disturbed Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 salut! am o problema urgenta. cine ma poate ajuta cu un sfat...de unde pot cumpara o camera pentru anvelopa spate 15 inch/160? am schimbat cauciucurile si dupa montare am observat ca pierd presiune. camera e cam veche si a cam ruginit, asa ca nu prea imi fac sperante sa o pot vulcaniza. inca nu am incercat pt ca nu m-as apuca sa dau iar roata jos degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 nu era nepornita de ieri. L am sunat pe proprietar si m-a lamurit. Am tinut-o prea mult cu socul tras la maxim (cca 3 min) trebuia sa fii inceput sa il bag daca ti mult socul tras la maxim este normal sa scoata fum negru. mai omori si bujiile pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 am si eu nevoie de ajutor cu Shadowul meu VT700C din 1987 (cell din semnatura). problema = statorul ars. am gasit pe net o lista cu alte modele de shadow de la care se potriveste: • HONDA VT700C Shadow, 84-85 Replaces OE Number(s): 31120-ME9-005 • HONDA VT700C Shadow, 86-87 Replaces OE Number(s): 31120-MK7-005 • HONDA VT750C Shadow, 83 Replaces OE Number(s): 31120-ME9-005 • HONDA VT750C Shadow ACE, 98-99 Replaces OE Number(s): 31120-MBA-004 • HONDA VT750CD Shadow ACE Deluxe, 98-04 Replaces OE Number(s): 31120-MBA-004 • HONDA VT750DC Shadow Spirit, 01-07 Replaces OE Number(s): 31120-MBA-004 • HONDA VT800C, 1988 Replaces OE Number(s): 31100-MK7-005 • HONDA VT1100C Shadow, 85-86 Replaces OE Number(s): 31120-MG8-005 • HONDA VT1100C Shadow, 87-97 Replaces OE Number(s): 31120-MAA-005, 31120-MM8-881 • HONDA VT1100C2 Shadow ACE, 95-99 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 • HONDA VT1100C Shadow Spirit, 98-05 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 • HONDA VT1100C3 Shadow Aero, 98-02 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 • HONDA VT1100C2 Shadow Sabre, 00-07 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 rog posesoii aceste modele care au detalii despre stator (din carte service sau alte surse) sau cunosc pe cineva care dezmembreaza ceva din lista sa faca un PM! astept mesajele voastre ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) am si eu nevoie de ajutor cu Shadowul meu VT700C din 1987 (cell din semnatura).problema = statorul ars. am gasit pe net o lista cu alte modele de shadow de la care se potriveste: ? HONDA VT700C Shadow, 84-85 Replaces OE Number(s): 31120-ME9-005 ? HONDA VT700C Shadow, 86-87 Replaces OE Number(s): 31120-MK7-005 ? HONDA VT750C Shadow, 83 Replaces OE Number(s): 31120-ME9-005 ? HONDA VT750C Shadow ACE, 98-99 Replaces OE Number(s): 31120-MBA-004 ? HONDA VT750CD Shadow ACE Deluxe, 98-04 Replaces OE Number(s): 31120-MBA-004 ? HONDA VT750DC Shadow Spirit, 01-07 Replaces OE Number(s): 31120-MBA-004 ? HONDA VT800C, 1988 Replaces OE Number(s): 31100-MK7-005 ? HONDA VT1100C Shadow, 85-86 Replaces OE Number(s): 31120-MG8-005 ? HONDA VT1100C Shadow, 87-97 Replaces OE Number(s): 31120-MAA-005, 31120-MM8-881 ? HONDA VT1100C2 Shadow ACE, 95-99 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 ? HONDA VT1100C Shadow Spirit, 98-05 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 ? HONDA VT1100C3 Shadow Aero, 98-02 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 ? HONDA VT1100C2 Shadow Sabre, 00-07 Replaces OE Number(s): 31120-MAH-005 rog posesoii aceste modele care au detalii despre stator (din carte service sau alte surse) sau cunosc pe cineva care dezmembreaza ceva din lista sa faca un PM! astept mesajele voastre ! multumesc ! Salut, sunt un fost posesor de Honda VT 800. Am avut destule probleme in urma nu stiu carui fapt cu statorul.Mi s-a ars cel original, pe care l-am schimbat cu unul aftermarket si pe asta din urma cu unul rebobinat de un nene electrician. Surpriza, a trecut un an si cel rebobinat e sanatos, voinic si functionabil, o stiu de la baiatul caruia i-am vandut-o. Parerea mea e ca sa nu mai cauti, oricum eu am dat in jur de 140 E pe statorul aftermarchet