Angi Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Mie imi suna mai mult a motoreta pentru touring onroad si mai putin pentru offroad... Ai perfecta dreptate. Cam asa ziceam si eu pe la inceputul topicului Asa arata bine, dar mi-e teama ca vom avea pe piata inca un touring cu pretentii de offroader doar datorita aspectului..... Si daca e sa fim foarte corecti, nici 990-ul nu prea e motor off road. Daca poti face ceva mai mult cu el comparativ cu un Varadero asta nu inseamna ca e un motor enduro bun. Si el se inscrie cam in aceeasi clasa de touringuri cu aspect de enduro. Nu cred ca vei vedea prea multe 990-uri cu noroi in gat. Cumparatorii, in mare, sunt tot cei de sosea. Editat Ianuarie 30, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Cei care se uita dupa Super Tenere 1200 in nici un caz nu-l compara cu KTM, care este dintr-un alt film. Noi cautam o varianta mai moderna, fiabila si eventual mai ieftina la BMW 1200GS/ADV. Eu cel putin vreau un enduroturing care sa ma duca cu pasager si bagaje pe orice fel de drum, fie el autostrada sau forestier, dar nimic mai mult. Iesitul pe coclauri cu asa un monstru nu este de mine. Bine punctat Angi, aspectul de enduro creaza confuzii. Editat Ianuarie 30, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Si daca e sa fim foarte corecti, nici 990-ul nu prea e motor off road. Daca poti face ceva mai mult cu el comparativ cu un Varadero asta nu inseamna ca e un motor enduro bun. Si el se inscrie cam in aceeasi clasa de touringuri cu aspect de enduro. Nu cred ca vei vedea prea multe 990-uri cu noroi in gat. Cumparatorii, in mare, sunt tot cei de sosea. Angi no offence, nu vreau sa ma cert cu nimeni,dimpotriva , dar modelul e unul foarte reusit si renumit pt capabilitatile sale pe off si ma bucur ca eu sunt unul dintre acei putini care si-a cumparat KTM si pt offroad si cu noroi pana-n gat(de si nu cred). Nu trebuie atacat modelul, pt ca dupa parerea mea e motorul cel mai capabil din categoria sa, daca poate sa duca 2 pers. si impachetat peste gat cu vit de croaziera de 170-180 km/h pe autostrada nu inseamna ca nu e bun pe off, daca ma uit la turele mele facute in tara cu KTM, 60-70% sunt pe off. Iar in legatura cu afirmatia"nici 990-ul nu prea e motor off road" uitate un pic peste clipurile videode mai jos, singurul dezavantaj: e greu de ridicat de jos. Uite, "facut ceva mai mult cu el comparativ cu Varadero" : Ride Safe! P.S. eu speram ca STenereul sa semene la caracteristici cu KTM -ul, oricat de bun ar fi un model, o mica concurenta nu strica niciodata Editat Ianuarie 30, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Angi no offence, nu vreau sa ma cert cu nimeni,dimpotriva , dar modelul e unul foarte reusit si renumit pt capabilitatile sale pe off si ma bucur ca eu sunt unul dintre acei putini care si-a cumparat KTM si pt offroad si cu noroi pana-n gat(de si nu cred). Nu trebuie atacat modelul, pt ca dupa parerea mea e motorul cel mai capabil din categoria sa, daca poate sa duca 2 pers. si impachetat peste gat cu vit de croaziera de 170-180 km/h pe autostrada nu inseamna ca nu e bun pe off, daca ma uit la turele mele facute in tara cu KTM, 60-70% sunt pe off. Iar in legatura cu afirmatia"nici 990-ul nu prea e motor off road" uitate un pic peste clipurile videode mai jos, singurul dezavantaj: e greu de ridicat de jos. Uite, "facut ceva mai mult cu el comparativ cu Varadero" : Ride Safe! P.S. eu speram ca STenereul sa semene la caracteristici cu KTM -ul, oricat de bun ar fi un model, o mica concurenta nu strica niciodata Prietene, nu e nicio suparare ca fiecare sa-si spuna opinia. Mie nu mi s-a parut ca cineva a atacat ktmul, dar totusi tu ca detinator de 950 ai simtit nevoia sa-ti ridici in slavi mobra. In fine, fiecare cu ale lui... Si daca e s-o luam p-asta rasuflata cu exemplele de pe net, sa-ti dau si eu niste exemple? Ia vezi aici Sa continui? Deci, daca am fi aberanti si am judeca dupa "exemplele" de pe net, cam orice mobra e mai enduro comparativ cu Varadero, nu? Iar pentru ca aici e topic SuperTenere, eu nu mai vreau sa bat apa-n piua cu ktmu'. Editat Ianuarie 30, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Uite, "facut ceva mai mult cu el comparativ cu Varadero" : Orice geseu de la 1100 in sus face acelasi lucru.Cu o singura diferenta.Are si side cases. Mi-e lene sa caut (chiar aici la threadul de 1200) insa sunt suficiente filme offroad cu 1200. , inca un , un ,inca un . is my fave.My advice : be brand agnostic. Will save you lots of money in the long run. