stoeanp Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 stai calm ca nu cred ca se ajunge la gripaj sau calare asa repede. becul ala depinde de mai multi factori. am patit la fel la a mea. credeam ca e termostatul si de fapt nu aveam suficient lichid de racire. dupa ce am completat s-a rezolvat. la alt motor am patit sa mi se aprinda becul deoarece nu pornea ventilatorul(contact intrerupt). asa ca ia-le pe toate la verificat si daca tot se aprinde inseamna ca e ceva de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 stai calm ca nu cred ca se ajunge la gripaj sau calare asa repede. becul ala depinde de mai multi factori. am patit la fel la a mea. credeam ca e termostatul si de fapt nu aveam suficient lichid de racire. dupa ce am completat s-a rezolvat. la alt motor am patit sa mi se aprinda becul deoarece nu pornea ventilatorul(contact intrerupt). asa ca ia-le pe toate la verificat si daca tot se aprinde inseamna ca e ceva de la motor. Da, incerc sa stau calm... dar nu pot sa ma tin batz si sa nu recunosc ca ma doare putin sufletul la gandul ca bestiutza mea ar putea sa fie bolnavioara.... Azi a fost prea frig si naspa ca sa ma ating de fiara, dar peste cateva zile se mai moaie cica vremea si le iau la eliminat pe rand. Am mai vb si cu altii si tot asa mi-au zis ca sunt cateva motive relativ simplu de rezolvat. Merci de sfaturi si incurajari.... Postez cand rezolv (problema si solutia) - ca poate o sa mai aiba nevoie urmatorul "disperat" de pasii de urmat Mesaj completat Salut, ma puteti ajuta careva cu un manual de Shadow 125.Nu gasesc nicicum.Mersi mult! Daca nu ai gasi inca da-mi in semn, am eu ceva VT125C Mesaj completat Si ca sa facem si noi prezentarile, ea e bestiutza mea, suntem impreuna de vreo 2 saptamani si sunt tare fericit ca o am in sfarsit si ca o sa iau in plin sezonul la anu'. Recunosc, e prima si sper sa ne intelegem de minune Salutari tuturar fratilor umbraci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Si ca sa facem si noi prezentarile, ea e bestiutza mea, suntem impreuna de vreo 2 saptamani si sunt tare fericit ca o am in sfarsit si ca o sa iau in plin sezonul la anu'. Recunosc, e prima si sper sa ne intelegem de minuneSalutari tuturar fratilor umbraci! Frumoasa grasulina sa o stapanesti sanatos ! Si poate iesim si noi la un cruise prin primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Acum nu trebuie sa te panichezi, dar trebuie sa privesti problema cu seriozitate. Poate fi ceva ceva simplu cu s-a spus aici. Mai naspa ca a aparut cand afara nu era f. cald. Oricum pararea mea este sa o duci la un service. Poate la primavara cand o sa faci schimburile la toate licidele. Personal nu stiu decat service-ul de reprezentanta pe B-dul Timisoara, care uitandu-ma pe site la ei pare ca s-a mutat in Pipera: http://www.honda-bikes.ro/contact.php Editat Noiembrie 4, 2009 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Frumoasa grasulina sa o stapanesti sanatos ! Si poate iesim si noi la un cruise prin primavara Thanks dude. Sigur, iesim, d-abia astept Mesaj completat Acum nu trebuie sa te panichezi, dar trebuie sa privesti problema cu seriozitate. Poate fi ceva ceva simplu cu s-a spus aici. Mai naspa ca a aparut cand afara nu era f. cald. Oricum pararea mea este sa o duci la un service. Poate la primavara cand o sa faci schimburile la toate licidele. Personal nu stiu decat service-ul de reprezentanta pe B-dul Timisoara, care uitandu-ma pe site la ei pare ca s-a mutat in Pipera: http://www.honda-bikes.ro/contact.php Da, iau in serios problema si asa o sa fac. Daca nu reusesc s-o rezolv iau legatura cu-n specialist. Merci Mesaj completat Legat de problema cu aprins senzoru' la temperatura: completat lichid, completat ulei, spalat grila radiator plina cu pamant si apoi facut vreo 80km ( in 3 zile) si nici macar nu