si 150 RON pt rebobinat. Salutari. Editat Octombrie 3, 2009 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 salut! am o problema urgenta. cine ma poate ajuta cu un sfat...de unde pot cumpara o camera pentru anvelopa spate 15 inch/160?am schimbat cauciucurile si dupa montare am observat ca pierd presiune. camera e cam veche si a cam ruginit, asa ca nu prea imi fac sperante sa o pot vulcaniza. inca nu am incercat pt ca nu m-as apuca sa dau iar roata jos degeaba... /////////////////////////////////////// salut .. o camera o poti cumpara de la " depozitul de anvelope"..caleea .Floreasca . intra pe net. -depozitul de anvelope - eu de acolo am cumparat . Mesaj completat Bykerkess fi binevenit printre noi, la fel si Tony, si ...Honda shadow fie cu voi!!! Sigurat aici veti gasi pe cineva care sa va dea raspunsuri la intrebarile voastre! ////////////////////////////////////////////// salut... am si eu o intrebare,sau o nedumerire..cu , carburatia..! pornesc motorul si este ok , daca accelerez la o viteza superioara si incepe s treaca peste 80/kh, incepe sa se gatuie si are socuri de alimentare. daca reduc acceleratia revine la normal , dar nu pot trece peste 80-90/kh, parca-i infundata... CE CREZI CA ARE ??? Care-i parerea ta ..ori cum la sfarsitul lunii o duc in servis....dar nu vreau sa ma ia aia de fraier si sa-mi puna in carca mai mult de cat are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 cum scap de spitele ruginite pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 e cineva din bucuresti care poate sa mi arate si mie un shadow de 600 va rog. sunt interesat sa mi cumpar unul dar as vrea sa vad cum stau pe el, daca e potrivit pentru mine. ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) Vino miercuri,la Arc,dupa ora 18.00 .Sunt mari sanse sa vina si vreunul cu VT600.Nu cred sa existe careva,pe care daca-l rogi,sa nu te lase sa vezi cum e,pe motorul lui.Mai ales acolo,intre atitea motociclete. Si nu de alta,dar mai vezi si alte modele,si...cine stie...poate-o sa vrei altceva,la final... Editat Octombrie 5, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 poate te intereseaza un shadow de 750... cel din semnatura. o sa fiu si eu azi pe la arc asa ca-l poti vedea si testa acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Va salut! Vreau in primavara sa-mi cumpar motocicleta si am inceput sa ma documentez mai mult despre anumite modele, dupa ce am citit mai multe topicuri pe acest forum. Am si eu o intrebare, sper sa ma puteti lamuri. La modelul honda vf 750 c shadow 1995 am ctit pe acest site www.motoprofi.com ca are 88cp ( nu stau bine la capitolul date tehnice mai ales in engleza ) iar honda vt 600 c shadow 1995 spune ca are 43cp. In timp ce cautam motociclete de vazare din respectivele modele, am vazut ca la multe motociclete honda vf 750 c shadow care sunt din anul 1995, ca are 45cp. Momentan sunt in dilema si nu prea mai inteleg nimica ( nu ca as sti eu prea multe despre motociclete ) mai ales ca diferenta intre cele doua modele la bani este destul de mare. Va multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Va salut! Vreau in primavara sa-mi cumpar motocicleta si am inceput sa ma documentez mai mult despre anumite modele, dupa ce am citit mai multe topicuri pe acest forum. Am si eu o intrebare, sper sa ma puteti lamuri. La modelul honda vf 750 c shadow 1995 am ctit pe acest site www.motoprofi.com ca are 88cp ( nu stau bine la capitolul date tehnice mai ales in engleza ) iar honda vt 600 c shadow 1995 spune ca are 43cp. In timp ce cautam motociclete de vazare din respectivele modele, am vazut ca la multe motociclete honda vf 750 c shadow care sunt din anul 1995, ca are 45cp. Momentan sunt in dilema si nu prea mai inteleg nimica ( nu ca as sti eu prea multe despre motociclete ) mai ales ca diferenta intre cele doua modele la bani este destul de mare. Va multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni. are 45 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Multumesc