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Singurul lucru ce am vrut sa spun e ca KTM ul se descurca foarte bine pe off(indiferent de sursa) si cum Tenere-ul avea o istorie frumosasa pe off, ma astept sa -si mentina calitatile ,dar se pare ca va iesi un model mai "comercial" concurent direct cu 1200 Adv. Mesaj completat Oricum eu cred ca fiecare e fericit cu ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Oricum eu cred ca fiecare e fericit cu ce are Cam asta-i si ideea : esti fericit atunci cand vrei ceea ce ai deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca printr-o minune tenereul asta nou va avea vreo 200 de kile la gol, o cursa a suspensiei undeva pe la 200mm, o bicicleta gandita, in jur de 100 de cai, un cuplu ca pentru un 1200 si o calitate care nu va lasa de dorit, cu cardanul pe care il are si renumele super-tenere, eu cred ca va sparge fetele tuturor, in frunte cu 990 si GS1200. Si daca se trezesc odata si aia de la honda si arunca pe piata o africa-twin reusita, va fi masacru pe producatorii europeni la categoria asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca printr-o minune tenereul asta nou va avea vreo 200 de kile la gol, o cursa a suspensiei undeva pe la 200mm, o bicicleta gandita, in jur de 100 de cai, un cuplu ca pentru un 1200 si o calitate care nu va lasa de dorit, cu cardanul pe care il are si renumele super-tenere, eu cred ca va sparge fetele tuturor, in frunte cu 990 si GS1200.Si daca se trezesc odata si aia de la honda si arunca pe piata o africa-twin reusita, va fi masacru pe producatorii europeni la categoria asta. Exact!Concurenta nu poate fi decat buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 dar se pare ca va iesi un model mai "comercial" concurent direct cu 1200 Adv. Daca poti face o afirmatie ca asta inseamna ca ai ceva informatii reale referitoare la specificatiile tehnice ale motocicletei. Fii baiat de comitet si impartaseste cu noi ceea ce lasi impresia ca sti. (sper ca nu te-ai pronuntat doar uitandu-te la poze) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 @budd. dinferentele dintre cele 2 filmulete ma lasa sa cred ca KTM-ul are castig de cauza in offroad se descurca mult mai bine ca GS-ul. si mai rapid. Oricum vine ST si ii tavaleste pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 @budd. dinferentele dintre cele 2 filmulete ma lasa sa cred ca KTM-ul are castig de cauza in offroad se descurca mult mai bine ca GS-ul. si mai rapid. Oricum vine ST si ii tavaleste pe toti Ce inseamna se descurca mai bine? Daca vehiculul X ma duce de la punctul A la punctul B offroad atunci ce inseamna "mai bine" ? Oare nu asta este scopul? Eu unul mi-as lua orice mobra care sa faca exact acest lucru. Intamplarea face sa ma pricep mai bine la reparat,depanat,intretinut un geseu. Atata tot.Am mai zis o data, pentru mine brandul nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 Angi no offence, nu vreau sa ma cert cu nimeni,dimpotriva , dar modelul e unul foarte reusit si renumit pt capabilitatile sale pe off si ma bucur ca eu sunt unul dintre acei putini care si-a cumparat KTM si pt offroad si cu noroi pana-n gat(de si nu cred). P.S. eu speram ca STenereul sa semene la caracteristici cu KTM -ul, oricat de bun ar fi un model, o mica concurenta nu strica niciodata daca il scot ca pe ala din poze, designul este suficient ca sa creeze concurenta pt KTM... cred ca un cumparator KTM considera Varadero