perseu77 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Am doua intrebari: I1."- Gerul, vremea nefavorabila rece si cu umezeala pot influenta negativ calitatile unei anvelope pe timpul hibernarii afara chiar de este motocicleta invelita cu prelata sau intr-un garaj unde de asemenea pot fi temperaturi ca in mediul exterior?" daca da, adica daca pot produce crapaturi superficiale si indurari ale masei de cauciuc, ce solutii pot exista? I2. "- La ce numar de km se schimba o guma in cazul in care este folosita aproape zilnic sau la ce interval de timp?? " Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 sa iti spun ce cred eu. gerul nu produce crapaturi, dar cauciucul se intareste stand in frig. crapaturile apar cand incepi sa mergi din nou cu el daca ai bani(desi nu cred avand in vedere slujba) ai putea sa schimbi cauciucurile la 2-3 ani, indiferent de uzura. asta se cheama ca iti pui cauciucurile in functie de stilul de mers daca nu ai bani, mergi cu ele pana nu mai are sant pe mijloc si faci invers: adopti stilul de mers in functie de cauciucurile pe care le ai. gumele nu se schimba la numar de km cu numai la grad de uzura sau vechime. majoritatea producatorilor recomanda o adancime minima a santurilor centrale, dar eu am mers pana nu a mai existat un sant central.dupa aia e riscant sa mai mergi pentru ca nu mai ai cum sa urmaresti uzura normal ca ar fi indicat sa le tii mai la caldura si fara greutate pe ele(cric central, stander...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Daca nu o poti tine suspendata pe cric sau stander se recomanda sa pui sub gume o bucata de lemn sau altceva izolant ca sa nu stea pe asfaltul rece. Din cand in cand sa mai invarti rotile ca sa nu stea luni de zile pata de contact in acelasi loc. Imbatranirea apare si daca nu circuli si o tii in garaj incalzit. Personal am 21 k km cu gumele din fabrica(am DOT 28-06 pe ele),nu sunt tocite mai deloc dar au aparut semnele de imbatranire,in primavara intentionez sa le schimb,se simte ca nu mai au aderenta f.buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 sa iti spun ce cred eu. gerul nu produce crapaturi, dar cauciucul se intareste stand in frig. crapaturile apar cand incepi sa mergi din nou cu el daca ai bani(desi nu cred avand in vedere slujba) ai putea sa schimbi cauciucurile la 2-3 ani, indiferent de uzura. asta se cheama ca iti pui cauciucurile in functie de stilul de mers daca nu ai bani, mergi cu ele pana nu mai are sant pe mijloc si faci invers: adopti stilul de mers in functie de cauciucurile pe care le ai. gumele nu se schimba la numar de km cu numai la grad de uzura sau vechime. majoritatea producatorilor recomanda o adancime minima a santurilor centrale, dar eu am mers pana nu a mai existat un sant central.dupa aia e riscant sa mai mergi pentru ca nu mai ai cum sa urmaresti uzura normal ca ar fi indicat sa le tii mai la caldura si fara greutate pe ele(cric central, stander...) adancimea minima legala este 1.6mm ... sub aia, este ca si cum ai duce prezervativu' la vulcanizare ... intelegi ce vreau sa zic? Mesaj completat Am doua intrebari:I1."- Gerul, vremea nefavorabila rece si cu umezeala pot influenta negativ calitatile unei anvelope pe timpul hibernarii afara chiar de este motocicleta invelita cu prelata sau intr-un garaj unde de asemenea pot fi temperaturi ca in mediul exterior?" daca da, adica daca pot produce crapaturi superficiale si indurari ale masei de cauciuc, ce solutii pot exista? I2. "- La ce numar de km se schimba o guma in cazul in care este folosita aproape zilnic sau la ce interval de timp?? " Multumesc problema ar fi la soare... caldura si nu numai... iarna numai sa mai invarti rotile sau suspendate ... Ma refer la orice agregat care nu este de competitie si pentru care a 3-a zecimala la timpul cronometrat cu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 adancimea minima legala este 1.6mm ... sub aia, este ca si cum ai duce prezervativu' la vulcanizare ... intelegi ce vreau sa zic? Cum adica adancimea minima legala? Ma poate verifica cineva sa-mi dea amenda? Ca in ultimul timp am cam mers cu ele cam uzate. deh probleme cu banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Cum adica adancimea minima legala? Ma poate verifica cineva sa-mi dea amenda? Ca in ultimul timp am cam mers cu ele cam uzate. deh probleme cu banii. Nu cred sa iti dea nimeni amenda, dar la fel cum te opreste ca ai un bec ars la far, sau numarul murdar, poate sa scoata politaiu subleru din c ur si sa iti masoare adancimea la striatii. not!