mai porneste ventilatorul pe vremea asta, cat despre senzor nici vorba sa mai dea vreun semn. Acu' ca a venit vorba de plimbat, bre fratilor, dar cam slabutz cu shadow-uri pe strazi....io frec drujba de-o saptamana si vanez fiecare zi calda de weekend .... Nu se mai baga nimeni? Sau nu ma dau io pe unde trebuie? Caut si io partener/i/e care ignora reumatismu' si-i mai arde inca de dat la deal la vale....cat mai tine vremea asta .... cine are chef si n-are cu cine astept cu nerabdare un semn, ca-i cam naspa de unu singur Asfalt uscat care va mai incumetati! Editat Noiembrie 4, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma tot invart de cateva zile pe siteuri de specificatii pt vt 600 si vad ca pe unele scrie ca are 4 viteze, pe altele ca unele modele au 5 viteze. ma lamureste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma tot invart de cateva zile pe siteuri de specificatii pt vt 600 si vad ca pe unele scrie ca are 4 viteze, pe altele ca unele modele au 5 viteze. ma lamureste cineva? Numarul treptelor difera in functie de anul de fabricatie. Din cate stiu eu pana in 1995 aveau 4 trepte , dupa aveau 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Pai cam asa sta treaba ,in 1988 inceperea productiei, 1991 reducerea puterii la 39 CP, datorita noilor norme de emisii, in 1993 cresterea volumului rezervorului cu 2 litri si introducerea modelului Deluxe, in 1996 Introducerea celei de-a cincea trepte de viteze si in 1999 imbunatatirea cadrului, folosirea unui singur carburator in loc de doua si scaderea puterii la 35 CP. Mesaj completat PS: mai exista si variante din 1996 cu 4 trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Ma intreba cineva daca a facut rau ca a completat antigelul cu antigel fara silicati (roz) - motorul e din 1997. Eu stiam ca acest tip de antigel se foloseste pt radiatoarele dupa 10/2000 care sunt din aluminiu -asta la masini....la motoare nu stiu exact cum e. Nu cred ca e vreo problema asa grava, dar cred ca ideal e ce se recomanda de producator. I-am zis ca e mai bine sa-l schimbe in primavara pe tot. Voi ce stiti de asta? Editat Noiembrie 17, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 merci pt raspunsu foarte documentat. am vazut ca si vlxu ala de prin 2002 tot 4 trepte are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) Salut, Moto meu e VT 600c (PC21) 1995 si vreau sa-l incalt. Conform specificatiilor Front 100/90-19 57S Rear 170/80-15M/C 77S Am gasit cauciucuri de la producatori diferiti e ok, sau trebuie sa fie de la acelasi producator? Adica FATA - Dunlop M/C F 24 100/90-19 si SPATE Bridgestone G546 M/C 170/80-15. Si ce camere trebuie pt dimensiunile astea...ca habar n-am ce sa iau ca arata cautate dupa diametru de 19" cam asa Lord 4.00/4.50-19 AS TR15 si Lord 6.00-19 AS FRONT TR15 GV asta pt fata ca pe spate mi-am prins urechile rau. Care e buna sau cum se aleg camerele? Si unde ma sfatuiti sa le schimb (ceva din auzite sau experienta)? Multumesc Mesaj completat Si mai am o intrebare, ce fel de filtru de benzina merge pe motorul meu, astea sunt bune? http://www.louis.de/_10064dc41450f93c1743f...x=1&cmd.y=8 Editat Noiembrie 25, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Salut, Moto meu e VT 600c (PC21) 1995 si vreau sa-l incalt. Conform specificatiilor Front 100/90-19 57S Rear 170/80-15M/C 77S Am gasit cauciucuri de la producatori diferiti e ok, sau trebuie sa fie de la acelasi producator? Adica FATA - Dunlop M/C F 24 100/90-19 si SPATE Bridgestone G546 M/C 170/80-15. Si ce camere trebuie pt dimensiunile astea...ca habar n-am ce sa iau ca arata cautate dupa diametru de 19" cam asa Lord 4.00/4.50-19 AS TR15 si Lord 6.00-19 AS FRONT TR15 GV asta pt fata ca pe spate mi-am prins urechile rau. Care e buna sau cum se aleg camerele? Si unde ma sfatuiti sa le schimb (ceva din auzite