prea "cuminte" si GS-ul prea spectaculos Mesaj completat mie imi place noul Tenere 660 si mi se pare aratos si STenerele asta dar 200 kg si offroad adevarat nu se pupa deloc dupa parerea mea .nu mai vorbim de 230 ,250 etc . poate de la 160 kg in jos! probabil ca noul STenere va merge f bine pe strada si destul de bine pe forestiere dar fara prea multe santuri sau noroaie caci acolo vei merge cu grija sa nu o pui jos continuu . cu roti turnate va fi la fel de "offroad" ca un Varadero. ce intelegi prin offroad ? namoale de 30 cm ? ... Cu o motoreta de 200-240kg ai ceva probleme la sleauri pe drumuri de pamant degradate, dar nu te ia vantul pe autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Ce inseamna se descurca mai bine? Daca vehiculul X ma duce de la punctul A la punctul B offroad atunci ce inseamna "mai bine" ? Oare nu asta este scopul? Eu unul mi-as lua orice mobra care sa faca exact acest lucru. Intamplarea face sa ma pricep mai bine la reparat,depanat,intretinut un geseu. Atata tot.Am mai zis o data, pentru mine brandul nu conteaza. cand am zis mult mai bine ma refer la faptul ca solicita mult mai putin pilotul gs-ul decat ktm-ul. eu asa am vazut in filmele alea comparatia care imi suna acum in cam era ceva ce citisem mai de mult despre 2 atv-uri concurente: yamaha grizly si suzuki kingquad; si suna in felul urmator: cu yamaha te duci de dai si apoi poti sa mergi direct la restaurant, la suzuki simti ca muncesti si traspiri pt fiecare metru inaintat. in problmea noastra a se inlocui yamaha cu ktm si suzuki-ul cu BMW si obtii ce vreoiam eu sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Daca poti face o afirmatie ca asta inseamna ca ai ceva informatii reale referitoare la specificatiile tehnice ale motocicletei. Fii baiat de comitet si impartaseste cu noi ceea ce lasi impresia ca sti. (sper ca nu te-ai pronuntat doar uitandu-te la poze) “In nisipurile miscatoare ale desertului Tenere, nimic nu e ceea ce pare. Urmele de azi devin orizonturile de maine. Peisajele devin amintiri peste noapte. Si cel de neoprit poate fi oprit.” In acest fel incepe prezentarea de pe site-ul Yamaha, in care japonezii pun din nou accent pe mostenirea istorica pe care o poarta brandul Tenere. “Cel de neoprit” (Unstoppable) este defapt o referire la adresa modelelor BMW R 1200 GS, constructorul bavarez promovandu-le de ceva vreme prin acest atribut (foto 2). Yamaha pare foarte hotarata sa isi recapete reputatia in segmentul adventure touring, dominat de ani de zile de constructorul german BMW cu modelele GS, si ne sugereaza ca viitorul Super Tenere va fi o motocicleta extrem de potenta, capabila sa opreasca dominatia lui R 1200 GS. Japonezii au confirmat oficial si principalele caracteristici tehnice ale noului Super Tenere. Astfel, acesta va fi propulsat de un motor cu doi cilindri in linie de 1200cmc, va avea transmisie finala prin cardan, acceleratie drive-by-wire YCC-T (Yamaha Chip-Controlled Throttle), traction control, radiator montat in lateral, ABS cu 3 nivele si sistem unificat de franare (UBS). " - sursa Motoflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Deci nu ai informatii reale,first hand care va sa zica. Siturile Yamaha,BMW,Honda,Suzuki etc sunt doar niste scule de marketing. Doar nu ai crezut serios in ce scrie acolo? Prima impresie si-o vor face jurnalistii de specialitate iar apoi cand va fi aruncat in productie, first hand experience care va sa zica, lumea va stii exact cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Deci nu ai informatii reale,first hand care va sa zica. Siturile Yamaha,BMW,Honda,Suzuki etc sunt doar niste scule de marketing. Doar nu ai crezut serios in ce scrie acolo? Prima impresie si-o vor face jurnalistii de specialitate iar apoi cand va fi aruncat in productie, first hand experience care va sa zica, lumea va stii exact cum sta treaba. Pai o CONFIRMARE OFICIALA cu principalele caracteristici pt tine nu este reala?Acolo se vede clar ca va fi concurent direct