum trebuie? am verificat azi... toate contactele ok. am pus bujii noi pe ea. dupa cautarile mele desarte, am ajuns la concluzia ca cdi-ul meu mai are si alte chestii arse prin el. de unde am ajuns la concluzia asta? pai ambele fire de la bobine sunt cu plus.am facut masa pe cadru si am masurat cu motorul oprit. pe cate un + de la fiecare bobina aveam 13 volti si pe celelalte + -uri de la fiecare bobina respectiv in parte aveam 0 Volti. adica in sensul asta: bobina 1 un contact cu 0 volti unul cu 13 volti. la fel si la bobina 2. Cu motorul pornit am masurat la fel insa de aceasta data aparatul arata astfel: la bobina 1 contactul cu 0 volti in prealabil imi dadea aleatoriu 12.6, 12.7, 12.9, 13.0 volti pe cand la contactul la care in prealabil aveam 13 volti acum aveam 13.2 volti. Aceeasi chestie si pe bobina 2. Pffff nush ce sa ii mai fac. Nici releul ala nu incarca asa cum ar trebuie. Pentru ca ar trebui sa incarce undeva in jurul a 14 volti. MAMA MAMELOR EI DE MOTOCICLETAAAAA!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 cati nervi si bani ai cheltuit pana aku cred ca era mai ieftin releul ala nou original de fzr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 am verificat azi... toate contactele ok. am pus bujii noi pe ea. dupa cautarile mele desarte, am ajuns la concluzia ca cdi-ul meu mai are si alte chestii arse prin el. de unde am ajuns la concluzia asta? pai ambele fire de la bobine sunt cu plus.am facut masa pe cadru si am masurat cu motorul oprit. pe cate un + de la fiecare bobina aveam 13 volti si pe celelalte + -uri de la fiecare bobina respectiv in parte aveam 0 Volti. adica in sensul asta: bobina 1 un contact cu 0 volti unul cu 13 volti. la fel si la bobina 2. Cu motorul pornit am masurat la fel insa de aceasta data aparatul arata astfel: la bobina 1 contactul cu 0 volti in prealabil imi dadea aleatoriu 12.6, 12.7, 12.9, 13.0 volti pe cand la contactul la care in prealabil aveam 13 volti acum aveam 13.2 volti. Aceeasi chestie si pe bobina 2. Pffff nush ce sa ii mai fac. Nici releul ala nu incarca asa cum ar trebuie. Pentru ca ar trebui sa incarce undeva in jurul a 14 volti. MAMA MAMELOR EI DE MOTOCICLETAAAAA!!!!!!!!!!!! treaba e ca tu faci numai ce-ti taie tie capul, nu ti cont de niciun sfat diferenta de voltaj dintre bobine mi se pare nesemnificativa mai incearca o improvizatie, doua, poate o faci R1 :wink: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 :D o fac r2. releul de incarcare e de fzr. l-am cumparat deci nu e mesterit de mine. bateria e buna. bujiile sunt noi.tranzitorul din cdi inlocuit.ce sa ii mai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) pune bateria pe redresor si vezi daca mai face figuri apoi Editat Aprilie 22, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 pune bateria pe redresor si vezi daca mai face figuri apoi am pus alta baterie. pana acum nu am probleme deocamdata, insa imi incarca putin si atunci cand accelerez in loc sa creasca tensiunea ea scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) la 3000 de ture trebuie sa incarce intre 14,3 si 15,3 cu conditia ca bateria sa fie full incarcata daca nu, urmatorul pas e sa verifici alternatorul Editat Aprilie 23, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 la 3000 de ture trebuie sa incarce intre 14,3 si 15,3 cu conditia ca bateria sa fie full incarcata daca nu, urmatorul pas e sa verifici alternatorul aham. asa o sa fac. cum fac sa imi dai si mie cartea aia din care scoti tu toate schemele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 salut! am si eu o intrebare la care sunt sigur k ii gaseam raspunsul in 137 de pagini ale acestui topic , dar totusi este mult si timpul este limitat. ce cantitate de ulei intra intr-un FZR 3HE 600 B? si nivelul OK este la mijlocul gemuletului? va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 2,2 litru fara filtru si vreo 2,5 litri cu filtru (parca asa am bagat ultima oara) si pe gura de vizitare sunt niste marcaje cu minim si maxim, te ghidezi dupa ele cine vrea manualul de service pm cu id-ul de messenger! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 imi poate spune cineva daca pe un cadru de fzr1000exup din 93-94 se potriveste alt motor(tot de yamaha) eventual un thunderace sau primul model de R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 2,2 litru fara filtru si vreo 2,5 litri cu filtru (parca asa am bagat ultima oara) si pe gura de vizitare sunt niste marcaje cu minim si maxim, te ghidezi dupa ele cine vrea manualul de service pm cu id-ul de messenger! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 salut ! va deranjez si eu cu o intrebare : care este consumul de combustibil la CBR de 600 ? urban? mixt ? extraurban ? va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 incearca sa pui intrebari despre cbr pe topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 salut ! va deranjez si eu cu o intrebare : care este consumul de combustibil la CBR de 600 ? urban? mixt ? extraurban ? va multumesc ! imi cer scuze ma refeream la yamaha FZR , dadusem copy paste , am intrebat despre consum si pe cei cu CBR de 600 , sincer chiar ma intereseaza consumul !!!!!! astept raspunsuri ! imi cer inca odata mii de scuze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 a mea consuma urban intre 5-7 (depinde de aglomeratie, mai mult 7) extraurban in ture medii 4,5% iar daca mergi blana cred ca ia si 10% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) imi cer scuze ma refeream la yamaha FZR , dadusem copy paste , am intrebat despre consum si pe cei cu CBR de 600 , sincer chiar ma intereseaza consumul !!!!!! astept raspunsuri ! imi cer inca odata mii de scuze ! Consum de Bucuresti aglomerat + turatii = peste 10%... iar la drum lung, fa si tu calculul: 170km cu 10 litri... p.s.: drum lung cu 130-150 km/h constant Editat Aprilie 26, 2009 de fuzzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.