Vizitator MosRahao Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Cateva poze cu motociclete autentice din ww2, prezente intr-un muzeu militar din Belgia : Editat Februarie 8, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Cateva poze cu motociclete autentice din ww2, prezente intr-un muzeu militar din Belgia : Fain Rossie , dar mai fain e WLA-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 mie zundapp-ul mi-a placut cel mai mult. dar stii cum se spune, de gustibus non discutandum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Ofiter roman pe un BMW R35 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Visul oricarui iubitor de motociclete vechi .....observati sistemul de blocare al diferentialului http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?id=158195808&__lp=20&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&categories=CombinationAndSidecar&lang=ro&pageNumber=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Mda, ma duc peste cateva ore sa-l pipai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Visul oricarui iubitor de motociclete vechi .....observati sistemul de blocare al diferentialului http://cautare.mobil...ro&pageNumber=1 hmmm...cat visam noi la cate un fier dinnacesta...dar na ce sa faci traim si cu visele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) o motocicleta italiana din WW2 interesanta pentru transmisia cardanica inclusiv la roata atasului (selectiv). Gilera VL Marte 500, 498 cmc, vreo 14 cai la 4800 rot/min, suspensie fata paralelogram, spate cu amortizor orizontal cu arc elicoidal. http://www.2ememain....-131033215.html Un mic Sachs de curierat adjudecat in Romania http://www.artmark.r...oi-mondial.html Editat Octombrie 23, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nifartachi Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Țiundap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Poza cu zundapp pare facuta dupe razboi in anii 50, 60. Ceva poze faine inclusiv cu moto bmw mai rare inregimentate in armata germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 German Style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Nenea Bela(70ani) si motocicleta lui NSU 251 din1938. La intilnirea de la Gheorgheni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Nenea Bela(70ani) si motocicleta lui NSU 251 din1938. La intilnirea de la Gheorgheni. Imre , excelente pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 NSU OSL 251 pilot roman de vanatoare ( Gr 6Vt IAR 81C) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Este prima oara cand intru pe acest topic si . . . spun cu inima impacata ca a fost o lectie de istorie . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Ploiestiul era bine aparat in vremurile alea. Pacat ca insemnele regale de pe BoPi convertit nu se regasesc si pe NSU.... Editat August 23, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Ploiestiul era bine aparat in vremurile alea. Pacat ca insemnele regale de pe BoPi convertit nu se regasesc si pe NSU.... Ploiestiul era aparat de germanii ( mai degraba aparau petrolul de acolo nu orasul). Romanii isi aparau capitala. Gr 6Vt folosea IAR 81C ca vanator pur ( nu BoPi) cu 2 tunuri Mauser cu proiectile tip "mina" care faceau ravagii printre Liberatoarele americane. Aerodromul de baza fiind la Pipera, pilotii fiind cazati prin Bucuresti era normal sa foloseasca si motociclete personale sau rechizitionate pt a ajunge la unitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Nu era aparat doar de germani cum nici Bucurestiul nu era aparat doar de romani.Americanii bombardau in suveica si romanii decolau de pe Pipera, Popesti Leordeni,Targusor, Mizil s.a. si ii interceptau pe unde puteau de la Craiova la Bacau. In 1944 s-au umplut cimitirele cu piloti romani coplesiti de formatiile imense de bombardiere insotite americane. Cimitire noi s-au deschis pentru a primi victimile bombardamentelor din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nifartachi Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Eiii, lasa, ca aia-s mici copii, pe langa "bombele" date de Ceasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) Nu era aparat doar de germani cum nici Bucurestiul nu era aparat doar de romani. Americanii bombardau in suveica si romanii decolau de pe Pipera, Popesti Leordeni,Targusor, Mizil s.a. si ii interceptau pe unde puteau de la Craiova la Bacau. In 1944 s-au umplut cimitirele cu piloti romani coplesiti de formatiile imense de bombardiere insotite americane. Cimitire noi s-au deschis pentru a primi victimile bombardamentelor din Bucuresti. Poate nu am explicat mai clar.In 1944 Cerul Romaniei era impartit (pe harta) pe sectoare ( sectorul TN, SN etc) Fiecare grup de vanatoare avea afectat un sector. De exemplu Gr 6Vt ( Popesti Leordeni) avea de aparat sectorul SN ( care cuprindea capitala ) germani aveau si ei sectoarele lor care cuprindeau Ploesti-ul ( Targsor, Mizil, Meri etc). Faptul ca in urmarirea avioanelor americane se incalcau si sectoarele vecine este alta mancare de peste. Dar in primul rand fiecare grup trebuia mai intai sa si protejeze sectorul afectat. Cat despre pierderea de piloti de vanatore, romani au avut 51 de piloti cazuti in aprilie-august 1944. Desi pare o cifra mica totusi erau cei mai buni cu o pregatire si experienta de lupta de 2-3 ani minim cu multe victorii pe frontul rusesc. Nu mai aveam timpul sa pregatim noi piloti sa -i inlocuim. Americanii aveau turul de trei luni ( cu prelungire pana la 6 luni la cerere) si puteau fi inlocuiti non stop din pepinierele USAAF de facut piloti pe banda. Editat August 26, 2013 de Marlon Brando Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Bey, e motorcycle at war, nu airplanes at war... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marlon Brando Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Bey, e motorcycle at war, nu airplanes at war... Bey mai sunt si motociclete at war care aveau ca scop sa te duca la airplanes at war BSA M20 parcat langa un Hurricane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Zundappuri sahara ale armatei romane fotografiate in Bucuresti la sfarsitul lunii august 44 . Poze cu moto din armata romana si cu moto armata germana fotografiate in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.