cu 1200 GS sau GSA, o sa aiba motor de 1200, cadran etc. , Angi m-a intrebat ca de unde scot ca va fi concurent cu BMW si am scris ce am citit, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) Deci nu ai informatii reale,first hand care va sa zica. Siturile Yamaha,BMW,Honda,Suzuki etc sunt doar niste scule de marketing. Doar nu ai crezut serios in ce scrie acolo?. Pai o CONFIRMARE OFICIALA cu principalele caracteristici pt tine nu este reala?Acolo se vede clar ca va fi concurent direct cu 1200 GS sau GSA, o sa aiba motor de 1200, cadran etc. , Angi m-a intrebat ca de unde scot ca va fi concurent cu BMW si am scris ce am citit, atat. Buna intrebarea. Budd, site-ul Yamaha a anuntat oficial principalele caracteristici tehnice. Normal ca site-urile is scule de marketing ca sa marketeze produsele viitoare dar asta nu inseamna ca prezinta gogosi (lasand la o parte infloriturile specifice de PR). Un nou update e disponibil aci http://www.super-tenere.com/ Editat Ianuarie 31, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) frate, m-ati capiat cu bemveuri si cateemuri. io inteleg ca sunt oarecum in acelasi segment de piata pe care il ataca S10-u nou, da de aici pana a transforma topicu intr-o lupta fratricida bktmw... ce uitati sau poate nu stiti multi e ca cea mai ok chestie de pe s10-le vechi e motorul. un motor care (suferind ajustari bineinteles) echipeaza modele yamaha de peste 30 de ani cu brio. iar noul bloc de 1200 cred ca va merge fix in aceeasi directie. punct de pornire pentru alte modele touring yamaha de top-end. poate de aia nu apar decat data f vagi despre el, pentru ca haleste si inca va mai hali tona de bani si timp in faza de cercetare. la fel, cu minime cunostinte de marketing veti vedea ca puteti voi sa va dati peste cap cu presupozitii si dorinte, tot considerente de pozitionare pe piata si directii potentiale de dezvoltare vor decide ce si cum va sti sa faca trotineta. uitandu-ne la cei 4 mari jucatori in zona asta din ultimii 20 si de ani, avem: yamaha bate spre performante sportive honda bate spre fiabilitate bmw bate spre confort ktm bate spre performante off directiile astea de marketing sunt date de tona de banet investyit in directiile astea. nu vad nici un motiv pentru care vreunul din acesti producatori sa le modifice. Editat Ianuarie 31, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Tot ziceti ca ST2010 ar fi o arma impotriva imbatabilului Bmw. Unii zic ca Bmw a fost deja batut de Ktm, iar Honda nu e buna cu al lor Varadero pentru ca nu e destul de enduro de unde trag concluzia ca nici V-strom-ul de 1000 nu e destul de enduro. Ca sa nu mai zic ca nimeni nu zice nimic de Moto Morini cu al lor Granpasso (care dupa mine are cel mai frumos design) sau de Moto Guzzi Stelvio care are cardan fata de celelalte care sunt pe lant. Aici fiecare isi lauda marfa, sunt sigur ca daca ar citi un posesor de Varadero imediat ar zice ca a lui e cea mai reusita. Acum vin eu si va intreb oare enduro se face cu balene de peste 200 kg? Ca sa mai zic ca noi facem plimbari enduro in fiecare zi pe soselele noastre fie ca vrem fie ca nu. Dupa mine cei de la Yamaha au cam ramas in urma, toti ceilalti avand deja modele pentru aceasta nisa mai putin ei. Logic ar fi ca acum modelul lor sa fie cel mai bun deoarece au avut destul timp si destule modele de la care sa ia partile bune pentru a face un enduro-touring de clasa mare cel putin perfect. Am vazut filmulete alea cu acel Ktm si eu unul nu a-si putea face ce fac aia nici daca as avea Bmw, Ktm sau orice altceva. In concluzie cred ca abilitatea de a face nush ce manevre cu motocicleta tine in mare parte de pilot, iar majoritatea dintre noi merg pe sosea mai mult de 85% chiar daca au enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) Tot ziceti ca ST2010 ar fi o arma impotriva imbatabilului Bmw. Unii zic ca Bmw a fost deja batut de Ktm, iar Honda nu e buna cu al lor Varadero pentru ca nu e destul de enduro de unde trag concluzia ca nici