florinelu07 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Salut Am urmatoarea problea cu DR 350 ... porneste relativ usor cu socul tras, dar nu se tureaza (nu are forta) decat daca accelerez tot in secvente de 1-2 secunde. - la ralanti functionaeaz rotund. - carburatorul este (l-am) curatat si suflat cu aer comprimat+reglat - face aceasi figura cu bujii diferite (DPR8EA9 si DPR9EA9) - jocul tachetilor este reglat (0,05-0,10 admisie si 0,10-0,15 evacuare) - filtrul de aer este relativ curat (a fost mai murdar si mergea bine) - lantul de distributie nu este uzat - pistonul si segmentii sunt cam la 50% din durata de viata. - benzina in carburator vine...cu toate ca are momente cand se tureaza usor in gol..... - are momente cand ramane turat... - am gasit o crapatura pe cuplaju de cauciuc dintre carburator si chiuloasa care a fost lipita (adeziv pentru cauciuc) + "badijonare" temporara pana la inclocuire ... numai sa gasesc altul... sunt sigur in proportie de 98% ca pe acolo nu mai poate trage aer fals. alte elemente care sa afecteze funtionarea nu imi vin in minte momentan. Simptomele mi se par asemantoare cu ramasul fara benzina in mers... cand trebuie sa treci pe rezerva. Momentan ma face sa imi pierd rabdarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Cu compresia cum stai? Carbul e reglat bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) compresia nu am cum sa o verific. carburatia este reglata ... teoretic bine... Editat Decembrie 6, 2009 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 am gasit o crapatura pe cuplaju de cauciuc dintre carburator si chiuloasa care a fost lipita (adeziv pentru cauciuc) + "badijonare" Aici iti trage aer fals, si, logic, daca primeste mai multa benzina(prin accelerare in tact de 1-2 sec), se tine in viata.. Cu ajutorul sprayului de curatat frine (break clean) poti depista unde iti trage aer fals. Spray-ezi pe cuplajul de guma dintre motor si carburator. Daca turatia se ridica, ai gasit greseala. Africanu P.S Scrie ce ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 am incercat cu spray-ul ... nici un efect.... ideea este ca daca in ralanti accelerez brusc da sa se opreasca ... la fel face si in mers.... sa fie oare dusi segmentii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 am incercat cu spray-ul ... nici un efect.... ideea este ca daca in ralanti accelerez brusc da sa se opreasca ... la fel face si in mers.... sa fie oare dusi segmentii ? sa fie filtrul de aer desfacut undeva? daca erau sgmentii scotea fum albastru dar nu se oprea...cand se incalzeste motorul tot asa face sau doar la rece? Mesaj completat am incercat cu spray-ul ... nici un efect.... ideea este ca daca in ralanti accelerez brusc da sa se opreasca ... la fel face si in mers.... sa fie oare dusi segmentii ? sa fie filtrul de aer desfacut undeva? daca erau sgmentii scotea fum albastru dar nu se oprea...cand se incalzeste motorul tot asa face sau doar la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 nu se observa vizibil ca ar scoate fum ... bujia este maronie (deci arderea este teoretic buna). ma gandesc sa incerc cu o bujie noua (din magazin) dupa ce se incalzeste merge putin mai bine... daca o turez ceva mai mult de 4000 rpm trage chiar bine.... ce am constatat azi... dupa ce am pornit si s-a incalzit am oprit-o si am lasat-o pe cric cca.5 minute....dupa care intamplator am repornit si raspunde mult mai bine la acceleratie (dar asta nu dureaza decat maxim 1 minut) ma gandesc sa nu fie dereglat plutitorul si sa nu ii vina benzina destula...ca din rezervor curge foarte bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 nu se observa vizibil ca ar scoate fum ... bujia este maronie (deci arderea este teoretic buna). ma gandesc sa incerc cu o bujie noua (din magazin) dupa ce se incalzeste merge putin mai bine... daca o turez ceva mai mult de 4000 rpm trage chiar bine.... ce am constatat azi... dupa ce am pornit si s-a incalzit am oprit-o si am lasat-o pe cric cca.5 minute....dupa care intamplator am repornit si raspunde mult mai bine la acceleratie (dar asta nu dureaza decat maxim 1 minut) ma gandesc sa nu fie dereglat plutitorul si sa nu ii vina benzina destula...ca din rezervor curge foarte bine... sa nu fie aprinderea,sa nu dea scanteie la turatie mai are? bate in carb usor cu manerul unei surubelnite de cateva ori poate se aseaza plutit...usor ,am zis, nu da tare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Lips