Shamok Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Salutare. Ma bate gandul sa-mi fac singurel un sissy-bar numai ca habar n-am cum si unde vine fixat, cred ca ar trebui facute niste flanse... Aveti ideie cum devine cazu'? Orice informatie m-ar putea ajuta, nu mai vorbesc de poze... Multzam' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 este un VT600 , din anul 88 . are 35.000 km , si pretul in germania este de 2000 euro . nu sunt foarte decis,initial vroiam ceva mai mic .. pe asta mi s-a pus pata rau de tot ,dar mi-e cam groaza ca are si ea o varsta .....as vrea ceva sfaturi,cat de mult conteaza varsta aceea,kilometrii,etc vreau sa precizez ca nu stiu mecanica,si nu o sa am foarte mult timp sa invat ,o sa folosesc motorul mai mult in oras,si deplasari de 50 km destul de des. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Salutare. Ma bate gandul sa-mi fac singurel un sissy-bar numai ca habar n-am cum si unde vine fixat, cred ca ar trebui facute niste flanse... Aveti ideie cum devine cazu'? Orice informatie m-ar putea ajuta, nu mai vorbesc de poze... Multzam' ! Tocmai mi-am facut eu azi, la un VN de 800, dar cred ca nu sunt diferente mari fata de shadow. Este al 5-lea sisy pe care il fac si tehnica mi s-a imbunatatit vizibil. Pune o poza cu motorul tau din lateral si o sa incerc sa te ghidonez. nu am mai auzit de 88....ce semnifica?e vre-un model de 800cc cumva? Dar motoarele de 88 nu inseamna 88 inchi cubi! adica aprox. 1500 cmc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Stai ca-s 3 lucruri distincte: 1. ozz vb de anul de fabr 2. blacku a intrebat de 88 si eu am citit de 80 si m-ma gandit la 800 3. eu am vb de vt800 care nu are treaba cu vt600, model aparut mai tarziu. este un VT600 , din anul 88 . are 35.000 km , si pretul in germania este de 2000 euro . nu sunt foarte decis,initial vroiam ceva mai mic .. pe asta mi s-a pus pata rau de tot ,dar mi-e cam groaza ca are si ea o varsta .....as vrea ceva sfaturi,cat de mult conteaza varsta aceea,kilometrii,etc vreau sa precizez ca nu stiu mecanica,si nu o sa am foarte mult timp sa invat ,o sa folosesc motorul mai mult in oras,si deplasari de 50 km destul de des. multumesc e bun pretul si nu o sa te plictisesti de ea la fel de repede cum ai facu cu viraga de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Stai ca-s 3 lucruri distincte: 1. ozz vb de anul de fabr 2. blacku a intrebat de 88 si eu am citit de 80 si m-ma gandit la 800 3. eu am vb de vt800 care nu are treaba cu vt600, model aparut mai tarziu. e bun pretul si nu o sa te plictisesti de ea la fel de repede cum ai facu cu viraga de 250. Mda, unul e afara si altul prea sus. Mama ce ne mai intelegem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 Luait si voi un chopper de shadow, poate va mai vin si idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Salutare. Ma bate gandul sa-mi fac singurel un sissy-bar numai ca habar n-am cum si unde vine fixat, cred ca ar trebui facute niste flanse... Aveti ideie cum devine cazu'? Orice informatie m-ar putea ajuta, nu mai vorbesc de poze... Multzam' ! am facut eu unul la shadow 600. e foarte greu sa-l prinzi.stai sa caut daca mai am poze asa arata: M-am chinuit sa-l prind pe sub aripa de plastic. L-am prins de cadrul de metal al aripii, ca sa nu dau gauri in aripa. Pacat ca nu mai am poze fara gentile de piele, s-ar fi vazut mai bine. mai aveam putin de lucru la spatar, dar intre timp am vindut motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 am facut eu unul la shadow 600. e foarte greu sa-l prinzi.stai sa caut daca mai am poze asa arata: M-am chinuit sa-l prind pe sub aripa de plastic. L-am prins de cadrul de metal al aripii, ca sa nu dau gauri in aripa. Pacat ca nu mai am poze fara gentile de piele, s-ar fi vazut mai bine. mai aveam putin de lucru la spatar, dar intre timp am vindut motorul. Azi am dat si eu aripa jos sa vad ce e p-acolo. Se poate, doar ca distanta dintre aripa si cadru e destul de mica iar flansa ce trebuie facuta tre' sa aiba 4-5 mm grosime sa ai de ce suda teava si mi-e teama sa nu se atinga la vibratii. Plus ca aripa e mai jos decat cadrul deci teava tre' sa coboare intai dupa aceea urci cu ea spre spatar..bla, bla, bla. Ma rog, cu proiectatul, taiatul si sudatul cred ca ma descurc , mai ramane faza de finisare (cromare)... care nu stiu unde sa o fac iar hmm..sa o fac din inox, trebe' arta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Salut! La a mea VT600C as vrea sa-i pun motorul, cutia de viteze, carburatorul, etc. + cardanul de la VT750... Oare visez cai verzi pe pereti sau e realizabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Visezi. Mai bine ia-ţi Vt750 si ai terminat povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 