V-strom-ul de 1000 nu e destul de enduro. Ca sa nu mai zic ca nimeni nu zice nimic de Moto Morini cu al lor Granpasso (care dupa mine are cel mai frumos design) sau de Moto Guzzi Stelvio care are cardan fata de celelalte care sunt pe lant. Aici fiecare isi lauda marfa, sunt sigur ca daca ar citi un posesor de Varadero imediat ar zice ca a lui e cea mai reusita. Acum vin eu si va intreb oare enduro se face cu balene de peste 200 kg? Ca sa mai zic ca noi facem plimbari enduro in fiecare zi pe soselele noastre fie ca vrem fie ca nu. Dupa mine cei de la Yamaha au cam ramas in urma, toti ceilalti avand deja modele pentru aceasta nisa mai putin ei. Logic ar fi ca acum modelul lor sa fie cel mai bun deoarece au avut destul timp si destule modele de la care sa ia partile bune pentru a face un enduro-touring de clasa mare cel putin perfect. Am vazut filmulete alea cu acel Ktm si eu unul nu a-si putea face ce fac aia nici daca as avea Bmw, Ktm sau orice altceva. In concluzie cred ca abilitatea de a face nush ce manevre cu motocicleta tine in mare parte de pilot, iar majoritatea dintre noi merg pe sosea mai mult de 85% chiar daca au enduro-touring. Nu exista cea mai buna motocicleta, in nici o clasa. Totul este relativ. Totul depinde de factori. Factorii pe care ii ia in considerare clientul inainte de achizitionare. Unii se vor multumi cu fiabilitatea si dotarile BMW, pentru ei va fi cea mai buna alegere, altii vor dori un raport pret / calitate & cantitate mai bun, pentru ei V-Strom e cea mai buna, altii vor dori maxim de performante in offroad la 200kg, pentru ei evident KTM va fi cea mai buna, altii vor doar fiabilitatea si notorietatea Honda si atat...sa mai continui? Atunci cand zici ca X e mai bun ca Y trebuie sa prezinti si unghiul din care ai apreciat asta: al succesului de vanzari? al designului? al economiei de combustibil si al fiabilitatii? al raportului pret/calitate? Acum sa fac si un rezumat al postului tau: Yamaha ne transmite ca va pune pe piata o arma impotriva BMW-ului, prin urmare ne creeaza niste perceptii. Daca realitatea va corespunde, toata lumea va fi fericita, mai putin BMW. KTM a batut BMW da, ca performante in offroad si ca masa proprie, dar cam atat. Honda nu e buna cu Varadero, din anumite puncte de vedere da, din altele nu. Nimeni nu zice nimic de Moto Morini si Moto Guzzi, normal ca nu zice, sunt niste producatori mult mai mici, cu bugete de advertising mult mai mici, notorietate mult mai mica drept urmare public mult mai mic. Daca eu fac acum o super arma anti R1200GS, mai conteaza ca am facut-o daca nu stie nimeni? Yamaha promite ca va face o motocicleta foarte performanta si capabila. Daca va fi intr-adevar asa, va avea oricum mult de munca pana va intrece R1200GS in vanzari. Nu exista sa vina un lider nou peste noapte. Daca nu va fi asa, vom avea asteptarile inselate si va fi un nou esec de vanzari. Editat Februarie 1, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Nimeni nu zice nimic de Moto Morini si Moto Guzzi, normal ca nu zice, sunt niste producatori mult mai mici, cu bugete de advertising mult mai mici, notorietate mult mai mica drept urmare public mult mai mic. Aici cred ca te referi la Romania, desi nici cei de la BMW sau Ktm nu au nu stiu ce advertising la noi, la urma urmei fiind o tara prea slab dezvoltata lucru care pentru ei inseamna mult prea putini potentiali cumparatori, lucru valabil si pt Yamaha (doar daca motocicleta va costa 5000 Euro ceea ce nu cred desi sper ). Mie mi se pare ca in alte tari aceste marci sunt mult mai cunoscute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Segmentul asta de piata (adventure-touring >1000cc) a crescut foarte mult, mai ales in ultimii ani. BMW vinde GS-ul de 30 de ani, intr-o forma sau alta. Au livrat mai mult de 500.000 de mii de exemplare, dintre care aproximativ 400.000 din 2000 incoace (de la 1150 GS). In toata Europa 1150 si 1200 GS ocupa primele locuri in termeni de vanzari. Va dati seama ca toti vor o bucata