sau experienta)? Multumesc Mesaj completat Si mai am o intrebare, ce fel de filtru de benzina merge pe motorul meu, astea sunt bune? http://www.louis.de/_10064dc41450f93c1743f...x=1&cmd.y=8 Eu am luat cauciuc fata fata de la bogdan.c de aici de pe site. I-i spui tipul motorului si anul si el i-ti spune ce poate sa-ti aduca. Cumpara si camere daca tot schimbi caucioacele. Am luat Maxxis pe fata si nu am probleme. Daca mai dai un link de pe louis da si id-ul produsului ca link-ul tau nu merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 (editat) Eu am luat cauciuc fata fata de la bogdan.c de aici de pe site. I-i spui tipul motorului si anul si el i-ti spune ce poate sa-ti aduca. Cumpara si camere daca tot schimbi caucioacele. Am luat Maxxis pe fata si nu am probleme. Daca mai dai un link de pe louis da si id-ul produsului ca link-ul tau nu merge. Am inteles, merci. Da, daca tot dau o multime de bani pe cauciuce, e pacat sa nu iau si camerele noi. Oricum vreau sa-l fac ca pt sufletelul meu (ulei, lichid, filtre, bujii, carburatie etc, totul nou si reglat ca la carte) In legatura cu filtrele de benzina intrebarea mea era cam la cat timp se schimba si ce mi se potriveste? pe www.louis.de filtrul benzina K&N - cod 10050015 e bun? Exista un site sau ceva, in care sa gasesti pt motorul X, modelul Y, an Z iti trebuie ulei xxx, filtre xxx, bujii xxx, cauciucuri xxx....etc? Editat Noiembrie 27, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Am inteles, merci. Da, daca tot dau o multime de bani pe cauciuce, e pacat sa nu iau si camerele noi. Oricum vreau sa-l fac ca pt sufletelul meu (ulei, lichid, filtre, bujii, carburatie etc, totul nou si reglat ca la carte) In legatura cu filtrele de benzina intrebarea mea era cam la cat timp se schimba si ce mi se potriveste? pe www.louis.de filtrul benzina K&N - cod 10050015 e bun? Exista un site sau ceva, in care sa gasesti pt motorul X, modelul Y, an Z iti trebuie ulei xxx, filtre xxx, bujii xxx, cauciucuri xxx....etc? E plin net-ul de asa ceva, trebuie doar sa dai o simpla cautare. Pe pagina de start la Louis exista in bara principala un buton "Bike-Datenbank". Dai click pe el si ti se deschide o pagina "Produkte und Daten fĂźr Ihr Motorrad". Selectezi apoi din listele care iti apar producatorul, cilindreea si modelul. Mai jos ai apoi doua butoane: in stanga "Produkte zeigen" care iti va afisa toate produsele disponibile la Louis pentru motorul selectat, iar in dreapta "Technische Daten zeigen" care iti afiseaza datele tehnice ale acelui motor. Un motor similar de cautare il gasesti si pe site-ul de la Polo. http://www.polo-motorrad.de/L/0/Bike-Datenbank.bikedb.0.html Pentru gume si camere poti folosi http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...otociclete.html Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Am inteles, merci. Da, daca tot dau o multime de bani pe cauciuce, e pacat sa nu iau si camerele noi. Oricum vreau sa-l fac ca pt sufletelul meu (ulei, lichid, filtre, bujii, carburatie etc, totul nou si reglat ca la carte) In legatura cu filtrele de benzina intrebarea mea era cam la cat timp se schimba si ce mi se potriveste? pe www.louis.de filtrul benzina K&N - cod 10050015 e bun? Exista un site sau ceva, in care sa gasesti pt motorul X, modelul Y, an Z iti trebuie ulei xxx, filtre xxx, bujii xxx, cauciucuri xxx....etc? Atata timp cat intra pe conducte poti pune si un filtru de Dacie. pentru restul de consumabile daca vrei sa le cumperi de la Louis ti-a spus un user mai sus. In legatura cu caucuicurile de oriunde le-ai lua fi atent la data de fabricatie. Poate sa fie nefolosit dar daca a stat 2 ani depozitat prost deja e superuzat si ai aruncat banii.. Data este inscrisa prin 4 cifre 2 sunt saptamana si 2 anul fabricatiei. Ai grija sa fie de anul asta. Pentru mai multe detalii de cum este inscrisa data mai cauta pe google. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 salut,sunt nou in treaba asta cu motoarele,am permisul de un an si ceva, dar nu am reusit sa-mi iau vreo caprita pana acum(motive personale:nu reusesc sa strang banii)....oricum,ma bate gandul sa-mi iau un shadow dar nu prea gasesc ceea ce caut,asa k va intreb pe voi:stiti vreun vt500/vt600/vt750 sau vt800 de prin '86-'87?imi plac mult modelele alea si sper k se incadreaza si in bugetul meu....mersi mult!asfalt uscat..vrooommm,vrooommm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 E plin net-ul de asa ceva, trebuie doar sa dai o simpla cautare. Pe pagina de start la Louis exista in bara principala un buton "Bike-Datenbank". Dai click pe el si ti se deschide o pagina "Produkte und Daten fĂźr Ihr Motorrad". Selectezi apoi din listele care iti apar producatorul, cilindreea si modelul. Mai jos ai apoi doua butoane: in stanga "Produkte zeigen" care iti va afisa toate produsele disponibile la Louis pentru motorul selectat, iar in dreapta "Technische Daten zeigen" care iti afiseaza datele tehnice ale acelui motor. Un motor similar de cautare il gasesti si pe site-ul de la Polo. http://www.polo-motorrad.de/L/0/Bike-Datenbank.bikedb.0.html Pentru gume si camere poti folosi http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...otociclete.htmlNumai bine. merci, super util. Nu-s puturos si nu vreau mura in gura, am cautat de mi-a venit acru, dar n-am stiut io ce si cum. Merci mult Mesaj completat Atata timp cat intra pe conducte poti pune si un filtru de Dacie. pentru restul de consumabile daca vrei sa le cumperi de la Louis ti-a spus un user mai sus. In legatura cu caucuicurile de oriunde le-ai lua fi atent la data de fabricatie. Poate sa fie nefolosit dar daca a stat 2 ani depozitat prost deja e superuzat si ai aruncat banii.. Data este inscrisa prin 4 cifre 2 sunt saptamana si 2 anul fabricatiei. Ai grija sa fie de anul asta. Pentru mai multe detalii de cum este inscrisa data mai cauta pe google. Aha, merci. O sa fiu atent cu gumele, uuu, bine ca mi-ai zis.Uite asa inveti . 10x Mesaj completat imi plac mult modelele alea si sper k se incadreaza si in bugetul meu....mersi mult!asfalt Nu stiu, daca aud ceva iti zic. Ce pot sa-ti zic e ca faci o alegere buna, o sa fii tare multumit de shadow, eu sincer, n-am auzit pe cineva sa se planga.... Acu depinde si de vechiul propritar si de norocul tau. Sper sa ai bafta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 a schimbat cineva cablurile originale cu unele mai lungi la un shadow de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 (editat) a schimbat cineva cablurile originale cu unele mai lungi la un shadow de 600? Salut! Ia legatura cu user-ul Dimmu. Stiam ca el si-a schimbat ghidonul (cu unul gen apehanger de la Louis) la Shadow si a schimbat si unele cabluri (mai putin cele electrice, pentru ca mi se pare ca au fost ok ca dimensiune). Toate cele bune! Radu. Editat Decembrie 1, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seth_rock Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salutare tuturor! si eu am scumbat gidonul cu un ape hanger si am lungit eu firele pentru ca sunt scurte. Mesaj completat salutare tuturor!si eu am scumbat gidonul cu un ape hanger si am lungit eu firele pentru ca sunt scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) cablurile de acceleratie si ambreiaj se gasesc mai lungi in comert...eu le-am luat de la rusi din piata la recomandarea unui prieten care le are deja de un sezon si nu sunt rupte sau probleme la ele...furtunul de frana l-am luat de la thunderbike din tm (0726348060) face de orice marime si orice culoare cu 100 lei...cablurile electrice dupa cum zicea si smoky nu le-am lungit sau schimbat pt ca erau ok asa (acu nu le mai am in fata ghidonului