mult pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 la cel de 600 pleaca de la 29cp limitat fiind si poate ajunge la modele americane (adica vlx) la 50 cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buricupamantului Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut! Vand Honda shadow vt600 din 1992, 2000 euro negociabil, merge excelent! Daca sunteti interesati, sunati la 0745/127.369. Catalin din Piatra Neamt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 hai mai care imi dai si mie niste detalii despre spitele de pe unul de 600? macar ce dimensiuni au sa-mi fac eu din inox? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 hai mai care imi dai si mie niste detalii despre spitele de pe unul de 600? macar ce dimensiuni au sa-mi fac eu din inox? mersi Pai tu nu ai roata ca sa le masori? Daca tot ai de gand sa desfaci geanta poti duce spitele la un atelier de cromat.Pentru butucul spate trebuie sa gasesti pe cineva care poliseaza aluminiu profesional . Daca te uiti in postarile mai vechi din acest subiect este o persoana care a facut asta, nu mai stiu cine si cand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 mersi parvulescule , vroiam sa aflu mai multe detalii inainte sa ma apuc de demontat rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 mersi parvulescule , vroiam sa aflu mai multe detalii inainte sa ma apuc de demontat rotile. Tot ce nu este aluminiu poti croma. Atentie ca dupa cromare o sa ai probleme cu filetele spitelor ca se acopera si ele cu crom. Pentru aluiminiu trebuie sa gesesti un atelier care sa-l poliseze, dar unii care stiu ce fac, ca el are un strat protector si sa nu-i faca mai mult rau decat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 am sa le vopsesc negru lucios pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 am sa le vopsesc negru lucios pana la urma Sa faci poza sa arati cum o sa arate la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 are cineva in drumul taberei sau militari un shadow de 600 si este dispus sa ma lase sa ma sui pe ea ??? as vrea sa ma sui pe ea sa vad daca imi este ok ,ca poate este urmatoarea mea motocicleta , inca nu sunt ff hotarit pe lista sunt vn ul de 750 si shadowul de 600 inclin insa ff mult spre shadow acum depinde ff mult si ce gasesc sa cumpar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 A pus careva bujii NGK Iridium pe vt 600? Daca da, s-a simtit vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Salutare, Sunt proaspatul posesor al primei mele motociclete, o "umbra" VT 600c, '95 si am cateva mici probleme. Ca posesor, evident inainte de a da prima tura i-am verificat chestiile principate cum ar fi uleiul (si am constatat ca abia atingea joja) si lichidul de racire la care nu-mi dadeam seama daca are, mi se parea ca e goala rezerva aia din spate. O sa va explic ce am facut, sa-mi ziceti unde gresesc: Am luat 1L ulei Repsol 10W-40 4T Si am completat aprox 600g pe verificate, cu motorul drept si infiletand mereu busonul cu joja (la primavara o sa-i fac schimbul cu un ulei bun si cu tot cu filtre ulei gaz, aer). Nu stiu ce ulei avea inainte, dar am zis ca decat fara ulei mai bine sa fie amestecat sa tina cat sa dau si io prima mea tura. Am facut rau? Pentru ca mi s-a aprins o data becul la temperatura am vrut sa vad care e cauza. Mi se parea ca nu are lichid (poate se incingea si de la lipsa uleiului=>frecare mai mare) si posibil de la noroiul de pe radiator, o sa merg intr-o spalatorie sa-l curat. Am desfacut busonul COOLANT care sa afla aprox sub sha, am turnat solutie antigel (e buna cea cu gligol?) si la un moment dat am observat ca sub toba e o tevusca pe care curgea anigel, e cea de supraplin sau ceva nu e in regula? Scz nu ma pricep si am nevoie de putin ajutor. Pt cine mai are shadow si poate sa-mi mai impartaseasca din experienta sa, eventual sa iesim la ture (in Bucuresti) astept cu interes. Ca incepator am multe de invatat... Merci