de placinta. KTM a venit cu cel mai bun competitor, atat ca design, cat si ca pret si performante. Problema la motocicleta aia, in schimb, e ca au gandit-o in pur stil austriac, "ready to race". Protectie slaba la vant, sa inconfortabila (nu sunt singurul care o spune), performante serioase, dar cu o fiabilitate sub medie si o mentenanta scumpa si/sau greu de facut acasa (ma gandesc numai la modul cum se schimba uleiul si mi se face parul maciuca). Nu poti face enduro cu o asemenea vaci. Ele au fost construite de la bun inceput pentru desert, pentru trasee de off-road lejere, pentru explorare, pentru sute de km pe zi pe drum. Din punctul meu de vedere, sunt cele mai utile motociclete deoarece poti face aproape orice cu ele, incepand de la cumparaturi pentru o saptamana de la supermarket si terminand cu circumnavigari ale lumii. Yamaha acum ataca. E normal, vrea bani. Oricat de buna ar fi, totusi, sunt constient ca nu mi-as putea-o permite in momentul asta, insa ar ajuta piata mai departe, in dezvoltare. MG si MM sunt producatori mici, in special ultimul. Oricat s-ar strofoca sa scoata un concurent serios (si MM Granpaso e, cel putin e hartie, un GS-killer), nu au nici advertising, nici o retea de dealeri si service-uri mare. Vrei sa cumperi? N-ai de unde. Ti se intampla ceva la motor? N-ai service. Nici ceilalti din segment nu stau mai bine. Honda e banala, urata si degeaba if you ask me, de KTM am vorbit, V-Stromul nu se mai produce nou. Si nu mai ramane decat BMW-ul. BMW care, neavand competitor atatia ani, s-a lasat pe tanjeala, fiabilitatea a scazut, a pastrat aceeasi arhitectura a motorului si transmisiei (e munca de 12 ore sa schimbi un ambreiaj). Pe scurt, e departe de a fi perfect. Dar e cea mai buna alegere deocamdata. Paul, e posibil ca ST2010 sa preia fraiele. Ma gandesc numai la ce nebunie e in afara cu S1000RR. Dealerii sunt asaltati. In UK, de exemplu, din cota de 1000 de exemplare, 600 au fost deja comandate. Iar piata de superbike-uri acolo e de 5000 de exemplare anual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luf Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Oricat de buna ar fi, totusi, sunt constient ca nu mi-as putea-o permite in momentul asta, insa ar ajuta piata mai departe, in dezvoltare. BMW care, neavand competitor atatia ani, s-a lasat pe tanjeala, fiabilitatea a scazut, a pastrat aceeasi arhitectura a motorului si transmisiei (e munca de 12 ore sa schimbi un ambreiaj). Cred ca mai toti suntem in oala cu tine aici, nici eu nu mi-as putea permite chiar daca ar fi cea mai buna si cea mai fiabila si ar fi doar 5000 de iepuroi. La ultima afirmatie trebuie sa te contrazic. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu BMW ci din contra chiar mi-ar prinde super bine un GS chiar ca si al tau (stii tu bine ca mi-am tras "chip" cu al tau), nu trebuie sa fie neaparat nou dar eu nu cred ca s-au lasat pe tanjeala ci mai degraba o fac intentionat. Daca e asa cum zici tu ca au vandut atatea bucati iar posesorii nu mai merg la ei la service nu cred ca le-ar placea dar scazand putin fiabilitatea mai scot un ban de la posesori (+ ca fac economie la materiale, aliaje daca o fac putin mai slaba), functioneaza ca un fel de abonament. Asa cum au mai zis multi pe aici pe forum: cu cat e motocicleta mai noua cu atat e fiabilitatea mai scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 Aici cred ca te referi la Romania, desi nici cei de la BMW sau Ktm nu au nu stiu ce advertising la noi, la urma urmei fiind o tara prea slab dezvoltata lucru care pentru ei inseamna mult prea putini potentiali cumparatori, lucru valabil si pt Yamaha (doar daca motocicleta va costa 5000 Euro ceea ce nu cred desi sper ). Mie mi se pare ca in alte tari aceste marci sunt mult mai cunoscute. daca monocilindrul 2008 costa vo 7mii clar ca asta mare sare de 10 mii ... sa speri sa coste numa 5mii ?!, este posibil dar ar insemna ca ar fi o chinezarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.