ioan Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 pai in jur de 3000 e .. dar ash vrea sa stiu mai multe despre vt-u de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 ...pai ce sa-ti zic bre... daca-ti place cum arata, cu siguranta ai s-o iubesti cand o sa te poarte in spate. E ca un cal super blajin si ingaduitor care la nevoie poa' sa-ti arate multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 pai in jur de 3000 e .. dar ash vrea sa stiu mai multe despre vt-u de 600 Ce pot sa-ti zic... o am din primavara. Am calarit-o vre-o 3000 de Km, si sunt tare multumit . Inca uleiul in ea este cristalin si nu a papat deloc. Se stie ca motoarele Honda sunt printre cele mai fiabile. Ca putere, cu 2 persoane + bagaj suficient nu poti sa spui ca nu are putere. Este ascultatoare, docila, dar cum s-a spus anterior, sare si in viteza daca e nevoie sa te scoata din rahat. Foarte comoda la drum intins, am 1.83 inaltime, si nu mi se pare ca ma "strange". Rezervorul e cam mic (11L), dar la ce consum are (4,2 % in exterior cu 90-100 km/h), te duci ca popa 240-250 de Km. Personal nu as schimba-o pentru nimic in lume....in fine...poate tot pentru o Honda... dar.... Gold Wing Daca te caracterizeaza o astfel de motocicleta, poti sa o iei cu incredere, ca sigur nu vei fi dezamagit. Eu nu am fost! Sa ne tii la curent cu alegerea ta! Asfalt uscat si succes la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebastian.R Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 da ce motor are magna pe ea!!!! cu shadowul meu am mers max. 130 la ora, da nu am parbriz shi era foarte incomod, asha ca viteza de croaziera a fost 100-110 km la ora, da ma bate vantu rau de tot shi la viteza asta! MI-a placut asta cu scaritele din spate.. --- Mesaj completat în 23 Aug 2007 21:03 -------------Fratilor, de pe la mijlocul lui iulie am si eu o hondita, manca-o-ar tata..... Primiti-ma si pe mine cu Spirit-ul la Umbra..... Deja am 2600 km pe ea.... Mi-a placut topicul tare mult...multe sfaturi utile. Ma intereseaza si pe mine sa fac ceva cu tobele....sa scot sitele?....sa le tai?....sa le schimb?(cat costa?_) Se mai intampla evenimentul din wknd-ul asta in Buc? sau Snagov?... --- Mesaj completat în 23 Aug 2007 21:10 -------------Uite si pozna... shi cashketa de orash... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Am o nelamurire. Am incercat sa verific inainte de un drum mai lung nivelul lichidului de racire din rezervorul de umplere si nu am reusit sa observ nici o miscare de lichid intre limitele minim si maxim. Ca atare am preferat sa mai adaug ceva antigel cu apa distilata ca sa fiu sigur ca am. In timp ce turnam, a inceput sa curga lichid dintr-un furtunas de sub motocicleta. I-am urmarit traseul si pare sa duca deasupra rezervorului pt lichidul de racire. Mi se pare mie sau acela este supraplinul? Daca da inseamna ca aveam suficient lichid in rezervor. Sau exista si alte variante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Recipientul ce se vede sub motor, imediat langa roata spate, este vasul de expansiune. Nivelul lichidului de racire (antigel+apa distilata, in rap. de 1:1) trebuie sa fie intre cele doua limite! Intr-adevar se vede cam greu care este nivelul, dar acesta nu trebuie depasit! Din ceea ce relatezi se pare ca ai turnat prea mult, lucru care nu este deloc bun tinand cont ca in timpul functionarii s-ar putea sa-ti cedeze vreo garnitura mai uzata! Deci, uita-te cu atentie la nivelul lichidului de racire din respectivul recipient si in cazul ca depaseste nivelul maxim fa tot posibilul si scoate surplusul: prin busonul aflat pe partea dreapta a motocicletei, langa scarita pasagerului! Intr-o alta ordine de idei, daca mai tineti minte ma plangeam ca nu gasesc filtru de aer de schimb! Ei bine mi-am facut rost! Asa ca, pentru cei care aveti un alt filtru de aer decat cel traditional (pe suport de cauciuc), din plastic, codul de comanda este HO 17205 MZ 8 G 20, comanda o faceti la userul Barna, de pe acest site! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebastian.R Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Fratilor se mai intampla maine evenimentul Moto din zona Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondar_ Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 salut. la shadow vt600c '94 am pus ulei 10w60 si merge brici. nu pot sa zic ca e neaparat cea mai buna solutie, spun doar ca merita incercat, eu sunt super incantat, am facut jumatate de autostrada cu mana maxim in gaz fara vreo problema (a inceput ploaia apoi ) . oricum sugestia ta despre bujii mi se pare foarte utila, nefiind prea multi oameni care sa stie exact ce ar fi mai bine...asa ca eu unul iti multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 observatie in legatura cu uleiul. anul trecut am folosit motul 10w40 cu filtru de ulei mann si consuma 3,5% in oras si 3,25% afara. acum am pus 15w50 repsol cu filtru de ulei k&n si consuma 4 in oras si afara tot cam pe acolo. Dupa ce ma intorc din vacanta schimb uleiul la 10w40 tot repsol cu filtru k&n sa vad diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 sALUT sHADOW rIDERS! Problema: Maneta de acceleratie la mine nu avea joc deloc, adika daca miscam putin de ea si i dadeam gaz fie si un centimetru motorul actiona in consecinta. La fel daca lasam de ea se executa franare de motor. Aseara maneta si-a facut brusc un joc foarte mare de aproximativ juma de tura care nu actioneaza in nici un fel accelerarea sau decelerarea motorului. Stiti careva ce s-ar fi putut intampla? Se poate regla jocul astfel incat sa-l elimin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 sALUT sHADOW rIDERS! Problema: Maneta de acceleratie la mine nu avea joc deloc, adika daca miscam putin de ea si i dadeam gaz fie si un centimetru motorul actiona in consecinta. La fel daca lasam de ea se executa franare de motor. Aseara maneta si-a facut brusc un joc foarte mare de aproximativ juma de tura care nu actioneaza in nici un fel accelerarea sau decelerarea motorului. Stiti careva ce s-ar fi putut intampla? Se poate regla jocul astfel incat sa-l elimin? cred ca va trebuisa comanzi un set de cabluri asa am patit si eu si in doa zile de cand a aparut jocul am observat ca maneta nu mai revenea dupa ce acceleram ceea ce m-a facut sa verific cablurile dintre care unul bineinteles ca era rupt in concluzie...louis in alta ordine de idei caut aripa fat de honda shadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Ca sa ma bag si eu in vorba, proaspat si fericit posesor de Shadow Spirit 2007. Nu stiu ce sa zic de ea decit ca e neagra si DEMENTIALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Pentru ca mie (si probabil la multi fani Shadow) mi-a ramas gandul la aceasta motocicleta, te rog da cat mai multe detalii: de unde ai cumparat-o, cat, cum merge injectia, tinuta de drum, etc.!!! Daca ai luat-o din Ro prin Honda-bikes care a fost posibilitatea de finantare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stres Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 as dori sa aflu ce parere aveti despre modelul de 125 cmc,daca nu-i cu suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Am luat-o din Ro, de la Honda. Pina la urma puse una peste alta abia daca ieseam cu 500 Eu mai jos daca o luam din germania.. si probabil fara garantie. Injectia merge super, raspunde incredibil de rapid, nu are nici un fel de lag la acceleratie, dazavantazul este ca se aude un tzacanit permanent care pare destul de ciudat daca nu stii despre ce e vorba (se aud injectoarele.. ca la diesel) Usor dezamagit de cardan, cam zgomotos dupa gustul meu.. dar asta e. Frine OK dar nu exceptionale, sincer ar fi putut avea o frina fata cel mai sanatoasa, dat fiind dimensiunea rotii fata. Oricum, ajutata cu spatele este absolut sufucient ca sa opresti chiar si in cond. neprevazute Ciclistica/tinuta de drum de exceptie. Rigiditate incredibila pt un cruiser. Dezamagirea maxima a venit insa de la cutie care pare de tractor. Brutala, zgomotoasa si usor imprecisa.. sincer ma asteptam la mai mult de la o cutie noua de Honda. Overall, moto e super mishto, merge impecabil, si incepem sa ne invatam unu' cu altu'. Si inca un mare plus... are o priza incredibila la gagici (ceea ce o cam irita pe nevasta-mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Am luat-o din Ro, de la Honda. Pina la urma puse una peste alta abia daca ieseam cu 500 Eu mai jos daca o luam din germania.. si probabil fara garantie. Injectia merge super, raspunde incredibil de rapid, nu are nici un fel de lag la acceleratie, dazavantazul este ca se aude un tzacanit permanent care pare destul de ciudat daca nu stii despre ce e vorba (se aud injectoarele.. ca la diesel) Usor dezamagit de cardan, cam zgomotos dupa gustul meu.. dar asta e. Frine OK dar nu exceptionale, sincer ar fi putut avea o frina fata cel mai sanatoasa, dat fiind dimensiunea rotii fata. Oricum, ajutata cu spatele este absolut sufucient ca sa opresti chiar si in cond. neprevazute Ciclistica/tinuta de drum de exceptie. Rigiditate incredibila pt un cruiser. Dezamagirea maxima a venit insa de la cutie care pare de tractor. Brutala, zgomotoasa si usor imprecisa.. sincer ma asteptam la mai mult de la o cutie noua de Honda. Overall, moto e super mishto, merge