le-am trecut pe sub jug si ajung la comenzi pe langa rezervor)...apehangeru' pus de mine e singurul model de apehanger de la louis...daca vrei sa iti schimbi cablurile electrice sunt pe ebay gata facute din cate stiu eu...dar nu are rost ca sunt o caruta de bani si le poti prelungi tu...bafta P.S. SEEEERUUUUSSSS Smoky tata!!!vez ca tre sa ne apucam de treaba cu intrunirea shadow 2010!!!!!!!!! Editat Decembrie 2, 2009 de DimmU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) cablurile de acceleratie si ambreiaj se gasesc mai lungi in comert...eu le-am luat de la rusi din piata la recomandarea unui prieten care le are deja de un sezon si nu sunt rupte sau probleme la ele...furtunul de frana l-am luat de la thunderbike din tm (0726348060) face de orice marime si orice culoare cu 100 lei...cablurile electrice dupa cum zicea si smoky nu le-am lungit sau schimbat pt ca erau ok asa (acu nu le mai am in fata ghidonului le-am trecut pe sub jug si ajung la comenzi pe langa rezervor)...apehangeru' pus de mine e singurul model de apehanger de la louis...daca vrei sa iti schimbi cablurile electrice sunt pe ebay gata facute din cate stiu eu...dar nu are rost ca sunt o caruta de bani si le poti prelungi tu...bafta P.S. SEEEERUUUUSSSS Smoky tata!!!vez ca tre sa ne apucam de treaba cu intrunirea shadow 2010!!!!!!!!! Stai linistit ca ne apucam si de aia. Toate la timpul lor . Deocamdata ai rabdare sa vina 2010, pentru ca mie inca imi curg balele cand imi aduc aminte de palinca aia buna a lui Djeeckx de asta-primavara . Apropo, stiai ca mai avem un umbraci printre noi? Nu stiu daca s-a prezentat si aici, dar sigur il cunosti. @seth_rock: faina Umbra ai coane! Numai bine! Radu. Editat Decembrie 2, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
letgo Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare motoristi De curand mi-am luat o Shadow din 86 si o pregatesc pentru un Cross USA de la Atlantic la Pacific. Motorul suna rotund si frumos. Uleiul in cardan e ok. Am schimbat guma spate, bujiile arata impecabil, motorul nu scapa absolut deloc lichide, insa roata fata are nitel joc si e putin infranata. Sa fie de vina frana sau rulmentii? Placutele de frana sunt cam la 30% (roata fata), credeti ca sunt suficiente pentru 6000 km cruise driving? Am ambreiaj hidraulic si nu se vede nivelul fluidului (plasticul incolor e zgariat si opac). Desi nu face probleme, cum as putea sa il verific fara sa fac vreo nazbatie? Am fost la un service si astia imi cer 300 $ pentru un full service (schimb fluide, curatat carburator, uns toate punctele necesare, schimbat placute frana fata si rulmenti, etc). Bine, poate merita banii ca baietii stiu ce fac, dar nu am de unde sa ii iau inainte sa plec. Mersi P.S.: Honda Shadow VT 700 1986 AM FACUT-O MA! Daca vreti sa vedeti poze, am pus cateva p-aici: /index.php?...445180&st=0 Shadow-ul s-a miscat animalic. Am completat putin ulei la vreo 5000 km de la punctul de plecare. In rest.. a mers uns. Doar benzina a vrut. 10 000 km nu am pus un strop de apa.. nimic nimic HONDA RUNS FOREVER! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 AM FACUT-O MA! Daca vreti sa vedeti poze, am pus cateva p-aici: /index.php?...445180&st=0Shadow-ul s-a miscat animalic. Am completat putin ulei la vreo 5000 km de la punctul de plecare. In rest.. a mers uns. Doar benzina a vrut. 10 000 km nu am pus un strop de apa.. nimic nimic HONDA RUNS FOREVER! salutare...cat ai dat pe shadow?mi-as lua si eu una,tot de prin '86-''87,dar nu stiu pe unde as gasi una...si daca se poate si mai ieftina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
letgo Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Cumparat pe 18 aug din Dennis, Massachusetts cu 1400$ - vandut pe 09 oct in Burlingame, California cu 1000$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.