de putere la turatii joase ??!! Sa inteleg ca in ture trage bine?? Ai umblat la acul de dozaj ?? Vezi daca ala se ridica odata cu obturatorul admisiei atunci cand tragi de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 sa nu fie aprinderea,sa nu dea scanteie la turatie mai are? bate in carb usor cu manerul unei surubelnite de cateva ori poate se aseaza plutit...usor ,am zis, nu da tare.... Eu aveam fisa putin intrerupta si la turatii mai mari, de la vibratii, se intrerupea nu dadea scanteie cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 E clar ca nu se alimenteaza SAU nu are scinteie destul de puternica sa aprinda un amestec bogat (in acceleratie). Verifica daca benzina ajunge in carburator (e posibil sa mai existe un filtru mic pe furtun, la intrare): desfaci surubelul de purjare al cuvei si vezi cit/cum curge, cu robinetul deschis. Pe partea de electrica, baga o bujie noua, verifica fisa si bobina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Esapamentul un pic infundat? MIe imi pare totusi de carburatie da daca zici ca este reglata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 -esapamentul nu este infundat -am cumparat bujie si face la fel -din cauza fenomenului cu statul pe cric oprit si dupa aia are forta ma duce cu gandul 90% la nivel... o sa verific nivelul din carburator si o sa-l corectez daca este cazul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Salut, Pana la urma ce a avut ? Am o senzatia de dejavu. Aceleasi simptome si la mine !! Am schimbat tot ce a fost de schimbat in carburator dar nu da semne vizibile de imbunatatire. In prima etapa in accelerare da in nas, dupa merge liniar si nu mai intrerupe. Pornirea la rece Ok dar daca nu o las sa se incalzeasca bine la prima atingere a acceleratiei moare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 nivel scazut in carburator e exclus, nu ar mai merge bine in ture multe cind consuma mai multa benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Eu mi-am rezolvat problema dupa ce am rasfoit maximum-suzuki.com. Dupa parerea mea cel mai compex site pentru motocicletele Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 18, 2009 Autor Share Postat Decembrie 18, 2009 Eu mi-am rezolvat problema dupa ce am rasfoit maximum-suzuki.com.Dupa parerea mea cel mai compex site pentru motocicletele Suzuki. eu nu ... frigul + o gripa/raceala non porcina ma tin pe loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 -esapamentul nu este infundat-am cumparat bujie si face la fel -din cauza fenomenului cu statul pe cric oprit si dupa aia are forta ma duce cu gandul 90% la nivel... o sa verific nivelul din carburator si o sa-l corectez daca este cazul.... nu ma pricep la electricitate, dar cand am avut probleme, am cautat si gasit in manual parametrii si am masurat toate componentele electrice de la pickup pana la fisa bujiei... toate au intervale intre care sa se incadreze parametrii electric Ce culoare are fumul in ture (irelevant pe gerul asta) si ce culoare are marginea bujiei ?... daca electrodul e caramiziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 21, 2009 Autor Share Postat Decembrie 21, 2009 Fum "ca de obicei" (usor negru), iar bujia impecabila (cafea cu lapte). Din cele de mai sus tind sa merg pe plutitor dereglat.... Dar la ce friguri sunt... inca ma mai abtin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Fum "ca de obicei" (usor negru), iar bujia impecabila (cafea cu lapte). Din cele de mai sus tind sa merg pe plutitor dereglat.... Dar la ce friguri sunt... inca ma mai abtin..... eu cand am patit asa ceva nu am reusit sa ii dau de cap si pana la urma ma lasat scaunele la supapa,1 supapa rupta..mai pe scurt chiuloasa zob!si sa nu sariti ca nu am avut ulei sau alte chestii de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Verifica daca ajunge benzina cat trebuie. Verifica traseul acesteia.Daca zici ca ai umblat la carburatoare sper ca ai curatat baia plutitorului si jiclerul. Nu te lua dupa bujie, fiindca normal ca e curata daca nu-i vine destula benzina... Fix asa pateam eu la Aprilia din cauza la ceva rugina din rezervor o data la 4-5 luni.....se colmata filtrul de la intrarea in carburator si in ture nu mai tragea, defapt nici nu mai urca in ture mai sus de 5000 decat cu shocul la jumatate. Verifica scanteia, si compresia cu un compresmetru(mai nou gasesti la orice service compresmetru pt MAS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.