As vrea sa vad diferentele de cadru dintre vt600 si vt750... Nu pot sa vad in ochi vt750: mi se pare oribila si in plus nici nu-mi convine sa-mi dau honditza mea. Decat s-o vand pe a mea si sa mai pun 5-6000 euro perntru VT750 prefer sa pun direct banii in piese pentru a mea! Ideea e: TEHNIC e posibil? Prefer sa bag in ea mai mult decat e cazul decat sa recurg la scheme simple de astea. Nu era vorba ca e un motor ideal pentru customizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Nu pot sa vad in ochi vt750: mi se pare oribila si in plus nici nu-mi convine sa-mi dau honditza mea. Decat s-o vand pe a mea si sa mai pun 5-6000 euro perntru VT750 prefer sa pun direct banii in piese pentru a mea! Nu-ti plac nici Spirit-ul sau, mai extrem, Black Widow, de 750? Nu cred ca pe langa a ta mai trebuie sa pui inca 5-6 mii, ca sa-ti iei un 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 sal, vreau sa iau pt prietena mea mezinul familiei Shadow, cel de 125cm. Cine a avut si poate sa-mi spuna ceva despre modul in care se comporta? manevrabilitate, fiabilitate, confort, ca doar e pt o domnita. multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Pe la ce pret gasesc si eu un VT600 1998-2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Pe la ce pret gasesc si eu un VT600 1998-2006? 3500-10.000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Bai... m-am cam enervat!!! Am tras azi 1 ora sa-mi pornesc javra... i-am ucis bateria! Unica satisfactie cu care m-am ales e faptul ca am slabit vreo 2 kile! Concluzia: sunt alergic la motoarele cu carburator! E drept ca bani de BMW 1200GS ADV n-am... DECI O VAND!!! M-am saturat de figurile astea ale ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Februarie 11, 2007 Share Postat Februarie 11, 2007 Bai... m-am cam enervat!!! Am tras azi 1 ora sa-mi pornesc javra... i-am ucis bateria! Unica satisfactie cu care m-am ales e faptul ca am slabit vreo 2 kile! Concluzia: sunt alergic la motoarele cu carburator! E drept ca bani de BMW 1200GS ADV n-am... DECI O VAND!!! M-am saturat de figurile astea ale ei! ...spargi gasca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Mai umblai si voi la tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Bai... m-am cam enervat!!! Am tras azi 1 ora sa-mi pornesc javra... i-am ucis bateria! Unica satisfactie cu care m-am ales e faptul ca am slabit vreo 2 kile! Concluzia: sunt alergic la motoarele cu carburator! E drept ca bani de BMW 1200GS ADV n-am... DECI O VAND!!! M-am saturat de figurile astea ale ei! Nu te inteleg! majoritatea hondelor de aici pornesc la fix! A mea si anul trecut cand era -15 grade cu bujiile si filtrul de aer vechi pornea la a 2-a cheie! acum ma gandesc ca dupa ce ai muncit 2 ore ai innecat-o ca la balamuc.... scoate bujiile, curatale lasa 1 noapte motorul cu bujiile scoase sa se evapore benzina din cilindri. Shadow-l se inneaca usor, ai grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Vreau sa incerc si eu un VT 600 dar mai nout... dupa 97... Care are, care se baga? Cu precizarea ca in Bucuresti... si ca nu am de gand sa merg, decat sa pornesc un pic de pe loc (nu merg cu motoarele altora si nici pe a mea nu prea o dau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Ia-ți vn de 800. Il incerci pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Willy Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 @Purghy- daca nu se ofera @mavetz sa-ti dea motoreta lui(e din '96 insa) o "imprumut" eu de la el cateva ore si ti-o dau.... sau poti incerca Intruder-ul meu de 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Vreau sa incerc si eu un VT 600 dar mai nout... dupa 97... Care are, care se baga? Cu precizarea ca in Bucuresti... si ca nu am de gand sa merg, decat sa pornesc un pic de pe loc (nu merg cu motoarele altora si nici pe a mea nu prea o dau). Asteapta sa dea ghiocelul sa aduc eu motoreta in Bucuresti si te ajut eu desi e din 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 ziua buna am shi eu o intrebare cum ar sta o persoana de 1,71 pe o shadow de 600 CU COMENZI AVANSATE??? imi ajung picioarele pana la comenzi sau tre sa ma sui cu fundu pe rezervor??? intentionez sa achizitionez una shi vreau sa stiu cat mai multe. respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 ziua buna am shi eu o intrebare cum ar sta o persoana de 1,71 pe o shadow de 600 CU COMENZI AVANSATE??? imi ajung picioarele pana la comenzi sau tre sa ma sui cu fundu pe rezervor??? intentionez sa achizitionez una shi vreau sa stiu cat mai multe. respecte ce intelegi prin comenzi avansate?altele decat alea de fabrica? a mea le are pe alea de fabrica ,eu am 1.75 si stau cu picioarele destul de flexate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.