impecabil, si incepem sa ne invatam unu' cu altu'. Si inca un mare plus... are o priza incredibila la gagici (ceea ce o cam irita pe nevasta-mea) Primo: schimba-ti in profil Viroaga cu Shadow-ul..Doi:cum faci,ma, cu gagicile? ! La mine,nimic...Si am si nr B-02-CIX. Asa am luat-o ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 Viroaga din profil nu o schimb pina nu o dau, din "respect". cu gagicile nu stiu.. ca si la mine e nouatate maxima.. parca au innebunit.. ptiu, ptiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebastian.R Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Am luat-o din Ro, de la Honda. Pina la urma puse una peste alta abia daca ieseam cu 500 Eu mai jos daca o luam din germania.. si probabil fara garantie. Injectia merge super, raspunde incredibil de rapid, nu are nici un fel de lag la acceleratie, dazavantazul este ca se aude un tzacanit permanent care pare destul de ciudat daca nu stii despre ce e vorba (se aud injectoarele.. ca la diesel) Usor dezamagit de cardan, cam zgomotos dupa gustul meu.. dar asta e. Frine OK dar nu exceptionale, sincer ar fi putut avea o frina fata cel mai sanatoasa, dat fiind dimensiunea rotii fata. Oricum, ajutata cu spatele este absolut sufucient ca sa opresti chiar si in cond. neprevazute Ciclistica/tinuta de drum de exceptie. Rigiditate incredibila pt un cruiser. Dezamagirea maxima a venit insa de la cutie care pare de tractor. Brutala, zgomotoasa si usor imprecisa.. sincer ma asteptam la mai mult de la o cutie noua de Honda. Overall, moto e super mishto, merge impecabil, si incepem sa ne invatam unu' cu altu'. Si inca un mare plus... are o priza incredibila la gagici (ceea ce o cam irita pe nevasta-mea) Iti impartasesc opiniile, mai putin cu zgomotul care-mi place, chiar vreau sa-i scot sitele sa sune ca sa ma auda cat mai bine cei pe 4 roti cand ma apropii.... In rest...exceptionala, frumushika, chiar un pic sportiva....nu mult....un pic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 cred ca va trebuisa comanzi un set de cabluri asa am patit si eu si in doa zile de cand a aparut jocul am observat ca maneta nu mai revenea dupa ce acceleram ceea ce m-a facut sa verific cablurile dintre care unul bineinteles ca era rupt in concluzie...louis in alta ordine de idei caut aripa fat de honda shadow Mare dreptate ai avut man! Cablul era rupt insa problema este ca tot caut pe louis setul asta de cabluri si nu-l gasesc. Poti sa ma ajuti cu un link sau cod produs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Mare dreptate ai avut man! Cablul era rupt insa problema este ca tot caut pe louis setul asta de cabluri si nu-l gasesc. Poti sa ma ajuti cu un link sau cod produs? uite colea cabluri acceleratie vezi dac auzi pe cineva de vreun vitezometru sau doar carcasa ,ptr shadow si o aripa de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Semeringurile la furca ce marca stiti ca sunt mai bune...? Le-am schimbat adica le-a schimbat "doctoru'"(nu mai stiu cu ce marca) si dupa 200 km a inceput sa curga iar... Acu' sa nu pun la indoiala profesionalismul omului dau vina pe semeringuri. De schimbat se schimba usor, adica trebuie sdv-uri speciale...? Ca ma bate gandul sa-mi bag nasul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrl13 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Salutari tuturor posesorilor de shadow! O alegere excelenta, asa cum am apucat sa vad si eu in ultimele 3 luni - este un model VT600C din '94, cu 24.000 km la bord cand am luat-o. Acum are 28.000 dar ... Intr-o scena deja clasica de neacordare de prioritate am ajuns cu bordul farul si toti Kilometrii in laterala unui papuc care iesea dintr-un santier. Vina conservarului, evident. Iar acum, desi e bun de plata, nu gasesc bordul (tahometrul) pe nicaieri Are cineva vre-o sugestie? ca ma apuca plansul ca trebuie sa merg cu masina prin bucuresti...so please HEELP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Ia da-i tu o cautare pe ebay.com,sa vezi cum gasesti tot ce vrei...Dup-aia da-mi PM sa te-nvatz cum sa-ti cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrl13 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Ia da-i tu o cautare pe ebay.com,sa vezi cum gasesti tot ce vrei...Dup-aia da-mi PM sa te-nvatz cum sa-ti cumperi. Asa am si facut, 1st thing..din pacate fara rezultate Am gasit pt alte modele / cilindree. Oricum, merci pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Keep looking...Probabil c-ai nimerit intr-o perioada fara piese.Imposibil sa n-apara ceva,vreo motocicleta vinduta pe bucatzele. Si la cate VT 600-uri sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.