si scuze daca n-ati inteles nimic din incoerenta mea Asfalt uscat si macar cateva zile mai calduroase ! Editat Noiembrie 2, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Salutare, Sunt proaspatul posesor al primei mele motociclete, o "umbra" VT 600c, '95 si am cateva mici probleme. Ca posesor, evident inainte de a da prima tura i-am verificat chestiile principate cum ar fi uleiul (si am constatat ca abia atingea joja) si lichidul de racire la care nu-mi dadeam seama daca are, mi se parea ca e goala rezerva aia din spate. O sa va explic ce am facut, sa-mi ziceti unde gresesc: Am luat 1L ulei Repsol 10W-40 4T Si am completat aprox 600g pe verificate, cu motorul drept si infiletand mereu busonul cu joja (la primavara o sa-i fac schimbul cu un ulei bun si cu tot cu filtre ulei gaz, aer). Nu stiu ce ulei avea inainte, dar am zis ca decat fara ulei mai bine sa fie amestecat sa tina cat sa dau si io prima mea tura. Am facut rau? Pentru ca mi s-a aprins o data becul la temperatura am vrut sa vad care e cauza. Mi se parea ca nu are lichid (poate se incingea si de la lipsa uleiului=>frecare mai mare) si posibil de la noroiul de pe radiator, o sa merg intr-o spalatorie sa-l curat. Am desfacut busonul COOLANT care sa afla aprox sub sha, am turnat solutie antigel (e buna cea cu gligol?) si la un moment dat am observat ca sub toba e o tevusca pe care curgea anigel, e cea de supraplin sau ceva nu e in regula? Scz nu ma pricep si am nevoie de putin ajutor. Pt cine mai are shadow si poate sa-mi mai impartaseasca din experienta sa, eventual sa iesim la ture (in Bucuresti) astept cu interes. Ca incepator am multe de invatat... Merci si scuze daca n-ati inteles nimic din incoerenta mea Asfalt uscat si macar cateva zile mai calduroase ! Daca s-a aprins becul de temperatura nu pare a fi a buna. Shadow-ul are racire si pe lichid dar si pe aer (aripioarele alea de pe cilindrii). Pe temperaturile din ultimile saptamani nici ventilatorul nu pleaca. Vezi ca lichidul de racire are si el un bionas in dreapta jos cu niste limite nu trebuie sa pui anapoda lichid de racire. Nu cred ca problema e de la ulei pentru ca ar fi trebuit sa se aprinda becul de ulei. Oricum daca motorul se incinge din cauza lipsei uleiului atunci asta suna a calare si poti sa-i pui cruce. Parerea mea este sa o duci intr-un service sa vezi de ce s-a aprins becul de temperatura. E ceva prea complex ca sa rezovi pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Daca s-a aprins becul de temperatura nu pare a fi a buna. Shadow-ul are racire si pe lichid dar si pe aer (aripioarele alea de pe cilindrii). Pe temperaturile din ultimile saptamani nici ventilatorul nu pleaca. Vezi ca lichidul de racire are si el un bionas in dreapta jos cu niste limite nu trebuie sa pui anapoda lichid de racire. Nu cred ca problema e de la ulei pentru ca ar fi trebuit sa se aprinda becul de ulei. Oricum daca motorul se incinge din cauza lipsei uleiului atunci asta suna a calare si poti sa-i pui cruce. Parerea mea este sa o duci intr-un service sa vezi de ce s-a aprins becul de temperatura. E ceva prea complex ca sa rezovi pe forum. Deja m-ai speriat f tare sper sa nu fie cava grav. Verific azi si lichidul din radiator, spal radiatorul ca e plin de noroi si apoi vad daca se mai aprinde vreoadata. A nu se intelege ca sta aprins MEREU, s-a intamplat o data in trafic ,s-a aprins acu cateva saptamani cand am rugat un prieten sa ma duca la RAR (eu nu aveam permis atunci), s-a aprins si s-a stins. El mi-a zis ca e posibil sa fie daca NU e ok lichidul de racire sau ca e posibil pt ca radiatorul e plin de noroi si nu apuca sa mai raceasca. Sper sa nu fie alta buba (gen termostat sau mai grav cum zi zis tu) Merci pt raspuns. P.S In caz ca nu reusesc sa-i dau de cap, stie cineva un service serios si ok ca pret care sa nu ma faca sa umblu prea tare (n-am experienta inca) adik....ceva mai aproape daca eu plec din zona Romana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.