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Nu cred sa iti dea nimeni amenda, dar la fel cum te opreste ca ai un bec ars la far, sau numarul murdar, poate sa scoata politaiu subleru din c ur si sa iti masoare adancimea la striatii. not!!! Sau poate politaiul sa-ti ceara motocicleta o tura de cartier, daca nu cade cu ea inseamna ca ai pneuri bune, daca face buf.. atunci iti da amenda si-ti ia si talonul (pana la remedierea situatiei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Cum adica adancimea minima legala? Ma poate verifica cineva sa-mi dea amenda? Ca in ultimul timp am cam mers cu ele cam uzate. deh probleme cu banii. adica te respinge la ITP si te pune sa iti montezi alte anvelope(cu creste mai adanci de 1.6mm)... asta daca vrei ITP fara spaga Mesaj completat Nu cred sa iti dea nimeni amenda, dar la fel cum te opreste ca ai un bec ars la far, sau numarul murdar, poate sa scoata politaiu subleru din c ur si sa iti masoare adancimea la striatii. not!!! la ITP ... si legea se refera la toate vehiculele ... nu numai la o motoreta la care 2 gume costa 100 euro ci si la un camion cu semiremorca la cate un set de anvelope pot dubla valoarea masinii daca e mai obosita In trafic "slicurile" nu prea sunt legale Mesaj completat Revin... 1,6 mm (nu ma refer la uzura neuniforma... sa ai 2mm pe mjloc si 10 pe margini)... indiferent de cat de mult c-a-c-a-t mananca vanzatorii de anvelope... Este penibila o recomandare care iti scoate bani din buzunar ca sa mearga in buzunaru' lu' ala care iti recomanda sa-i dai lui ... ce ar fi ca la o masina la fiecare 4 ani (cand chipurile e imbatranit caucuicul) sa inlocum toate garnturile si tot ce e din cauciuc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desertfox1943 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 adica te respinge la ITP si te pune sa iti montezi alte anvelope(cu creste mai adanci de 1.6mm)... asta daca vrei ITP fara spaga Mesaj completat la ITP ... si legea se refera la toate vehiculele ... nu numai la o motoreta la care 2 gume costa 100 euro ci si la un camion cu semiremorca la cate un set de anvelope pot dubla valoarea masinii daca e mai obosita In trafic "slicurile" nu prea sunt legale Mesaj completat Revin... 1,6 mm (nu ma refer la uzura neuniforma... sa ai 2mm pe mjloc si 10 pe margini)... indiferent de cat de mult c-a-c-a-t mananca vanzatorii de anvelope... Este penibila o recomandare care iti scoate bani din buzunar ca sa mearga in buzunaru' lu' ala care iti recomanda sa-i dai lui ... ce ar fi ca la o masina la fiecare 4 ani (cand chipurile e imbatranit caucuicul) sa inlocum toate garnturile si tot ce e din cauciuc ? good point Yuk ! Vanzatorii de anvelope nu mai stiu cum sa atraga clintela ca de cand cu criza tot mai slabe vanzarile . Io amu merg sa mai invat rotile ca nu am mai miscat motorul de vreo saptamana si ceva si sa masor sa vad cat e adancimea crestei sa-mi fac o idee cam cum stau , asa la ochi arata bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Puteti sa ma credeti cum vreti, dar eu de cand am descoperit aici in Cehia bazare de pneuri uzate, nu mai cumpar pneuri noi nici sa ma bati... Majoritatea sunt aduse din Germania sau Austria, au grosime peste limita de uzura...(ca daca ar fi uzate de tot nu le-ar mai aduce nimeni la vanzare din capul locului) si la un Transalp chiar nu se cunoaste.. Preturile sunt imbatabile si-mi permit sa le schimb anual, daca e cazul, si numai branduri: bridgestone, michelin, metzler, pirelli, dunlop... etc.. Acum am pe spate un metzler sahara enduro 3 pe care am dat cat pe 3 pachete de tigari, daca se strica pana la primavara de stat, il arunc si iau altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 pt ca si semeringurile de la furca sunt din cauciuc va spun din experienta proprie ca nu e bine sa lasi motorul pe cric lateral prea mult timp nemiscat, greutatea motoului deformeaza in timp semeringul de la furca si cand te apuci sa mergi iar cu el, dupa cateva luni de iarna, o sa observi cum iti plange amortizorul stang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 good point Yuk ! Vanzatorii de anvelope nu mai stiu cum sa atraga clientela ca de cand cu criza tot mai slabe vanzarile . Io amu merg sa mai invat rotile ca nu am mai miscat motorul de vreo saptamana si ceva si sa masor sa vad cat e adancimea crestei sa-mi fac o idee cam cum stau , asa la ochi arata bine . adancimea la moto chiar daca e suficienta pe mijloc dar pe laterale e maxima vei avea o senzatie de nesiguranta in curbe si mai ales pe asfalt razuit... nici nu trebuie sa ajungi la extreme gen Hagi Tudose Problema cu minmul de 1.6 mm este legata mai ales la auto de acvaplanare, dar si de aderenta... bla...bla la fel si cu schimbul de ulei... la 15 mii sau 2 ani garanteaza producatorul automobilului... service... bani jos de 2 ori... iar producatorul uleiului 30 mii ... A...si la fel cu vaccinul antigripal (porcin)... cica daca nu ti-l cumperi dai coltzu'... sa fi sanatos si ...banii jos Mesaj completat pt ca si semeringurile de la furca sunt din cauciuc va spun din experienta proprie ca nu e bine sa lasi motorul pe cric lateral prea mult timp nemiscat, greutatea motoului deformeaza in timp semeringul de la furca si cand te apuci sa mergi iar cu el, dupa cateva luni de iarna, o sa observi cum iti plange amortizorul stang. poate ca in lipsa gresarii se usuca si crapa ca pamantul ... Io totusi cred ca semeringu tau "afectat" de globalizare a fost fabricat la standarde chinezesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 pt ca si semeringurile de la furca sunt din cauciuc va spun din experienta proprie ca nu e bine sa lasi motorul pe cric lateral prea mult timp nemiscat, greutatea motoului deformeaza in timp semeringul de la furca si cand te apuci sa mergi iar cu el, dupa cateva luni de iarna, o sa observi cum iti plange amortizorul stang. multi se plang de semeringuri luate de pe louis ca le curg dupa 3 saptamani; la piese importante, cel mai bine cumperi OEM cand le schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 multi se plang de semeringuri luate de pe louis ca le curg dupa 3 saptamani; la piese importante, cel mai bine cumperi OEM cand le schimbi cele de pe motomike sunt OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Hmm...dar ce te faci cand nu plange stangul, ci.. DREPTUL? Si de ambele dati cand se intampla, pocinogul fu doar la dreptul...Aici care sa fie explicatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Hmm...dar ce te faci cand nu plange stangul, ci.. DREPTUL? Si de ambele dati cand se intampla, pocinogul fu doar la dreptul...Aici care sa fie explicatia? ii clar... o fost campionat de fotbal si se uita muncitorul la meci in loc sa bage compozitia corecta de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 nu bre, sa se uite daca nu cumva este zgariat telescopul, sant ceva pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Si daca nu e sant pe el...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 de unde sa stiu eu ce are mergi la un mecanic sa ti-o vada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 buna...buna asta Ideea era ca am citit si pe un forum de afara si se pare ca problema este mai raspandita decat se credea...si totusi nimeni nu are o explicatie pentru ea, sau nu am gasit-o eu. Nu intra cantitate de ulei diferita in telescoape, nu sunt nici arcurile altfel si totusi..de ce se sparge ala de pe dreapta...?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) buna...buna asta Ideea era ca am citit si pe un forum de afara si se pare ca problema este mai raspandita decat se credea...si totusi nimeni nu are o explicatie pentru ea, sau nu am gasit-o eu. Nu intra cantitate de ulei diferita in telescoape, nu sunt nici arcurile altfel si totusi..de ce se sparge ala de pe dreapta...?!? pentru ca este pe interiorul "curbei" (descrisa de jocul infim, dar existent, al imbinarii telescoapelor), adica mai aproape de centrul curburii (cauzata de greutatea mobrei ce sta pe cric lateral)... curba e mai pronuntata, iar telescoapele sunt identice ... ... zic si eu... Editat Decembrie 21, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 buna...buna asta Ideea era ca am citit si pe un forum de afara si se pare ca problema este mai raspandita decat se credea...si totusi nimeni nu are o explicatie pentru ea, sau nu am gasit-o eu. Nu intra cantitate de ulei diferita in telescoape, nu sunt nici arcurile altfel si totusi..de ce se sparge ala de pe dreapta...?!? drumul este curbat...se circula pe dreapta la noi ....pe stanga la englezoi....l a noi lacrimeaza dreptul .....in anglia, india, australia o lacrima stangul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 De fiecare data au cedat am2 odata. Ultima data a cedat stangul apoi dupa circa doua saptamani a cedat si dreptul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.